Күні:
................Сыныбы:4
«Б»
Пәні:әдебиеттік оқу Мұғалімнің аты-жөні: Орынбекова Қарлығаш
Ильясовна
Сабақ тақырыбы:Сынған
аквариум. Сансызбай Сарғасқаев
Сабақ мақсаты: /барлық
оқушылар/ Әңгіменің негізгі идеясын түсінеді.
/оқушылардың басым
бөлігі/Кейіпкерлерге мінездеме бере алады.
/кейбір оқушылар/
Әңгімені түйіндей алады. Пікір таласта ойын ашық, нақты дәлелмен
жеткізе алады.
Әдіс-тәсілдер: жұмбақ,
сюжеттік талдау, тұжырымдамалық стратегия, хат жазу, дебат,
сұрақ-жауап.
Оқу
нәтижелері:Әңгіменің негізгі идеясын түсінеді. Кейіпкерлерге
мінездеме бере алады. Пікір таласта ойын ашық және дәлел келтіра
алады.
Алдыңғы оқу: Есім сабақ
оқуды қалай үйренді? әңгімесіне сұрақтар шеңбері. Негізгі түйіні
неде?(Бар мәселе тынбай еңбек етуде)
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
жаттығулар
|
Ресурстар
|
Басталуы
|
Жұмбақ арқылы сабақтың тақырыбын
ашу.
Суда өседі, өнеді.
Сыртқа шықса өледі. (Балық)
-Балалар балықтар қайда
мекендейді?
-Аквариум дегеніміз не?(латын тілінен аударғанда – суқойма)
су жануарларымен өсімдіктерін зерттеуге арналған шыны
ыдыс.
-Океанариум дегеніміз не? (Астана «Думан» ойын – сауық
орталығында 2003 жылы ашылған)
-Осы мәтінді жазған автор туралы не
білесіңдер?
Автор туралы мәлімет: Сансызбай Сарғасқаев (29.04. 1925
жылы Қордай, Сұлутөр ауылында дүниеге келген
жазушы. Абай атындағы ҚазПИ-ді бітірген.1942 – 45 жылы 2-дүниежүзілік
соғысқа қатысқан. 1946 – 49 жылы ауданы «Красногоршы» газетінде
әдеби қызметкер, жауапты хатшы, 1949 – 60 жылы «Қазақстан
пионері» газетінде бөлім меңгерушісі, жауапты хатшы, бас
редактор болған екен.
Мәтіннің тақырыбын
хабарлау.
Тізбектей
оқу.
|
|
Ортасы
|
1-топ «Сюжеттік
талдау» (Әңгімені әр қырынан алып
карастырып, бөлшектеріне тән өзгеше сипат белгілерді арнайы
танып-білу)
Түйіні
с оңы
ш арықтау шегі
ш иленісуі
д амуы
б асталуы
2 топ Күлзағираға хат
жазу.(сыни тұрғыдан
ойландыру мақсатында)
|
|
Аяқталуы
|
3-топ
«Тұжырым»
стратегиясы
№
|
Кейіпкер
|
Іс -
әрекет
|
Адами
қасиеттері
|
1
|
Күлзағира
|
|
|
2
|
Шоқай
|
|
|
3
|
Елікбай
|
|
|
4
|
Зерде
Алматаева
|
|
|
«Дебат» Өтірік айтуға болмай
ма? Қалай ойлайсыңдар? Мысал ретінде Қожанасырды
айту.
(Мақсаты: Ой ұшқырлығы мен сөйлеу мәдениетіне көңіл
бөлу)
Үйге: Неге? Неліктен? Қалай? сұрақтар шеңберіне
дайындық.
Бағалау:Топ басшы
бағалайды.
Аты
– жөні
|
Үй
тапсырмасы бойынша дайындығы
|
Сабақ тақырыбына сәйкес ақпараттар, деректер
ұсынуы
|
Ұсынылған тапсырмалар бойынша
жұмысы
|
Топта жұмыс
белсенділігі
|
Ортақ бағасы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рефлексия: /оқу мақсаттары
шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған шаралар тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және
неліктен?/..............................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................