I
Мотивациялық
–қозғаушылық
|
Балаларға шеңбер
болып тұруға ұсынады.
Шаттық
шеңбері:
Ал балалар тұрайық,
Үлкен шеңбер құрайық.
Алдыменен бәріміз,
Амандасып алайық.
Ыстық алақаныммен,
Қолыңды бер қысайын,
Амандасып өзіңмен,
Құшақтасып алайын.
Сәлеметсізбе!Здравствуйте!
HELLO!
Ал енді бәріміз
тілектер айтайық.
- Деніміз сау болсын.
- Ақылды болайық!
- Дос, тату болайық!
|
Балалар тәрбиешімен бірге
сәлемдесу рәсімін жасап ыстық тілектерін
айтады.
|
Шаттық
шеңбер
|
II Мағынаны
ажырату
Ұйымдастырушылық-ізденістік
Сөздік
жұмыс
|
Қонаққа ертегілер
елінен
қоржынын арқалап
Алдар көсе келеді.



Алдаркөсе балалардан
қандай ертегілерді білетінін
сұрайды.
Алдар көсе балаларға
«Қасқыр мен жеті лақ» ертегісін
ұсынады.
Слайдпен ертегіні
көрсету.
Тәрбиеші балаларға
«Қасқыр мен жет лақ» ертегісінің мазмұнын сюжетті сурет арқылы
слайд әңгімелеп береді, мазмұнын
түсіндіреді.
Ертегідегі қасқырды
сипаттайды, оның іс-әректін жауыздығын , ал лақтардың тапқырлығы
туралы әңгімелейді.


Бұл қандай
ертегі?
- «Лақтар мен қасқыр»
- Осы ертегіні айтып беріңдер суреттерге қарап.
- Суретте не салынған?
- Ешкі тамаққа кеткен кезде лақтарға не айтып кетті?
- Ал мынау суретте не көріп
тұрсыңдар?
- Қасқыр не істеп тұр?
- Ол не үшін аңдып тұр?
- Ал мынау суретте не көріп отырсыңдар?
- Лақтар не істеп тұр?
- Ең соңғы суретте не көріп отырсыңдар?
- Ешкі лақтарымен не істеп тұр?
Балалармен сөздік жұмысын
жүргізу.
Қасқыр-волк,
ешкі-коза.

Жағадят
шешу
«Лақтардың орнында
болсандар, сендерне істер едіңдер?» деген
сұрақ
қою арқылы
балалардың жауаптарын
тыңдайды,қорытыңдылайды.
Сергіту
сәті
Шөре-шөре
лағым,
Тетек болма,
шырағым.
Секңдеме, деміңде
ал,
Селтеңдемей
құлағың.

Лақтарды қасқырдан
құтқаратын жолды тапқызу.
|
Алдаркөсемен
амандасады.
Балалар«Бауырсақ
»Шалқан».»Үш
аю»,»Қызыл телпек»ертегілерді білетінін
айтады.
Мұқият тыңдайды,
ертегі желісі бойынша.
АКТ
Қасқыр-волк,ешкі-лкоза сөздерін
қайталайды.
Лақтарын орнында
өздері ,болса не істейтіндерін
айтады.
АКТ
Диалог
Өлең мазмұнына сай
қимылын салады.
Балалар дұрыс жолды
тауып белгілейді.
Лақтарды қасқырдан
құтқаратын жолды табады.
СТО
«Миға
шабуыл»
Сюжетті
ойын
сахналау
«Лактар мен
қасқыр»
|
Интерактивті
тақта
Слайд
Сергіту
сәті
|
III Ой
толғаныс
Рефлексиялық-түзетушілік.
|
Балаларға
кейіпкерлерін сипаттау,сұрақ-жауап арқылы ертегінің мазмұнын
бекіту.

- Жарайсыңдар
балалар! Сендер қандай ертегімен таныстыңдар?
- Қандай ертегілерді
білесіңдер?

Рефлексия
Бүгінгі сабақта
болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді
таңдау.
көңілсіз
Көңілді



Қол ұстасып
тұрайық
Шеңберді біз құрайық.
Көріскенше күн жақсы,
Сау-саламат болайық!
|
«Ыстық
орындық»
Өз іс-әрекерін
әңгімелейді.
Балалар смайликтерді таңдап
алады.
|
|