×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Ең үздік ашық сабақ байқауы басталды
Алтын күз байқауы басталды
Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Ашық сабақ Тақырыбы: Ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына Ұлы Жібек жолының ықпалы

Автор:Журимбаева Бибигул Мурсахановна
Бағыты: Қазақстан тарихы
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 7 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-09-19

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

жаңартылған білім мазмұны аясында жасалған қысқа мерзімді жоспарда жасалған сабағымдағы тапсырмалар мен әдіс тәсілдер сабақтарда пайдалану өте тиімді

Сабақ тақы рыбы: Ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына Ұлы Жібек жолының ықпалы
Оқу мақсаттары

7.4.2.1 – Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау; 7.4.1.1 – көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау;
Ойлау дағдыларының деңгейлеріТүсіну, қолдану
Бағалау критерийлері



Тілдік мақсат













Қандай мәліметтер ... деп ойлайсыз ?
Құндылықтарды дарыту«Мәңгілік Ел» ұлт жоспары бойынша «Экономикалық өсу» қадамы
Пәнаралық байланыстарГеография

АКТ қолдану дағдылары, ресурстарКарта, стикерлер, оқулық
Бұған дейін алынған білімТарих пәні туралы біледі.Тарихи кезеңдерді жатқа біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Сабақтың басы10 мин



Оқушылармен сәлемдесуҮй тапсырмасын сұрау, бекіту.«өрмекші торы» әдісі бойынша үй тапсырмасын қорытындылау.Оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды.«Басбармақ»әдісі
Сабақтың ортасы 20 мин І тапсырма:Төменде ұсынылған деректі оқып, көшпенділер мен отырықшылардың сауда-саттық үшін өндіретін бұйымдарын анықтап, төмендегі кестеге жазыңыз.Көшпенді дала мен отырықшы аудандардың өзара қарым-қатынасы Ұлы Жібек жолының арқасында күшейіп, көшпенді мен отырықшы-егіншілік мәдениеттер бір-бірін өзара байытуға септігін тигізді. Көшпенділер егіншілердің өніміне мұқтаж болса, ал отырықшылардың өндірісі көшпенділер сұранысымен анықталды.Ежелгі ортағасырлық қалалар экономикасында қолөнер мен сауда ерекше рөл атқарды. Қаладағы қолөнердің жетекші салалары қыштан бұйым жасайтын өндіріс, шыны өнеркәсібі, металды өңдеу және балқытумен байланысты, мысалға, соның ішінде ұсталық, зергерлік кәсіпті атауға болады. Көптеген қолөнер кәсіпшілігі ауыл шаруашылық шикізатын өңдеумен байланысты болды. Қолжазбалар Оңтүстік Қазақстан мен Жетісу қалаларының Византиямен, Иранмен, Орта Азиямен, Кавказбен, Алтай, Сібір, Шығыс Түркістанмен тығыз сауда байланыстары болғанын дәлелдейді. Орта Азиядан әйнек, әр түрлі бағалы заттар, қолданбалы өнер бұйымдары, ал Қытайдан – жібек, қыш әкелінді. Сыртқа мал және мал шаруашылығының өнімдерін, сондай -ақ, ер-тоқымдар, садақ, қорамсақ, маталар, темір мен семсер шығарды. Қала мен дала арасындағы сауда барынша қыза түседі. Қала халқы жылқы, ірі қара малын, жүн, шикізат, тері, киіз, сүт өнімдерін сатып алатын болса, көшпенділер есесіне мата, нан, ыдыс-аяқтар алды.Сөйтіп, ХІ-ХІІ ғасырларда тауар-ақша қатынастарының дамуы заттай (натуралды) айырбасты ығыстырды.Дискриптор:
  • Ұлы жібек жолының отырықшы шаруашылыққа тигізген әсерін атайды;



  • Ұлы Жібек жолының көшпелі шаруашылықтың дамуына тигізген әсерін атайды.

  • ІІ тапсырма:Картамен жұмысДескриптор:
    Сабақтың соңы10минКері байланысБағалау Үйге тапсырма: Тақырыпты оқып келу.
    Қосымша ақпарат
    Саралау Дифференциация – Сіз оқушыларға көмектесуді қалай жоспарлайсыз? Неғұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?












    Бағалау тақтайшасына белгілеу арқылы бағалаймын.
    Пайымдаулар (Рефлексия)Оқытудың сабақтың мақсаттарына қол жеткізілетіндей болды ма?Бүгін оқушылар не нәрсеге үйренді?Оқыту атмосферасы қандай болды?Дифференциацияны жүзеге асыру қолдан келді ме?Мен уақыттық кестені ұстандым ба? Мен жоспардан қандай ауытқушылықтар жасадым және неліктен?

    Қорытынды бағалау1.кері байланыс 2.Сабақты жақсартуға ықпал ететіндей екі жайтты атаңыз(сабақ беруде де, оқытуда да)1.Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді?


    Сабақ тақы рыбы: Ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына Ұлы Жібек жолының ықпалы
    Оқу мақсаттары

    7.2.2.2 – ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіну
    Сабақ мақсатыСәулет ескерткіштерінің ерекшеліктерін біледі.
    Ойлау дағдыларының деңгейлері
    Бағалау критерийлері



    Тілдік мақсат









    Қандай мәліметтер ... деп ойлайсыз ?
    Құндылықтарды дарыту«Мәңгілік Ел» ұлт жоспары бойынша «Экономикалық өсу» қадамы
    Пәнаралық байланыстарГеография

    АКТ қолдану дағдылары, ресурстарКарта, стикерлер, оқулық
    Бастапқы білімҰлы Жібек жолының шығу тарихын біледі.
    Сабақ барысы
    Сабақ кезеңдері,жоспарланған уақыт Сабақта жоспарланған Оқыту іс - әрекеттеріОқыту ресурстары
    Басы 10 минутОқушылармен сәлемдесуҮй тапсырмасын сұрау, бекіту.«Бағытталған сұрақтар» әдісі бойынша үй тапсырмасын қорытындылау.Әр топқа ұшақтар ұшырылып жіберіледі, онда үй тапсырмасы бойынша сұрақтар беріледі.І топ: Сары ұшақта ІІ топ: Қызыл ұшақІІІ топ: Көк ұшақСмайликтер арқылы бағалау



    Түрлі түсті ұшақтарсмайликтер

    Ортасы 20 минутҰлы Жібек жолының картасын немесе түрлі-түсті суреттермен берілген иллюстрациясын көрсетіп, жібек матасының өндірісі туралы әңгіме-диалог өткіземін. Не білетіндерін анықтауға бағытталған сұрақтар қойыңыз - Сіздер көріп отырған суреттен қандай мәлімет алуға болады? - Берілген суреттердің арасында қандай байланыс бар? - Бұл жол неліктен Ұлы Жібек жолы деп аталған? ІІ тапсырма:Ұғымдарды мағынасына қарай атауымен сәйкестендір

    Жауабы:Дискриптор:
  • Ташнау ұғымын мағынасымен сәйкестендіреді;

  • Қоржын үйлер ұғымын мағынасымен сәйкестендіреді;

  • Терракота ұғымын мағынасымен сәйкестендіреді;

  • Сардоба ұғымын мағынасымен сәйкестендіреді;

  • Ғаныш ұғымын мағынасымен сәйкестендіреді;

  • Кесене ұғымын мағынасымен сәйкестендіреді;

  • Мешіт атауын мағынасымен сәйкестендіреді.



  • ІІІ тапсырма:Картамен жұмысДискриптор:





    А4, стикерлер, суреттерКарта

























































    Кесте, смайликтер
    Соңы 10 минутКері байланыс: Түрлі түсті қағаз қиындыларын жапсыру арқылы бүркіт суретін шығаруБағалау Үйге тапсырма: Тақырыпты оқып келу.Түрлі түсті қағаздар қиындысы
    Қосымша ақпарат
    Саралау – оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?









    Бағалау тақтайшасына белгілеу арқылы бағалаймын.




    Пайымдаулар (Рефлексия)Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті , қай деңгейде өтті?Жоспарлаған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1. 2.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпал тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.2.







    Ұлы Жібек жолының ықпалы

    Пән мұғалімі: Б.Журимбаева


    Сабақ тақы рыбы: Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі

    Оқу мақсаттары

    7.4.2.2 – Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау
    Ойлау дағдыларының деңгейлеріБілу,түсіну,қолдану
    Бағалау критерийлері



    Тілдік мақсат













    Қандай мәліметтер ... деп ойлайсыз ?
    Құндылықтарды дарыту«Мәңгілік Ел» ұлт жоспары бойынша «Экономикалық өсу» қадамы
    Пәнаралық байланыстарГеография

    АКТ қолдану дағдылары, ресурстарКарта, стикерлер, оқулық
    Бұған дейін алынған білімТарих пәні туралы біледі.Тарихи кезеңдерді жатқа біледі.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет
    Сабақтың басы10 мин





    Оқушылармен сәлемдесуҮй тапсырмасын сұрау, бекіту.«Ыстық орындық» әдісі бойынша үй тапсырмасын қорытындылау.Оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды.«Басбармақ»әдісі
    Сабақтың ортасы 20 мин І тапсырма:Дескриптор:Қыпшақ мемлекетінің қоғамдық құрлысын атайды;;ІІ тапсырма:Картамен жұмысДескриптор:

    Сабақтың соңы10минКері байланысБағалау Үйге тапсырма: Тақырыпты оқып келу.
    Қосымша ақпарат
    Саралау Дифференциация – Сіз оқушыларға көмектесуді қалай жоспарлайсыз? Неғұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?












    Бағалау тақтайшасына белгілеу арқылы бағалаймын.
    Пайымдаулар (Рефлексия)Оқытудың сабақтың мақсаттарына қол жеткізілетіндей болды ма?Бүгін оқушылар не нәрсеге үйренді?Оқыту атмосферасы қандай болды?Дифференциацияны жүзеге асыру қолдан келді ме?Мен уақыттық кестені ұстандым ба? Мен жоспардан қандай ауытқушылықтар жасадым және неліктен?

    Қорытынды бағалау1.кері байланыс 2.Сабақты жақсартуға ықпал ететіндей екі жайтты атаңыз(сабақ беруде де, оқытуда да)1.Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді?




    Ұлы Жібек жолының ықпалы









    №25 Г.Титов атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесінің тарих пәні мұғалімі Журимбаева Бибігүлдің тәжірибедегі рефлексиялық №2 топта жоспардағы тізбектелген үш ашық сабақ және

    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

    Олимпиада бітуіне қалды: