Материалдар / Ашық сабақ "Сынған аквариум"

Ашық сабақ "Сынған аквариум"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне. 4 сынып. Әдебиет пәнінен" Сынған аквариум". Бұл сабақта пікірталас өте тиімді. Сабақ соңында сыныпты екі топқа бөліп пікірталас жүргізіледі. Пікіртала өте қазақты, қызу жүреді. Пікір талас соңында міндетті түрде мұғалім қорытынды жасау керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
603
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: ................Сыныбы:4 «Б» Пәні:әдебиеттік оқу Мұғалімнің аты-жөні: Орынбекова Қарлығаш ИльясовнаСабақ тақырыбы:Сынған аквариум. Сансызбай СарғасқаевСабақ мақсаты: /барлық оқушылар/ Әңгіменің негізгі идеясын түсінеді. /оқушылардың басым бөлігі/Кейіпкерлерге мінездеме бере алады. /кейбір оқушылар/ Әңгімені түйіндей алады. Пікір таласта ойын ашық, нақты дәлелмен жеткізе алады. Әдіс-тәсілдер: жұмбақ, сюжеттік талдау, тұжырымдамалық стратегия, хат жазу, дебат, сұрақ-жауап. Оқу нәтижелері:Әңгіменің негізгі идеясын түсінеді. Кейіпкерлерге мінездеме бере алады. Пікір таласта ойын ашық және дәлел келтіра алады. Алдыңғы оқу: Есім сабақ оқуды қалай үйренді? әңгімесіне сұрақтар шеңбері. Негізгі түйіні неде?(Бар мәселе тынбай еңбек етуде)
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар
БасталуыЖұмбақ арқылы сабақтың тақырыбын ашу. Суда өседі, өнеді.Сыртқа шықса өледі. (Балық)

-Балалар балықтар қайда мекендейді?-Аквариум дегеніміз не?(латын тілінен аударғанда – суқойма) су жануарларымен өсімдіктерін зерттеуге арналған шыны ыдыс. -Океанариум дегеніміз не? (Астана «Думан» ойын – сауық орталығында 2003 жылы ашылған)-Осы мәтінді жазған автор туралы не білесіңдер?



Мәтіннің тақырыбын хабарлау. Тізбектей оқу.


Ортасы1-топ «Сюжеттік талдау» (Әңгімені әр қырынан алып карастырып, бөлшектеріне тән өзгеше сипат белгілерді арнайы танып-білу) Түйінісоңышарықтау шегі

шиленісуі

дамуыбасталуы



2 топ Күлзағираға хат жазу.(сыни тұрғыдан ойландыру мақсатында)


Аяқталуы3-топ «Тұжырым» стратегиясы

«Дебат» Өтірік айтуға болмай ма? Қалай ойлайсыңдар? Мысал ретінде Қожанасырды айту.(Мақсаты: Ой ұшқырлығы мен сөйлеу мәдениетіне көңіл бөлу)





Үйге: Неге? Неліктен? Қалай? сұрақтар шеңберіне дайындық. Бағалау:Топ басшы бағалайды.



Рефлексия: /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған шаралар тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?/..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ