Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: Физика

    Мүғалімі

    Нұрғазиева Сәуле Елубайқызы

    7 сынып

    Қатысқандар:


    Қатыспағандар


    Сабақтың тақырыбы

    Қатты денелердің.сұйықтардың және газдардың молекулалық құрылымы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    7.3.1.1. Қатты денелердің.сұйықтардың және газдардың молекулалық құрылымын сипаттау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    Заттарды құрайтын бөлшектер атауын білу, молекулалық құрылысын түсіну.

    Молекулалардың қозғалысы. Диффузия жайлы мағлұмат алу

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Заттың күйлерін қасиеттеріне қарай ажырата алу.

    Молекулалар қозғалысы мен диффузия құбылысының температураға тәуелді екендігін түсіндіре алу.

    Кейбір оқушылар:

    Заттардың физикалық қасиеттерін МКТ негізінде түсіндіре алу

    Диффузия құбылысының өмірдегі маңыздуылығын түсіндіре алу

    Ойлау дағдысы

    Білу, түсіну, қолдану

    Бағалау критерийі

    • Заттардың молекулалық құрылысын біледі

    • Газдардың, сұйықтар мен қатты денелердің құрылымын сипаттап, мысалдар келтіреді

    • Заттардың физикалық қасиеттерін молекулалық құрылымы негізінде түсіндіреді

    • Диффузия құбылысын өмірде қолданады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    Заттың күйлерінің молекулалық құрылымын түсініп, тәжірибеде қолдану.


    Негізгі сөздер мен тіркестер:

    Кристалл дене, аморф дене, кристалдық тор, заттың агрегаттық күйлері, химиялық элемент, диффузия құбылысы


    Арнайы пәндік лексикасы мен терминология:

    Атом, молекула, дене, зат, материя, бөлшек, заттың агрегаттық күйлері, кристалл, аморф денелер, молекулалық – кинетикалық теория.

    Қазақша

    Орысша

    Ағылшынша

    Атом

    Атом

    atom

    молекула

    молекула

    molecule

    дене

    тело

    object

    материя

    материя

    matter

    бөлшек

    частица

    particle

    қатты дене

    Твердое тело

    Rigid bodi

    газ

    газ

    gas

    сұйық

    жидкость

    liquid





    Құндылықтарға баулу

    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.

    Пәнаралық байланыс

    Жаратылыстану 5 cынып –5.3.1. - заттың агрегаттық күйі.

    Химия 7 сынып - 7.4.1.2 -таза заттар атомдардың немесе молекулалардың бір түрінен түзілетінін білу;

    Химия 7 сынып - 7.1.1.4 -заттардың әртүрлі агрегаттық күйлерін білу және бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан қатты, сұйық, газ тәріздес заттардың құрылымын түсіндіру

    Алдыңғы оқу

    Бір түзу бойымен денеге әрекет еткен күштерді қосу

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар






    Сабақтың басы

    10 мин

    2 мин













































    6 мин











































































    2 мин


    І. Ұйымдастыру кезеңі

    а) сәлемдесу,сабаққа дайындығын тексеру

    б) ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Оқушылар бүгінгі көңіл күйлерініңіз қалай?

    Барлығымыз стол үстіндегі смайликтен дәл қазіргі сәттегі көңіл күйімізді көрсетеміз.

    Жарайсыздар, бүгін менің де көңіл-күйім жақсы , сіздерге де күні бойы жақсы көңіл күйде бар ынтаңызбен жұмыс жасауларыңызды тілеймін.

    II. Алдыңғы білімдерін сұрау.

    Plickers no-reply@plickers.com бағдарламасында құрастырылған тест тапсырмасы арқылы үй жүмысын сұраймын.

    1.20 Н күш әсерінен серіппе 4 см ұзарады. Серіппенің қатаңдығы қандай?

    А.5 Н/м        Б.80 Н/м      С. 500 Н/м

    2.Серпімділік күші қандай жағдайда пайда болады?

    А.дене бірқалыпты қозғалғанда   

    Б.Дене деформацияланғанда

    С.Дене төмен құлағанда

    3.Қатаңдық коэфицентінің өлшем бірлігі

    А.Н/м   Б. Н/кг   С.Н*м

    4.Гук заңының формуласын көрсет

    А.F=kx      Б. F=kL      С. F=mX

    5.k-шамасы нені білдіреді?

    А. Күшті  Б. Қатаңдықты  С. Ұзаруды

    6.Күшті өлшейтін құрал

    А. Спидометр  Б.Термометр С. Динамометр

    7.Қандай күшті тең әрекетті күш деп атаймыз?

    А. Егер бір күштің денеге тигізетін әрекеті басқа күштердің сол денеге бір мезгілде тигізетін әрекетіндей болатын күш

    Б.Екі дененің жанасуы кезінде пайда болатын күш

    С.Дене пішіні мен көлемінің өзгеруі

    8. Бір түзудің бойымен бір жаққа қарай бағытталған екі күштің тең әрекетті күші неге тең?

    А.  FR=F1 — F2 Б. FR=F1 + F2    С. FR=mg

    Тестті тексеріп бағалайды

    1.С

    2.Б

    3.А

    4.А

    5.Б

    6.С

    7.А

    8.Б



    1-4 – жұмыстану керек

    5-7 – жақсы

    8 -  жарайсың

    Үй тапсырмасын бағалауға арналған дескриптор:

    - Оқушылар тез және нақты жауап беруге үйренеді

    Мұғалім ауызша кері байланыс жасайды. «Мадақтау» әдісі арқылы бағалайды



    Сыныпты топқа бөлу: Оқушылар өздеріне берілген үлестірме қағаздар арқылы өздеріне ортақ қасиеттері арқылы сутегі, гелий, оттегі, азот, көмірқышқыл газы; әр түрлі қатты денелер (жез, темір, мыс, алюмений, ас тұзы); түрлі сұйықтарды (су, сүт,мұнай, глицирин, сынап ) таңдап алу арқылы 3 топқа бірігеді.

    Топқа бірігу арқылы сабақтың тақырыбын ашу.

    Сабақтың мақсатымен оқушыларды таныстыру

    Ой қозғау

    - Сіздердің топтарыңызда пайда болған қандай заттар? Бұл заттарды не біріктіреді, ортақ қасиеттері қандай?

    - Бұл зат жөнінде түсінігің қандай? Сізге таныспа, қалай аталады?





























































































































    Үлестірме қағаздар

    Сабақтың ортасы

    30 мин

    14 мин























































    3 мин













    1 мин



















    6 мин



























































    2 мин





    4 мин

    І. Топтық жұмыс

    «Оқы, бірік, бөліс» әдісі арқылы топтарға оқулықтан мәтінді оқып талқылайды және тәжірибелік құралдар беріліп диффузия құбылысының заттың 3 күйінде берілуін байқайды.



    Топтық жұмыс «Графикалық органайзер» әдісі арқылы қорғайды

    І – топ: Қатты денелердің молекулалық құрылымына сипаттама беру және олардағы диффузия құбылысының ерекшеліктерін түсіндіру



    ІІ- топ: Сұйықтардың молекулалық құрылымына сипаттама беру және сұйықтардағы диффузия құбылысын тәжірибе негізінде түсіндіру;



    ІІІ –топ: Газдардың молекулалық құрылымына сипаттама беру және газдардағы диффузия құбылысын тәжірибе негізінде түсіндіру;



    Бағалау критерийі:


    Дескриптор

    Заттың үш күйінің молекулалық құрылымын біледі.

    Қатты, газ, сұйық молекулаларының орналасу тәртібін біледі

    Диффузия құбылысын түсінеді

    Диффузия құбылысын түсінді



    Кері байланыс:

    1.Топта бірлескен жұмыс жасауда не үйрендіңіз?

    2.Топтық жұмыста кімнің идеясы ұнады? Неліктен?



    Топтар бірін – бірі «Жұлдызшылар» әдісі арқылы бағалайды .

    - өте жақсы

    - жақсы

    - орташа





    Жұптық жұмыс: «Адасқан сөйлемдер» әдісі бойынша берілген сөздерді сәйкестендіреді.

    Атом

    Химиялық реакциялар кезінде заттың бөлінбейтін ең ұсақ бөлшегі

    Молекула

    Заттың химиялық қасиет­терін сипаттайтын ең ұсақ бөлшегі

    Қатты дене

    Көлемін сақтайды және оның белгілі бір пішіні болады

    Кристалл дене

    Молекулалары белгілі бір реетпен орналасатын дене

    Аморф денел

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нұрғазиева Сәуле Елубайқызы
    17 Мамыр 2020
    1390
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ тақырыбы: Қатты денелердің.сұйықтардың және газдардың молекулалық құрылымы. 7 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ тақырыбы: Қатты денелердің.сұйықтардың және газдардың молекулалық құрылымы. 7 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл сабақ жоспары физика пәні мұғалімдеріне көмек болады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: Физика

    Мүғалімі

    Нұрғазиева Сәуле Елубайқызы

    7 сынып

    Қатысқандар:


    Қатыспағандар


    Сабақтың тақырыбы

    Қатты денелердің.сұйықтардың және газдардың молекулалық құрылымы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    7.3.1.1. Қатты денелердің.сұйықтардың және газдардың молекулалық құрылымын сипаттау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    Заттарды құрайтын бөлшектер атауын білу, молекулалық құрылысын түсіну.

    Молекулалардың қозғалысы. Диффузия жайлы мағлұмат алу

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Заттың күйлерін қасиеттеріне қарай ажырата алу.

    Молекулалар қозғалысы мен диффузия құбылысының температураға тәуелді екендігін түсіндіре алу.

    Кейбір оқушылар:

    Заттардың физикалық қасиеттерін МКТ негізінде түсіндіре алу

    Диффузия құбылысының өмірдегі маңыздуылығын түсіндіре алу

    Ойлау дағдысы

    Білу, түсіну, қолдану

    Бағалау критерийі

    • Заттардың молекулалық құрылысын біледі

    • Газдардың, сұйықтар мен қатты денелердің құрылымын сипаттап, мысалдар келтіреді

    • Заттардың физикалық қасиеттерін молекулалық құрылымы негізінде түсіндіреді

    • Диффузия құбылысын өмірде қолданады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    Заттың күйлерінің молекулалық құрылымын түсініп, тәжірибеде қолдану.


    Негізгі сөздер мен тіркестер:

    Кристалл дене, аморф дене, кристалдық тор, заттың агрегаттық күйлері, химиялық элемент, диффузия құбылысы


    Арнайы пәндік лексикасы мен терминология:

    Атом, молекула, дене, зат, материя, бөлшек, заттың агрегаттық күйлері, кристалл, аморф денелер, молекулалық – кинетикалық теория.

    Қазақша

    Орысша

    Ағылшынша

    Атом

    Атом

    atom

    молекула

    молекула

    molecule

    дене

    тело

    object

    материя

    материя

    matter

    бөлшек

    частица

    particle

    қатты дене

    Твердое тело

    Rigid bodi

    газ

    газ

    gas

    сұйық

    жидкость

    liquid





    Құндылықтарға баулу

    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.

    Пәнаралық байланыс

    Жаратылыстану 5 cынып –5.3.1. - заттың агрегаттық күйі.

    Химия 7 сынып - 7.4.1.2 -таза заттар атомдардың немесе молекулалардың бір түрінен түзілетінін білу;

    Химия 7 сынып - 7.1.1.4 -заттардың әртүрлі агрегаттық күйлерін білу және бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан қатты, сұйық, газ тәріздес заттардың құрылымын түсіндіру

    Алдыңғы оқу

    Бір түзу бойымен денеге әрекет еткен күштерді қосу

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар






    Сабақтың басы

    10 мин

    2 мин













































    6 мин











































































    2 мин


    І. Ұйымдастыру кезеңі

    а) сәлемдесу,сабаққа дайындығын тексеру

    б) ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Оқушылар бүгінгі көңіл күйлерініңіз қалай?

    Барлығымыз стол үстіндегі смайликтен дәл қазіргі сәттегі көңіл күйімізді көрсетеміз.

    Жарайсыздар, бүгін менің де көңіл-күйім жақсы , сіздерге де күні бойы жақсы көңіл күйде бар ынтаңызбен жұмыс жасауларыңызды тілеймін.

    II. Алдыңғы білімдерін сұрау.

    Plickers no-reply@plickers.com бағдарламасында құрастырылған тест тапсырмасы арқылы үй жүмысын сұраймын.

    1.20 Н күш әсерінен серіппе 4 см ұзарады. Серіппенің қатаңдығы қандай?

    А.5 Н/м        Б.80 Н/м      С. 500 Н/м

    2.Серпімділік күші қандай жағдайда пайда болады?

    А.дене бірқалыпты қозғалғанда   

    Б.Дене деформацияланғанда

    С.Дене төмен құлағанда

    3.Қатаңдық коэфицентінің өлшем бірлігі

    А.Н/м   Б. Н/кг   С.Н*м

    4.Гук заңының формуласын көрсет

    А.F=kx      Б. F=kL      С. F=mX

    5.k-шамасы нені білдіреді?

    А. Күшті  Б. Қатаңдықты  С. Ұзаруды

    6.Күшті өлшейтін құрал

    А. Спидометр  Б.Термометр С. Динамометр

    7.Қандай күшті тең әрекетті күш деп атаймыз?

    А. Егер бір күштің денеге тигізетін әрекеті басқа күштердің сол денеге бір мезгілде тигізетін әрекетіндей болатын күш

    Б.Екі дененің жанасуы кезінде пайда болатын күш

    С.Дене пішіні мен көлемінің өзгеруі

    8. Бір түзудің бойымен бір жаққа қарай бағытталған екі күштің тең әрекетті күші неге тең?

    А.  FR=F1 — F2 Б. FR=F1 + F2    С. FR=mg

    Тестті тексеріп бағалайды

    1.С

    2.Б

    3.А

    4.А

    5.Б

    6.С

    7.А

    8.Б



    1-4 – жұмыстану керек

    5-7 – жақсы

    8 -  жарайсың

    Үй тапсырмасын бағалауға арналған дескриптор:

    - Оқушылар тез және нақты жауап беруге үйренеді

    Мұғалім ауызша кері байланыс жасайды. «Мадақтау» әдісі арқылы бағалайды



    Сыныпты топқа бөлу: Оқушылар өздеріне берілген үлестірме қағаздар арқылы өздеріне ортақ қасиеттері арқылы сутегі, гелий, оттегі, азот, көмірқышқыл газы; әр түрлі қатты денелер (жез, темір, мыс, алюмений, ас тұзы); түрлі сұйықтарды (су, сүт,мұнай, глицирин, сынап ) таңдап алу арқылы 3 топқа бірігеді.

    Топқа бірігу арқылы сабақтың тақырыбын ашу.

    Сабақтың мақсатымен оқушыларды таныстыру

    Ой қозғау

    - Сіздердің топтарыңызда пайда болған қандай заттар? Бұл заттарды не біріктіреді, ортақ қасиеттері қандай?

    - Бұл зат жөнінде түсінігің қандай? Сізге таныспа, қалай аталады?





























































































































    Үлестірме қағаздар

    Сабақтың ортасы

    30 мин

    14 мин























































    3 мин













    1 мин



















    6 мин



























































    2 мин





    4 мин

    І. Топтық жұмыс

    «Оқы, бірік, бөліс» әдісі арқылы топтарға оқулықтан мәтінді оқып талқылайды және тәжірибелік құралдар беріліп диффузия құбылысының заттың 3 күйінде берілуін байқайды.



    Топтық жұмыс «Графикалық органайзер» әдісі арқылы қорғайды

    І – топ: Қатты денелердің молекулалық құрылымына сипаттама беру және олардағы диффузия құбылысының ерекшеліктерін түсіндіру



    ІІ- топ: Сұйықтардың молекулалық құрылымына сипаттама беру және сұйықтардағы диффузия құбылысын тәжірибе негізінде түсіндіру;



    ІІІ –топ: Газдардың молекулалық құрылымына сипаттама беру және газдардағы диффузия құбылысын тәжірибе негізінде түсіндіру;



    Бағалау критерийі:


    Дескриптор

    Заттың үш күйінің молекулалық құрылымын біледі.

    Қатты, газ, сұйық молекулаларының орналасу тәртібін біледі

    Диффузия құбылысын түсінеді

    Диффузия құбылысын түсінді



    Кері байланыс:

    1.Топта бірлескен жұмыс жасауда не үйрендіңіз?

    2.Топтық жұмыста кімнің идеясы ұнады? Неліктен?



    Топтар бірін – бірі «Жұлдызшылар» әдісі арқылы бағалайды .

    - өте жақсы

    - жақсы

    - орташа





    Жұптық жұмыс: «Адасқан сөйлемдер» әдісі бойынша берілген сөздерді сәйкестендіреді.

    Атом

    Химиялық реакциялар кезінде заттың бөлінбейтін ең ұсақ бөлшегі

    Молекула

    Заттың химиялық қасиет­терін сипаттайтын ең ұсақ бөлшегі

    Қатты дене

    Көлемін сақтайды және оның белгілі бір пішіні болады

    Кристалл дене

    Молекулалары белгілі бір реетпен орналасатын дене

    Аморф денел

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Ашық сабақ 7 сынып
    17.05.2020
    1390
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нұрғазиева Сәуле Елубайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации