Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ақмола облысы Целиноград ауданы,

    Қоянды ауылы №2 жалпы орта білім беретін мектебінің

    Бастауыш сынып мұғалімі

    Букей Бакытгул


    Математика

    Сабақ №112

    Сабақтың атауы

    Көлем бірлігі – куб сантиметр. Сыйымдылық бірлігі – литр

    Сілтеме

    Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық

    Сабақтың жабдығы

    PowerPoint  таныстырылымы, постерлер, стикерлер, куб (текше), өлшеуіш ыдыс, текше тәріздес ыдыс (сосуд)

    Жалпы  мақсаттар

    1. Оқушыларды көлем мен сыйымдылықты өлшеу бірліктерімен таныстыру;

    көлем туралы ұғымын кеңейту;

    • әртүрлі өлшемдер арқылы көлемді өлшеу дағдыларын жаттықтыру;

    • көлемнің өлшем бірліктерімен таныстыру;

    • заңдылықтарды табуды, қорытынды жасауды, дәледеуді, логикалық тұрғыдан бірізді талдауды қалыптастыру;

    • өзара көмекке келуге тәрбиелеу, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру.

    Міндеттер:

    Топқа бөлу

    Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Ынтымақтастық атмосферасы

    Психологиялық сәт:        1 СЛАЙД

    Әрбір адам:  Туысың, досың, жұрағат,

    Әрбір сабақ:  Үйрену, ұғу, ұлағат.

    Әрбір ісің:  тірлік, тірек, адамдық,

    Әрбір сөзің:  шындық, бірлік, адалдық

    Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!

    ( балалар хормен айтады)

    Бүгінгі күннің атын жазу, көркем жазуды орындау

    СЛАЙД  2-4

    Білімді тиянақтау

    Ауызша жұмыс   (топтық бағалау)

    ІІІ. Жаңа  сабаққа  кіріспе

     Топтарға тапсырма:     слайд 10  А4 форматта орындайды.

    «Білгірлер» -Тік төрбұрыштың ауданын табу формуласын жаз

    «Тапқырлар»- шаршының  ауданын табу формуласы

    «Ойшылдар» - тік төрбұрыштың  периметрін табу формуласын жаз.

    (топтық  бағалау)

    СЛАЙД    5-9

    Қызығушылықты ояту

    ІҮ. Жаңа материалды түсіндіру.

    1.Мақсат қою кезеңі.  оқушыларды көлем мен сыйымдылықты өлшеу бірліктерімен таныстыру.

    Кіріспе сұрақтар:

    1. Біз осыған дейін қандай шамалармен таныспыз? (ұзындық бірліктері, салмақ бірліктері, уақыт бірліктері т.б.)

    2. Ұзындық өлшем бірлігімен не өлшейміз?

    3. Салмақ өлшем бірлігімен не өлшеуге болады?

    4. Аудан  дегеніміз не? (жазықтықта  қандай да бір орын алып жатыр)

    Мағынаны тану

    2.Оқулықпен жұмыс.

    ЕСІҢДЕ САҚТА!


    Бірлік


    Ұзындық        1 см

    Аудан          1 см2

    Көлем          1 см3

    кесінді 1 см

    аудан 1см*1 см=1

    Көлем 1 см*1см*1см =1

    текше оның жақтары (шаршыдан тұрады)

    Қабырғалары немесе қырлары  12

    Төбесі -8

    Тәжірибелік жұмыс № 1

    1 –оқушы: Текшенің қырларының ұзындығын, енін,

    биіктігін өлшейді.

    2- оқушы:  Текше тәрізді ыдыстың көлемін табады.

    3- оқушы:. өлшеуіш ыдысқа 1 литр су құяды.

    Қорытынды жасайды: V =10cм • 10 см •10 см= 1000 

    1 л – сыйымдылық бірлігі.

    1 л = 10 см ∙ 10 см ∙ 10 см = 1000 см3

    Текшенің көлемі – 1 см3

    Текшенің үш өлшемі бар:

    Ұзындығы – 1 см, ені – 1 см, биіктігі – 1см



    Көлемі 1000 см3 (1л) судың массасы 1 килограмға  тең.

    Практикалық жұмыс.   № 2 есеп

    Текшенің қырларының ұзындығы 3см; 4см; 5см болса, оның көлемі неге тең

     болады?

    Қорытынды:

    Егер текше қырының ұзындығы а – ға тең болса,

    онда оның көлемі а3 – қа тең болады.

     (топтық  бағалау)

    11-14

    СЛАЙДТАР

    15-24

    СЛАЙДТАР

    25-27

    СЛАЙДТАР

    28 -СЛАЙД

    Сергіту сәті

    Интерактивті тақтадан көзге арналған жаттығуды жасау

    Оқушыларсергіп алады                     29-30 СЛАЙД

    Ой толғаныс

    ҮI. Өткен материалды бекіту:                         31 СЛАЙД

    Топтарға тапсырма:

    «Білгірлер» -№6, 9,10  есептер бірінші  бағаны

    «Тапқырлар-№6, 9,10  есептер екінші  бағаны

    «Ойшылдар»-№6, 9,10  есептер үшінші  бағаны

    № 9 . Топтық жұмыс. Теңдеуді шеш.(үш топтан  3оқушы)

    Х ∙ 7 = 36 + 13                       34 + х = 8 ∙ 6                        х : 6 = 42

    Х ∙ 7 =  49                              34 + х = 48                          х = 42 ∙ 6

    Х = 49 : 7                               х = 48 – 34                          х = 252

    Х = 7                                     х = 14                                  252 : 6 = 42

    7 ∙  7 = 49                            34 + 14 = 48

    № 6. Әр топтан 1 оқушы шығып,  амалдарды орындайды.

    №10

    Бөлінгішті тап және оны санның кубы түрінде жаз.

    № 8. «Ұшқыр тарелка» топ ішінде есепті шығарып, өзге топтарға тексерту Түсініп шығару(іздену)

    Жүзім 8кг-нан  – 12 жәшік

    Сатылды – 32 кг                   Shape1

    Неше – ? қалды    ?    есе >

    Шешуі:   1) 8 ∙ 12 – 32= 96 – 32 =64

                    2) 64:32=2

    Жауабы: 2 есе артық

    Үй тапсырмасы

    Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

    Күнделіктеріне жазады

    32-СЛАЙД

     Бағалау

    Рефлексия

     ТОПТАРДЫ БАҒАЛАУ

    Білім ағашы

     1.Бәрін білгім келеді.

                          2. Білемін, бірақ одан да жақсы жетістіктерге жетемін.

                                      3.Әзірше қиындық сезінемін.










    Пән: Әдебиеттік оқу

    Сынып:3

    Мектеп: Қоянды ауылы №2 жалпы орта білім беретін мектебінің

    Мұғалімнің аты-жөні: Букей Бакытгул

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Күй құдіреті

    Оқу мақсаттары

    3.1.5.1 өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу

    3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп/ шолып/ түртіп алып/ қажетті ақпаратты тауып/ белгі қойып/сын тұрғысынан бағалап оқу


    Сабақ мақсаттары

    Шығарманы іштей саналы түрде түсініп оқиды

    Көркем -бейнелі сөздерді қолдана отырып,өз ойын жеткізеді

    Шығармаға байланысты қажетті ақпаратты тауып, көркем оймен жалғастырады

    Бағалау критерийлері

    • Аңызды түсініп оқиды

    • Көркем -бейнелі сөздерді қолдана отырып,өз ойын жеткізеді

    • Шығармаға қажетті ақпаратты табады


    Тірек сөздер

    Қыпшақ, құдіреті

    Құндылықтарды дарыту

    Ішкі тыныштық құндылықтары

    Пәнаралық байланыстар

    Өз ойын жүйелі жеткізуде сөйлемдегі сөздердің байланысын дұрыс қолдану, сөз мағынасының дұрыс қолданылуы арқылы қазақ тілі пәнімен байланыс жасалады.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта

    Алдыңғы білімді игеру

    Мәтінді түсініп оқиды. Мәтіннен қажетті ақпаратты табады




    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1-5минут

    -Амандасу -Түгендеу Психологиялық ахуал «Гүлмен тілек»(сергіту және топқа біріктіру)Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сандар бойынша топқа біріктіріледі. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийін оқушылармен бірлесе құрастыру немесе таныстыру. Оқушыларға кесте таратылады, кестеге «білемін» бөлігін толтырады.

    Білемін

    Білдім











    Гүл



    Кесте











    Сабақтың ортасы

















































































    23-27минут



























    28-35минут

    1. Жұмбақты шеш.

    Қос қазық, екі желі, сегіз ноқта,

    Сөйлейді шежіредей адам соқса.

    Тағы бір мінезі бар таңғажайып,

    Ешуақытта сөйлемейді адам жоқта.

    Шешімі: домбыра

    Дескритор:

    1. Жұмбақты оқиды.

    2. Жұмбақтың шешімін табады.

    Бағалау: Мадақтау сөздер арқылы

    2.Аңызды түсініп оқы.

    Күй құдыреті

    Бірде Фараби өмір сарайына барыпты. Онда әкімдер, ғалымдар, өнерпаздар көп жиналған екен. Қыпшақтарша киінген Фараби елеусіз ғана бір шеттен орын алады. Ол өзі жасап алған домбырасымен күй тартса, жұрттың бәрі күліп, мәз-мейрам болады. Енді бір күйін тартқанда, әлгілер қамығып, жылай бастайды және бір күй тартқанда, бәрі маужырап, ұйықтап қалыпты. Фараби «Бұл күйлерді тартқан- қыпшақ әл-Фараби» деп ха

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Букей Бакытгул
    25 Тамыз 2021
    1015
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Тақырыбы:Көлем бірлігі – куб сантиметр. Сыйымдылық бірлігі – литр

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Тақырыбы:Көлем бірлігі – куб сантиметр. Сыйымдылық бірлігі – литр

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сыйымдылықты өлшеу бірліктерімен таныстыру, көлем туралы ұғымын кеңейту.Әртүрлі өлшемдер арқылы көлемді өлшеу дағдыларын жаттықтыру.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ақмола облысы Целиноград ауданы,

    Қоянды ауылы №2 жалпы орта білім беретін мектебінің

    Бастауыш сынып мұғалімі

    Букей Бакытгул


    Математика

    Сабақ №112

    Сабақтың атауы

    Көлем бірлігі – куб сантиметр. Сыйымдылық бірлігі – литр

    Сілтеме

    Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық

    Сабақтың жабдығы

    PowerPoint  таныстырылымы, постерлер, стикерлер, куб (текше), өлшеуіш ыдыс, текше тәріздес ыдыс (сосуд)

    Жалпы  мақсаттар

    1. Оқушыларды көлем мен сыйымдылықты өлшеу бірліктерімен таныстыру;

    көлем туралы ұғымын кеңейту;

    • әртүрлі өлшемдер арқылы көлемді өлшеу дағдыларын жаттықтыру;

    • көлемнің өлшем бірліктерімен таныстыру;

    • заңдылықтарды табуды, қорытынды жасауды, дәледеуді, логикалық тұрғыдан бірізді талдауды қалыптастыру;

    • өзара көмекке келуге тәрбиелеу, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру.

    Міндеттер:

    Топқа бөлу

    Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Ынтымақтастық атмосферасы

    Психологиялық сәт:        1 СЛАЙД

    Әрбір адам:  Туысың, досың, жұрағат,

    Әрбір сабақ:  Үйрену, ұғу, ұлағат.

    Әрбір ісің:  тірлік, тірек, адамдық,

    Әрбір сөзің:  шындық, бірлік, адалдық

    Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!

    ( балалар хормен айтады)

    Бүгінгі күннің атын жазу, көркем жазуды орындау

    СЛАЙД  2-4

    Білімді тиянақтау

    Ауызша жұмыс   (топтық бағалау)

    ІІІ. Жаңа  сабаққа  кіріспе

     Топтарға тапсырма:     слайд 10  А4 форматта орындайды.

    «Білгірлер» -Тік төрбұрыштың ауданын табу формуласын жаз

    «Тапқырлар»- шаршының  ауданын табу формуласы

    «Ойшылдар» - тік төрбұрыштың  периметрін табу формуласын жаз.

    (топтық  бағалау)

    СЛАЙД    5-9

    Қызығушылықты ояту

    ІҮ. Жаңа материалды түсіндіру.

    1.Мақсат қою кезеңі.  оқушыларды көлем мен сыйымдылықты өлшеу бірліктерімен таныстыру.

    Кіріспе сұрақтар:

    1. Біз осыған дейін қандай шамалармен таныспыз? (ұзындық бірліктері, салмақ бірліктері, уақыт бірліктері т.б.)

    2. Ұзындық өлшем бірлігімен не өлшейміз?

    3. Салмақ өлшем бірлігімен не өлшеуге болады?

    4. Аудан  дегеніміз не? (жазықтықта  қандай да бір орын алып жатыр)

    Мағынаны тану

    2.Оқулықпен жұмыс.

    ЕСІҢДЕ САҚТА!


    Бірлік


    Ұзындық        1 см

    Аудан          1 см2

    Көлем          1 см3

    кесінді 1 см

    аудан 1см*1 см=1

    Көлем 1 см*1см*1см =1

    текше оның жақтары (шаршыдан тұрады)

    Қабырғалары немесе қырлары  12

    Төбесі -8

    Тәжірибелік жұмыс № 1

    1 –оқушы: Текшенің қырларының ұзындығын, енін,

    биіктігін өлшейді.

    2- оқушы:  Текше тәрізді ыдыстың көлемін табады.

    3- оқушы:. өлшеуіш ыдысқа 1 литр су құяды.

    Қорытынды жасайды: V =10cм • 10 см •10 см= 1000 

    1 л – сыйымдылық бірлігі.

    1 л = 10 см ∙ 10 см ∙ 10 см = 1000 см3

    Текшенің көлемі – 1 см3

    Текшенің үш өлшемі бар:

    Ұзындығы – 1 см, ені – 1 см, биіктігі – 1см



    Көлемі 1000 см3 (1л) судың массасы 1 килограмға  тең.

    Практикалық жұмыс.   № 2 есеп

    Текшенің қырларының ұзындығы 3см; 4см; 5см болса, оның көлемі неге тең

     болады?

    Қорытынды:

    Егер текше қырының ұзындығы а – ға тең болса,

    онда оның көлемі а3 – қа тең болады.

     (топтық  бағалау)

    11-14

    СЛАЙДТАР

    15-24

    СЛАЙДТАР

    25-27

    СЛАЙДТАР

    28 -СЛАЙД

    Сергіту сәті

    Интерактивті тақтадан көзге арналған жаттығуды жасау

    Оқушыларсергіп алады                     29-30 СЛАЙД

    Ой толғаныс

    ҮI. Өткен материалды бекіту:                         31 СЛАЙД

    Топтарға тапсырма:

    «Білгірлер» -№6, 9,10  есептер бірінші  бағаны

    «Тапқырлар-№6, 9,10  есептер екінші  бағаны

    «Ойшылдар»-№6, 9,10  есептер үшінші  бағаны

    № 9 . Топтық жұмыс. Теңдеуді шеш.(үш топтан  3оқушы)

    Х ∙ 7 = 36 + 13                       34 + х = 8 ∙ 6                        х : 6 = 42

    Х ∙ 7 =  49                              34 + х = 48                          х = 42 ∙ 6

    Х = 49 : 7                               х = 48 – 34                          х = 252

    Х = 7                                     х = 14                                  252 : 6 = 42

    7 ∙  7 = 49                            34 + 14 = 48

    № 6. Әр топтан 1 оқушы шығып,  амалдарды орындайды.

    №10

    Бөлінгішті тап және оны санның кубы түрінде жаз.

    № 8. «Ұшқыр тарелка» топ ішінде есепті шығарып, өзге топтарға тексерту Түсініп шығару(іздену)

    Жүзім 8кг-нан  – 12 жәшік

    Сатылды – 32 кг                   Shape1

    Неше – ? қалды    ?    есе >

    Шешуі:   1) 8 ∙ 12 – 32= 96 – 32 =64

                    2) 64:32=2

    Жауабы: 2 есе артық

    Үй тапсырмасы

    Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

    Күнделіктеріне жазады

    32-СЛАЙД

     Бағалау

    Рефлексия

     ТОПТАРДЫ БАҒАЛАУ

    Білім ағашы

     1.Бәрін білгім келеді.

                          2. Білемін, бірақ одан да жақсы жетістіктерге жетемін.

                                      3.Әзірше қиындық сезінемін.










    Пән: Әдебиеттік оқу

    Сынып:3

    Мектеп: Қоянды ауылы №2 жалпы орта білім беретін мектебінің

    Мұғалімнің аты-жөні: Букей Бакытгул

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Күй құдіреті

    Оқу мақсаттары

    3.1.5.1 өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу

    3.2.1.2 шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп/ шолып/ түртіп алып/ қажетті ақпаратты тауып/ белгі қойып/сын тұрғысынан бағалап оқу


    Сабақ мақсаттары

    Шығарманы іштей саналы түрде түсініп оқиды

    Көркем -бейнелі сөздерді қолдана отырып,өз ойын жеткізеді

    Шығармаға байланысты қажетті ақпаратты тауып, көркем оймен жалғастырады

    Бағалау критерийлері

    • Аңызды түсініп оқиды

    • Көркем -бейнелі сөздерді қолдана отырып,өз ойын жеткізеді

    • Шығармаға қажетті ақпаратты табады


    Тірек сөздер

    Қыпшақ, құдіреті

    Құндылықтарды дарыту

    Ішкі тыныштық құндылықтары

    Пәнаралық байланыстар

    Өз ойын жүйелі жеткізуде сөйлемдегі сөздердің байланысын дұрыс қолдану, сөз мағынасының дұрыс қолданылуы арқылы қазақ тілі пәнімен байланыс жасалады.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта

    Алдыңғы білімді игеру

    Мәтінді түсініп оқиды. Мәтіннен қажетті ақпаратты табады




    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1-5минут

    -Амандасу -Түгендеу Психологиялық ахуал «Гүлмен тілек»(сергіту және топқа біріктіру)Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сандар бойынша топқа біріктіріледі. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийін оқушылармен бірлесе құрастыру немесе таныстыру. Оқушыларға кесте таратылады, кестеге «білемін» бөлігін толтырады.

    Білемін

    Білдім











    Гүл



    Кесте











    Сабақтың ортасы

















































































    23-27минут



























    28-35минут

    1. Жұмбақты шеш.

    Қос қазық, екі желі, сегіз ноқта,

    Сөйлейді шежіредей адам соқса.

    Тағы бір мінезі бар таңғажайып,

    Ешуақытта сөйлемейді адам жоқта.

    Шешімі: домбыра

    Дескритор:

    1. Жұмбақты оқиды.

    2. Жұмбақтың шешімін табады.

    Бағалау: Мадақтау сөздер арқылы

    2.Аңызды түсініп оқы.

    Күй құдыреті

    Бірде Фараби өмір сарайына барыпты. Онда әкімдер, ғалымдар, өнерпаздар көп жиналған екен. Қыпшақтарша киінген Фараби елеусіз ғана бір шеттен орын алады. Ол өзі жасап алған домбырасымен күй тартса, жұрттың бәрі күліп, мәз-мейрам болады. Енді бір күйін тартқанда, әлгілер қамығып, жылай бастайды және бір күй тартқанда, бәрі маужырап, ұйықтап қалыпты. Фараби «Бұл күйлерді тартқан- қыпшақ әл-Фараби» деп ха

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 3 сынып
    25.08.2021
    1015
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Букей Бакытгул
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации