Сабақтың
ортасы
|
1 топ. Абай
музейі
2 топ. Ерлік пен данқ
мұражайы бөлімше
3 топ. Тарихи-өлектану
мұражайы
4 топ. Мектеп
мұражайы
(МК)Қоржыннан түрлі көне, ескі
заттарды оқушыларға кезек-кезек алғызып мағынасын түсіндіріп,
бұларды қайдан көретіндерін
сұрау.
Мұражай-грекше- «көркемөнер мен
ғылымның қамқоршысы» деген ұғымды береді. Әртүрлі тарихи және
мәдени бұйымдарды жинау,зерттеу, сақтап, көрме ұйымдастырумен
айналысатын мекеме.
Мұражай негізгі бaғыты
тұрғысынан бірнеше топтарға
бөлінеді: тарихи
мұражайлар (жалпы тарих,
археологиялық, этнографиялық,
т.б.), көркемөнер
мұражайы (көркемөнер, мүсін,
қолөнер, қолдaнбалы өнер, театр, музыка кино, т.б.
музейлер), техникалық
мұражайлар (авиация, автокөлік,
кеме жасау, тау-кен ісі, өнеркәсіп, өндіріс өнімдері,
т.б.), мемориалдық
мұражай (мемлекетке, өнерге,
әдебиетке ғылымға еңбегі сіңген белгілі адамдардың жеке өнері мен
қызметіне арналған мұражай). Мұражай ісінің негізгі бағыттары –
мұражай мұраларын (жәдігерлерді) жинау, есепке алу, сақтау,
қорларды жүйелеу, қайта қалпына келтіру
(рестоврация), зерттеу нәтижелерін ақпарат
жүйелерінде тарату, мұражайдың кадрлық жүйесін жетілдіру. мұражай
жұмыстарын ұйымдастыру
түрлеріне: көрмелер, экспозициялар
ұйымдастыру, тақырыптық
дәрістер, ғылыми-практикалық
конференциялар өткізу, мұражайлық басылымдар
шығару, т.б.
жатады.
Видео
тыңдау
(Ж)1-тапсырмада
Дәптермен
жұмыс

Дескриптор
А. Мәтінге тақырып
сай қойылған.
В. Сұрақтар неге?
қалай? не үшін? сөздерімен
басталған.
Ататек, тарих,
мәдениет, мұражай, экспонат, жәдігер сөздерімен
құрастырылған.
С. Өзі барған
мұражай туралы 7-8 сөйлем
жазылған
(ҚБ) Топта бірін-бірі бағалау
парақшаларына бағалайды.
(Т)
2-тапсырмада «Өз
мұражайым» әдісі.
Әрбір топқа түрлі
суреттер, фломастерлер таратылады. Топ бірігіп өз мұражайларының
жобасын жасау керек.
Әр топтан бір оқушы
мұражай қызметкері ретінде өз мұражай жобаларын қорғайды. Топтар
бірін-бірі бағалайды.
Дескрипторлар:
-
-мұражайдағы
жәдігерлер;
-
- мұражай
құрылымы;
-
-мұражайдың
ерекшелігі.
-
- мұражай
қызметі
ҚБ: топтар бірін-бірі бағалау
парақшаларына бағалайды
|
|
Саралау қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
Саралаудың «Қарқын» әдісін
жоспарладым.
Қарқыны баяу
оқушыларға уақыт беріліп, қолдау
көрсетіледі.
Қарқыны жылдам
оқушыларға мынадай тапсырма жоспарладым
Мұражайдағы тәртіп
ережесі
Өз мұражайының
тәртіп ережесін құрастыру
керек.
2-тапсырмада саралаудың «диалог және
қолдау көрсету» әдісін
жоспарладым.
Қолдауды қажет
ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қоямын:
1.Мұражайлар не үшін
қажет?
2.Онда нелер
сақталады?
3. Мұражайдың маңызы
қандай?
|
Бағалау-
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
Рефлекция

|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|