Ашық сабақ "Шығыс Шынары " 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Шығыс Шынары " 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ана ілі


Сыныбы: 4 «б»

Сабақтың тақырыбы:

Шығыс шынары ( Әзиза Нұрмаханова)

Мақсаты:

1.Мәтіннің негізгі идеясын ашу.
2.Әлия сияқты батыр қыздардың өмірін үлгі ету.
2.Өздігінен ой қосуға машықтандыру.

Күтілетін нәтижеі:

Мәтіннің мазмұнын ашады,өз ойларын, пікірлерін жеткізе алады

Қолданылған әдіс-тәсілдер:

«ЫСТЫҚ

ЛЕБІЗ» ойыны, «Соңғы сөзді мен айтам» әдісі, «Автор орындығы» әдісі, «Жылжымалы» нысана, «LOCI» әдісі, «Джигсо» әдісі, «Рөлдік ойын» әдісі, «Мюнстенберг» әдісі, кері байланыс.


Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Уақыты

Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу,сыныпта ынтымақ-

тастық атмосферасын қалыптастыру үшін «ЫСТЫҚ

ЛЕБІЗ» ойынын ойнатамын.

Көктем мезгілі болғандықтан оқушылар бір-біріне гүл суреттерін сыйлайды. Сол гулдер арқылы топтасады.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруға қатысады. Оқушылар бір-бірімен алақандарын тигізіп жылы лебіздерін сағат тілімен айналдыра айтып шығады.

Оқушылар алған гүлдерінің түріне қарай топтасады.

1-топ ФИКУС 2-топ КАМЕЛИЯ 3-топ ЦИПЕРУС

3 мин

1)Білу

Үй тапсырмасын «Соңғы сөзді мен айтам» әдісі арқылы эсселерін тексереді, «Автор орындығы» әдісі арқылы қорғайды.

Топтасқан гүл аттары өздеріне таныс болмағандықтан оқушылар ғаламтордан іздейді.

«Мен соғысты жек көрем » тақырыбында

эссені оқу.


Оқушылар топтасып жұмыс істейді,ғаламторға кіреді,ақпарат іздейді.

5 мин




3 мин

«Жылжымалы нысана» әдісі арқылы тақтада ілінген түрлі -түсті шарларды жару арқылы оқушылар сабақтың тақырыбын ашады.

Оқушылар шарларды жарып,ішіндегі сөздерді құрау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады. «ШЫҒЫС ШЫНАРЫ» деген сөзді оқиды.

Интербелсенді тақтадан оқушылар Әлия Молдағұлова туралы қысқаша бейне баян көреді,мәтін кейіпкерімен жақынырақ танысады.

.Оқушылар бейне баянды мұқият көреді,тыңдайды,топ ішінде талқыға салады.

3 мин


«LOCI» әдісі арқылы бейне баяннан көргендерін есте сақтау үшін сөздерді бір –бірімен байланыстырады.

Оқушылар бір түйінді сөзді алып,сол сөзге қатысты сөздерді топтастырады.

3мин

2) Түсіну.

ДЖИГСО әдісі бойынша әр топқа тақырыпты бөліп беремін,топ мәтінті оқып,түсініп өзара талқылайды.

Топпен ақылдасып тапсырманы орындайды.


6 мин

3) Қолдану

«Рөлдік ойын » әдісі арқылы оқушылар мәтіннен түсінгендерін рөлдерге бөлініп сомдап шығады.

Оқушылар ақылдасып,талқылап рөлдерді жас ерекшелігіне қарай бөліп алады.


6мин

4) Талдау.

-Бұл соғыс шын мәнінде болғанба?

- Қандай дәлел келтіресіңдер?

-Бұл рөлдік ойындардан не ой түйдіңдер?

-Қазіргі заманның адамдары нені көбірек ойлайды?

Мәтіннен қазіргі өмірмен байланыстырып талдау жасайды.





5 мин


5) Жинақтау.

-Егер сенің еліңе қауіп төнсе қандай амал істер едің?

-Мәтіннің негізгі түйінді сөзі кайсы?

Жұптық жұмыс ретінде орындайды.


4 мин

6) Бағалау.

«Мюнстенберг» әдісі бойынша тапсырма:

Мәтіндегі негізгі оқиғалар.Басты кейіпкерлер.

Әңгіменің мазмұнына сай қандай мақал-мәтел айтар едің?

Оқушылар мәтіннен есте қалған сөздерін жазады. Ең көп сөз жазған оқушы бағаланады.


4 мин



Рефлексиялық кезең.

«Бүгінгі сабақтан алған әсерім? »

Оқушыларға кері байланыс парақшалары таратылып кері байланыс алынады.

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып,тақтадағы суртердің тұсына жабыстырады.

3 мин











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
01.01.2018
586
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі