Материалдар / Ашық сабақ. Тақырыбы: "Мамандықтар"

Ашық сабақ. Тақырыбы: "Мамандықтар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беру саласы: Тіл дамыту Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру. Тақырыбы: «Мамандықтың бәрі жақсы». Мақсаты: балаларға күнделікті кезігетін мамандық иелері туралы мағлұмат беру, мамандықтарға деген қызығушылықтарын арттыру, үлкендердің еңбегін бағалап, құрметтеуге тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдері: әңгімелеу,түсіндіру, дидактикалық ойын: «Суреттерді сәйкестендір» Қолданылатын көрнекіліктер: мамандықтар бейнеленген суреттер,үлкен хатқалта. Сөздік жұмыс: мамандық –профессия,аспаз-повар, мұғалім-учитель, құрылысшы-сторитель, дәрігер- врач.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2023
212
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Тәрбиеші: Шаяхметова. А. М.

Тобы: «Көбелек» орта тобы

Білім беру саласы: Тіл дамыту

Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру.

Тақырыбы: «Мамандықтың бәрі жақсы».

Мақсаты: балаларға күнделікті кезігетін мамандық иелері туралы мағлұмат беру, мамандықтарға деген қызығушылықтарын арттыру, үлкендердің еңбегін бағалап, құрметтеуге тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері: әңгімелеу,түсіндіру, дидактикалық ойын: «Суреттерді сәйкестендір»

Қолданылатын көрнекіліктер: мамандықтар бейнеленген суреттер,үлкен хатқалта.

Сөздік жұмыс: мамандық –профессия,аспаз-повар, мұғалім-учитель, құрылысшы-сторитель, дәрігер- врач.
 

Оқу іс-әрекетінің кезеңдері:

Тәрбиешінің іс-әрекеті:

Балалардың іс-әрекеті:

Мотивациялық –қозғаушылық:

Шаттық шеңбері 
Қол ұстасып қане біз

Достасайық бәріміз,

Айтарым бар сендерге

Кел тұрыңдар шеңберге

Қандай жақсы бір тұру

Достарменен бір болу

Қандай жақсы дос болу


Тәрбиеші балаларға үлкен хатқалтаны көрсетеді . 
- Балалар, бізге «Мамандықтар қаласынан» хат келіпті.

 Тыңдаңдар. 
    «Құрметті балалар,біздің шеберлер қаласында мамандық түрлері өте көп, сендер өскенде әрқайсысың бір мамандық иесі боласыңдар.

      Әзірше  сендер кішкентайсыңдар, сондықтан мен сендерді мамандықтар қаласына қонаққа шақырамын» .

Балалар,бұл қалаға бару үшін бізге сиқырлы кілем керек. Өйткені біз өзен-көл,тау мен ормандардың 
үстінен ұшып өтеміз. 

Балалар, сендер мына күнделікті келіп жүрген, тұрып жатқан үйлерді салатын адамдар бар, ауырып қалсақ емдейтін адамдар бар, киімдерімізді тігіп беретін, бізге білім беретін, шашымызды әдемілеп қиып беретін, дәмді қылып тағам пісіретін адамдар бар, солардың барлығын бір сөзбен айтқанда мамандық иелері дейміз.
       Мамандық (профессия)-адамның белгілі бір саладағы еңбегі.

Мысалы, тіс дәрігері т.б.. 
Сиқырлы кілемшеге отырып, музыкамен мамандықтар қаласына жол тартады.
 

Балалар шаттық шеңберіне тұрады, өлең жолдарын тәрбиешімен бірге қайталайды

























Балалар қызығушылық танытады, тәрбиешіні мұқият тыңдайды. 
 

Ұйымдастырушылық-ізденістік:

Білімді өзектендіру. 
(Тақтаға әртүрлі мамандықтар суреті ілінеді). 
-
Бұл қалада әртүрлі мамандық иелері тұрады. 
Аспаз - ең басты мамандықтардың бірі. 
Безендіріп үстелді, 
Тәтті тамақ пісірер. 
Аспаз дәмді тамақтың қаншама түрін пісіреді. 
Сендерге қандай тамақ түрлері ұнайды? 


- Құрылысшылар зәулім үйлерді тұрғызады. Олардың бірі кірпіш қаласа,бірі ауыр жүктерді кранмен жеткізіп тұрады. Енді бірі дайын болған үйлердің есік-терезесін сырлайды.


 -Дәрігер адамдарды емдейді, аурудың алдын алады.

-сендер қандай дәрігер иелерін білесіңдер?


Балалар,қане кім қандай тақпақ біледі?
Хақназар:

Ұстаз болу жүректің батырлығы,

Ұстаз болу сезімнің ақындығы.

Ұстаз болу мінездің күн шуағы,

Азбайтұғын адамның алтындығы.


Шахназ:

Мен дәрігер боламын,

Бәрін емдеп жазамын.

Адамдарды құрметтеп,

Бәріне ие боламын.



Билингвальді компонент: мамандық-профессия, аспаз-повар, дәрігер- врвч,құрылысшы-строитель. 



Сергіту сәті. 

«Шөжелер биі»
осы кезде дәрігер кіреді: қолында шарлары бар (сары, көк)

Бір шарда үлестірмелі карточкалар,

Бір шарда мамандық құралдары


Дидактикалық ойын:

Сиқырлы дорба
 «Мамандық иелерінің құралдары»

Шарты: Дорбаның ішінде әр түрлі құралдар жатыр. Сендер әр мамандық иесіне тән құралдарды тауып, орналастыруларың керек

 

 

 Зейін қойып тыңдайды, сұрақтарға жауап береді

 

 

 














































- Балалар қайталайды.






Ойын ойнайды. 






Рефлексиялық-түзетушілік:

Қорытындылау: 
бүгінгі сабағымызға сай балалардың жаттаған тақпақтары бар, соларды тыңдасақ:

Әлмансұр:

Мен суретші боламын,

Бәріңді де саламын.

Марапатқа ие болып,

Бірінші орын аламын.

Айназ. С.

Қанатым талмайды,

Қиялым самғайды.

Ақын да, ғалым да,

Ұстазсыз болмайды.


Балалар, біз бүгін не туралы айттық?

Қандай мамандық иелерімен таныстық?

Балаларды мақтап, мадақтау.









Балалар тақпақ айтады




Күтілетін нәтиже:

Білді: мамандықтар туралы берілген тапсырмаларды.әкем менің

Игерді: мамандықтар туралы мәліметті және тұрмыста мамандықтардың пайдасы бар екенін.

Меңгерді: мамандықтар туралы сұрақтарға толық жауап бере алу және өз ойларын жеткізе алу,яғни коммуникативтік және ақпаратты талдай білу дағдыларын. 







Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!