Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Тақырыбы:Көлем бірлігі – куб сантиметр. Сыйымдылық бірлігі – литр
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ақмола облысы Целиноград ауданы,
Қоянды ауылы №2 жалпы орта білім беретін мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Букей Бакытгул
Математика |
Сабақ №112 |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың атауы |
Көлем бірлігі – куб сантиметр. Сыйымдылық бірлігі – литр |
|||||||||||||||||||||
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың жабдығы |
PowerPoint таныстырылымы, постерлер, стикерлер, куб (текше), өлшеуіш ыдыс, текше тәріздес ыдыс (сосуд) |
|||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттар |
көлем туралы ұғымын кеңейту;
|
|||||||||||||||||||||
Міндеттер: |
||||||||||||||||||||||
Топқа бөлу |
Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу |
|||||||||||||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Психологиялық сәт: 1 СЛАЙД Әрбір адам: Туысың, досың, жұрағат, Әрбір сабақ: Үйрену, ұғу, ұлағат. Әрбір ісің: тірлік, тірек, адамдық, Әрбір сөзің: шындық, бірлік, адалдық |
Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін! ( балалар хормен айтады) Бүгінгі күннің атын жазу, көркем жазуды орындау СЛАЙД 2-4 |
||||||||||||||||||||
Білімді тиянақтау |
Ауызша жұмыс (топтық бағалау) ІІІ. Жаңа сабаққа кіріспе Топтарға тапсырма: слайд 10 А4 форматта орындайды. «Білгірлер» -Тік төрбұрыштың ауданын табу формуласын жаз «Тапқырлар»- шаршының ауданын табу формуласы «Ойшылдар» - тік төрбұрыштың периметрін табу формуласын жаз. (топтық бағалау) |
СЛАЙД 5-9 |
||||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту |
ІҮ. Жаңа материалды түсіндіру. 1.Мақсат қою кезеңі. оқушыларды көлем мен сыйымдылықты өлшеу бірліктерімен таныстыру. Кіріспе сұрақтар:
|
|||||||||||||||||||||
Мағынаны тану |
2.Оқулықпен жұмыс. ЕСІҢДЕ САҚТА!
текше оның жақтары (шаршыдан тұрады) Қабырғалары немесе қырлары 12 Төбесі -8 Тәжірибелік жұмыс № 1 1 –оқушы: Текшенің қырларының ұзындығын, енін, биіктігін өлшейді. 2- оқушы: Текше тәрізді ыдыстың көлемін табады. 3- оқушы:. өлшеуіш ыдысқа 1 литр су құяды. Қорытынды жасайды: V =10cм • 10 см •10 см= 1000
Практикалық жұмыс. № 2 есеп Текшенің қырларының ұзындығы 3см; 4см; 5см болса, оның көлемі неге тең болады? Қорытынды:
(топтық бағалау) |
11-14 СЛАЙДТАР 15-24 СЛАЙДТАР 25-27 СЛАЙДТАР 28 -СЛАЙД |
||||||||||||||||||||
Сергіту сәті |
Интерактивті тақтадан көзге арналған жаттығуды жасау |
Оқушыларсергіп алады 29-30 СЛАЙД |
||||||||||||||||||||
Ой толғаныс |
ҮI. Өткен материалды бекіту: 31 СЛАЙД Топтарға тапсырма: «Білгірлер» -№6, 9,10 есептер бірінші бағаны «Тапқырлар-№6, 9,10 есептер екінші бағаны «Ойшылдар»-№6, 9,10 есептер үшінші бағаны № 9 . Топтық жұмыс. Теңдеуді шеш.(үш топтан 3оқушы) Х ∙ 7 = 36 + 13 34 + х = 8 ∙ 6 х : 6 = 42 Х ∙ 7 = 49 34 + х = 48 х = 42 ∙ 6 Х = 49 : 7 х = 48 – 34 х = 252 Х = 7 х = 14 252 : 6 = 42 7 ∙ 7 = 49 34 + 14 = 48 № 6. Әр топтан 1 оқушы шығып, амалдарды орындайды. №10 Бөлінгішті тап және оны санның кубы түрінде жаз. № 8. «Ұшқыр тарелка» топ ішінде есепті шығарып, өзге топтарға тексерту Түсініп шығару(іздену) Жүзім 8кг-нан – 12 жәшік Сатылды – 32 кг Неше – ? қалды ? есе > Шешуі: 1) 8 ∙ 12 – 32= 96 – 32 =64 2) 64:32=2 Жауабы: 2 есе артық |
|||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазады 32-СЛАЙД |
||||||||||||||||||||
Бағалау Рефлексия |
ТОПТАРДЫ БАҒАЛАУ Білім ағашы 1.Бәрін білгім келеді. 2. Білемін, бірақ одан да жақсы жетістіктерге жетемін. 3.Әзірше қиындық сезінемін. |
Пән: Әдебиеттік оқу Сынып:3 |
Мектеп: Қоянды ауылы №2 жалпы орта білім беретін мектебінің Мұғалімнің аты-жөні: Букей Бакытгул Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||
Сабақ тақырыбы |
Күй құдіреті |
|||||||||
Оқу мақсаттары |
3.1.5.1 өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу 3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп/ шолып/ түртіп алып/ қажетті ақпаратты тауып/ белгі қойып/сын тұрғысынан бағалап оқу |
|||||||||
Сабақ мақсаттары |
Шығарманы іштей саналы түрде түсініп оқиды Көркем -бейнелі сөздерді қолдана отырып,өз ойын жеткізеді Шығармаға байланысты қажетті ақпаратты тауып, көркем оймен жалғастырады |
|||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||
Тірек сөздер |
Қыпшақ, құдіреті |
|||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Ішкі тыныштық құндылықтары |
|||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Өз ойын жүйелі жеткізуде сөйлемдегі сөздердің байланысын дұрыс қолдану, сөз мағынасының дұрыс қолданылуы арқылы қазақ тілі пәнімен байланыс жасалады. |
|||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
|||||||||
Алдыңғы білімді игеру |
Мәтінді түсініп оқиды. Мәтіннен қажетті ақпаратты табады |
|||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы 1-5минут |
-Амандасу -Түгендеу Психологиялық ахуал «Гүлмен тілек»(сергіту және топқа біріктіру)Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сандар бойынша топқа біріктіріледі. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийін оқушылармен бірлесе құрастыру немесе таныстыру. Оқушыларға кесте таратылады, кестеге «білемін» бөлігін толтырады.
|
Гүл
Кесте
|
||||||||
Сабақтың ортасы
23-27минут
28-35минут |
Қос қазық, екі желі, сегіз ноқта, Сөйлейді шежіредей адам соқса. Тағы бір мінезі бар таңғажайып, Ешуақытта сөйлемейді адам жоқта. Шешімі: домбыра Дескритор: 1. Жұмбақты оқиды. 2. Жұмбақтың шешімін табады. Бағалау: Мадақтау сөздер арқылы 2.Аңызды түсініп оқы. Күй құдыреті Бірде Фараби өмір сарайына барыпты. Онда әкімдер,
ғалымдар, өнерпаздар көп жиналған екен. Қыпшақтарша киінген Фараби
елеусіз ғана бір шеттен орын алады. Ол өзі жасап алған домбырасымен
күй тартса, жұрттың бәрі күліп, мәз-мейрам болады. Енді бір күйін
тартқанда, әлгілер қамығып, жылай бастайды және бір күй тартқанда,
бәрі маужырап, ұйықтап қалыпты. Фараби «Бұл күйлерді тартқан-
қыпшақ әл-Фараби» деп ха Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |