Материалдар / Ашық сабақ "Суши, пица, көже" 7-сынып

Ашық сабақ "Суши, пица, көже" 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал еңбек пәні мұғалімдеріне арналады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
744
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар №31
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 4 В Мектеп: Мерзімі: Оқытушы: Сынып: 7 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: Практикалық жұмыс уши, пицца,көже
Сабақта іске асырылатын оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемше)7.2.4.2 Әлем халықтарының ұлттық тағамдарын дайындау технологиясын зерттеу және қолдану7.2.4.3 Әртүрлі тағамдар дайындауда қолданылатын қажетті құрал- жабдықтарды өнімдерді таңдауда өз бетінше нақты шешім қабылдау.
Сабақ мақсаттары- суши, пицца, көже дайындау тәсілдерімен танысу;-практикалық жұмыс орындау;

Жетістік критерийлері- суши, пицца, көже дайындау тәсілдерін біледі; - Өз сыныптастарының нәтижелерін салыстыра алады;- Өз жұмысын ұсынады;- Сыныптастарының жұмыс бойынша күшті және әлсіз жақтарын белгілейді;АКТ жұмыс дағдыларын қолдана біледі;Әр ұлттың тағамдарын салыстырады.
Тілдік мақсаттарСуши –Sushi, Пицца-Pizza
Құндылықтарды дарыту Құрметтеу , өзара көмектесу.Өзге халықтың дәсүріне құрметпен қарау

Пәнаралық байланысДүниежүзі тарихы, биология

АКТ қолану дағдыларыПрезентация Power Point , интерактивті тақта
Бастапқы білімдерОқушылар бұрын салауатты тамақтану, мәзір құруға, ас техника негіздерін үйренді. Жұмыс істеу жабдықтар, аспаптар және пісіру үшін техникамен дағдыларына үйренді. Сэндвич және сусындар, салаттар, көкөніс және жеміс-жидек, жартылай жылдам пісіру, десерт дайындау технологиясын зерттеді. Қазақ мәдениетінде үстел басында түрлі халықтардың мәдениетін мінез-құлық ережелерін меңгерген.






Сабақ барысы
Сабқтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекетқорлар
Сабақтың бастапқы кезеңі: 3 мин









1.Сәлемдесу және алдыңғы сабақта таңдалған ел бойынша оқушылар топтарға бірлеседі.Сабақ тақырыбымен танысу:Оқушыларға олардың сабақта үстіндегі іс-әрекеттеріне мақсаттар мен міндеттерді анықтау.

Практикалық тапсырма бойынша әр топқа арналған интернет қорлар (видео бейнелерге сілтемелер) Сушиді бейнелейтін Қытай иероглифі «маринадталған балық» дегенді білдіреді. Сушидің пайда болу тарихы балық етін дайындау және консервілеу үшін пісірілген күрішті қолданған. Ең алғаш Оңтүстік Азиядан бастау алған. Тазартылып, ұсақ туралған балыққа тұз себіліп, күрішпен араластырылады да, бірнеше күннен кейін қақпақпен ауыстырылатын ауыр тастың астына бастырылып қойылады. Бірнеше ай аралығында жүзеге асырылатын балық пен күріштің сүт қышқылды ферменттену барысында балық жылбойына жарамдылығын сақтайдыі

Елдер:ҚытайИндияИнтербелсенді тақтаРецепт приготовления наурыз-кожеКак Приготовить Пиццу Быстро! Видео Рецепт.Как приготовить СУШИ дома. Рецепт суши

Сабақ ортасы









20 мин.













Сабақтың соңы









3. Жұмыс кезеңдерін түсіндіру.Практикалық жұмыс басталар алдында мұғалім пісіру үшін қажетті құрал-жабдықтар мен құралдар дайындады . Жұмыс кезінде қауіпсіздік ережелері туралы инструктаж өткізеді.Практикалық жұмыс.Алдын ала үйден әкелген қажетті өнімдерден оқушылар практикалық жұмысын топппен орындайды. Оқушылар тағамдар бойынша видео бейнелерді қарағаннан кейін электорплиткада практикалық жұмыстарын орындайды.Тағамдарды дайындау кезінде, оқушылар қауіпсіздік ережелерін сақтайды.



Жаңа тақырыпты бекіту.Оқушылардың өзіндік жұмысы.Мұғалімның бақылауы бойынша практикалық жұмысын аяқтау. Уақтылы ақаулықтарды жою үшін тез кері байланыс құру.

Жұмыстарды ұсыну.Әр топ сынып алдында өз жұмыстарын ұсынады.Бағалау.Сапасы мен білім меңгеру деңгейін анықтау.Оқушылар олардың сыныптастардың практикалық жұмыстары қаншалықты жақсы туралы ауызша пікір білдіруге болады.



Интербелсенді тақта











Пісіру үшін қажетті жабдықтар мен құралдар: кесу тақталар, пышақ, электроплита, қолғаптар және т.б.



Рефлексия3 мин.Қорытындылау.





Үй тапсырмасы:

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Мұғалім тәжірибе жұмысын орындаған кезде оқушыларды қадағалап отырады, керек кезінде қосымша немесе қайтадан түсіндіреді,көрсетеді, көмектеседі.Бұл бөлімді сабақ кезінде оқушылар нені үйренгенін бағалау үшін қолданылатын тәсілдер туралы жазылымдар жасау үшін қолданыңыз.Денсаулық сақтау технологиялары.Пайдаланылатын физикалық минуттер және жұмыстың белсенді түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік Ережелерінен қоладанылатын тармақтар.
Рефлексия по урокуСабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаты/ оқыту мақсаты шынайы болды? ОМ барлық оқушылар білді ме?Жоқ болса, неге?Сабақта дифференциациясы дұрыс өткізілді ме? Сабақтың уақыт кезеңдері сақталынды ма? Сабақтың мақсаты мен жоспарынан қандай алшақтықтар байқалды?



Жалпы баға

Сабақтың қандай екі мәнісі жақсы өткізілді (оқыту сияқты оқу туралы да ойланыңыз)?1:

2:

Сабақты жақсарту үшін не әсер етті (оқыту сияқты оқу туралы да ойланыңыз)?1:

2:

Сабақ бойынша мен сынып туралы немесе нақты бір оқушының қандай жетістіктері/ қиыншылықтарына көзім жетті, болашақта неге назар аударуым керек ?


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ