Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Тәуелдеулі зат есімдердің септелуі" 4 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ ЖОСПАРЫ
Мұғалімнің аты-жөні: |
Мұғалім: Казиханова Г.А. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ашық сабақ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пән/Сынып |
Қазақ тілі /4 сынып |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қай аптаның нешінші сабағы |
85 сабақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тарау немесе бөлім атауы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тарау немесе бөлім атауы: |
Құстар туралы не білемін? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Тәуелдеулі зат есімдердің септелуі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты: |
4.4.2.3 – зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі: |
Тірек сөздер арқылы мәтін мазмұнын бір біріне айту Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылардың өз бетімен орындауы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Уақыт |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 мин |
Ұйым-дастыру |
Амандасу Оқушылар сабақты бастамас бұрын бір-бірімізге көңіл күй сыйлап алайық. Балалар қазір күн жылып көктем мезгілі келе жатыр. Көктем мезгілінде қандай мерекелер болады? 8-наурызда аналарымызға гүл сыйлағанды ұнатамыз. Ендеше барлығымыз ортаға шығайық. Мына гүлді бір – бірімізге беріп,жақсы тілектерімізді білдірейік. Жақсы жарайсыңдар. Енді орындарымызға отырайық. |
Не меңгеретінің білу үшін оқу мақсаттарын атау. |
Қалыптастырушы бағалау Жарайсың! Керемет! Ақылдым! |
Презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8- мин 10 мин 10 -мин 2-мин 10-мин |
Жаңа сабақ Жеке жұмыс Топпен жұмыс Сергіту сәті Дәптермен жұмыс. |
Тақырып, мақсаттарымен таныстыру. Балалар бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы: Тәуелдеулі зат есімдердің септелі. Мақсаты. 4.4.2.3 – зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу. Балалар қазақ тілінде неше септік бар? Жақсы жарайсыңдар! Қане маған кім септіктерді атап береді? Жақсы жарайсыңдар! Септіктерді жақсы біледі екенсіңдер. Енді сол септіктерге тәуелді зат есімдірді жалғауды үйренетін боламыз. Балалар тәуелді зат есімнің 3 жағы болады. 1 жақ менің, 2 жақ сенің, 3 жақ оның дегенді білдіреді. Жаңа тақырыпты түсіну үшін 44 бет, 3 – жаттығуға қараймыз. Енді жаңа тақырып бойынша мына жердегі қима – қағаздарды алып тапсырманы орындаймыз.
Балалар бүгінгі сабағымыздың ерекшелігі сендер өздерінді бағалайсындар. Сол үшін тапсырма орындағанда өздеріннің балдарынды жазып отырындар. Сабақ соңында қорытындылап өз балдарынды айтатын боласыңдар. Балалар тапсырмамызды аяқтап бір – бірлеріміздікін көршілерімізбен ауысытып, тексеріп, баллдық жүйесі бойынша өздерің қоясындар. Балалар келесі тапсырманы топпен бірге жасаймыз. Ол үшін топ басшысын сайлап алу керек. Оқулығымыздағы 43-беттегі 1-жаттығуға назар аударайық. Топпен бірге оқып,қарамен жазылған сөздерді талдап, әрі қарай мәтінге монолог құрастырасыңдар. Ол үшін сендердің алдарында плакат берілген. Сол плакатқа жазасыңдар. Тапсырманы аяқтап болсаңдар
түп-түзеу отырайық. Топтың ішінде өздерін таңдандар. Кім тапсырманы
оқып, түсіндіріп береді. Балалар дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазып аламыз. Оқулықтағы 43-беттегі 2-жаттығуды дәптерге орындайтын боласындар. Мен сендерге сөйлемдерді бөліп беремін. Сол сөйлемді ғана дәптерге көшіріп, қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдайсыңдар. Қай септікте тұрғаның айтасындар. |
Жаңа тақырыпты меңгеру
Тірек сөздер арқылы мәтін мазмұнын бір біріне айту
Өз білімдерін кеңейту. |
Қалыптастырушы бағалау Жарайсыңдар! Тапсырманы бір – бірлеріне беру арқылы. Топ басшысы балл қойады. Қол шапалақтау арқылы бағалау. |
Презентация № 3, бет Презентация № 4,бет Қима қағаз бен таблица. Плакат
Оқулық, дәптер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3-мин |
Бекіту Бағалау Үй тапсырмасы. Рефлексия Сабақ, оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді боды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгерістер ендіремін Қорытынды. |
Тест тапсырмасы
А. 4 Б. 5 С.7 2. Ілік септігінде тұрған сөзді тап? А. әженің Б. әжеге С.әжеде 3. Тәуелдеулі зат есімнің неше жағы бар? А. 4 Б. 3 С.2 4. Құсыма нешінші жақта септеліп тұр? А. 4 Б. 3 С.1 5. Көмектес септігінің сұрағы? А. Кіммен? немен? Б. Кімге? неге? С.кім? не?
Бағалау критерийлері арқылы оқушылар бір-бірінің жинаған балдарына қарай жиынтық бағаларын айтады.
45 беттегі 4 – жаттығу. Тілек ағашы 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |