Оқу бағдар-ламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
7.3.4.1 мәтіндердің
идеясын, мақсатты аудиториясын салыстырып, талдау
жасау;
7.5.1.4 сын есім түрлерін
мәтіннен ажыратып , жазбаша ауызша жұмыстарда орынды
қолдану.
|
Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Миға шабуыл»
әдісі
-
Қазақстан аумағындағы тарихи
қалалар қай жерде
орналасқан?
-
Осы аймақта қандай
ескерткіштер бар?
-
Тараз қаласының басқа
қалалардан қандай ерекшеліктері
бар?
-
Ежелгі қалаларда қандай
өндіріс орындары
істейді?
Ой шақыру. Суретті
сөйлету


Оқушыларды жаңа сабаққа
кіргізу мақсатында «Айша Бибі» және «Қарахан Баб» туралы деректі
фильм көрсетеді
|
Сұрақтарға жауап
береді
Суреттер арқылы сабақтың
тақырыбын анықтайды.
Деректі фильмдерді
көреді.
|
|
.
Сурет-тер
http://miytvideo.ru/video/
Taraz-Kazak
|
Ортасы
|
Сөздікпен
жұмыс
бойтұмар
- талисман
күмбез -
купол
жаугершілік –
война,
нашествие
шайқас –
сражение
неке қию - обряд
бракосочетани
Оқылым.
3-тапсырма. Мәтінді
оқы.
Мақсаты: Қазақша сипаттау
мәтіндері арқылы Тараз қаласының тарихы жайлы ақпараттық ұғымын
кеңейту.
-
Тараздың бойтұмары мәтінінмен
танысу, негізгі ойын
анықтау.
-
Сұрақтарға жауап
беріңдер
1.Тараз қандай өзеннің бойында
орналасқан?
2.Әр қаланың өзіне тән ерекше несі
болады?
3.Тараз қаласының бойтұмары
не?
4.Қарахан уәделі мерзімде Айшамен кездесуге бара алды
ма?
5Айшаны қандай жылан шағып
алды?
6.Айша кімге хабар
бергізеді?
7.Қарахан кімдермен
келеді?
8.Қарахан мен Айша кімге неке
қиғызады?
9.Айшаның құлағына
Қарахан не деп
айтады?
10.Қарахан қандай күмбез
орнатты?
Бағалау
критерийі: Мәтіннің мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап
береді;
Дескриптор:
|
Жаңа сөздермен
танысады, сөз тіркесі,сөйлем
құрастырады
Мәтінді оқиды,
негізгі ойды анықтайды
Сұрақтарға жауап
береді
|
Мәтіннің мазмұны бойынша
сұрақ-тарға жауап береді
;
|
Оқу-лық
Дарын
онлайн
|
Соңы
|
Жазылым
5-тапсырма.
Мәтін мазмұны бойынша 4
сұрақтан жазып, диалог құрыңдар. Онда курсивтен жазылған тұрақты
тіркестерді қолданыңдар.
Бағалау
критерийі: Қарахан мен Айша туралы
пікірлерін сенімді
дәлелдейді
Дескриптор:
мәтіннен сөз
тіркесін қолданады;
пікіріне мәтіннен
мысал келтіреді
|
Мәтін мазмұны
бойынша диалог құрып жазады
|
мәтіннен сөз тірк-есін
қолда-нады;
пікіріне мәтіннен мысал
келтіреді
|
Оқу-лық
|