|
Сабақтың тақырыбы: Судың құрамы.Физикалық қасиеттері және табиғатта таралуы. |
Мұғалімнің аты-жөні: Жұмахметова Гүлім Алтынбекқызы Күні: |
||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Білімділік: Судың сапалық, сандық құрамын анықтау әдістерімен, қасиеттері, қолданылуы және табиғаттағы су туралы түсінік беру; Дамытушылық: Судың құрамы мен қасиеттерін білу дағдысы мен біліктілігін жетілдіру, талдау, жүйелеу дағдыларын қалыптастыру; Тәрбиелік: Оқушыларды сабақтың мазмұны бойынша алғырлыққа, ізденімпаздыққа және өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу. |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Судың сапалық және сандық құрамын, қасиеттерін және табиғатта таралуын сипаттай алады; Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Судың агрегаттық күйлерін ажыратады,қасиеттерін анықтайды.Олардың қолданылуын біледі,есептерін шешеді. Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: Химиялық формулалар арқылы есептердің түрлерін топтастырады, химиялық қосылыстарын жинақтайды. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Дистелденген су, анализ, синтез, агрегаттық күй, тығыздық, сутегі,оттегі, эвдиометр,т.б. |
||||||
|
Ресурстар |
Д.И.Менделеевтің периодтық кестесі, презентация, әріптер, карточка, плакат |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
АҚТ, ассоциация, сұрақ-жауап, жеке жұмыс, бинго, алтын балық, блоб ағашы,виртуалды зертхана. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Биология, физика,география, қазақ тілі
|
||||||
|
Алдыңғы оқу |
«Сутек. Тотығу-тотықсыздану реакциялары» бақылау жұмысы. |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Сабақтың басы 2 минут 5 минут Өткен тарауға шолу
|
I. Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылармен амандасу,түгелдеу. Психологиялық тренинг:Судың дауысымен релаксация тыңдайды. Пысықтау сұрақтары: 1. Тотығу-тотықсыздану дегеніміз не? 2. Тотығу дәрежесі дегеніміз не? 3. Сутегінің оттегімен тотығу-тотықсыздану реакциясының теңдеуін жазыңдар. |
Слайд Конверт, карточкалар |
|||||
|
Сабақтың басы Жаңа білім 10 мин
|
Жұмбақ: Бір жылан жол салыпты әрбір сайға, Сай түгіл жол салыпты әрбір жайға. (Су-water) «Су дегеніміз не?» деген сұраққа оқушылар ассоциация құрады.(бұрынғы білімдеріне сүйене отырып). Experiment. Колбадағы суға бояу салып, бақылау жүргіземіз. Су молекулалары қозғалып, бояу бөлшектерін итермелейді. Еріген бояу су молекуланың арасында біркелкі таралады. Бұл құбылысты диффузия – diffusion деп атайды. chemical formula of water – Н2 О structural formula – Н – О – Н Relative molecular mass Мr( Н2 О)= 18 18ғ. Аяғында судың күрделі зат екендігі анықталды: су жасанды жолмен газ тектес сутектің оттекте жануынан алынды. Н2 + О2 → Н2 О Жай заттардан күрделі заттардың алынуы – синтез – synthesis деп аталады. Заттың құрамын жай заттарға жіктеу арқылы табу әдісі талдау (анализ)- analysis деп аталады. Бұл реакцияны жүргізу үшін эвдиометр - eudiometer қолданылады. Табиғатта су 3 түрлі күйде кездеседі: қатты (solid),сұйық (liquid), газ (gas).18 ғ. Бастап су масса бірлігінің эталоны болды. Қалыпты жағдайда 1 см3 судың массасы 1 г, демек,судың тығыздығы (density) р= 1г/см3 . Дистелденген су(distilled water) – еріген заттардан тазарған су. Дистилденген суды кәдімгі судың орнына ішуге болмайды, себебі ол дәмсіз әрі асқазанның ішіндегі тұздарды ерітіп жібереді. Су тазалайтын арнайы қондырғы болады және толық залалсыздандыру үшін 1 т суға ең кем дегенде 0,7г хлор қажет. Оқушылар осы сұраққа өздері ағылшын және қазақ тілінде жауап береді. 1.Табиғатта су қалай таралған? 2.Адам өміріндегі судың маңызы қандай? |
Шашыраңқы әріптер, Плакат,слайд,тәжірибе |
|||||
|
Сабақтың ортасы Қолдану 15 минут
|
«Бинго» әдісі 1. адам өмірінде оттектен кейінгі екінші орын алатын маңызды қосылыс –.... ( су,water) 2.Судың 3 агрегаттық күйі бар... қатты (solid),сұйық (liquid), газ (gas). 3. Судың ... р= 1г/см3 ( тығыздығы ,density) 4. ... деп жай заттардан күрделі заттардың алынуын айтады (синтез – synthesis) 5. ... және оттек атомдары арқылы реакцияны жүргізу үшін ... қолданылады. (сутек –hydrogen, эвдиометр - eudiometer) 6. ... - Мr( Н2 О)= 18 (салыстырмалы молекулалық массасы, Relative molecular mass) Карточка. Есеп. 72г суды айырғанда шығатын сутек пен оттектің массасын табыңдар. Берілгені: m( Н2 О)= 72г табу керек: m( Н2)=? m(О2)=? Шешуі: 2Н2 О= 2Н2 + О2 m( Н2)= Жауабы: m( Н2)=8г m(О2)=64г |
Бинго слайдпен |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
«Алтын балық» әдісі арқылы оқушы бүгінгі сабақтан не түйгенін айтады. Мақсаты балықты суға жіберу. |
Аквариумдағы балықтар |
|||||
|
Бағалау Кері байланыс 3 минут |
Оқушыларды өзім бағалаймын. «Блоб ағашы» әдісін әр оқушы өздері есімдерін жазып белгілейді және сабақ туралы пікірін жазады.
|
Әр оқушыға кері байланыс қағаздары |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Судың құрамы.Физикалық қасиеттері және табиғатта таралуы.8-сынып
Ашық сабақ Судың құрамы.Физикалық қасиеттері және табиғатта таралуы.8-сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Судың құрамы.Физикалық қасиеттері және табиғатта таралуы. |
Мұғалімнің аты-жөні: Жұмахметова Гүлім Алтынбекқызы Күні: |
||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Білімділік: Судың сапалық, сандық құрамын анықтау әдістерімен, қасиеттері, қолданылуы және табиғаттағы су туралы түсінік беру; Дамытушылық: Судың құрамы мен қасиеттерін білу дағдысы мен біліктілігін жетілдіру, талдау, жүйелеу дағдыларын қалыптастыру; Тәрбиелік: Оқушыларды сабақтың мазмұны бойынша алғырлыққа, ізденімпаздыққа және өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу. |
||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Судың сапалық және сандық құрамын, қасиеттерін және табиғатта таралуын сипаттай алады; Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Судың агрегаттық күйлерін ажыратады,қасиеттерін анықтайды.Олардың қолданылуын біледі,есептерін шешеді. Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: Химиялық формулалар арқылы есептердің түрлерін топтастырады, химиялық қосылыстарын жинақтайды. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Дистелденген су, анализ, синтез, агрегаттық күй, тығыздық, сутегі,оттегі, эвдиометр,т.б. |
||||||
|
Ресурстар |
Д.И.Менделеевтің периодтық кестесі, презентация, әріптер, карточка, плакат |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
АҚТ, ассоциация, сұрақ-жауап, жеке жұмыс, бинго, алтын балық, блоб ағашы,виртуалды зертхана. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Биология, физика,география, қазақ тілі
|
||||||
|
Алдыңғы оқу |
«Сутек. Тотығу-тотықсыздану реакциялары» бақылау жұмысы. |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Сабақтың басы 2 минут 5 минут Өткен тарауға шолу
|
I. Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылармен амандасу,түгелдеу. Психологиялық тренинг:Судың дауысымен релаксация тыңдайды. Пысықтау сұрақтары: 1. Тотығу-тотықсыздану дегеніміз не? 2. Тотығу дәрежесі дегеніміз не? 3. Сутегінің оттегімен тотығу-тотықсыздану реакциясының теңдеуін жазыңдар. |
Слайд Конверт, карточкалар |
|||||
|
Сабақтың басы Жаңа білім 10 мин
|
Жұмбақ: Бір жылан жол салыпты әрбір сайға, Сай түгіл жол салыпты әрбір жайға. (Су-water) «Су дегеніміз не?» деген сұраққа оқушылар ассоциация құрады.(бұрынғы білімдеріне сүйене отырып). Experiment. Колбадағы суға бояу салып, бақылау жүргіземіз. Су молекулалары қозғалып, бояу бөлшектерін итермелейді. Еріген бояу су молекуланың арасында біркелкі таралады. Бұл құбылысты диффузия – diffusion деп атайды. chemical formula of water – Н2 О structural formula – Н – О – Н Relative molecular mass Мr( Н2 О)= 18 18ғ. Аяғында судың күрделі зат екендігі анықталды: су жасанды жолмен газ тектес сутектің оттекте жануынан алынды. Н2 + О2 → Н2 О Жай заттардан күрделі заттардың алынуы – синтез – synthesis деп аталады. Заттың құрамын жай заттарға жіктеу арқылы табу әдісі талдау (анализ)- analysis деп аталады. Бұл реакцияны жүргізу үшін эвдиометр - eudiometer қолданылады. Табиғатта су 3 түрлі күйде кездеседі: қатты (solid),сұйық (liquid), газ (gas).18 ғ. Бастап су масса бірлігінің эталоны болды. Қалыпты жағдайда 1 см3 судың массасы 1 г, демек,судың тығыздығы (density) р= 1г/см3 . Дистелденген су(distilled water) – еріген заттардан тазарған су. Дистилденген суды кәдімгі судың орнына ішуге болмайды, себебі ол дәмсіз әрі асқазанның ішіндегі тұздарды ерітіп жібереді. Су тазалайтын арнайы қондырғы болады және толық залалсыздандыру үшін 1 т суға ең кем дегенде 0,7г хлор қажет. Оқушылар осы сұраққа өздері ағылшын және қазақ тілінде жауап береді. 1.Табиғатта су қалай таралған? 2.Адам өміріндегі судың маңызы қандай? |
Шашыраңқы әріптер, Плакат,слайд,тәжірибе |
|||||
|
Сабақтың ортасы Қолдану 15 минут
|
«Бинго» әдісі 1. адам өмірінде оттектен кейінгі екінші орын алатын маңызды қосылыс –.... ( су,water) 2.Судың 3 агрегаттық күйі бар... қатты (solid),сұйық (liquid), газ (gas). 3. Судың ... р= 1г/см3 ( тығыздығы ,density) 4. ... деп жай заттардан күрделі заттардың алынуын айтады (синтез – synthesis) 5. ... және оттек атомдары арқылы реакцияны жүргізу үшін ... қолданылады. (сутек –hydrogen, эвдиометр - eudiometer) 6. ... - Мr( Н2 О)= 18 (салыстырмалы молекулалық массасы, Relative molecular mass) Карточка. Есеп. 72г суды айырғанда шығатын сутек пен оттектің массасын табыңдар. Берілгені: m( Н2 О)= 72г табу керек: m( Н2)=? m(О2)=? Шешуі: 2Н2 О= 2Н2 + О2 m( Н2)= Жауабы: m( Н2)=8г m(О2)=64г |
Бинго слайдпен |
|||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
«Алтын балық» әдісі арқылы оқушы бүгінгі сабақтан не түйгенін айтады. Мақсаты балықты суға жіберу. |
Аквариумдағы балықтар |
|||||
|
Бағалау Кері байланыс 3 минут |
Оқушыларды өзім бағалаймын. «Блоб ағашы» әдісін әр оқушы өздері есімдерін жазып белгілейді және сабақ туралы пікірін жазады.
|
Әр оқушыға кері байланыс қағаздары |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|||||||
шағым қалдыра аласыз













