Материалдар / Ашық сабақ Тахауи Ахтанов «Күй аңызы»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Тахауи Ахтанов «Күй аңызы»

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмек,әріптестеріммен тәжірибе алмасумақсатында жарияладым.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Тамыз 2018
2370
11 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пәні: қазақ әдебиеті

Мектеп:Абай атындағы №26 орта мектебі

Пән мұғалімі: Шегебаева Гулжан Муслимовна

Күні:20.04.18ж

Сыныбы:8

Қатысқандар

саны: 25

Қатыспағандар

саны: 0

Сабақтың тақырыбы

Тахауи Ахтанов «Күй аңызы»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Жазушының өмірі мен шығармашылығына шолу жасайды;

Шығарманың мазмұнын,тақырыбы мен идеясын ашады;

Күй-музыкалық жанр,күйлер халық аспаптары оркестрлерінің репертуарларында орындалатынын біледі;

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы орындай алады:әңгіменің мазмұнын,тақырыбы мен идеясын ашады;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Кейіпкерлер бейнесін талдау арқылы өз пікірлерін қалыптастырады; Оқушылардың кейбірі орындай алады:әңгімедегі заман көрінісін бүгінгі күнмен салыстыра алады;

Бағалау критерийі

- көркем шығарманың мазмұнын түсінеді;

- шығарма мазмұнын айта алады;

- кейіпкерлерді салыстырып баға бере алады;



Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: тақырыбы мен идеясын анықтайды;

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: түсініп жауап береді;

Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: оқып білім алу, еңбек ету.

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы және адамгершілікке баулу,білім алу,еңбек ету.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі,Тарих,география

Алдыңғы оқу

Тахауи Ахтановтың өмірі мен шығармашылығы

Сабақ барысы,әдістер:

«Мозайка»,«ПОПКОРН»,«Ойлан, жұптас, бөліс», «Раунд»әдісі,постер

Кезбе тілші

Жоспарланған уақыт

Сабақ жоспары

Ресурстар

Сабақтың басы





Ұйымдастыру кезеңі

Сыныпты ақын өлеңдері арқылы 3 топқа бөлемін.«Раунд»әдісі бойынша үй тапсырмасын (бір сөйлеммен)

1-топ: Тахауи Ахтанов туралы не білесіздер?

2-топ:Жазушының қандай шығармаларын оқыдыңыздар?

3-топ: «Күй» сөзін топтастырыңыздар

«Мозайка»әдісі



«ПОПКОРН» әдісі

Сабақтың ортасы













Конверттегі сұрақтар










1 тапсырма:

1-топ:Әңгімеге сатылай кешенді талдау жүргізу.

2-топ:Концептуалдыдық кесте (кейіпкерлерге,Естемес,Оразымбет,Жаңыл,Қарт) баға беру)

3-топ:Әңгіменің композициялық құрылымын талдау

Дескриптор:

-сатылай кешенді талдау жасайды;

-кейіпкерлердің іс-әрекетін талдайды,топтастырады;

-сұрақтарға жауап береді.

ҚБ. (басбармақ)

2-тапсырма:

1-топ:Естеместің өзіне тән ерекшеліктері қандай?

2-топ:Жаңылдың мінезі ұнады ма?Несімен ұнады?

3-топ:«Екі күйші өнерлеріңді бірдей салыңдар» деген сөзінің астарынан нені байқауға болады?

Оқиғаның шешімі қандай ойға жетелейді?

Дескриптор

-әңгімеге талдау жасайды;

- сұрақтарға жауап береді;

ҚБ. (басбармақ)

Постер














«Ойлан, жұптас, бөліс»

Сабақтың соңы Интервью







Үйге тапсырма

3-тапсырма (барлық топқа)

-Әңгімеде ұнамсыз кейіпкердің болмауы не себепті деп ойлайсыздар?

-Жаңылдың бойындағы қасиет қазіргі таңда,қаракөз қыздарымыздың бойынан табыла ма?

Дескриптор

-сұрақтарға сыни тұрғыда жауап бере алады;

-бүгінгі өмірмен салыстыра алады;

Эссе: «Қазақтың күй өнері»

«Кезбе тілші» әдісі

Кері байланыс





Бүгінгі жетістігім

Себебі

Бүгінгі кемшілігім

Себебі







Кесте толтыру


Саралау – қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау –оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы АКТ мен байланысы.

Барынша қолдау көрсету: Әр түрлі күтілетін нәтижеге байланысты тапсырмаларды

оқушылардың қабілетіне қарай,күрделендіремін .

Орташа қолдау көрсету: тақырып аясында жұптасып постер қорғайды, өз ойын сыни тұрғыда айтуға жағдай жасаймын.

Аз қолдау көрсету: нақтыақпаратты қосымша ақпаратпен салыстырады, мәтін құрайды. Өз бетінше ізденеді.

Дескриптор нәтижесінде оқушыларға қалыптастырушы бағалау жүргізіледі

( басбармақтар арқылы,ынталандыру сөздері,қолдау қошеметтеулер).

Сабақ үрдісінде қауіпсіздік ережелерін сақтауға мән берілу керек. Интерактивті тақта, аудиожазба қойылады.

Рефлексия

Сабақ мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім ба?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?




Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз? )

1. Ақындардың нақыл сөздерін салыстыру.

2. Жаманнан жирену, жақсыдан үйрену.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1. Түрлі әдіс-тәсілдер қолдану.

2. Аудиожазба көрсету.

Сабақ барысында мен, сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетіні туралы не білдім?

1. Топпен жұмыс баланы ынталандырады.

2. Жұппен жұмыс жеке жұмыс жасауына ықпал етеді.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!