Ізденуші
қозғаушы
Іс-әрекетті бағалау кезеңі
|
Таңғажайып
сәт:
( топқа Сайқымазақ
келеді)
-Сәлеметсіңдер ме,
балалар!
-Мен мына гүлді үлкен
де, әдемі етіп өсіргім келеді, бірақ қалай өсетінін, қалай өсіру
керек екенін білмей тұрмын, мүмкін сендер маған осы гүлді өсіруге
көмектесесіңдер ме?
-Балалар, біз
табиғаттың тірі және өлі болып екіге бөлінетінін
білеміз.
Қане, тірі табиғатқа не
жататынын кім айтып береді?
- Өсімдіктердің өзі дала және бөлме өсімдігі болып екіге
бөлінеді.
-Біздің бүгінгі
сабағымыз бөлме өсімдіктері жайлы болмақ.
-Тәрбиеші бөлме гүлдерін көрсетіп,
әңгімелейді.
Барлық өсімдіктер күнді
және жарықты жақсы көреді, сондықтан да оларды терезенің алдына
қоямыз.
Бөлме гүлдерінің басқа өсімдіктер сияқты тамыры, сабағы, жапырағы
және гүлдері бар.
Біз енді өсімдіктерді қалай күтіп баптау керектігін білеміз.
- Тамыры топырақтың астында болады, олар көрінбейді, өсімдіктердің
су ішуіне көмектеседі, сондықтан да оларға су құйып тұру қажет.
Гүлдердің тамыры дем алып тұру үшін топырағын
қопсытамыз.
- Тәрбиеші гүлге су
құйып, топырағын қопсытып көрсетеді.
- Мынау қандай гүл?
- Қане, иіскеп көрейік.
- Қоңырау гүлдің түрі қандай?
- Ал жапырағы ше?
- Қандай әдемі гүлдер!
- Неліктен адамдар бөлме гүлдерін өсіреді?
Сергіту
сәті
Біз гүлдерше өсеміз
Жапырағы жайқалған
Сабақтары салалы
Желге ырғалып шайқалған
-Балалар, біз
Сайқымазаққа көптеген бөлме гүлдерін сыйлайықшы.
-Олай болса, мына
қиылған түрлі-түсті қағаздардан бөлме гүлдерін
жапсырайық.
Үлгі көрсету арқылы
бөлме гүлдерін жапсырту.
Дидактикалық
ойын:«Түрлеріне қарай
ажырат»
Шарты: Балалар гүлдерді
түрлеріне қарай ажыратып, топтастырып себетке
салады.
- Гүлдер бөлменің
ауасын тазартып, кейбір ауруларды емдеуге өте пайдалы, үйді де
әсемдейді
Балалар бөлме өсімдіктерін бір-бірінен гүліне, жапырағына қарап
ажыратып, айырмашылығын табады.
-Балалар,
біз Сайқымазаққа өздеріміздің гүлдерімізді
сыйлайық.
Сайқымазақпен
қоштасу.
Қорытындылау:
-Балалар, бүгін бізге
кім келді?
-Біз оған не өсіруге
көмектестік?
-Бөлме гүлдеріні не
үшін қажет деп ойлайсыңдар?
Ұ.О.іс-әрекетке қатысқан балаларды бағалау, мақтау,
мадақтау.
|
Балалар Сайқымазақтың
келгеніне қуанады.
Сәлеметсіз бе
?!
-Ия, біз сіздің
гүліңізді өсіруге көмектесеміз.
Балалар тәрбиешінің
айтқандарын мұқият тыңдайды.
Балалардың жауабы
тындалады.
Балалар гүлдің
топырағын қопсытып, су құяды.
Гүлдің жапырақтарын
дымқыл мақтамен сүртіп тазалайды.
-Қоңырау
гүлі
Гүлді
иіскейді
-көгілдір
-жапырағы
ұзын
-өте әдемі
гүл
Балалардың жауабы
тыңдалады.
Балалар сергіту сәтін
қимыл-қозғалыс арқылы жасайды.
Балалар қолдарын
көтеріп, саусақтарын біріктіріп, жабылып тұрған гүлдердің
бүршіктерін келтіреді. Жайлап саусақтарын ашып, алақандарын жайып,
гүлдің ашылғанын көрсету.
Балалар тәрбиешінің
нұсқауымен бөлме гүлдерін жапсырады.
Балалар ойынды
қызығушылықпен ойнады.
Балалар өздері
жапсырған гүлдерді Сайқымазаққа сыйлайды.
Сау
болыңыз!
Балалардың жауабы.
|