Ашық сабақ Табиғат сипаты 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Табиғат сипаты 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал бастауыш сынып мұғалімдеріне және жас мамандарға өз көмегі тиеді деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Page 1

Пәні:Әдебиеттік оқу Мектеп: №10
Күні:20.01.2019ж Мұғалімнің аты -жөні:Куракбаева Тамара
Рамановна
Сынып: 4«П» Қатысқандар:23 Қатыспағандар:
Тақырыбы: Табиғат сипаты
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу
мақсаттары
4.1.2.1-шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесеІІІ
жаққа өзгертіп,жағдаяттар қосып,оқиғаларды
қосып,оқиғаларды қрбітіп)қолданып,шығарманы
қысқаша,толық,ішінара мазмұндау.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады:Табиғат туралы біледі.
Оқушылардың көпшілігі орындай ал ады:Шығарма
мазмұнын баяндайды,оқиғаны өрбітіп айта алады.
Кейбір оқушылар орындай алады: Шығарма мазмұнын
баяндайды,оқиғаны өрбітіп,І және ІІІ жаққа өзгертіп айта
алады.
Тілдік мақсат Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:
Табиғат сипаты
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: табиғат
Оқушылар орындай алады:
Құндылықтарға баулу Сыныпта топтасып немесе бірлесіп тапсырманы орындау
арқылы бір -біріне ынтымақтастық орта
қалыптасады.Достарының пікірін тыңдауға, бірлесе жұмыс
жасау арқылы бір-біріне деген сүйіспеншілігі мен мейірімділігі
артады.
Пәнаралық байланыс Жаратылыстану,дүниетану, көркем еңбек,қазақ тілі
Алдыңғы білім Көлеңкелер еліндегі оқиға
Сабақ барысы
Жоспарланған
уақыт
есебі
Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы
5мин
Психологиялық дайындық:
Амансың ба Алтын күн!
Амансың ба Көк аспан!
Амансыңба достарым!
Сендерді көрсем қуанамын.
Айналаңа алақанмен,
Жылулықты шашайық!
Сәттілік тілеп күлімсіреп,
Біз сабақты бастайық!
Топқа бөлу: Б.Ж.Н.Қ.
Үй тапсырманы еске түсіру:
Үйден құрастырып келген ертегісін
оқиды.
Автор орындығында отырып оқиды.
Дескриптор:
1.Ертегі құрастырады.
Миға шабуыл: Жұмбақтарды шешеді.
Не себепті әріптермен топқа бөлінгенін
түсінеді.
1 тапсырамда оқушылар іс әрекетпен
орындайды.
Амандасады.
Көтеріңкі көңіл күймен
орындайды.
мадақтау
Ертегі құрастырады.
ҚБ.Мадақтау.
ҚБ.Мадақтау.
Сұрақтарға жауап
береді.
ҚБ.Мадақтау.


Жұмбақтарды шешеді.


Page 2

Сабақтың ортасы
30 мин









Жаңа тақырып: Табиғат сипаты
Қастек Баянбай туралы қысқаша айту.
Не жауып тұр? Өлеңін мәнерлеп оқу.
Мұғалімнің түсіндірмесі. Өлең
(поэзия) - белгілі бір өлшеммен
қиыннан қиыстырып, үйлесімді
ырғақпен ұйқасып келетін өрнекті сөз
жүйесі.
Шумақ – аяқталған синтаксистік
біртұтас ойды білдіреді.
Тармақ – бұл өлеңнің әр жолы.
Буын – сөздегі дауысты дыбыстардың
санына қарай анықталады.
Ұйқасы- ерікті өлең ұйқасы
Теңеу – заттың не құбылыстың ерекше
белгілерін басқа затпен не құбылыспен
салыстыра суреттеу.
Жаңбырға екі өтініш өлеңін
Сұрақтарға жауап береді.
Дәптермен жұмыс: сөздікті жазу
Сөздік жұмыс:Бірауық-бір мезгіл
Шаш етектен-мол,орасан көп
Аққа қарық болу-сүт өнімдерінің мол
болуы
Түрткі сұрақ:Адамдар жаңбырдан
қандай жақсылық күтеді?
Осы өлеңді және басқаша қалай
баяндауға болады? (1және ІІІ жаққа
өзгертіп,жағдаяттар қосып,оқиғаларды
өрбітіп жазу.)
Сергіту сәті : Жау,жау жаңбыр әні.
Топқа тапсырма:
Табиғи апаттар туралы
бейнежазбаны тамашалайды.
Сол апаттар туралы оқушылар өз
ойларын айтады.
Табиғи апат болған кезде қандай
әрекеттер жасау керек?
Жұбымен бірге орындайды.Қимыл
әрекетпен көрсетеді.

Өлеңін мәнерлеп оқу.
Сұраққа жауап береді.
Топтық жұмыстарға
қажетті мәліметтер
мұғалім тарапынан
топтарға таратпа
материалдар көлемінде
беріледі. Оқушылар өз
түйінін жасайды.

Түсіндіру.ҚБ.Мадақтау
Дәптерге жазады.
Сұраққа жауап береді.


Дәптерге жазады.
Тақтадағы арман
ағашына тілектерін
жазып,ілдіреді.
Сұраққа жауап берді.
ҚБ.Мадақтау.
Сұраққа жауап
берді.ҚБ.Мадақтау

Не керек нені алу керек
осы бойынша айту керек
Сабақ соңы 5 мин Кері байланыс: «Ортада қаламсап»
стратегиясы бойынша уақытты
басшылыққа алып, бірнеше оқушыдан
жазғандарын оқытып, талдау жүргізу
ұйымдастырылады.
Үй жұмысы: Өлеңді мәнерлеп оқып
келу

Оқушылар өз пікірлерін
жазады.
ҚБ.Мадақтау
Қосымша мәліметтер
Саралау – оқушыға Бағалау – оқушы білімін Пәнаралық байланыс


Page 3









мейлінше қолдау
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Қабілетті
оқушыға тапсырманы
қалай түрлендіресіз?
тексеруді қалай
жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік,
АКТ-мен байланыс.
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие элементі).
Мадақтау, «Ашық
сұрақтар»қою
Стикер, смайлик, им-ишара,топтық бағалау. Орыс, ағылшын тілдері,
көркем еңбек,
Партада дұрыс отыруын
қадағалау, құралдарды дұрыс
пайдалану
Интерактивтік тақта
Бір-бірін тыңдауға, сыйлауға
тәрбиеленеді


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
11.10.2020
3268
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі