Материалдар / Ашық сабақ. Тақырыбы Топырақтың қандай қасиеттері бар?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. Тақырыбы Топырақтың қандай қасиеттері бар?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. Бөлімі: Заттар мен олардың қасиеттері. Табиғат ресурстары. Тақырыбы: Топырақтың қандай қасиеттері бар?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2022
365
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

нБөлімі:

Заттар мен олардың қасиеттері. Табиғат ресурстары.

Мұғалімнің аты-жөні:

Бегендикова Айдана Бексайнқызы

Күні:

23.09.2022.

Сыныбы:3

Қатысушы саны: 15 Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы:

Топырақтың қандай қасиеттері бар?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары:

3.3.4.3. Топырақтың негізгі қасиеттерін анықтау;

Сабақтың мақсаты:

Топырақтың қасиеттерін анықтайды.

Сабақтың барысы:

Уақыты

Педагогтың іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Бір,екі,үш

Сынып іші тып тыныш,

Жалқаулықты тастаймыз,

Сабақты біз бастаймыз.






Топқа бөлу: «Үштік әдісі»









Өткен тақырыпты қайталау

Ой қозғау

-Тіршілікке не қажет?
-Сулы жер қандай жер?
-Судың маңызы?
-Суды қорғау үшін не істеу керек?



Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

Сабақтың тақырыбы: Топырақтың қандай қасиеті бар?

Сабақтың мақсаты:

Топырақтың қасиеттерін анықтайды.


Топтық жұмыс «Ойлан,жұптас бөліс»әдісі


















Сергіту сәті Тыныштық сәті.



Дәптермен жұмыс

Есте сақта!

Құнарлылық – топырақтың өсімдіктерді су және қоректік заттармен қамтамасыз ету қасиеті. Топырақтың құрамында қарашірік көп болса, ол құнарлы болады.


Ширату тапсырмасы.

«Не ортақ?» Артық сөзді тап: қарашірік, су, құм, қант, саз, ауа.

Қалған сөздердің арасында қандай байланыс бар?




«Қорытындыла» әдісі

ОShape1

Бүгінгі сабақтан өзің үшін қандай маңызды ақпарат алдың?

________________________________________________________________________________________

Өзіңнен кіші балаларға қандай кеңес берер едің?

__________________________________________


йыңды жаз

Психологиялық ахуалға берілген тақырыптарды дауыстап айтып,тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.


Топқа бөлінеді.









Өткен тақырыпты пысықтайды

Сұрақтарға жауап береді





Сабақтың тақырыбы мен танысады.








«Ойлан,жұптас бөліс» әдісі арқылы сұраққа жауап береді.















Оқушылар сергіту сәтін жасайды.



Негізгі мәліметті дәптерге жазып алады.





Оқушылар артық сөзді алып тастап, қалған сөздер арасындағы байланысты айтады.



Қорытынды ойын жазады, кеңесін ұсынады



ҚБ: От шашу арқылы бағалау.


















ҚБ:Жарайсың!

Дескриптор:

1.Тақырыптың мазмұнын біледі

2. Сұрақтарға жауап береді.











Дескриптор:

-топырақтың негізгі қасиеттерін анықтауды үйренеді.

-топырақтың негізгі қасиеттерін анықтау үшін тәжірибе жасайды.

-топырақтың басы қасиетіне мысал келтіре алады.



ҚБ:Жарайсың!



Дескриптор:

-өз ойын қисынды және жүйелі түрде жеткізеді

- кеңес береді

- қорытынды жасай алады.









Shape2





















c554b155-c1cb-4e6d-bc35-a14cf8ee77db.jpg


8741502b-85d8-4992-aef4-862d9078ffa6.jpg


242e1a21-960c-4fee-a4ac-e8d8806db5ab.jpg
















Дәптермен жұмыс

Сабақтың соңы

Кері байланыс: «Қол белгісі» әдісі бойынша өтеді.

Бас бармақ- мен үшін маңызды және қызық

Балан үйрек- маған түсініксіз болды.

Ортан терек- маған жеткілікті болмады.

Шылдыр шүмек- менің көңіл күйім.

Кішкентай бөбек- менің ұсынысым.


Тапсырма бойынша ой қорытып, өз іс-әрекеттерін айтады

ҚБ:Жарайсың!



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!