Мотивациялық
–қозғаушылық:
|
Шаттық
шеңбері
Қайырлы таң көк аспан
Қайырлы таң жер
ана
Қайырлы таң
достар
Қайырлы таң
қонақтар
Қош келдіңіз
бәріңіз
|
Балалар шаттық шеңберіне
тұрады, өлең жолдарын тәрбиешімен бірге
қайталайды
Балалар қызығушылық танытады,
тәрбиешіні мұқият тыңдайды.
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік:
|
Білімді
өзектендіру. (Тақтаға әртүрлі мамандықтар
суреті ілінеді).
- Бұл қалада әртүрлі мамандық
иелері тұрады.
Аспаз - ең басты мамандықтардың бірі.
Безендіріп үстелді,
Тәтті тамақ пісірер.
Аспаз дәмді тамақтың қаншама түрін
пісіреді. Сендерге қандай тамақ түрлері
ұнайды?
- Құрылысшылар зәулім үйлерді тұрғызады. Олардың
бірі кірпіш қаласа,бірі ауыр жүктерді кранмен жеткізіп тұрады. Енді
бірі дайын болған үйлердің есік-терезесін
сырлайды.
-Дәрігер адамдарды емдейді,
аурудың алдын алады.
-сендер қандай дәрігер иелерін
білесіңдер?
Балалар,қане кім қандай тақпақ
біледі? Хақназар:
Ұстаз болу жүректің
батырлығы,
Ұстаз болу сезімнің
ақындығы.
Ұстаз болу мінездің күн
шуағы,
Азбайтұғын адамның
алтындығы.
Шахназ:
Мен дәрігер
боламын,
Бәрін емдеп
жазамын.
Адамдарды
құрметтеп,
Бәріне ие
боламын.
Билингвальді
компонент: мамандық-профессия, аспаз-повар,
дәрігер-
врвч,құрылысшы-строитель.
Сергіту
сәті.
Орнымыздан
тұрамыз
Қанатымызды
қағамыз
Ұшақ болып
ұшамыз
Суда жүйткіп
жүземіз
Кемелерді
түземіз
Жол тәртібін
сақтап
Мпшинамен
жүреміз
Дидактикалық
ойын:
Сиқырлы
дорба «Мамандық иелерінің
құралдары»
Шарты: Дорбаның ішінде әр түрлі
құралдар жатыр. Сендер әр мамандық иесіне тән құралдарды тауып,
орналастыруларың керек
|
Зейін қойып тыңдайды,
сұрақтарға жауап береді
- Балалар
қайталайды.
Ойын
ойнайды.
|
Рефлексиялық-түзетушілік:
|
Қорытындылау: бүгінгі сабағымызға сай
балалардың жаттаған тақпақтары бар, соларды
тыңдасақ:
Әлмансұр:
Мен суретші
боламын,
Бәріңді де
саламын.
Марапатқа ие
болып,
Бірінші орын
аламын.
Айназ.
С.
Қанатым
талмайды,
Қиялым
самғайды.
Ақын да, ғалым
да,
Ұстазсыз
болмайды.
Балалар, біз бүгін не туралы
айттық?
Қандай мамандық иелерімен
таныстық?
Балаларды мақтап,
мадақтау.
|
Балалар тақпақ
айтады
|