Ашық сабақ. Тақырыбы:"Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу" 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Тақырыбы:"Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем еңбек пәні мұғалімдеріне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары. Көркем еңбек пәні. 5 сынып

Жамбыл облысы. Шу ауданы. Шоқан Уәлиханов атындағы орта мектеп.

«Сәндік қолданбалы өнер» Мектеп Шоқан Уәлиханов атындағы орта мектеп

бөлімі

Күні: 10.12.2020 ж Мұғалімнің аты-жөні: Сәкен . Сыдықалыұлы. Қалымбетов

Сынып 5 сынып Қатысқандар _____ Қатыспағандар ______


Сабақтың тақырыбы

Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдық-

тармен танысу

Осы сабақта қол жеткізі-

летін оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сілтеме

5.1.6.2-Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдар-

ды білу, олардың қасиеттері мен міндеттерің анықтау

5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін

нобайлар орындау

Сабақтың мақсаты

Өру өнері мен түрлерімен және өруге арналған материалдар мен құрал жабдықтармен танысу

Бағалау критерийі

1. Өру өнері мен түрлерін таниды.

2. Өруге арналған табиғи және жасанды материалдарды

ажыратады.

3. Олардың қолдану аясын анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Өру өнері түрлері сипаттамаларын айтады.

Құндылықтарға баулу

Қазақ халқының табиғи материалдардан жасалған қолөнер бұйымдарын көру арқылы дәстүрді жалғастыруға үйренеді.

Пікірталас, диалогтарға қатысу арқылы бір-бірінің пікірін құрметтеуге дағдыланады.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы білім

4 сыныпта жұмсақ материалдарды тәжірибелеп, бұйымды өру және дайындау дағдысын меңгерді.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспар-

ланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

(М К) Ой қозғау сұрақтары.

- Қамшы қалай жасалады?

- Қамшы өруге қандай материалдар қолдана-

ды?

- Басқа қандай материалдар түрлерін білесің-

дер?

- Түрі, түсі, қасиеті?

Топқа бөлу кеспе қағаздар арқылы

Топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар

Қамшы . Былғары. Қайыстар. Жасанды материалдар

Сабақтың ортасы












































Сабақты бекіту

Тақырыппен танысу

Фотосуреттер арқылы тақырыпты табады.

Сабақ мақсатын құрастырады.

1-тапсырма (топтық жұмыс)

«Жариялау» әдісі

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)




Критерий

Визуалды сипаттамаларын айтады

Дискриптер

1. Табиғи материалдарды санамалап айтады.

2. Визуалды сипаттары мен ерекшеліктерін біледі.

3. Табиғи материалдардың құрамын таниды.

Қалыптастырушы бағалау

Көңіл күйді білдіретін смайликтер.


2-тапсырма (жұптық жұмыс)

«Интервью» әдісі

Білім алушылар жұптасып бір-бірінен интер-вью алу арқылы өруге арналған материалдар-

ды санамалап айтады.

Табиғи және жасанды материалдардың визуалды сипаттары мен ерекшеліктерін айтады.

Табиғи материалдардың құрамын айтады.

Критерий

Өруге арналған табиғи және жасанды матер-

иалдарды ажыратады.

Дискриптер

1. Табиғи материалдарды санамалап айтады.

2. Визуалды сипаттары мен ерекшеліктерін біледі.

3. Табиғи материалдарды шығу тегіне қарай ажырата алады.

Қалыптастырушы бағалау

Басбармақ әдісі.


Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі












Критерий

Өруге арналған табиғи материалдардың қолдану аясын анықтайды.

Дискриптер

1. Былғары мен қайыстың шығу тегін

айтады.

2. Физикалық қасиеттерін біледі.

3. Табиғи материалдардың қолдану аясын

анықтайды.

Қалыптастырушы бағалау

Бағдаршам әдісі.



Фото суреттер























Суреттер. Қамшы . Былғары. Қайыс-

тар. Жасанды ма-

териалдар















.







Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркер-

лер


Сабақтың соңы

Рефлексия

Кері байланыс «Жеміс ағашы» әдісі

Талдау және бағалау мақсатқа жетушілік

Бағалау критерийлеріне оралу қажет.

Стикерлер. Жеміс ағашының суреті

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз. Сіз басқаларға қарағанда қа-білетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау. Сіз оқушылар-дың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз.


Денсаулық және қауіпсіз-дік техникасын сақтау


«Рефлексиялық шеңбер»

Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?

  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?

  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?


1. Көңіл күйді білдіретін смайликтер.

2. Басбармақ әдісі.

3. Бағдаршам әдісі.


Білім алушылар топтарға бөлінгенде және ортаға шығып пікір білдіруде белсенді қозғалыстарға түсіп денсаулықтарын шынықтырады.


Өру жұмыстарын жүргізу кезіндегі қауіпсіздік ере-

желерімен танысады


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.05.2021
1001
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі