Материалдар / Ашық сабақ "Сынған аквариум"

Ашық сабақ "Сынған аквариум"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне. 4 сынып. Әдебиет пәнінен" Сынған аквариум". Бұл сабақта пікірталас өте тиімді. Сабақ соңында сыныпты екі топқа бөліп пікірталас жүргізіледі. Пікіртала өте қазақты, қызу жүреді. Пікір талас соңында міндетті түрде мұғалім қорытынды жасау керек.
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Күні: ................Сыныбы:4 «Б» Пәні:әдебиеттік оқу Мұғалімнің аты-жөні: Орынбекова Қарлығаш Ильясовна

Сабақ тақырыбы:Сынған аквариум. Сансызбай Сарғасқаев

Сабақ мақсаты: /барлық оқушылар/ Әңгіменің негізгі идеясын түсінеді.

/оқушылардың басым бөлігі/Кейіпкерлерге мінездеме бере алады.

/кейбір оқушылар/ Әңгімені түйіндей алады. Пікір таласта ойын ашық, нақты дәлелмен жеткізе алады.

Әдіс-тәсілдер: жұмбақ, сюжеттік талдау, тұжырымдамалық стратегия, хат жазу, дебат, сұрақ-жауап.

Оқу нәтижелері:Әңгіменің негізгі идеясын түсінеді. Кейіпкерлерге мінездеме бере алады. Пікір таласта ойын ашық және дәлел келтіра алады.

Алдыңғы оқу: Есім сабақ оқуды қалай үйренді? әңгімесіне сұрақтар шеңбері. Негізгі түйіні неде?(Бар мәселе тынбай еңбек етуде)

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

Жұмбақ арқылы сабақтың тақырыбын ашу.

Суда өседі, өнеді.

Сыртқа шықса өледі. (Балық)


-Балалар балықтар қайда мекендейді?

-Аквариум дегеніміз не?(латын тілінен аударғанда – суқойма) су жануарларымен өсімдіктерін зерттеуге арналған шыны ыдыс.

-Океанариум дегеніміз не? (Астана «Думан» ойын – сауық орталығында 2003 жылы ашылған)

-Осы мәтінді жазған автор туралы не білесіңдер?


Автор туралы мәлімет: Сансызбай Сарғасқаев (29.04. 1925 жылы Қордай, Сұлутөр ауылында дүниеге келген жазушы. Абай атындағы ҚазПИ-ді бітірген.1942 – 45 жылы 2-дүниежүзілік соғысқа қатысқан. 1946 – 49 жылы ауданы «Красногоршы» газетінде әдеби қызметкер, жауапты хатшы, 1949 – 60 жылы «Қазақстан пионері» газетінде бөлім меңгерушісі, жауапты хатшы, бас редактор болған екен.


Мәтіннің тақырыбын хабарлау.

Тізбектей оқу.


Ортасы

1-топ «Сюжеттік талдау» (Әңгімені әр қырынан алып карастырып, бөлшектеріне тән өзгеше сипат белгілерді арнайы танып-білу)

Shape1 Түйіні

сShape2 оңы

шShape3 арықтау шегі


шShape4 иленісуі


дShape5 амуы

бShape6 асталуы



2 топ Күлзағираға хат жазу.(сыни тұрғыдан ойландыру мақсатында)


Аяқталуы

3-топ «Тұжырым» стратегиясы

Кейіпкер

Іс - әрекет

Адами қасиеттері

1

Күлзағира







2

Шоқай






3

Елікбай






4






Зерде Алматаева




«Дебат» Өтірік айтуға болмай ма? Қалай ойлайсыңдар? Мысал ретінде Қожанасырды айту.

(Мақсаты: Ой ұшқырлығы мен сөйлеу мәдениетіне көңіл бөлу)




Үйге: Неге? Неліктен? Қалай? сұрақтар шеңберіне дайындық.

Бағалау:Топ басшы бағалайды.

Аты – жөні

Үй тапсырмасы бойынша дайындығы

Сабақ тақырыбына сәйкес ақпараттар, деректер ұсынуы

Ұсынылған тапсырмалар бойынша жұмысы

Топта жұмыс белсенділігі

Ортақ бағасы

































Рефлексия: /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған шаралар тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?/..............................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі