Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Ашық сабақ Тақырыбы: "Термодинамиканың бірінші заңы" 8-сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
№ҰМЖ бөлімі:
8.3.А.Тұрақты электр тогы
Сабақтың
тақырыбы:Тізбек бөлігі үшін Ом
заңы,Ohm’s
Law
Мектеп:
№148 қазақ орта мектеп
КММ
Бекітемін:
Күні: 24.11.2020
жыл
Мұғалімнің аты-жөні: Шертаева
Айгерім Қалыбайқызы
Class:
СЫНЫП:
8«А»
Number
present:
Қатысқандар
саны:
Absent:
Қатыспағандар
саны:
Hearing
objectives (s) that this lesson is contributing
to
Сабақнегізделген оқу
мақсаттары
8.4.2.6 Тізбек
бөлігіне арналған Ом заңын есептер шығаруда
қолдану
Өткізгішке
берілген кернеу қаншалықты өссе, сол өткізгіштегі тоқ күші де
соншалықты артады.
Lesson
objectives:
Сабақ
мақсаттары
All learners will be able
to:
Барлық оқушылар орындай
алады:
Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.Кедергі, кернеу және ток
күшінің байланысын біледі.
Most learners
will be able to:
Оқушылардың көпшілігі орындай
алады:
Топтық жұмысты бірлесе
орындайды.Тізбек бөлігі үшін Ом заңын
графиктік және сандық есептерде қолданады. Ом заңын, Ток күшінің ,
кедергінің формуласын есеп шығаруда
қолданады.
Some learners
will be able to:
Кейбір оқушылар орындай
алады:
Тақырыпты түсініп, өзгеге
түсіндіре алады. Формулаларды қолданып, түрлендіріп есептейді.
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып
бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
Бағалау
критерийі
Ток күшінің кернеуден және
кедергіден тәуелділігін
сипаттайды;
График бойынша кедергіні
анықтайды;
Есеп шығаруда тізбек бөлігі
үшін Ом заңын қолданады.
Ойлау
деңгейі
Білу,түсіну,қолдану
Language
objective:
Тілдік
мақсат
TERMINOLOGY
Қазақ
Русский
English
Электр
тогы
Электрический
ток
Electric
current
Кернеу
Напряжение
Voltage
Өткізгіш
Проводик
Conductor
Ток
күші
Сила
тока
Current
Кедергі
Сопративление
Resistance
Ом
заңы
Закон
Ома
Ohm’s
Law
Сөз тіркестері:
Электр тізбегінің бойымен өткен токтың әсерін
атаңдар.
Токтың
жылулық,химиялық және механикалық әсеріне мысалдар
келтіріңдер.
Электр тізбегінің
негізгі құраушыларын
атаңдар.
Электр тізбегіндегі
ток көзі мен тұтынушының қызметі
қандай?
Электр тізбегіне
амперметрді қалай қосады?
Электр тізбегіне
вольметрдің қосылуы амперметрдің қосылуынан немен
ерекшеленеді?
Құндылықтарға
баулу
Жалпыға бірдей еңбек
қоғамына сәйкес бірлескен оқу ортасында оқушылардың арасында
топтық,жұптық,жұмыс жасау, білімді ғылыми жоба,практикалық тұрғыда
қолдана білу дағдысын қалыптастыру. «Мәңгілік Ел» идеясы. Ұлттық
құндылық Елжандылыққа
тәрбиелеу.
Пәнаралық
байланыс
Есептеулер жүргізу
кезінде оқушылардың математикалық дағдыларына назар
салу.
Тілдік мақсаттарды
жүзеге асыру үшін физикалық терминдерді,негізгі ұғымдарды
орыс,ағылшын тілдерінде
беру.
Previous
learning
Алдыңғы
бөлім:
Электр тізбегі және
оның құрамдас бөлігі.
Сабақтың
барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
Сабақтың
басы
0-5
минут
Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекеті
Ұйымдастыру.
Сыныптағы әрекет тәртібі.
1.Оқушыларды
түгелдеу.
2.Жағымды
психологиялық ахуал тудыру.«Жүректен жүрекке»
әдісіарқылы бір-біріне жақсы
тілектер айту.
Өткен тақырыпқа
шолу.«Ұшты
ұшты»немесе ағылшын
варианты«Simon
says»ойыны
арқылы
Оқушылардың
шапшаңдығын және теориялық материалды меңгеру деңгейін тексеру үшін
ауызша сұрақтар беріледі. Барлық оқушылар сыныпқа кіргесін топқа өз
қалауларымен отырады. Мұғалім амандасып болғасын орындарынан тұрып,
ойын ойнатады.Егер оқушы сұраққа «ия» десе
қолын көтереді. «Жоқ» десе қолын
түсіреді.
Тапсырма "Иә"
немесе "жоқ"
Simon
saysАттас заряттар бір-бірімен тартылама ма?
(жоқ)
Simon
saysТок
күшінің өлшем бірлігі омметр. (жоқ)
Simon
saysЭлектр кернеуін өлшейтін құрал амперметр
(жоқ)
Simon
saysТок
күшін өлшейтін құрал амперметр (иә)
Simon
saysЭлектр тогының магниттік әсері болама ма?
(иә)
Simon
saysӘр
аттас заряттар бірін-бірі тебеме?
(ия)
Simon
saysЭлектр кернеуінің өлшем бірлігі Ом
(жоқ)
Simon
saysЭлектр кернеуінің өлшем бірлігі вольт
(иә)
Simon
saysКедергіні R-әрпімен белгілей ме?
(иә)
Simon
saysКедергінің өлшем бірлігі секунд
(жоқ)
Simon
saysКедергіні өлшейтін құрал реостат
(иә)
Simon
saysЭлектр тогының химиялық әсері болама ма?
(иә)
Ресурстар
Ойын «Ұшты ұшты»
немесе ағылшын варианты«Simon
says»
Сабақтың
ортасы
5-15
минут
15-25
минут
Сабақтың
соңы
30-40
минут
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз