Ашық сабақ: "Тәртіп пен парыз. 1-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: "Тәртіп пен парыз. 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы

1 «А»-сынып

Мектеп: «Озерный жалпы орта білім беру мектебі»КММ

Мұғалім: Базарбаева И.Е.

Мерзімі: 07.12.2020ж

Оқушылар саны: 6

Сабақтың тақырыбы:

Тәртіп пен парыз

Сілтеме

Өзін-өзі тану оқулығы, әдістемелік құрал.

Жалпы мақсаты

Оқушыларға тәртіп пен парыз ұғымдарының мәнін ұғындыра отырып , дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу

Сабақтың міндеттері


Білімділік: Оқушыларға тәртіп пен парыз ұғымдарының мәнін ашу арқылы адалдық қасиетін ұғындыру .

Дамытушылық :жауапкершілік қасиеттерін дамыту.

Тәрбиелік: айнала қоршаған ортаны құрметтеуге, адал ,тәртіпті, жауапкершілікті болуға тәрбиелеу..

Оқу нәтижелері

Оқушылар берілген тапсырмаларды орындауды, оларға сұрақ қоя білуді үйренеді, сын тұрғысынан ойлай білуге дағдыланады, өз пікірлерін айтып, қорытуға үйренеді. Өзін-өзі және басқаларды бағалау дағдысы, топтық ынтымақтастық қалыптасады.

Көрнекілігі

Ақ қағаз, оқулық,үлестірме материалдар, жеке суреттер.

Тапсырмалар

АКТ. «Жұбын тап» ойыны. Топтық жұмыстар. Шығармашылық тапсырма.

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Ресурстар

Ұйымдастыру






Алтын балық.

Жаздың жайма-шуақ керемет бір күні,мен судың жағасында дем алып отырмын.Күн қапырық болып,ысып кетті.Суға секіріп түсіп, рахаттана шомылдым.Не деген керемет!Өзімді судағы балықтай еркін, жайлы сезіндім.Су астына сүңгіп тереңдей бердім.О,ғажап!Мына сұлулықты қалайша көрмегенмін.Су асты патшалығына кез болдым.Айналам сондай әсем,сұлу дүниеге толы. Өте әдемі өсімдіктер,ағаштар,көздің жауын алатын лағыл тастар,інжу маржандар.Балықтың небір әдемі түрлерін көрдім.Осынау сұлулыққа тоймай қарап тұрған кезімде,балықтардың арасынан басына тәж киген,жан-жағына жарық шашып келе жатқан«алтын балықты» байқадым.Қызығып кетіп,оны ұстап алдым. Мына кереметті қара,дәл ертегідегідей сөйлеп қоя берді:«Әй, жас өркен,мені жібер, айтқанымды істесең,үш тілегіңді орындаймын». Мен ойланып, толғанып,алтын балықты жөніне жібердім.Ішімнен үш тілегімді ойлап,су бетіне жүзе жөнелдім».

Қане,бәрімізкөзімізді ашамыз.Ішімізден ойлаған тілектерімізді болашағымызға ала кетейік. Тілеген тілектеріңіздің толық орындалуын шын жүректен тілеймін!

Оқушылар

қимыл- қозғалыстарды қайталайды.

АКТ








Дәйексөз

Білу

«Жақсы тәртіп көрсе бала күнінде,үлгісімен қуантады түбінде.»

Білім әлеміне саяхат

Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды

Тақта

Әңгімелесу Түсіну

Мәнерлеп оқу «Сыпайы қоян »

Мазмұнымен танысу

Оқушылар іштей, дауыстап, тізбектеп оқиды.

«Өзін-өзі» оқулығы.


Шығармашылық іс әрекет Қолдану

Жаңа тақырып бойынша тапсырма


Өлеңге сүйеніп сурет салады.

«Өзін-өзі тану» оқулығы

Ақ қағаз, қарындаштар

Талдау

Кестемен жұмыс

Оқушылар топпен сол сөздерді тауып жазады.

оқулық

Сергіту сәті.




Ұшты-ұшты құлын ұшты.
Ұшты-ұшты мұрын ұшты.
Ұшты-ұшты кептер ұшты.
Ұшты-ұшты дәптер ұшты.
Ұшты-ұшты қарға ұшты.
Ұшты-ұшты арба ұшты.

Оқушылар сергіту жаттығуларын жасайды

Сергіту жаттығуы жазылған парақша

Тапсырма Жинақтау

«Жүрдек пойыз» топ болып сабақта алған білімдерін, ойларын ортаға салады.

Тақтаға шығып тапсырманы орындайды

Тақта

Слаид

Слаидпен жұмыс

Интерактивті тақта

Рефлексия

Тыныштықта отыру.

Балалар көздерін жұмады.Сендердің жүректерің - сендердің кішкене жарқыраған күндерің.Ол да күн сияқты жылытады.Сендердің күндерің сен дерге жылулық береді.Өздеріңнің жақсылықта рыңмен адамдармен бөлісесіңдер.Ал,кәне жақсы лық сезімдерімізді өздеріміздің әке-шешемізге, аға-әпкелерімізге,өздеріміздің достарымызға, бар лық адамзатқа,келген қонақтарға,маған және өзі міздің кішкене ғана әдемі жер шарымызға,бәріне -бәріне жіберейік,жақсылық тілейік.
-Ал,енді көздеріңді ашыңдар,жымиыңдар және осы сезімдеріңді,қуаныштарыңды күні бойы сақтауға тырысыңдар.

Оқушылар пікір-

лерін жазады.

Стикерлер

Үйге тапсырма

Дәйексөзді жаттап алу № 3 тапсырманы орындау

Мазмұнын талдайды

«Өзін-өзі» оқулығы.

Бағалау.

Жиынтық бағалау: оқушыларды мадақтап, бағалау.

Смайликтерді санайды.

смайликтер








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.12.2020
405
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі