Ашық сабақ "Табиғат ғажабы -су" 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Табиғат ғажабы -су" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің сабағым 5 сыныптарда істейтін мұғалімдерге керек деп ойлаймын. Өйткені ол сабақ өте тиімді болып келеді. Сабақтың қойған мақсаты жеткілікті болып есептеледі.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

САБАҚ: «Табиғат ғажабы- су»


Мектеп: Жітіқара қаласы « № 10 орта мектебі»

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Урунбаева Зайра Темірболатқызы

СЫНЫП: 5

Қатысқандар: 14

Қатыспағандар:0

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.О6.Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру;

5.А2. Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерін (антоним, омонимдерін) қатар қолдану,өз ойын жеткізе білу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

  • Мәтінді түсініп оқиды, үйренген сөздерді түсіне алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

  • Мәтіндегі жаңа сөздердің синоним,антоним,омонимдерін қолдана алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

  • Үйренген сөздерін қолдана отырып, көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіріп, өз ойын жеткізе алады.


Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

  • Тақырып бойынша сөздердің синоним,омоним,антонимдерін

қолданып,өз көзқарасын,өз ойын жеткізе алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Тамшылар, арық,күн шауағы, пайдаламыз,шөл,егін, ғаламшар, болашақ, мәселе, қоқыс,

нәрсе

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Өзенді құрайды, күн шуағымен,жер бетінде

жаңбыр,тұшы су,тіршілік көзі, өмір сүреміз,судың бағасы,нәрселердің барлығы

Талқылауға арналған сұрақтар:

Су не үшін қажет?

Неліктен суды «тіршілік –көзі» дейміз?

Деңсаулық сақтау үшін су керек пе?

Не себепті таза суды ішуге керек деп ойлайсыз?

Ишара: қолпаштау, жарайсыңдар




Алдыңғы оқу:







2 мин


«Су – өмірдің нәрі»

Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау(5.О1);

Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау(5.А4).</



«Сиқырлы қоржын» ойыны бойынша өткен тақырыпқа шолу жасау.

Ойынның мақсаты: оқушыларды сұраққа жауап бере білуге үйрету.

Су қандай зат?

Судың түсі қандай?

Судың пішіні бар ма?

Пайдасы бар ма?

Судың көлемі?

Судың қасиеті қандай?


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

1 мин











5 мин



Сәлемдесу.

Оқушылардың қызығушылығын ояту, сабаққа назарларын аудару, көңіл күйлерін көтеру үшін психологиялық ахуалы өткізіледі.

 «Мейірімді болса жүрек, орындалар тілек» атты психологиялық ахуал.

Оқушылар шеңбер құрып, бір-біріне жақсы тілектер айтады.

Бейнефильм «Табиғат ғажабы-су»

арқылы сабақтың тақырыбын анықтау.

Балалар қалай ойлайсыз бұл фильм не туралы?

Су бізге не үшін қажет?

(балалар өз ойларын ортаға салады).

Суды ішеміз және жуынамыз.

Сумен өсімдіктерді, бау – бақшаны суарамыз.

Сумен ас әзірлейміз.

Сумен кір тазалаймыз.

Суға адамдар да, жануарлар да шомылады.     

Сонымен бүгінгі сабақтың тақырыбымыз қандай?

Топқа бөлу: оқушыларды боялған асықтарды «Ханталапай» ойыны арқылы топқа бөлу.

1-топ «Су»

2-топ «Бу»

3-топ «Мұз» 













Сілтеме: Бейнефильм Табиғат ғажабы-су.mp4













Ортасы







15 мин

























10 мин































1 мин





10мин

































Жаңа сөздер:

Тамшылар-капли

Мәселе-проблема

Болашақ-будущее

Қоқыс-мусор

Тіршілік-жизнь

Судың бағасы-цена воде

Жер бетінде-на земле

Хормен қайталау

Жеке қайталау

1 -тапсырма

Берілген мәтінді түсініп оқу, жаңа сөздерді тауып

түсініп,мазмұнын айтыңыздар. «Еркін микрофон» әдісі


Бағалау критерийі

Мәтінді түсіну.





Дескриптор

Балл

Мәтінді түсініп оқыды.

1

Мәтіндегі жаңа сөздерді тауып түсіндірді.

1

Үйренген сөздерді қолданып мазмұндады.



1





2-тапсырма

Мәтіннен синоним,антоним,омонимдерді тауып , кестені толтырып жазыңыз.


Мәтін атауы

Синоним

Омоним

Антоним
























Бағалау критерийі

Мәтіннен синоним,

антоним

омонимдерді тауып , кестені толтырады


Дескриптор

Балл

Мәтіннен синоним

табады;


1

Мәтіннен антоним табады;


1

Мәтіннен омоним

табады;


1



СЕРГІТУ СӘТІ.

Судың дауыстыларын тыңдау. Аудио әуені


3 тапсырма. «Ойлан –жұптас-бөліс» әдіс

Сөздерді қолдана отырып, өз көзқарасын білдіріңдер,

өз ойын жеткізіңдер. (оқушылар қалау бойынша,

диаграмма,постер,кесте)



Үлгі:




Бағалау критерийі

Жиналған мәліметтерге сүйініп,өз көзқарасын білдіру, өз ойын жеткізу.

Дескриптор

Балл

Сөздерді қолданып,

өз көзқарасын білдірді;


1

Жиналған мәліметтен негізгі ойды анықтады;

1







Сілтеме:Урунбаева З.Т\1 Тапсырма.doc



Урунбаева З.Т\5EEBF1FF-7DD2-48EA-A021-A4CA8775D25A_cx0_cy6_cw0_mw1024_mh1024_s.jpg



«Ривин» кестесі





Урунбаева З.Т\2 тапсырма.doc



Бағалау: смайлик



















Zvuki_prirody_-_Voda._(iPleer.fm).mp3





















Соңы


1 мин

Рефлексия







Урунбаева З.Т\Алма ағашы.docx

Қосымша ақпарат

Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай

түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?



Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс

(тәрбие элементі).

Тапсырмалар орындаған барысында мұғалім сыныпты аралап жүріп, жұптағы, топтағы әр оқушының жұмысын бақылайды. Қажет болған жағдайда бағыт-бағдар беріп, ескертулер жасайды. Барлығы оқушылар мәтінді түсіп оқиды, жаңа сөздерді түсіне білді. қиындыққа түскен оқушыларға мынадай қосымша тапсырмалар бердім: сөйлемдердегі көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып жазады.Көпшілігі мәтіндегісиноним,омоним,антонимдерін дұрыс қолдануға үйренді,қиындыққа түскен оқушыларға мынадай қосымша тапсырмалар

беріледі:дәптерлеріне жаңа сөздерді пайдаланып сөз тіркестерді құрастырды.

кейбіреулер оқушылар диаграмма, кесте,постер жасауға үйренді. қиындыққа түскен оқушыларға қосымша тапсырмалар беріледі. Сызу пәнінен қабілеті бар оқушы кесте жасайды.Ак технологиясына бейім оқушы постер түрінде ұсынады.

Сабақтың біірінші тапсырмасын «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау жоспарланды.

Сабақтың екінші тапсырмасын «смайликтер» арқылы бағалау жоспарланды. Себебі бұл әдіс сабақ уақытын үнемдеуге көмектеседі. Барлық оқушылар үшін қолайлы. 2-тапсырмада смайликтердің қолайлылығы: жауабы қатесіз және дұрыс болған оқушыға «өте жақсы» деген смайлик беріледі, 1-2 қате жіберген оқушыға «жақсы» смайлик беріледі, қателіктерді көп жіберген оқушыға «орташа» смайлик ұсынылады. Оқушы өз қателіктерін көріп, біліп отырады. «Өте жақсы» смайликтерін жинауға тырысады. Бұл тапсырмада смайликке қарап оқушы өз жұмысының нәтижесін көріп отырады.

Сабақтың үшінші тапсырмасын «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау жоспарланды.


Биология пәнімен байланыс бар. Оқушылар интерактивті тақтадан бейнефильм тамашалайды.

Табиғатты қорғай білу

Оқушыларды өзара сыйластық, достық, қарым‒қатынастарын дамыту. Бір бірімен тату, дос болуға тәрбиелеу.

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма

қандай өзгеріс енгіздім және неге?



Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Жоспарлап келген жұмыс түрлері толығымен іске асты,мақсаттыма жетті, өйткені сабақты жоспарлағанда оқылым,айтылым дағдыларын қалыптастыруда белсенді әдістердің маңызы зор. Мысалы, «Еркін микрофон» әдісі арқылы олар тақырып бойынша өз көз-қарастарын білдіре алды, «Ривин» кестесі арқылы сөздердің синоним, антоним, омонимдерді қолдана білді және өз ойын айта білді. « Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі бойынша оқушылар өз ойларын ашық,еркін жеткізе үйренді,сабақ туралы өз ойларымен бөлісуді, бірлесе жұмыс жасауға үйренді. Сабақтың ортасында оқушылардың синоним,антоним,омонимдерін ауызша тілде пайдалануда «Ривин» кестесін қолдандым, бірақ бұл әдіс осы жерде балалардың тілін дамытуға зор ықпал етпеді. Сондықтан әріптестер мен тренердің ұсынысы бойынша болашақ жоспарлауда « джигсо» әдісін қолдана аламын.



Қорытынды бағалау


Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1: «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі жақсы өтті, өйткені оқушылар өз ойларымен бөлісіп жеткізе алды.


2: Критериалды бағалау.


Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: «Джигсо» әдісі сабақты одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді.


2: Логикалық тапсырмаларды қолдануы.


Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1: Сабақтың барысында әр түрлі әдістерді қолдану керек.


2:Келесі сабағыма шығармашылық қабілеттері жоғары оқушыларға көп қөңіл бөлу керек.








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
21.12.2017
691
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі