Ашық сабақ Сын есім 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Сын есім 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш мұғалімдерге арналған материал
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Оқиға құрастыра аламын

Сын есім

Мұғалімнің аты-жөні: Бельгубаева С.Б.

Күні: 23.04

СЫНЫП: 2


Қатысқан оқушылар саны: 3


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, өрмекшінің өрмегі, қабырғалар сөйлейді

Пәнаралық байланыс

Дүниетану

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы


Ұйымдастыру кезеңі

1. Қызығушылықтарын ояту

-Біздің дарқан дала жеріміз бар, кең байтақ еліміз бар, шалқып тасып жатқан айдын көлдеріміз бар ,қазақ деген атымыз бар. Осындай байлықтырымызды бетке ұстар сендерсіңдер. Болашақ сендердің қолдарыңда. Көк туымызды көкке самғататын сендерсіңдер. Сондықтан сабақты мұқият тыңдап, білімдеріңді шыңдай беріңдер.

2. Психологиялық дайындық . Сабақтың көшбасшысы сөйлейді.
Айналаға алақанмен,
Жылулықты шашайық.
Сәттілік тілеп, күлімсіреп,
Біз сабақты бастайық.
(оқушылардың көңіл-күйін бақылау, сабаққа дайындықтарын тексеру)

Қайталау: «БАЛЫҚ АУЛАУ» ОЙЫНЫ

-         Сөз таптарына не жатады?

-         Заттың атын білдіретін сөз табы?

-         Зат есімнің сұрақтары?

-         Зат есім нешеге бөлінеді?

-         Жалқы есімге не жатады?

-         Жалпы есім деген не?

-         Зат есімнің көптік жалғауларын ата.

-         Етістік дешен не?

-         Етістіктің сұрақтары?

-         Етістіктің неше түрі бар?

-         Етістіктің дара түріне мысал келтір.

-         Етістіктің күрделі түріне мысал келтір.





Шаттық шеңбері




Жаңа білім






І. Тақырыпқа шығу

БПрямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 2 ұл не?                                 Қызыл         дәмді



 Прямая со стрелкой 3 Прямая со стрелкой 4 Прямая со стрелкой 5 Прямая со стрелкой 6                               үлкен                           домалақ



                                             тәтті                    шырынды

-         Ол туралы не айта аламыз?

-         Бұл сөздер нені білдіреді?

Оқушылар сын есім туралы ережесін айтады.

Сын есім

Заттың сынын, сапасын, түсін білдіреді

Қандай? Қай?деген сұрақтарға жауап береді.

Қызыл, үлкен, аласа, жұмсақ.


ІІ. Мақсат қою кезеңі: Сын есім тақырыбы бойынша алған білімдерімізді кеңейту, терендету.

ІІІ. Жаңа сабақ.

56-жаттығу. Өлеңді көшіріп жазу. Сын есімнің астын сызу. Сұрақ қою. Сын есімдердің қай сөз табымен байланысып тұрғанын анықтау.


57-жаттығу.«Түстер» ойыны. Оқушылардың назары суретке аударылып, оларда нелер бейнеленгені айтқызу.

Көрсетілген заттың түсін айту және оларды үш тілде айту


Смайликтер арқылы бағалау.

58-жаттығу.Сын есімдер қатарын тап.

Бас бармақ арқылы бағалау

«Иә Жоқ» ойын




Алманы сипаттайды














Оқушылар сабақтың мақсатын қояды.




Үш тілде айту


Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.








59-жаттығу. Сын есімдерді мағынасына қарай топтап жазу.

«Қабырғалар сөйлейді» әдісі

Қабырғада жабыстырылған сөздерді топтастыру

Түс Дәм Көлем Пішін Сапа

Сөздер: үлкен, ірі, жасыл, ащы, домалақ, қышқыл, құрғақ, ұсақ, кіші, дәмді, тәтті, сопақ, сүйір



АКТ қолдану

Топтық жұмыс

Топта талқылап, дәлелдерін айтады.




60-жаттығу. Пішіндер сөйлейді.

Сонымен сын есім тақырыбын қорытындылау үшін видео

«Семантиқалық карта» әдісі


топтастыру



Imektep.





Бағалау






Кері байланыс





Үйге тапсырма:қайталау


Бас бармақ арқылы бағалау.















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.05.2021
510
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі