Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ тақырыбы: "1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық қозғалыс болды?"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ тақырыбы: 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық қозғалыс болды? |
ОСШ №3 .Ұлыкбек атындагы. |
||||||||||||||||||||||
Уақыты: |
Мұғалімнің аты - жөні: Абдуллаева М.А. |
||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары |
9.3.1.2 – XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістерге баға беру; 9.3.1.3 – 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау және тұлғалардың рөліне баға беру |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
XX ғасыр басындағы Қазақ еліндегі тарихи құбылыстарды, оқиғаларды талдайды және 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс барысын, тарихи тұлғалардың рөлін анықтайды |
||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Айтылым, жазылым, тыңдалым дағдыларын мәтінмен жұмыс, бейне материал көрсету, сұраққа жауап жазу арқылы дамыту Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Бірқатар факторлар келесі факторларға әсер етті, мысалы... Ең басты өзгерістер болды… оған қарағанда маңыздырақ болды, өйткені… 1916 жылғы оқиға /өзгеріс маңызды болды / айтарлықтай, өйткені… Біздің анықтағанымыз... Қорытындысында... Біздің тобымыздың ойынша.... …оқиға біз үшін маңызды өйткені… |
||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
- патриотизм - өз елі үшін мақтаныш - ұлттық сана-сезім - тәуелсіздік |
||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ әдебиеті, география. |
||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет, бейне баян, аудио, презентация, т.б. |
||||||||||||||||||||||
Алдыңғы меңгерілген білім |
XX ғасырдың басында қалыптасқан Қазақ елінің әлеуметтік-экономикалық жағдайын және Ресей имеприясының отарлық саясатын біледі. |
||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың қезеңдері |
Сабақта орындалатын іс - әрекеттер |
Оқыту ресурстары |
|||||||||||||||||||||
Басы
15 мин
5 мин |
Берілген бейнематериалды көріп, тыңдап келесі сұрақтар негізінде оқушылармен талқылау ұйымдастырылады. Бейнематериалды көру арқылы қандай ой түйдіңіз? Бейнематериалда қандай мәселелер көтерілген? Бейнематериалдағы тұлғалар бейнесі және іс-әрекеттердің барысы туралы не айта аласыздар? Оқушылар сабақ тақырыбын болжайды.
М Мұғалім сабақ барысында оқушыларды зерттеу сұрақтарымен таныстырады. 1. XX ғасырдың басында Қазақ елінің қоғамдық-саяси жағдай 2. 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің себептері мен салдары 3. 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңыздылығы 4. 1916 жылы ұлт-азаттық қозғалыс туралы берілген деректің ерекшелігі 1916 жылғы Қазақстан картасымен презентация слайд көрсетіп, көтеріліс ауқымы туралы жалпылама шолу жасау |
https://www.youtube.com/watch?v= FWgkLYPnz0I Причины Среднеазиатского восстания 1916 г. |
|||||||||||||||||||||
Ортасы
20 мин
13 мин
15 мин |
Сабақ барысында оқушылар төрт топқа бөлінеді: 1-тапсырма Т Оқушыларға дерек мәтіні таратылып талдау жасайды. Әрбір топ сынып алдында топтық жұмысын (постер) қорғайды. 1-топ: 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілісінің барысын талдайды. Дескриптор XX ғасырдың басындағы Қазақ елінің жағдайын және аталмыш көтерілістің себептері мен басшыларын анықтайды. 2-топ: 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың Жетісу өңіріндегі көрінісін сипаттайды жәнек талдайды. Дескриптор Жетісу өңіріндегі көтерілістің барысын, басшыларының саясатын және салдарын анықтайды 3-топ: 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілісінің Торғай өңіріндегі көрінісін сипаттап талдайды Дескриптор Торғай өңіріндегі көтерілістің барысын, басшыларының саясатын және салдарын анықтайды. 4-топ: 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліске қатысқан және басқа да тұлғалардың негізгі ұстанған ұстанымдары Дескриптор 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілске қатысқан батырлар мен Алаш зиялыларының көзқарастарын талдайды 2-тапсырма Мәтін бойынша Көтерілістің барысы туралы кестені толтыру Кестеге жазады1916 ж көтерілістің сипатын, қозғаушы күшін, жетекшілерін, ошақтарын кесте түрінде жазады.
3-тапсырма Интерпретация ...Көтеріліс туралы ең көп жазған және көтерілістің сипаты туралы айтысып келген көрнекті тұлға - Тұрар Рысқұлов. Оның пікірінше 1916 жылғы көтеріліс «үлкен саяси төңкеріске негіз болған ұлт – азаттық қозғалыс. Ол орыс большевиктері айтқандай байлар мен пан-исламистердің ұйытқы болуымен басталған және буржуазия ұлтшылдарының идеологиясына қызмет еткен қозғалыс емес». Дәл осы тұрғыда «Новый Восток» журналында жазылған мақаласында автор көтерілістің астарында таза экономикалық себептер - жер мәселесі, Ресейден көшіріліп әкелінген келімсектер мәселесі және т.б. Б/Т Төленова З.М. зерттеуші-ғалымның ғылыми мақаласынан үзінді ұсынылып, үлгі бойынша дерекпен жұмыс жасайды. Авторы Деректің түрі, маңыздылығы Дерек қай кезеңді баяндайды Автор көзқарасын анықтаңыз |
1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс http://bilim-all.kz/jospar/3188-1916-zhylgy-ult-azattyq-koterilis 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс (2-бөлім) https://massaget.kz/layfstayl/ bilim/gumanitarly-ylymdar/10078/ Қазақстанның қазіргі заман тарихы. Хрестоматия: Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқу құралдары. Б.Аяған. Қазақстан тарихы. Көне заманнан бүгінге дейін. – А.: Атамұра, 2002. 3 том. 40 б.
Төленова З.М.ҚР БҒМ ҒК Ш. Уәлиханов атындағы Тарих және этнология институтының аға ғылыми қызметкері, тарих ғылымдарының кандидаты, доцент 1916 жылғы Меркі көтерілісінің зерттелу тарихынан мақаладан үзінді. http://e-history.kz/media/upload
|
|||||||||||||||||||||
Соңы 2 мин |
Үйге тапсырма. Контурлы картаға 1916 жылғы оқиғалар орнын, аумағын белгілеу |
|
|||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||
Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-ны қолдану Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|||||||||||||||||||||
Коммуникативті дағдыларын дамыту мақсатында құрылған топтар/жұптар қабілеті төмен оқушыларды қабілеті жоғары оқушылардың қолдау көрсетуін меңзейді. Мұғалім талқылау үрдісі кезінде барлық оқушылардың бірегей қатысуын қадағалау тиіс. Дәйекті дәлелдерге ғана негізделген қорытындыға жетудің мағынасының мәні, сыныптағы қабілеті төмен оқушы дәлелдерге негізделе отырып кем дегенде өзін ойын білдіре алады, ал қабілеті жоғары оқушы тәуелсіз, негізгі жауап береді. |
Топтар арасында жұмыс жасау, талқылауды тыңдау немесе талқылауға көмек беру, қажетіне қарай топтар немесе жеке оқушыларға қолдау көрсету. Талқылауды бақылауда оқушылардың жалпы көтерілістің маңызын түсінудің деңгейін бағалау |
1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілісті зерттеу арқылы оқушылардың бойында патриотизм, ұлтжандылық қасиеттері қалыптастырылады. Қазақ батырларының қасиеттерін көре келе, осындай тарихи тұлғалар үшін мақтаныш сезімі қалыптасады. |
|||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ мақсаты/оқу мақсаты қаншалықты жүзеге асты? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Дифференциациялап оқыту өз мәнінде жүзеге асты ма? Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
|
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақ бағанда келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? |