Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Әл-Фараби атындағы орта

    мектеп

    Функция. Функцияның графигі

    Күні: 14.04.2022ж. Мұғалімнің аты-жөні:Киргизбаева А.А.


    Сынып: 7 Қатысқандар: 7 Қатыспағандар:0


    Сабақтың тақырыбы


    Сызықтық функция және оның графигі


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.4.1.4 функциясының анықтамасын білу, графигін салу,

    k коэффициентіне қатысты орналасуын анықтау;


    7.4.1.5 түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау;




    Сабақ мақсаты


    У= кх + b мен функцияларының анықтамасын білу.

    у = kx + b пен у = kx функцияларының графигін салу.

    у = kx + b сызықтық функцияның k мен b коэффициенттеріне

    қатысты орналасуын анықтау.






    Бағалау критерийі

    , у = kx функцияларының анықтамаларын біледі.

    графиктерінің орналасуын біледі.

    функциясы мен у = kx функция графиктерінің

    ерекшіліктерін анықтай алады.

    у = kx + b функциясы мен у = kx сызықтық функциядағы k мен b коэффииенттеріне қатысты функция графиктерін қай ширекте орналасқанын ажырата алады.   

    функциясы мен у = kx функция графиктерінің ортақ

    қасиеттері мен айырмашылықтарын салыстыра отырып сыза

    алады.





    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Нүкте , түзу, функция, аргумент, формула, абсциссалар, ординаталар, тура пропорционал, оң, теріс, параллель, тиісті және тиісті емес нүктелер, өсу және кему аралықтары, анықталу облысы, функция мәндері.


    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    ... аргумент деп атайды.

    Сызықтық функцияның графигін салу үшін қанша нүкте

    жеткілікті?

    Сызықтық функцияның графигі қандай сызық?

    Сызықтық функцияның графигі ОХ осіне параллель болады,

    егер ... .

    Сызықтық функцияның графигі ОХ осі мен беттеседі, егер ... .





    Құндылықтарға баулу


    Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы бойынша топтық жұмыста бір-біріне көмектесу, достық қарым-қатынаста болу, адамгершілік, жауапкершілік , бір-біріне құрмет көрсету дағдыларын бойларына сіңіру. Өзгенің көзқкарасына құрметпен қарау құндылығы қалыптасады.


    Пәнаралық байланыс

    Физика



    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Фунция анықтамасын біледі, функцияны формула, кесте, график түрінде берілетінін біледі. Нүктеледі ХОУ тік бұрышты координаталар жазықтығында нүктелерді белгілей алады. Өспелі, кемімелі , функцияларды біледі. Берілген функцияның анықталу облысын таба алады. Абсциссалар, ординаталар аргумент бойынша, фукция мәндерін есептей алады.



    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған

    кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



    Ресурстар



    Сабақтың басы



    3 мин













    7 мин














































    3 мин



    Сәлемдесу түгелдеу, ұйымдастыру. Оқушыларға түрлі-түсті дөңгелек парақшаларға салынған функция графиктерінің өсетін , кемитін, функцияны бермейтін функциялар салынған парақшаларды таратып, 3 топқа бөлінуді ұсынамын. Яғни, әр оқушы берілген функция графигіне қарап өз тобын табады.

    Бағалау парақшаларын таратып беремін.

    1.Үй жұмысын тексеру .

    у= 5x-3 функциясының анықталу облысы -1; 0; 1; 1,5 сандары болса, онда функцияны кесте арқылы берiңдер және графигiн салыңдар.

    1. Анықталу облысын тап [-1; 1,5]

    2. Аргументің қандай мәнінде функция графигі ОУ осімен қиылысу координатын жаз. (0 ; 3 )

    3. Функция өспелі ме әлде кемімелі ме?

    Жауап функция өспелі.


    Х

    -1

    0

    1

    1,5

    у

    -8

    -3

    2

    4,5


    Слайдтағы дұрыс көрсетілген жауаптары бойынша жұптық жұмыс жасау,бірін-бірі бағалау.


    «Кім шапшаң» әдісі арқылы алдынғы өткен сабақты сұрақ- жауап бойынша қорытындылаймын.

    1. Функция дегеніміз не? Мысал келтір?

    2. Тәуелсіз айнымалы қабылдайтын

    мәндер функцияның несі деп атайды?

    1. . Тәуелді айнымалыны не деп атайды?

    1. График бойынша функцияның

    анықталу облысын қалай табамыз?

    1. Функцияны график арқылы қалай

    беруге болады

    1. Функцияны график арқылы берудегі мақсат не?

    График бойынша функцияның өсетіні немесе кемитінін қалай анықтауға болады?


    Үй тапсырмасына қосымша есеп .Ол есептертер өтілген сабақ пен жаңа сабақты байланыстыру үшін берілген көпірше есеп болатын есеп тапсырмасын бергенмін болатынмын.

    1-ші есеп У= 2x + 3

    2-ші есеп у= -2x +1

    3-ші есеп у=3x

    1. Есеп шарты: Берілген функцияның кестесін құру.

    2. Анықталу облысын табу

    3. Аргументің қандай мәнінде функция графигі ОУ осімен ОХ остері мен қиылысу нүктелерінің координаталарын табу.

    4. Функция өспелі ме кемімелі соны анықтау

    5. Кесте бойынша (х ; y) координаталық жазықтықта сәйкес нүктелерді қосып график салу.


    Яғни әр топтан тапсырмаларды сұраймын.


    I-ші топ есебі. У =2x + 3


    х

    -1,5

    -1

    0

    1

    y

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Киргизбаева Айгул Айхановна
    02 Маусым 2023
    417
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ; Сызықтық функция және оның графигі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ; Сызықтық функция және оның графигі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ . сыныпқа арналған алгебра пәнінен
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Әл-Фараби атындағы орта

    мектеп

    Функция. Функцияның графигі

    Күні: 14.04.2022ж. Мұғалімнің аты-жөні:Киргизбаева А.А.


    Сынып: 7 Қатысқандар: 7 Қатыспағандар:0


    Сабақтың тақырыбы


    Сызықтық функция және оның графигі


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.4.1.4 функциясының анықтамасын білу, графигін салу,

    k коэффициентіне қатысты орналасуын анықтау;


    7.4.1.5 түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау;




    Сабақ мақсаты


    У= кх + b мен функцияларының анықтамасын білу.

    у = kx + b пен у = kx функцияларының графигін салу.

    у = kx + b сызықтық функцияның k мен b коэффициенттеріне

    қатысты орналасуын анықтау.






    Бағалау критерийі

    , у = kx функцияларының анықтамаларын біледі.

    графиктерінің орналасуын біледі.

    функциясы мен у = kx функция графиктерінің

    ерекшіліктерін анықтай алады.

    у = kx + b функциясы мен у = kx сызықтық функциядағы k мен b коэффииенттеріне қатысты функция графиктерін қай ширекте орналасқанын ажырата алады.   

    функциясы мен у = kx функция графиктерінің ортақ

    қасиеттері мен айырмашылықтарын салыстыра отырып сыза

    алады.





    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Нүкте , түзу, функция, аргумент, формула, абсциссалар, ординаталар, тура пропорционал, оң, теріс, параллель, тиісті және тиісті емес нүктелер, өсу және кему аралықтары, анықталу облысы, функция мәндері.


    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    ... аргумент деп атайды.

    Сызықтық функцияның графигін салу үшін қанша нүкте

    жеткілікті?

    Сызықтық функцияның графигі қандай сызық?

    Сызықтық функцияның графигі ОХ осіне параллель болады,

    егер ... .

    Сызықтық функцияның графигі ОХ осі мен беттеседі, егер ... .





    Құндылықтарға баулу


    Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы бойынша топтық жұмыста бір-біріне көмектесу, достық қарым-қатынаста болу, адамгершілік, жауапкершілік , бір-біріне құрмет көрсету дағдыларын бойларына сіңіру. Өзгенің көзқкарасына құрметпен қарау құндылығы қалыптасады.


    Пәнаралық байланыс

    Физика



    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Фунция анықтамасын біледі, функцияны формула, кесте, график түрінде берілетінін біледі. Нүктеледі ХОУ тік бұрышты координаталар жазықтығында нүктелерді белгілей алады. Өспелі, кемімелі , функцияларды біледі. Берілген функцияның анықталу облысын таба алады. Абсциссалар, ординаталар аргумент бойынша, фукция мәндерін есептей алады.



    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған

    кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



    Ресурстар



    Сабақтың басы



    3 мин













    7 мин














































    3 мин



    Сәлемдесу түгелдеу, ұйымдастыру. Оқушыларға түрлі-түсті дөңгелек парақшаларға салынған функция графиктерінің өсетін , кемитін, функцияны бермейтін функциялар салынған парақшаларды таратып, 3 топқа бөлінуді ұсынамын. Яғни, әр оқушы берілген функция графигіне қарап өз тобын табады.

    Бағалау парақшаларын таратып беремін.

    1.Үй жұмысын тексеру .

    у= 5x-3 функциясының анықталу облысы -1; 0; 1; 1,5 сандары болса, онда функцияны кесте арқылы берiңдер және графигiн салыңдар.

    1. Анықталу облысын тап [-1; 1,5]

    2. Аргументің қандай мәнінде функция графигі ОУ осімен қиылысу координатын жаз. (0 ; 3 )

    3. Функция өспелі ме әлде кемімелі ме?

    Жауап функция өспелі.


    Х

    -1

    0

    1

    1,5

    у

    -8

    -3

    2

    4,5


    Слайдтағы дұрыс көрсетілген жауаптары бойынша жұптық жұмыс жасау,бірін-бірі бағалау.


    «Кім шапшаң» әдісі арқылы алдынғы өткен сабақты сұрақ- жауап бойынша қорытындылаймын.

    1. Функция дегеніміз не? Мысал келтір?

    2. Тәуелсіз айнымалы қабылдайтын

    мәндер функцияның несі деп атайды?

    1. . Тәуелді айнымалыны не деп атайды?

    1. График бойынша функцияның

    анықталу облысын қалай табамыз?

    1. Функцияны график арқылы қалай

    беруге болады

    1. Функцияны график арқылы берудегі мақсат не?

    График бойынша функцияның өсетіні немесе кемитінін қалай анықтауға болады?


    Үй тапсырмасына қосымша есеп .Ол есептертер өтілген сабақ пен жаңа сабақты байланыстыру үшін берілген көпірше есеп болатын есеп тапсырмасын бергенмін болатынмын.

    1-ші есеп У= 2x + 3

    2-ші есеп у= -2x +1

    3-ші есеп у=3x

    1. Есеп шарты: Берілген функцияның кестесін құру.

    2. Анықталу облысын табу

    3. Аргументің қандай мәнінде функция графигі ОУ осімен ОХ остері мен қиылысу нүктелерінің координаталарын табу.

    4. Функция өспелі ме кемімелі соны анықтау

    5. Кесте бойынша (х ; y) координаталық жазықтықта сәйкес нүктелерді қосып график салу.


    Яғни әр топтан тапсырмаларды сұраймын.


    I-ші топ есебі. У =2x + 3


    х

    -1,5

    -1

    0

    1

    y

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Астрономия Презентация 8 сынып
    02.06.2023
    417
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Киргизбаева Айгул Айхановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации