Күні:
Тәрбиеші:Согумбаева .Т.Е
Тобы: «Көбелек» орта тобы
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: .
Тақырыбы: «Электроника әлеміне саяхат».
Мақсаты: балаларға күнделікті кезігетін электроника туралы мағлұмат беру, оның пайдасы мен зиянын
Әдіс-тәсілдері: әңгімелеу,түсіндіру, дидактикалық ойын: «Суреттерді сәйкестендір»
Қолданылатын көрнекіліктер: электроника бейнеленген суреттер,слайд.
Сөздік жұмыс: теледидар –телевизор,шаңсорғыш – плесос, утік –утюк ,компютор – компютор
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері: |
Тәрбиешінің іс-әрекеті: |
Балалардың іс-әрекеті: |
|
Мотивациялық –қозғаушылық: |
Шаттық
шеңбері Қайырлы таң жер ана Қайырлы таң достар Қайырлы таң қонақтар Қош келдіңіз бәріңіз |
Балалар шаттық шеңберіне тұрады, өлең жолдарын тәрбиешімен бірге қайталайды
Балалар қызығушылық танытады,
тәрбиешіні мұқият тыңдайды. |
|
Мотивациялық –қозғаушылық: |
|
Балалар қызығушылық танытады,
тәрбиешіні мұқият тыңдайды. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік: |
Білімді
өзектендіру.
-Дәрігер адамдарды емдейді, аурудың алдын алады. -сендер қандай дәрігер иелерін білесіңдер? Балалар,қане кім қандай тақпақ
біледі? Ұстаз болу жүректің батырлығы, Ұстаз болу сезімнің ақындығы. Ұстаз болу мінездің күн шуағы, Азбайтұғын адамның алтындығы. Шахназ: Мен дәрігер боламын, Бәрін емдеп жазамын. Адамдарды құрметтеп, Бәріне ие боламын.
Орнымыздан тұрамыз Қанатымызды қағамыз Ұшақ болып ұшамыз Суда жүйткіп жүземіз Кемелерді түземіз Жол тәртібін сақтап Мпшинамен жүреміз
Сиқырлы
дорба Шарты: Дорбаның ішінде әр түрлі құралдар жатыр. Сендер әр мамандық иесіне тән құралдарды тауып, орналастыруларың керек |
Зейін қойып тыңдайды, сұрақтарға жауап береді
- Балалар қайталайды.
|
|
Рефлексиялық-түзетушілік: |
Қорытындылау: Әлмансұр: Мен суретші боламын, Бәріңді де саламын. Марапатқа ие болып, Бірінші орын аламын. Айназ. С. Қанатым талмайды, Қиялым самғайды. Ақын да, ғалым да, Ұстазсыз болмайды. Балалар, біз бүгін не туралы айттық? Қандай мамандық иелерімен таныстық? Балаларды мақтап, мадақтау. |
Балалар тақпақ айтады |
Күтілетін
нәтиже:
Білді: мамандықтар туралы берілген тапсырмаларды.әкем менің
Игерді: мамандықтар туралы мәліметті және тұрмыста мамандықтардың пайдасы бар екенін.
Меңгерді: мамандықтар туралы сұрақтарға толық жауап бере алу және өз ойларын жеткізе алу,яғни коммуникативтік және ақпаратты талдай білу дағдыларын.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Тақырыбы Электроника
Ашық сабақ. Тақырыбы Электроника
Күні:
Тәрбиеші:Согумбаева .Т.Е
Тобы: «Көбелек» орта тобы
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: .
Тақырыбы: «Электроника әлеміне саяхат».
Мақсаты: балаларға күнделікті кезігетін электроника туралы мағлұмат беру, оның пайдасы мен зиянын
Әдіс-тәсілдері: әңгімелеу,түсіндіру, дидактикалық ойын: «Суреттерді сәйкестендір»
Қолданылатын көрнекіліктер: электроника бейнеленген суреттер,слайд.
Сөздік жұмыс: теледидар –телевизор,шаңсорғыш – плесос, утік –утюк ,компютор – компютор
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері: |
Тәрбиешінің іс-әрекеті: |
Балалардың іс-әрекеті: |
|
Мотивациялық –қозғаушылық: |
Шаттық
шеңбері Қайырлы таң жер ана Қайырлы таң достар Қайырлы таң қонақтар Қош келдіңіз бәріңіз |
Балалар шаттық шеңберіне тұрады, өлең жолдарын тәрбиешімен бірге қайталайды
Балалар қызығушылық танытады,
тәрбиешіні мұқият тыңдайды. |
|
Мотивациялық –қозғаушылық: |
|
Балалар қызығушылық танытады,
тәрбиешіні мұқият тыңдайды. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік: |
Білімді
өзектендіру.
-Дәрігер адамдарды емдейді, аурудың алдын алады. -сендер қандай дәрігер иелерін білесіңдер? Балалар,қане кім қандай тақпақ
біледі? Ұстаз болу жүректің батырлығы, Ұстаз болу сезімнің ақындығы. Ұстаз болу мінездің күн шуағы, Азбайтұғын адамның алтындығы. Шахназ: Мен дәрігер боламын, Бәрін емдеп жазамын. Адамдарды құрметтеп, Бәріне ие боламын.
Орнымыздан тұрамыз Қанатымызды қағамыз Ұшақ болып ұшамыз Суда жүйткіп жүземіз Кемелерді түземіз Жол тәртібін сақтап Мпшинамен жүреміз
Сиқырлы
дорба Шарты: Дорбаның ішінде әр түрлі құралдар жатыр. Сендер әр мамандық иесіне тән құралдарды тауып, орналастыруларың керек |
Зейін қойып тыңдайды, сұрақтарға жауап береді
- Балалар қайталайды.
|
|
Рефлексиялық-түзетушілік: |
Қорытындылау: Әлмансұр: Мен суретші боламын, Бәріңді де саламын. Марапатқа ие болып, Бірінші орын аламын. Айназ. С. Қанатым талмайды, Қиялым самғайды. Ақын да, ғалым да, Ұстазсыз болмайды. Балалар, біз бүгін не туралы айттық? Қандай мамандық иелерімен таныстық? Балаларды мақтап, мадақтау. |
Балалар тақпақ айтады |
Күтілетін
нәтиже:
Білді: мамандықтар туралы берілген тапсырмаларды.әкем менің
Игерді: мамандықтар туралы мәліметті және тұрмыста мамандықтардың пайдасы бар екенін.
Меңгерді: мамандықтар туралы сұрақтарға толық жауап бере алу және өз ойларын жеткізе алу,яғни коммуникативтік және ақпаратты талдай білу дағдыларын.
шағым қалдыра аласыз













