Күні:
Тәрбиеші: Шаяхметова. А. М.
Тобы: «Көбелек» орта тобы
Білім беру саласы: Тіл дамыту
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру.
Тақырыбы: «Мамандықтың бәрі жақсы».
Мақсаты: балаларға күнделікті кезігетін мамандық иелері туралы мағлұмат беру, мамандықтарға деген қызығушылықтарын арттыру, үлкендердің еңбегін бағалап, құрметтеуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: әңгімелеу,түсіндіру, дидактикалық ойын: «Суреттерді сәйкестендір»
Қолданылатын көрнекіліктер: мамандықтар бейнеленген суреттер,үлкен хатқалта.
Сөздік
жұмыс: мамандық
–профессия,аспаз-повар, мұғалім-учитель,
құрылысшы-сторитель, дәрігер-
врач.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері: |
Тәрбиешінің іс-әрекеті: |
Балалардың іс-әрекеті: |
|
Мотивациялық –қозғаушылық: |
Шаттық
шеңбері Достасайық бәріміз, Айтарым бар сендерге Кел тұрыңдар шеңберге Қандай жақсы бір тұру Достарменен бір болу Қандай жақсы дос болу
Тыңдаңдар. Әзірше сендер кішкентайсыңдар, сондықтан мен сендерді мамандықтар қаласына қонаққа шақырамын» . –Балалар,бұл қалаға бару үшін
бізге сиқырлы кілем керек. Өйткені біз өзен-көл,тау мен
ормандардың Балалар,
сендер мына күнделікті
келіп жүрген,
тұрып жатқан үйлерді салатын адамдар бар,
ауырып қалсақ емдейтін адамдар бар, киімдерімізді тігіп беретін,
бізге білім беретін, шашымызды әдемілеп қиып беретін, дәмді қылып
тағам пісіретін адамдар бар, солардың барлығын бір сөзбен айтқанда
мамандық иелері дейміз. Мысалы, тіс дәрігері т.б.. |
Балалар шаттық шеңберіне тұрады, өлең жолдарын тәрбиешімен бірге қайталайды
Балалар қызығушылық танытады,
тәрбиешіні мұқият тыңдайды. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік: |
Білімді
өзектендіру.
-Дәрігер адамдарды емдейді, аурудың алдын алады. -сендер қандай дәрігер иелерін білесіңдер? Балалар,қане кім қандай тақпақ
біледі? Ұстаз болу жүректің батырлығы, Ұстаз болу сезімнің ақындығы. Ұстаз болу мінездің күн шуағы, Азбайтұғын адамның алтындығы. Шахназ: Мен дәрігер боламын, Бәрін емдеп жазамын. Адамдарды құрметтеп, Бәріне ие боламын.
«Шөжелер
биі» Бір шарда үлестірмелі карточкалар, Бір шарда мамандық құралдары
Сиқырлы
дорба Шарты: Дорбаның ішінде әр түрлі құралдар жатыр. Сендер әр мамандық иесіне тән құралдарды тауып, орналастыруларың керек |
Зейін қойып тыңдайды, сұрақтарға жауап береді
- Балалар қайталайды.
|
|
Рефлексиялық-түзетушілік: |
Қорытындылау: Әлмансұр: Мен суретші боламын, Бәріңді де саламын. Марапатқа ие болып, Бірінші орын аламын. Айназ. С. Қанатым талмайды, Қиялым самғайды. Ақын да, ғалым да, Ұстазсыз болмайды. Балалар, біз бүгін не туралы айттық? Қандай мамандық иелерімен таныстық? Балаларды мақтап, мадақтау. |
Балалар тақпақ айтады |
Күтілетін
нәтиже:
Білді: мамандықтар туралы берілген тапсырмаларды.әкем менің
Игерді: мамандықтар туралы мәліметті және тұрмыста мамандықтардың пайдасы бар екенін.
Меңгерді: мамандықтар туралы сұрақтарға толық жауап бере алу және өз ойларын жеткізе алу,яғни коммуникативтік және ақпаратты талдай білу дағдыларын.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Тақырыбы: "Мамандықтар"
Ашық сабақ. Тақырыбы: "Мамандықтар"
Күні:
Тәрбиеші: Шаяхметова. А. М.
Тобы: «Көбелек» орта тобы
Білім беру саласы: Тіл дамыту
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру.
Тақырыбы: «Мамандықтың бәрі жақсы».
Мақсаты: балаларға күнделікті кезігетін мамандық иелері туралы мағлұмат беру, мамандықтарға деген қызығушылықтарын арттыру, үлкендердің еңбегін бағалап, құрметтеуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: әңгімелеу,түсіндіру, дидактикалық ойын: «Суреттерді сәйкестендір»
Қолданылатын көрнекіліктер: мамандықтар бейнеленген суреттер,үлкен хатқалта.
Сөздік
жұмыс: мамандық
–профессия,аспаз-повар, мұғалім-учитель,
құрылысшы-сторитель, дәрігер-
врач.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері: |
Тәрбиешінің іс-әрекеті: |
Балалардың іс-әрекеті: |
|
Мотивациялық –қозғаушылық: |
Шаттық
шеңбері Достасайық бәріміз, Айтарым бар сендерге Кел тұрыңдар шеңберге Қандай жақсы бір тұру Достарменен бір болу Қандай жақсы дос болу
Тыңдаңдар. Әзірше сендер кішкентайсыңдар, сондықтан мен сендерді мамандықтар қаласына қонаққа шақырамын» . –Балалар,бұл қалаға бару үшін
бізге сиқырлы кілем керек. Өйткені біз өзен-көл,тау мен
ормандардың Балалар,
сендер мына күнделікті
келіп жүрген,
тұрып жатқан үйлерді салатын адамдар бар,
ауырып қалсақ емдейтін адамдар бар, киімдерімізді тігіп беретін,
бізге білім беретін, шашымызды әдемілеп қиып беретін, дәмді қылып
тағам пісіретін адамдар бар, солардың барлығын бір сөзбен айтқанда
мамандық иелері дейміз. Мысалы, тіс дәрігері т.б.. |
Балалар шаттық шеңберіне тұрады, өлең жолдарын тәрбиешімен бірге қайталайды
Балалар қызығушылық танытады,
тәрбиешіні мұқият тыңдайды. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік: |
Білімді
өзектендіру.
-Дәрігер адамдарды емдейді, аурудың алдын алады. -сендер қандай дәрігер иелерін білесіңдер? Балалар,қане кім қандай тақпақ
біледі? Ұстаз болу жүректің батырлығы, Ұстаз болу сезімнің ақындығы. Ұстаз болу мінездің күн шуағы, Азбайтұғын адамның алтындығы. Шахназ: Мен дәрігер боламын, Бәрін емдеп жазамын. Адамдарды құрметтеп, Бәріне ие боламын.
«Шөжелер
биі» Бір шарда үлестірмелі карточкалар, Бір шарда мамандық құралдары
Сиқырлы
дорба Шарты: Дорбаның ішінде әр түрлі құралдар жатыр. Сендер әр мамандық иесіне тән құралдарды тауып, орналастыруларың керек |
Зейін қойып тыңдайды, сұрақтарға жауап береді
- Балалар қайталайды.
|
|
Рефлексиялық-түзетушілік: |
Қорытындылау: Әлмансұр: Мен суретші боламын, Бәріңді де саламын. Марапатқа ие болып, Бірінші орын аламын. Айназ. С. Қанатым талмайды, Қиялым самғайды. Ақын да, ғалым да, Ұстазсыз болмайды. Балалар, біз бүгін не туралы айттық? Қандай мамандық иелерімен таныстық? Балаларды мақтап, мадақтау. |
Балалар тақпақ айтады |
Күтілетін
нәтиже:
Білді: мамандықтар туралы берілген тапсырмаларды.әкем менің
Игерді: мамандықтар туралы мәліметті және тұрмыста мамандықтардың пайдасы бар екенін.
Меңгерді: мамандықтар туралы сұрақтарға толық жауап бере алу және өз ойларын жеткізе алу,яғни коммуникативтік және ақпаратты талдай білу дағдыларын.
шағым қалдыра аласыз













