Жұмбақ жасырады:
Бұтақта ілініп тұрамын,
Піскенде себетке құладым.
(Жеміс)
Әкеміз ала баспақ асырады,
Тезірек күз келсе деп асығады.
Баспағы бойын шөпке жасырады,
Еті қызыл,
терісі жасыл әлі.
(Қарбыз)
Ашулы қонақ бұл анық,
Тонын шешсе,
жыладық.
(Пияз)
Сабақтың не туралы болатынын табуды ұсынады.
Көкөністер мен жеміс-
жидектер несімен пайдалы?
Оларды кім өсіреді?
Қай мезгілде егеміз, қай мезгілде жинап
аламыз?
Топтық жұмыс.
Балалардың қолына
көкөніс, жемісжидек суреттері таратылып беріледі.
Суреттер бойынша екі топқа бөлінеді.
отырсыңдар? (Жеміс -жидектер)
Олардың пайдасын, қайда өсетінін
айтады.
(Көкөністер)
Олардың пайдасын, қайда өсетінін
айтады.
Әліппе-дәптермен
жұмыс:
1-тапсырма.
Бағбанға қажетті құрал-сайманды
ата.
Олар не үшін қажет?
Ойын: «Затты сипатта».
Шарты: Тақтаға шыққан балаға қияр мен пияздың суреті
жасырын көрсетіледі. Тақтадағы бала заттың бейнесін сипаттап
айтады. Басқалары оны табады.
Қияр, пияз
дегенде қандай таныс емес дыбыс
бар?
Жаңылтпаштан
жаңылмайық:
Жая, мая, сая, аяз, пияз, сия, Аяқ, таяқ, қия,
Шаян, қоян, ұя, Бәрінде бар «Я».
Сергіту
сәті:
Қорбаңдаған
аюдың,
Құлпынайы көп
екен.
Теріп-теріп
алайық,
Қалтамызға
салайық.
Дидактикалық
ойын. «Жемістер мен көкөністерді
жинау»
Мақсаты: Көкөністер мен жеміс
жидектерді бір-бірінен ажырата отырып, тездетіп
жинау.
Шарты: жеміс жидектер мен
көкөністердің араласып жатқан муляждарын тез-тез бөліп, жемістерді
бөлек,көкөністерді бір бөлек жинау. Балалар ойынға белсенді
қатысады.
Әліппе-дәптермен
жұмыс:
2-тапсырма.
Ребусты шеш. Шешуі болған
көгөністің суретін сал. (Қызанақ)
3-тапсырма.
Жұмбақ шешейік. Қалың киімді
ұнатады,
Шешіндірсең,
жылатады. (Пияз)
Үстіне тігіп көк
шатыр,
Астыңда қызыл дәу
жатыр. (Қызылша)
|