Ашық сабақ: Тақырыбы: "Сезім мүшелері"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: Тақырыбы: "Сезім мүшелері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілеріне .Қауіпсіз мінез-құлық негіздері сабағына
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу іс-әретінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: Денсаулық

Бөлім: Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

Тақырып: Сезім мүшелері

Мақсаты: Сезім мүшелері туралы, олардың құрылысын,атқаратын қызметін, ағзадағы маңызын іс жүзінде көрсете отырып,түсінік беру.Мұрын иіс сезу мүшесі ,тіл дәм сезу мүшесі екенін түсіндіру.

Міндеттері.

а) Білімділік: Мұрын мен тіл сезім мүшелерімен таныстыру.

ә) Дамытушылық: қызығушылықтарын арттыру

б) Тәрбиелік: Өз денсаулығын сақтауға деген қызығушылығымен ынтасын қалыптастыру және тәрбиелеу.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің әдіс-тәсілі:түсінік беру, сұрақ-жауап,суретпен жұмыс, дид.ойын

Билингвалды компонент: мұрын-нос,тіл-язык

Технологиялар:Топтастыру, Алгортим

Пәнаралық байланыс: Сөйлеуді дамыту,ағылшын тілі, қоршаған орта.

Көрнекіліктер: А3

Сөздік жұмыс: мұрын-nose(ноус),тіл-tongue(т`ән)

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі:

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Есеп

Мотивациялық -қозғаушы күш

Балалар, бүгін бізге қонақтар келіпті, қане амандасайық!



Шаттық шеңбері

Қайырлы таң көздерім, сендер ояныңдар!

Қайырлы таң құлақтарым, сендер ояныңдар !

Қайырлы таң қолдарым, сендер ояныңдар!

Қайырлы таң аяғым, сендер ояныңдар!

Біз әдепті баламыз , алдыменен қонақпен амандасу үлкенге,тәрбиенің басы ғой. Амандасып аламыз.

Салеметсіздер ме,Қош келдіңіздер






Балалар шеңберге тұрып орындайды


Ұйымдастыру-іздену

Балалар ,сабағымыз қызықты өтуі үшін екі топқа бөліп өткіземіз

1-мұрын тобы

2- тіл тобы

Кане бөліне қойыңдар

Қонаққа дәрігер Айсулу келеді.

Сөйлейді:Қуыршақ

Балалардың мұрындары мен тілдерін тексереді.

1.Екі шырақтың ортасында бір өзім. (Мұрын


2.Үнемі ауызда бұлтыңдайды,

Бірақ жұтылмайды.

Өткен сабақты қайталау

ә)Балалар өз дене мүшелерің туралы айтып беріңдерші

Дұрыс

а)Енді олардың атқаратын қызметі туралы кім айтып береді?

Б)Күтім жасау

Таңертең тұрғанда тісімізді тазалаймыз,мұрнымызды жуамыз,қолымызды сабындап жуамыз






Сергіту сәті.

Нүктелі массаж



Сарымсақтың иісін шығару

Сұрақ жауап:

Балалар ненің иісін сезіп тұрсыңдар?

Дұрыс айтасыңдар,оны қайдан білдіңдер?

Лимон жемісін алып балалардан: «Бұл не?»- деп сұрап,

Ойын :  «Исіне қарай ажырату»

бір баланы тақтаға шақырып, оның пішіні қандай, түсі қандай екенін сұрау. Енді осы жемістің лимон екеніне көз жеткізу үшін лимонды кесіп дәмін татып көрсету арқылы сабақтың тақырыбын ашып түсіндірме жұмысын жүргізу.

Мұрын иіс сезу мүшесі. Гүлдің жұпар иісін, тамақтың тәтті иісін, жағымсыз иістерді біз мұрын арқылы сеземіз. Мұрынды үшкір затпен шұқылауға, домалақ заттарды салуға болмайды.

Түшкіріп, жөтелгенде әр адамның жеке орамалы болуы міндетті


Мұрын бітіп, иіс сезбей қалған кезде, тамақтың дәмі өзгереді.


Адам үшін иіс маңызды рөл атқарады. Ол тұрмыстық газдың шығып жатқанын, тамақтың ашып кеткендігі туралы хабар береді. Мұрын қуысында иіс сезу мүшесі орналасқан

Ойын: жаттығу

(Мұрындарын қолмен ұстап, дем алдыру, бірнеше минуттан соң дем тарылатынын байқату,


Топтастыру:

Суреттерді тауып орналастыру



Тәрбиеші:Тілдің маңызы туралы айтып түсіндіреді.

Тіл – дәм сезу, сөйлеу мүшесі. Тілмен біз ащыны немесе тұщыны сеземіз.


Тіл ұшы - тәтті нәрсеге,

Орталық артқы бөлігі - ащы,

Алдыңғы және бүйір бөліктері - тұзды,

Бүйір шеті - қышқылды сезеді. Тамақ ішкенде тілдің барлық рецепторлары жұмыс істейді. Қышқыл, ащы, тәтті, тұзды дәмнен күрделі дәм үйлесімі пайда болады. Иіс сезу тамақ қабылдауға міндетті түрде қатысады.

Топтастыру:

Ащы,тұзды,тәтті,қышқыл


Мұндай сезім мүшелері жануарларда бар , бірақ олар мүлдем бір - біріне ұқсамайды.

Мұндай сезім мүшелері жануарларда бар ма?

Бірақ олар мүлдем бір - біріне ұқсамайды.

Ойын: қай жануардың танауы?

Айсулу, дәрігермен қоштасу:


Мұқият тыңдайды




2 топқа бөлінеді






Дарігермен амандасады





Мұрын





Тіл

Көз, құлақ,мұрын,тіл,қол,аяқ



Көзбен теледидар көреміз,

Құлақпен дыбыстарды естиміз,қол мен тамақ жиміз,аяқпен доп тебеміз және жүреміз


Мынау – басым ақылды,

Бәрін осы басқарған.

Мынау – менің оң қолым,

Мынау – менің сол қолым

Барлық істі атқарған.



Сарымсақтың иісі деп жауап береді.иісін сездік

лимон







балалар зейін қойып тыңдайды











Балалар мұрындарын жауып, дем алады. Дем ала алмай қалғандарын сезеді.











Тыныштық сәтін орындайды



ойын шартымен танысып,ойынды ойнайды.



Бар








Рефлексифті-түзетушілік

Балалар адамның барлық дене мүшесінің пайдасы зор екен.



Күтілетін нәтиже:

Біледі: Сезім мүшелері: көз, құлақ, мұрын, тіл, тері екенін білді.

Игереді: Түрлі заттардың қасиеттерін зерттеуді үйренді.

Қолданады: Сезім мүшелерін қалай күту керек екенін меңгерді.







































Ашық сабақ


Бөлім: Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

Тақырып: Сезім мүшелері











Тәрбиеші: Аблишева А.М

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.04.2018
2994
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі