Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Авторы: Бектұрғанов Ержігіт Қалжігітұлы

    Қызылорда облысы,Шиелі ауданы, «251М.Әуезов атындағы орта мектебі»КММ,

    тарих пәнінің мұғалімі

    Ашық сабақ тақырыбы: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты.7сынып



    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    7.1В XVIII ғасырдағы Қазақ хандығы

    Мектеп: «№251М.Әуезов атындағы орта мектебі» КММ


    Күні:

    Мұғалім: Бектұрғанов Е

    СЫНЫП: 7

    Қатысқандар :

    Қатыспағандар:-

    Сабақтың тақырыбы:


    Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты

    Зерттеу сұрағы:

    Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    7.3.2.3 – Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын бағалау

    Сабақ мақсаттары

    Барлығы: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаттары туралы алған білімдерін кеңейтеді


    Басым бөлігі: Абылай ханның дипломатиялық қарым-қатынастағы шеберлігіне талдау жасайды

    Кейбірі: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатының мәнін тереңірек ұғынатын болады

    Бағалау критерийі

    Абылай ханның қазақ хандығының тәуелсіздігі мен аумақтық тұтастығын сақтаудағы ролін анықтайды

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Мәтіндегі негізгі сөздерге көзқарасын білдіреді, графикалық органайзер арқылы кестеге толтырады және пікірталасқа түседі.

    Бірлескен оқуда шежіре,стела деген термин сөздер АКТ арқылы анықтамасымен тақтада шығып тұрады


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1.Ш.Уәлихановтың пікірімен келісесіңдерме,қазақтың қай ханын Абылаймен теңестірер едіңдер?

    2.Қалай ойлайсыңдар,Абылай ханның патшаның салтанантты рәсімінен бас тартуы дұрыс па?


    Диалогқа арналған сұрақтар:

    1.Абылай өте күрделі,қиын жағдайдың өзінде Қазақ хандығының тәуелсіздігімен аумақтық тұтастығын қалай сақтай білді?

    2. Абылай қол астындағы халықты жақсы басқару үшін кімдердің беделіне арқа сүйеді?

    3.Абылайдың халық алдында беделінің арту себебі?

    өйткені ..............

    4.Неліктен мал шаруашылығынан басқа саланың дамуына көңіл бөлді?

    5.Абылайдың тұлғалық қасиеттеріне сипаттаңдар





    Тарихи концепті

    Жазылымға арналған тапсырмалар:

    «Венн диаграммасын, «Күрделендірілген кесте» толтырады,графикалық органайзермен жұмыс

    Маңыздылық, дәлел, интерпретация

    Құндылықтарға баулу

    Абылай ханның ерлік істерін,өсиет сөздерін дәріптеу .Патриоттық ұлттық сана сезімін ояту

    Пәнаралық байланыс

    Дүние жүзі тарихы

    Алдыңғы оқу


    Абылай ханның қазақ тарихындағы алатын орны туралы бастапқы білімдері бар

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар




    Сабақтың басы

    4мин

    Сабақта ынтымақтастық атмосферасын орнату

    Топтастыру – қалалардың атымен 3 топқа топтасады:

    «Сығанақ»; «Түркістан»; «Сарайшық»

    Өткен сабаққа шолу,жаңа сабақпен байланыстыру

    «Бетпе-бет студиясы» (жұптық жұмыс)

    Шарты:Оқушылар жұптасып бір-біріне қарама қарсы отырады.Сағат тілімен ауыса отырып,бір-бірімен 2минут ішінде бірі сұрақ қояды,екіншісі жауап береді.


    Бағалау.мадақтау

    ХVIII ғғ Қазақ хандығының картасы









    Оқулық



    Сабақтың ортасы

    32 мин

    І топқа «Пазл» әдісі (топтық жұмыс)

    Шарты: Осы суретті бірнеше бөлікке бөліп,араластырып топқа береді.Оқушылар оны құрай отырып,жаңа тақырыпты ашады. Топта оқушылардың деңгейіне қарай үш деңгейлі сұрақ беріледі.

    1. Осы суреттен қандай ой туындайды

    2. Абылай хандығының ішкі саяси жағдайын сипаттаңдар?

    3.Абылай хандығының басқару құрылымын сипаттаңдар





    ІІ топқа Венн диаграммасы арқылы Абылайханның ішкі және сыртқы саясатын талдау (топтық жұмыс)

    Ішкі саясаты

    Сыртқы саясаты

    Салғастыру

















    1.Дағдысы төмен оқушылар Абылай ханның ішкі саясатын бағалайды.

    2.Дағдысы орташа оқушылар Абылай ханның сыртқы саясатын бағалайды

    3.Дағдысы жоғары оқушыларға Абылай ханның ішкі сыртқы саясатын салғастырады



    ІІІ топқа

    Абылайдың көрші елдермен қарым қатынасы (топтық жұмыс)


    Цинь империясы

    Жоңғар хандығы

    Ресей

    Қырғыз елі











    Оқушылар өздерінің деңгейіне сәйкес кестенің бөліктерін толтырады


    Дескриптор

    -Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатының бағыттарын талдайды

    -Қазақ-қытай,қазақ-жоңғар соғысының нәтижесін сипаттайды

    -Ресеймен дипломатиялық қарым-қатынас деңгейін анықтайды

    -Қырғыз елімен жүргізілген саясатты бағалайды

    Бағалау. Өзін-өзі бағалау


    Кері байланыс

    -Сонымен оқушылар сендерге осы тапсырманы орындауда қандай қиындықтар кездесті?



    Бейнефильмнен үзінді «Абылайхан». (Ұжымдық жұмыс)

    Не көрдіңіз,не естідіңіз,не сездіңіз?

    Кинофильмді талдауға арналған аналитикалық жұмыс парағы беріледі.

    1-cұрақ.Осы фильмде қай жорықтар баяндалады?

    2-cұрақ.Қандай деректер берілген?

    3-сұрақ.Абылай жас кезінде кімнің тәрбиесінде болды?


    Бағалау. Мадақтау арқылы


    Кері байланыс

    -Сонымен оқушылар сендерге осы тапсырманы орындауда қандай қиындықтар кездесті?


    Мәтінмен жұмыс (топтық жұмыс)

    Абылайдың ішкі сыртқы саясатын бағалау

    Сұрақ: Абылайдың қазақ тарихында алатын орны?

    Сұрақ:Абылай хан қазақ хандығының қауіпсіздігімен, тәуелсіздігін сақтау үшін қандай қадамдардар жасады?

    Сұрақ:Жоңғарлардың Циндерге қарсы көтерілісін бастаған Әмірсанаға не себепті қолдау көрсетті?

    Сұрақ:Абылай қырғыз манаптарының балаларын не себепті аманатқа алды деп ойлайсыңдар?

    Сұрақ:Қалай ойлайсыңдар,Абылай ханның патшаның салтанатты рәсімінен бас тартуы дұрыспа?




    Бағалау Шапалақ арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.


    Кері байланыс

    -Сонымен оқушылар сендерге осы тапсырманы орындауда қандай қызықты немесе қиындық тудырған мәлімет кездесті?



    Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы – жеке жұмыс

    Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын бағалау бойынша сұрақтарға жауап беріңіз:


    1.Абылайдың ішкі-сыртқы саясаттағы бағыттары?

    2.Абылайханның бас кеңесшісі кім?

    3.Шаңды жорық шайқасының нәтижесі?

    4. Жоңғар хандығын қай мемлекет тарих сахнасынан ығыстырды?

    5.Абылай Қырғыз манаптарының балаларын не себепті аманатқа алды?

    6. Абылай хан қай жерде жерленді?

    7.Абылай ханның тарихта алатын орны?

    8.Картаны пайдаланып, «Шаңды жорық» шайқасы өткен жерді анықтаңыз.


    Дескриптор

    1. Абылайдың ішкі-сыртқы саясаттағы бағыттары жайлы ойларын жинақтайды

    2. Абылайханның бас кеңесшісін танып,ел тарихындағы орнын бағалайды

    3. Шаңды жорық шайқасының нәтижесінің құндылығын бағалайды

    4. Жоңғар хандығының жойылу себебімен талдайды

    5. Жаугершілік заманда аманат сөзінің мағынасын талдайды.

    6. Абылайдың жерленген жерін нақтылайды

    7. Абылай ханның тарихта алатын орнын бағалайды

    8.«Шаңды жорық» шайқасы өткен жерді картадан көрсетеді,ойларын жинақтайды


    Бағалау.Өзін-өзі бағалау

    Кері байланыс

    -Сонымен оқушылар сендерге осы тапсырманы орындауда қандай қиындықтар кездесті?


    Презентация






    «Жұптық жұмыс критериі»


    Стикерлер



    Алдыңғы білімдері мен оқулық материал-дары


    Топтық жұ-мыс крите-рийлері









    АКТ








    Қазақстан тарихы 8(7) (жоба)

    Оқулық 47-51бет






    ҚБТ №1

























































    З.Е.Қабылдинов.Алматы Атамұра 2018ж

    Қазақстан тарихы 8(7) (жоба)

    Оқулық47-

    51бет



























































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бектұрғанов Ержігіт Қалжігітұлы
    09 Сәуір 2020
    2096
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ тақырыбы: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты.7сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ тақырыбы: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты.7сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ұстаздарға
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Авторы: Бектұрғанов Ержігіт Қалжігітұлы

    Қызылорда облысы,Шиелі ауданы, «251М.Әуезов атындағы орта мектебі»КММ,

    тарих пәнінің мұғалімі

    Ашық сабақ тақырыбы: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты.7сынып



    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    7.1В XVIII ғасырдағы Қазақ хандығы

    Мектеп: «№251М.Әуезов атындағы орта мектебі» КММ


    Күні:

    Мұғалім: Бектұрғанов Е

    СЫНЫП: 7

    Қатысқандар :

    Қатыспағандар:-

    Сабақтың тақырыбы:


    Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаты

    Зерттеу сұрағы:

    Дербес Қазақ мемлекетін сақтап қалудағы Абылай ханның рөлі қандай?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    7.3.2.3 – Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын бағалау

    Сабақ мақсаттары

    Барлығы: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясаттары туралы алған білімдерін кеңейтеді


    Басым бөлігі: Абылай ханның дипломатиялық қарым-қатынастағы шеберлігіне талдау жасайды

    Кейбірі: Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатының мәнін тереңірек ұғынатын болады

    Бағалау критерийі

    Абылай ханның қазақ хандығының тәуелсіздігі мен аумақтық тұтастығын сақтаудағы ролін анықтайды

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Мәтіндегі негізгі сөздерге көзқарасын білдіреді, графикалық органайзер арқылы кестеге толтырады және пікірталасқа түседі.

    Бірлескен оқуда шежіре,стела деген термин сөздер АКТ арқылы анықтамасымен тақтада шығып тұрады


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1.Ш.Уәлихановтың пікірімен келісесіңдерме,қазақтың қай ханын Абылаймен теңестірер едіңдер?

    2.Қалай ойлайсыңдар,Абылай ханның патшаның салтанантты рәсімінен бас тартуы дұрыс па?


    Диалогқа арналған сұрақтар:

    1.Абылай өте күрделі,қиын жағдайдың өзінде Қазақ хандығының тәуелсіздігімен аумақтық тұтастығын қалай сақтай білді?

    2. Абылай қол астындағы халықты жақсы басқару үшін кімдердің беделіне арқа сүйеді?

    3.Абылайдың халық алдында беделінің арту себебі?

    өйткені ..............

    4.Неліктен мал шаруашылығынан басқа саланың дамуына көңіл бөлді?

    5.Абылайдың тұлғалық қасиеттеріне сипаттаңдар





    Тарихи концепті

    Жазылымға арналған тапсырмалар:

    «Венн диаграммасын, «Күрделендірілген кесте» толтырады,графикалық органайзермен жұмыс

    Маңыздылық, дәлел, интерпретация

    Құндылықтарға баулу

    Абылай ханның ерлік істерін,өсиет сөздерін дәріптеу .Патриоттық ұлттық сана сезімін ояту

    Пәнаралық байланыс

    Дүние жүзі тарихы

    Алдыңғы оқу


    Абылай ханның қазақ тарихындағы алатын орны туралы бастапқы білімдері бар

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар




    Сабақтың басы

    4мин

    Сабақта ынтымақтастық атмосферасын орнату

    Топтастыру – қалалардың атымен 3 топқа топтасады:

    «Сығанақ»; «Түркістан»; «Сарайшық»

    Өткен сабаққа шолу,жаңа сабақпен байланыстыру

    «Бетпе-бет студиясы» (жұптық жұмыс)

    Шарты:Оқушылар жұптасып бір-біріне қарама қарсы отырады.Сағат тілімен ауыса отырып,бір-бірімен 2минут ішінде бірі сұрақ қояды,екіншісі жауап береді.


    Бағалау.мадақтау

    ХVIII ғғ Қазақ хандығының картасы









    Оқулық



    Сабақтың ортасы

    32 мин

    І топқа «Пазл» әдісі (топтық жұмыс)

    Шарты: Осы суретті бірнеше бөлікке бөліп,араластырып топқа береді.Оқушылар оны құрай отырып,жаңа тақырыпты ашады. Топта оқушылардың деңгейіне қарай үш деңгейлі сұрақ беріледі.

    1. Осы суреттен қандай ой туындайды

    2. Абылай хандығының ішкі саяси жағдайын сипаттаңдар?

    3.Абылай хандығының басқару құрылымын сипаттаңдар





    ІІ топқа Венн диаграммасы арқылы Абылайханның ішкі және сыртқы саясатын талдау (топтық жұмыс)

    Ішкі саясаты

    Сыртқы саясаты

    Салғастыру

















    1.Дағдысы төмен оқушылар Абылай ханның ішкі саясатын бағалайды.

    2.Дағдысы орташа оқушылар Абылай ханның сыртқы саясатын бағалайды

    3.Дағдысы жоғары оқушыларға Абылай ханның ішкі сыртқы саясатын салғастырады



    ІІІ топқа

    Абылайдың көрші елдермен қарым қатынасы (топтық жұмыс)


    Цинь империясы

    Жоңғар хандығы

    Ресей

    Қырғыз елі











    Оқушылар өздерінің деңгейіне сәйкес кестенің бөліктерін толтырады


    Дескриптор

    -Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатының бағыттарын талдайды

    -Қазақ-қытай,қазақ-жоңғар соғысының нәтижесін сипаттайды

    -Ресеймен дипломатиялық қарым-қатынас деңгейін анықтайды

    -Қырғыз елімен жүргізілген саясатты бағалайды

    Бағалау. Өзін-өзі бағалау


    Кері байланыс

    -Сонымен оқушылар сендерге осы тапсырманы орындауда қандай қиындықтар кездесті?



    Бейнефильмнен үзінді «Абылайхан». (Ұжымдық жұмыс)

    Не көрдіңіз,не естідіңіз,не сездіңіз?

    Кинофильмді талдауға арналған аналитикалық жұмыс парағы беріледі.

    1-cұрақ.Осы фильмде қай жорықтар баяндалады?

    2-cұрақ.Қандай деректер берілген?

    3-сұрақ.Абылай жас кезінде кімнің тәрбиесінде болды?


    Бағалау. Мадақтау арқылы


    Кері байланыс

    -Сонымен оқушылар сендерге осы тапсырманы орындауда қандай қиындықтар кездесті?


    Мәтінмен жұмыс (топтық жұмыс)

    Абылайдың ішкі сыртқы саясатын бағалау

    Сұрақ: Абылайдың қазақ тарихында алатын орны?

    Сұрақ:Абылай хан қазақ хандығының қауіпсіздігімен, тәуелсіздігін сақтау үшін қандай қадамдардар жасады?

    Сұрақ:Жоңғарлардың Циндерге қарсы көтерілісін бастаған Әмірсанаға не себепті қолдау көрсетті?

    Сұрақ:Абылай қырғыз манаптарының балаларын не себепті аманатқа алды деп ойлайсыңдар?

    Сұрақ:Қалай ойлайсыңдар,Абылай ханның патшаның салтанатты рәсімінен бас тартуы дұрыспа?




    Бағалау Шапалақ арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.


    Кері байланыс

    -Сонымен оқушылар сендерге осы тапсырманы орындауда қандай қызықты немесе қиындық тудырған мәлімет кездесті?



    Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы – жеке жұмыс

    Абылай ханның ішкі және сыртқы саясатын бағалау бойынша сұрақтарға жауап беріңіз:


    1.Абылайдың ішкі-сыртқы саясаттағы бағыттары?

    2.Абылайханның бас кеңесшісі кім?

    3.Шаңды жорық шайқасының нәтижесі?

    4. Жоңғар хандығын қай мемлекет тарих сахнасынан ығыстырды?

    5.Абылай Қырғыз манаптарының балаларын не себепті аманатқа алды?

    6. Абылай хан қай жерде жерленді?

    7.Абылай ханның тарихта алатын орны?

    8.Картаны пайдаланып, «Шаңды жорық» шайқасы өткен жерді анықтаңыз.


    Дескриптор

    1. Абылайдың ішкі-сыртқы саясаттағы бағыттары жайлы ойларын жинақтайды

    2. Абылайханның бас кеңесшісін танып,ел тарихындағы орнын бағалайды

    3. Шаңды жорық шайқасының нәтижесінің құндылығын бағалайды

    4. Жоңғар хандығының жойылу себебімен талдайды

    5. Жаугершілік заманда аманат сөзінің мағынасын талдайды.

    6. Абылайдың жерленген жерін нақтылайды

    7. Абылай ханның тарихта алатын орнын бағалайды

    8.«Шаңды жорық» шайқасы өткен жерді картадан көрсетеді,ойларын жинақтайды


    Бағалау.Өзін-өзі бағалау

    Кері байланыс

    -Сонымен оқушылар сендерге осы тапсырманы орындауда қандай қиындықтар кездесті?


    Презентация






    «Жұптық жұмыс критериі»


    Стикерлер



    Алдыңғы білімдері мен оқулық материал-дары


    Топтық жұ-мыс крите-рийлері









    АКТ








    Қазақстан тарихы 8(7) (жоба)

    Оқулық 47-51бет






    ҚБТ №1

























































    З.Е.Қабылдинов.Алматы Атамұра 2018ж

    Қазақстан тарихы 8(7) (жоба)

    Оқулық47-

    51бет



























































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 7 сынып
    09.04.2020
    2096
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бектұрғанов Ержігіт Қалжігітұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации