Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ тақырыбы: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты.7сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Авторы: Бектұрғанов Ержігіт Қалжігітұлы
Қызылорда облысы,Шиелі ауданы, «251М.Әуезов атындағы орта мектебі»КММ,
тарих пәнінің мұғалімі
Ашық сабақ тақырыбы: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты.7сынып
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1В XVIII ғасырдағы Қазақ хандығы |
Мектеп: «№251М.Әуезов атындағы орта мектебі» КММ |
|
||||||||||||
Күні: |
Мұғалім: Бектұрғанов Е |
|||||||||||||
СЫНЫП: 7 |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар:- |
||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты |
|||||||||||||
Зерттеу сұрағы: |
Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай? |
|||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.3.2.3 – Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын бағалау |
|||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаттары туралы алған білімдерін кеңейтеді |
|||||||||||||
Басым бөлігі: Абылай ханның дипломатиялық қарым-қатынастағы шеберлігіне талдау жасайды |
||||||||||||||
Кейбірі: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатының мәнін тереңірек ұғынатын болады |
||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Абылай ханның қазақ хандығының тәуелсіздігі мен аумақтық тұтастығын сақтаудағы ролін анықтайды |
|||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология Мәтіндегі негізгі сөздерге көзқарасын білдіреді, графикалық органайзер арқылы кестеге толтырады және пікірталасқа түседі. Бірлескен оқуда шежіре,стела деген термин сөздер АКТ арқылы анықтамасымен тақтада шығып тұрады |
|
||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Ш.Уәлихановтың пікірімен келісесіңдерме,қазақтың қай ханын Абылаймен теңестірер едіңдер? 2.Қалай ойлайсыңдар,Абылай ханның патшаның салтанантты рәсімінен бас тартуы дұрыс па? |
|
|||||||||||||
Диалогқа арналған сұрақтар: 1.Абылай өте күрделі,қиын жағдайдың өзінде Қазақ хандығының тәуелсіздігімен аумақтық тұтастығын қалай сақтай білді? 2. Абылай қол астындағы халықты жақсы басқару үшін кімдердің беделіне арқа сүйеді? 3.Абылайдың халық алдында беделінің арту себебі? өйткені .............. 4.Неліктен мал шаруашылығынан басқа саланың дамуына көңіл бөлді? 5.Абылайдың тұлғалық қасиеттеріне сипаттаңдар |
|
|||||||||||||
Тарихи концепті |
Жазылымға арналған тапсырмалар: «Венн диаграммасын, «Күрделендірілген кесте» толтырады,графикалық органайзермен жұмыс |
|||||||||||||
Маңыздылық, дәлел, интерпретация |
||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Абылай ханның ерлік істерін,өсиет сөздерін дәріптеу .Патриоттық ұлттық сана сезімін ояту |
|||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Дүние жүзі тарихы |
|||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Абылай ханның қазақ тарихындағы алатын орны туралы бастапқы білімдері бар |
|||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар
|
||||||||||||
Сабақтың басы 4мин |
Сабақта ынтымақтастық атмосферасын орнату Топтастыру – қалалардың атымен 3 топқа топтасады: «Сығанақ»; «Түркістан»; «Сарайшық» Өткен сабаққа шолу,жаңа сабақпен байланыстыру «Бетпе-бет студиясы» (жұптық жұмыс) Шарты:Оқушылар жұптасып бір-біріне қарама қарсы отырады.Сағат тілімен ауыса отырып,бір-бірімен 2минут ішінде бірі сұрақ қояды,екіншісі жауап береді. Бағалау.мадақтау |
ХVIII ғғ Қазақ хандығының картасы
Оқулық |
||||||||||||
Сабақтың ортасы 32 мин |
І топқа «Пазл» әдісі (топтық жұмыс) Шарты: Осы суретті бірнеше бөлікке бөліп,араластырып топқа береді.Оқушылар оны құрай отырып,жаңа тақырыпты ашады. Топта оқушылардың деңгейіне қарай үш деңгейлі сұрақ беріледі.
3.Абылай хандығының басқару құрылымын сипаттаңдар
ІІ топқа Венн диаграммасы арқылы Абылайханның ішкі және сыртқы саясатын талдау (топтық жұмыс) Ішкі саясаты Сыртқы саясаты Салғастыру 1.Дағдысы төмен оқушылар Абылай ханның ішкі саясатын бағалайды. 2.Дағдысы орташа оқушылар Абылай ханның сыртқы саясатын бағалайды 3.Дағдысы жоғары оқушыларға Абылай ханның ішкі сыртқы саясатын салғастырады ІІІ топқа Абылайдың көрші елдермен қарым қатынасы (топтық жұмыс)
Оқушылар өздерінің деңгейіне сәйкес кестенің бөліктерін толтырады Дескриптор -Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатының бағыттарын талдайды -Қазақ-қытай,қазақ-жоңғар соғысының нәтижесін сипаттайды -Ресеймен дипломатиялық қарым-қатынас деңгейін анықтайды -Қырғыз елімен жүргізілген саясатты бағалайды Бағалау. Өзін-өзі бағалау Кері байланыс -Сонымен оқушылар сендерге осы тапсырманы орындауда қандай қиындықтар кездесті? Бейнефильмнен үзінді «Абылайхан». (Ұжымдық жұмыс) Не көрдіңіз,не естідіңіз,не сездіңіз? Кинофильмді талдауға арналған аналитикалық жұмыс парағы беріледі. 1-cұрақ.Осы фильмде қай жорықтар баяндалады? 2-cұрақ.Қандай деректер берілген? 3-сұрақ.Абылай жас кезінде кімнің тәрбиесінде болды? Бағалау. Мадақтау арқылы Кері байланыс -Сонымен оқушылар сендерге осы тапсырманы орындауда қандай қиындықтар кездесті? Мәтінмен жұмыс (топтық жұмыс) Абылайдың ішкі сыртқы саясатын бағалау Сұрақ: Абылайдың қазақ тарихында алатын орны? Сұрақ:Абылай хан қазақ хандығының қауіпсіздігімен, тәуелсіздігін сақтау үшін қандай қадамдардар жасады? Сұрақ:Жоңғарлардың Циндерге қарсы көтерілісін бастаған Әмірсанаға не себепті қолдау көрсетті? Сұрақ:Абылай қырғыз манаптарының балаларын не себепті аманатқа алды деп ойлайсыңдар? Сұрақ:Қалай ойлайсыңдар,Абылай ханның патшаның салтанатты рәсімінен бас тартуы дұрыспа?
Бағалау Шапалақ арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.
Кері байланыс -Сонымен оқушылар сендерге осы тапсырманы орындауда қандай қызықты немесе қиындық тудырған мәлімет кездесті?
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы – жеке жұмыс Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын бағалау бойынша сұрақтарға жауап беріңіз:
1.Абылайдың ішкі-сыртқы саясаттағы бағыттары? 2.Абылайханның бас кеңесшісі кім? 3.Шаңды жорық шайқасының нәтижесі? 4. Жоңғар хандығын қай мемлекет тарих сахнасынан ығыстырды? 5.Абылай Қырғыз манаптарының балаларын не себепті аманатқа алды? 6. Абылай хан қай жерде жерленді? 7.Абылай ханның тарихта алатын орны? 8.Картаны пайдаланып, «Шаңды жорық» шайқасы өткен жерді анықтаңыз.
Дескриптор
8.«Шаңды жорық» шайқасы өткен жерді картадан көрсетеді,ойларын жинақтайды Бағалау.Өзін-өзі бағалау Кері байланыс -Сонымен оқушылар сендерге осы тапсырманы орындауда қандай қиындықтар кездесті? |
Презентация «Жұптық жұмыс критериі» Стикерлер Алдыңғы білімдері мен оқулық материал-дары Топтық жұ-мыс крите-рийлері АКТ
Қазақстан тарихы 8(7) (жоба) Оқулық 47-51бет ҚБТ №1 З.Е.Қабылдинов.Алматы Атамұра 2018ж Қазақстан тарихы 8(7) (жоба) Оқулық47- 51бет 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |