Авторы: Бектұрғанов Ержігіт Қалжігітұлы
Қызылорда облысы,Шиелі ауданы, «251М.Әуезов атындағы орта мектебі»КММ,
тарих пәнінің мұғалімі
Ашық сабақ тақырыбы: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты.7сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1В XVIII ғасырдағы Қазақ хандығы |
Мектеп: «№251М.Әуезов атындағы орта мектебі» КММ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: Бектұрғанов Е |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар:- |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Зерттеу сұрағы: |
Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.3.2.3 – Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаттары туралы алған білімдерін кеңейтеді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басым бөлігі: Абылай ханның дипломатиялық қарым-қатынастағы шеберлігіне талдау жасайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбірі: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатының мәнін тереңірек ұғынатын болады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Абылай ханның қазақ хандығының тәуелсіздігі мен аумақтық тұтастығын сақтаудағы ролін анықтайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология Мәтіндегі негізгі сөздерге көзқарасын білдіреді, графикалық органайзер арқылы кестеге толтырады және пікірталасқа түседі. Бірлескен оқуда шежіре,стела деген термин сөздер АКТ арқылы анықтамасымен тақтада шығып тұрады |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Ш.Уәлихановтың пікірімен келісесіңдерме,қазақтың қай ханын Абылаймен теңестірер едіңдер? 2.Қалай ойлайсыңдар,Абылай ханның патшаның салтанантты рәсімінен бас тартуы дұрыс па? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалогқа арналған сұрақтар: 1.Абылай өте күрделі,қиын жағдайдың өзінде Қазақ хандығының тәуелсіздігімен аумақтық тұтастығын қалай сақтай білді? 2. Абылай қол астындағы халықты жақсы басқару үшін кімдердің беделіне арқа сүйеді? 3.Абылайдың халық алдында беделінің арту себебі? өйткені .............. 4.Неліктен мал шаруашылығынан басқа саланың дамуына көңіл бөлді? 5.Абылайдың тұлғалық қасиеттеріне сипаттаңдар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарихи концепті |
Жазылымға арналған тапсырмалар: «Венн диаграммасын, «Күрделендірілген кесте» толтырады,графикалық органайзермен жұмыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Маңыздылық, дәлел, интерпретация |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Абылай ханның ерлік істерін,өсиет сөздерін дәріптеу .Патриоттық ұлттық сана сезімін ояту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүние жүзі тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Абылай ханның қазақ тарихындағы алатын орны туралы бастапқы білімдері бар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 4мин |
Сабақта ынтымақтастық атмосферасын орнату Топтастыру – қалалардың атымен 3 топқа топтасады: «Сығанақ»; «Түркістан»; «Сарайшық» Өткен сабаққа шолу,жаңа сабақпен байланыстыру «Бетпе-бет студиясы» (жұптық жұмыс) Шарты:Оқушылар жұптасып бір-біріне қарама қарсы отырады.Сағат тілімен ауыса отырып,бір-бірімен 2минут ішінде бірі сұрақ қояды,екіншісі жауап береді. Бағалау.мадақтау |
ХVIII ғғ Қазақ хандығының картасы
Оқулық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 32 мин |
І топқа «Пазл» әдісі (топтық жұмыс) Шарты: Осы суретті бірнеше бөлікке бөліп,араластырып топқа береді.Оқушылар оны құрай отырып,жаңа тақырыпты ашады. Топта оқушылардың деңгейіне қарай үш деңгейлі сұрақ беріледі.
3.Абылай хандығының басқару құрылымын сипаттаңдар
ІІ топқа Венн диаграммасы арқылы Абылайханның ішкі және сыртқы саясатын талдау (топтық жұмыс) Ішкі саясаты Сыртқы саясаты Салғастыру 1.Дағдысы төмен оқушылар Абылай ханның ішкі саясатын бағалайды. 2.Дағдысы орташа оқушылар Абылай ханның сыртқы саясатын бағалайды 3.Дағдысы жоғары оқушыларға Абылай ханның ішкі сыртқы саясатын салғастырады ІІІ топқа Абылайдың көрші елдермен қарым қатынасы (топтық жұмыс)
Оқушылар өздерінің деңгейіне сәйкес кестенің бөліктерін толтырады Дескриптор -Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатының бағыттарын талдайды -Қазақ-қытай,қазақ-жоңғар соғысының нәтижесін сипаттайды -Ресеймен дипломатиялық қарым-қатынас деңгейін анықтайды -Қырғыз елімен жүргізілген саясатты бағалайды Бағалау. Өзін-өзі бағалау Кері байланыс -Сонымен оқушылар сендерге осы тапсырманы орындауда қандай қиындықтар кездесті? Бейнефильмнен үзінді «Абылайхан». (Ұжымдық жұмыс) Не көрдіңіз,не естідіңіз,не сездіңіз? Кинофильмді талдауға арналған аналитикалық жұмыс парағы беріледі. 1-cұрақ.Осы фильмде қай жорықтар баяндалады? 2-cұрақ.Қандай деректер берілген? 3-сұрақ.Абылай жас кезінде кімнің тәрбиесінде болды? Бағалау. Мадақтау арқылы Кері байланыс -Сонымен оқушылар сендерге осы тапсырманы орындауда қандай қиындықтар кездесті? Мәтінмен жұмыс (топтық жұмыс) Абылайдың ішкі сыртқы саясатын бағалау Сұрақ: Абылайдың қазақ тарихында алатын орны? Сұрақ:Абылай хан қазақ хандығының қауіпсіздігімен, тәуелсіздігін сақтау үшін қандай қадамдардар жасады? Сұрақ:Жоңғарлардың Циндерге қарсы көтерілісін бастаған Әмірсанаға не себепті қолдау көрсетті? Сұрақ:Абылай қырғыз манаптарының балаларын не себепті аманатқа алды деп ойлайсыңдар? Сұрақ:Қалай ойлайсыңдар,Абылай ханның патшаның салтанатты рәсімінен бас тартуы дұрыспа?
Бағалау Шапалақ арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.
Кері байланыс -Сонымен оқушылар сендерге осы тапсырманы орындауда қандай қызықты немесе қиындық тудырған мәлімет кездесті?
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы – жеке жұмыс Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын бағалау бойынша сұрақтарға жауап беріңіз:
1.Абылайдың ішкі-сыртқы саясаттағы бағыттары? 2.Абылайханның бас кеңесшісі кім? 3.Шаңды жорық шайқасының нәтижесі? 4. Жоңғар хандығын қай мемлекет тарих сахнасынан ығыстырды? 5.Абылай Қырғыз манаптарының балаларын не себепті аманатқа алды? 6. Абылай хан қай жерде жерленді? 7.Абылай ханның тарихта алатын орны? 8.Картаны пайдаланып, «Шаңды жорық» шайқасы өткен жерді анықтаңыз.
Дескриптор
8.«Шаңды жорық» шайқасы өткен жерді картадан көрсетеді,ойларын жинақтайды Бағалау.Өзін-өзі бағалау Кері байланыс -Сонымен оқушылар сендерге осы тапсырманы орындауда қандай қиындықтар кездесті? |
Презентация «Жұптық жұмыс критериі» Стикерлер Алдыңғы білімдері мен оқулық материал-дары Топтық жұ-мыс крите-рийлері АКТ
Қазақстан тарихы 8(7) (жоба) Оқулық 47-51бет ҚБТ №1 З.Е.Қабылдинов.Алматы Атамұра 2018ж Қазақстан тарихы 8(7) (жоба) Оқулық47- 51бет
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Бектұрғанов Ержігіт ҚалжігітұлыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ тақырыбы: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты.7сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ тақырыбы: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты.7сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы Авторы: Бектұрғанов Ержігіт Қалжігітұлы Қызылорда облысы,Шиелі ауданы, «251М.Әуезов атындағы орта мектебі»КММ, тарих пәнінің мұғалімі Ашық сабақ тақырыбы: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты.7сынып
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















