Ашық сабақ "Сусыз өмір жоқ" 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Сусыз өмір жоқ" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша бойынша ашықсабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы


Мектеп: № 18 мектеп - гимназия

Күні:

Мұғалім: Досбаева А.С.

Сынып5

Сабақ

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Сабақ тақырыбы:

Сусыз өмір жоқ

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты:

5.Ж4.Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.

Сабақ мақсаты:

Қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану арқылы судың тіршілік көзі екендігін түсіндіру. Лексикалық тақырып аясында сан есімді

Бағалау

критерийлері:

Оқушыныңтөменгіжетістігі(ОТЖ):қазақшасудыңтіршіліккөзіекендігінтүсінеді,достарымен сөйлеседі.

Оқушыныңорташажетістігі(ООЖ):тақырыпқақатыстыжаңасөздердіСөйлесімбарысындатиімді қолданаалады,судыүнемдеукеректігінтүсіндіреді.

Оқушыныңжоғарғыжетістігі(ОЖЖ):тақырыпаясындаөзініңсыныптастарыменсұхбатқұрады, мәтінқұрайды

Құндылықтарды игерту:

Тіл мен мәдениет;

Көпшілдік;

Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;

Қарым-қатынас мәдениеті;

Жауапты азаматтық позиция;

Пәнаралық байланыс:

Жаратылыстану, химия, биология



Тілдік мақсаттар:

Оқушылар:

Пән лексикасы және терминология:тіршілік, ауыз су, тұщы су, су жетіспеушілігі, ағза, тұрмыстағы су

Осыған дейін меңгерілген білім

Лексикалық тараудың алғашқы сабағы

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы

5 минут





Қызығушылықты ояту «Шаттық шеңбері»

«Суреттер сөйлейді»

Оқушылар суреттер бойынша өз ойларын ортаға салады.(Таныстырылымда берілген суреттерді сөйлетеді)

Мұғалім оқушыларды оқу мақсатымен, сабақ мақсатымен таныстырады.







Сабақ ортасы

10 мин

15 мин

1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады,аудар масын айтады.Оларды оқиды,оқушыларға қайталатады.


Сусыз өмір жоқ –нет жизни без воды

Үнемдеу –экономить

Сұрауы бар –придется просить

Аштық –голод

Шөл –пустыня

Сурау керек – нужно полевать

Жайқалып өсу – растет цветущей

Су ішу –пит воду

Өмір сүре алмау – не можеть жить

Жүру –ходть

Жуыну –мыться


Дескриптор

Сөздердің аудармаларын дұрыс таба алады.


Мәтіналды жұмыс.Жұппен жұмыс

А)Айтылым.Дұрысайтуға,жаңаақпараттықабылдауға машықтандыру үшін 1-тапсырманыорындатады.

Ә)Жазылым.Дұрыс,сауаттыжазуғамашықтандыруүшін


2-тапсырманы орындатады.Жұппен жұмыс


Дескриптор

Тақырыпқа қатысты сөз тіркестерін құрай алады.


Тілдік бағдар. Сан есімді меңгертеді.Интерауктивті тақта.

3. Тақырыпқа қатысты 3 сөйлемді эссе жазады.


Дескриптор.Тақырыпқа қатысты 3 сөйлемді эссе жаза алады.


Сабақ соңы

5 минут


«Бес жолды өлең» стратегиясы Үй тапсырмасы : Су туралы мәлімет

Рефлексия

Таратпа парақшалар


Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциация үш түрде іске асады:

1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау жұптық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі.

2 –оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже дифференциацияланған.


Оқушылар бір-бірін дискрипторлар тұсына «+» белгісін қоя отырып, бағалайды. Сол арқылы кері байланыс беріледі.

Сабақ философияға қатысты болғандықтан, белсенді азаматтық позициясын қалыптастыруға септігін тигізеді. Сабақта оқушылардың өміріне қауіпті ештеңе пайдаланылмайды. PowerPoint таныстырылымы, аудиофайл тыңдау үшін компьютер қолданылады.

Ойлану




Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады.

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.05.2021
526
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі