Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ Тақырыбы:Аспан әлемі. «Жұлдыздар мен аңыздар»
Материал туралы қысқаша түсінік
МҰҒАЛІМДЕРГЕ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
07 Маусым 2018
2901
46 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Н.К.Крупская атындағы жалпы орта мектебі
Ашық сабақТақырыбы:Аспан әлемі.«Жұлдыздар мен аңыздар»5 «А» сынып
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Мақсотова Қ.Е
2017-2018 оқу жылы
Ашық сабақТақырыбы:Аспан әлемі.«Жұлдыздар мен аңыздар»5 «А» сынып
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Мақсотова Қ.Е
2017-2018 оқу жылы
Бөлім тақырыбы | Аспан әлемі | |
Тақырыбы | Жұлдыздар мен аңыздар | |
Күні, айы: | 25 .04. 2018 ж | |
5-сынып | Сабаққа қатысқан оқушылар саны: | Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 5 Т/А1.Тірек сөздер мен ұсынылған юллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау;5 Ж1.Оқылым мен тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпаратты анықтау,сипаттау;5 О2.Сан есімдерді мағыналық ерекшелігіне қарай ажырату; | |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздер мен ұсынылған юллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды.Оқылым мен тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпаратты анықтайды.Сан есімдерді мағыналық ерекшелігін түсінеді. | |
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тірек сөздер мен ұсынылған юллюстрациялар арқылы тақырыпты болжай алады.Оқылым мен тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпаратты анықтап,сипаттайды.Сан есімдерді мағыналық ерекшелігіне қарай ажыратып айта алады. | ||
Күтілетін нәтиже | Кейбір оқушылар орындай алады Тірек сөздер мен ұсынылған юллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды.Оқылым мен тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпаратты анықтайды,сипаттайды.Сан есімдерді мағыналық ерекшелігіне қарай ажыратады. Бағалау критерийлері:- Тірек сөздер мен иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды;-Негізгі ақпараттарды сақтай отырып ,сипаттай алады;-Сан есімдердің мағыналық ерекшелігін ажырата алады; Пәнге қатысты сөздік қор: жұлдыз, аңыз, ертегі, ай, күн, егіз, сұлулар, темірқазық, үркер.Диалогке арналған тіркестер: Кім?Неліктен? Неге? Не? Қандай? Қайда? Білесің, ойлайсың,болжайсың Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Аспандағы қанша жұлдыздың атын білесің?2.Жұлдыздарға байланысты аңыздарға сенесің бе?3.Жұлдыздарға қатыстты қандай аңыздарды білесің? | |
Сабақтың түрі Пәнаралық байланысҚажетті құрал-жабдықтарОқыту әдістеріДереккөздері | Жаңа тақырыпты меңгерту сабағы, танымдық сабақ,талдау,ізденіс сабақ | |
әдебиет,бейнелеу,жаратылыстану,математика | ||
Интерактивті тақта ,А4 парағы, «Тірек сөздер» стратегиясы, үнтаспа, «Суреттер галлереясы» стратегиясы,маркерлер, тақырыпқа қатысты слайдтар,түрлі түсті қарындаштар,парақшалар, «Әткеншек» әдісі ,ассоциограмма,кестелер,Әңгімелеу,түсіндіру,сұрақ-жауап,талдау, «Бөлшекте,жинақта» әдісі,ой бөліс,диолог,кластер, «Бинго» ойыны,«Дербес пікір» әдісі, «Баспалдақ» тәсілі, «INSERT» тәсілі Әдістемелік құралдар,дидактикалық материалдар | ||
Сабақтың барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті | ||
Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Алдыңғы оқу Ынтымықтастыра отырып оқу ортасын құру Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Білу Түсіну | Психологиялық тренинг« Әрқашан күн сөнбесін ! » Тақтаға бұлт басқан күннің суреті ілінеді . әр бұлтқа көңіл күйлерін жазады,сипаттайдыТопқа бөлу Күн,Ай,Жұлдыз«Жылы лебіз».Жұлдыздар туралы мақал-мәтелдер,жақсы сөздер жазуДИОЛОГ Жұптық жұмыс«Суреттер галлереясы» стратегиясы арқылы суреттер арқылы сабақтың тақырыбын тапқызу. Тыңдалым.Үнтаспадан мәтінді тыңдау“Білім ланд”.Бейнебаян. «Ғарыштың пайда болуы» Түсіну. «Бөлшекте,жинақта» әдісіМәтінмен жұмысОқылым.Оқулықтағы 6-тапсырмаҚБ.Жарайсың!Өте жақсы!Жұптық жұмыс-Жұлдыздар туралы білгің келе ме? 1-топ- Диолог2-топ –Сахналық қойылым3-топ-ДәлелдемеҚБ. «Өте жақсы» | 4. Бір түкті кілем, бір түксіз кілем.(Жер, аспан) |
Өткен сабақты тексеру I.Қызығушы-лықты ояту Қолдану Жинақтау | Қолдану“Әткеншек”әдісіЖазылым. «Жұлдыздар» ассоциграммасы ҚБ. «Бас бармақ» Сан есім . Кестемен жұмыс.Сәйкестендіру ҚБ.Шапалақ Жинақтау« Бинго» ойыны ҚБ. Ынталандыру Шаттық шеңберіне тұрғызып, «Ғарыш әткеншегі» ойынын ойнату. Ортада бір бала Күн болып тұрады. Қалған балалар күн жүйесіндегі ғаламшарлар, мысалы, Жер, Сатуран, Уран, Меркурий, т.б. болады. көңілді музыка әуенімен балалар «Күнді» айнала жүреді. Жерді қоршаған бүкіл дүние –ӘЛЕМ немесе ҒАРЫШ деп аталады.Адам ерте кезден –ақ Ғарышты зерттеуге тырысқан. Ғарышқа жол 1957 жылы 4қазанда ашылды. Жердің жасанды серігі ұшырылды. 1961жылы 12 сәуірде адам баласы бірінші рет ғарыш кемесімен Жер шарын айнала ұшты.Ол—Ю.А. Гагарин.Оқулық бойынша қосымша материалмен таныстыру. Уран 2. Сен білесің бе?Жұлдыз --жерден өте алыс орналасқан орасан зор шарлар. Ең ірілері күннен бірнеше есе үлкен. Мөлшері Жермен қарайлас шағындары да бар. Жұлдыздар саны әлденеше миллиардтан асып кеткен.Жерге ең жақын жұлдыз---Күн. Оның төңірегінде аспан денелері ғаламшарлар (планеталар) айналып жүреді.(планета –грекше адасушы жұлдыз деген сөз) | Оқушылар атаулардың мағынасын,өзара байланысын айтадыАссоциограмма құрайды Уран 2. Сен білесің бе?Жұлдыз --жерден өте алыс орналасқан орасан зор шарлар. Ең ірілері күннен бірнеше есе үлкен. Мөлшері Жермен қарайлас шағындары да бар. Жұлдыздар саны әлденеше миллиардтан асып кеткен.Жерге ең жақын жұлдыз---Күн. Оның төңірегінде аспан денелері ғаламшарлар (планеталар) айналып жүреді.(планета –грекше адасушы жұлдыз деген сөз)Ғаламшарлар —өзінен жарық шығармайтын салқын денелер. Бірақ түнде жылтырап көрінеді. Ол күн сәулесіне шағылысуынан солай көрінеді.Планеталардың айналасында серіктері айналып жүреді. Жер серігі-Ай. Күн және күнді айналып жүретін планеталар мен олардың серіктері Күн жүйесін құрайды.Күн жүйесі –Әлем кеңістігінің немесе Ғарыштың бір кішкене шағын мүйісі ғана. Ол Галактика деп аталатын жұлдыздар жүйесіне кіреді. Әлемде ондай галактикалар миллиондап саналады..Жер-Күн жүйесіндегі Күннен бастап санағандағы үшінші планета. Күнді айналып жүрген 9 планетаның ішінде Жер мөлшері мен массасы бойынша 5 орында. |
Бағалау Қорытынды | «Құнды пікір» әдісі.Ой түйіндеу. Бағалау. «Жетістік баспалдағы» | Жетістік баспалдағын түрлі-түсті бояумен бояйды,дәлелдейді,сипаттама береді. |
IV.Үйге тапсырма Кері байланысV.Ойтаразы | Өз пікірлерін оқиды,дәлелдейді | |
«Ғарыш әлемі мен үшін....» эссе жазу Тақырып бойынша қаншалықты меңгергендерін кесте бойынша көрсетеді«INSERT» әдісі |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)