Күні: 11.03.2017ж. Сыныбы:4 «...»Пәні:дүниетану Мұғалімнің аты-жөні: Орынбекова Қарлығаш Ильясовна
Сабақ тақырыбы: Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары
Сабақ мақсаты: /барлық оқушылар/ Таулы жердің өсімдіктері мен жануарлары туралы біледі.
/оқушылардың басым бөлігі/ Таулы жердің ауа райының ерекшелігін біледі.
/кейбір оқушылар/ Қызыл кітапқа енген таулы жер өсімдіктері мен жануарлары, олардың ерекшеліктері мен тіршілігі туралы біледі.
Оқу нәтижелері: Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары жайлы білімдерін толықтырады, жеке және топтық жұмыс тапсырмалар орындау арқылы, шығармашылық деңгейлері артады.
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
-Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары. -Бұл сабақтан сендер: 1. Таулы жердің ерекшелігі туралы. 2. Таулы жерде өсетін өсімдіктер туралы. 3. Таулы жерді мекендейтін аңдар туралы білесіңдер. -11 желтоқсан қандай күн? (Видео көрсетіледі) Кіріпсе сөз: Балалар, таулы жер, ондағы әсем табиғат, өсімдіктер мен жануарлар біздің еліміздің дәулеті, еліміздің көркі. Таулы жердің ерекшелігіне қарай онда өсетін өсімдіктер мен тіршілік ететін жануарлар алуан түрлі болып келеді. Оның ерекшелігін қазір алдын – ала бөлінген үш топ өздерің зерттеп, қорғап баяндайсындар. І топ.
«Зерттеушілер» |
Видео. Слайд. Топтың аты жазылған қағаздар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
І топ «Зерттеушілер» – Тауды зерттейсіңдер (Қазақстан таулары және ерекшеліктері мен ауа райы туралы айтасыз). ІІ топ «Қорғаушылар» - Өсімдіктері және оның пайдасы туралы айтасыздар. Қаржылық сауаттылық: Таулы жер өсімдіктерінен қандай пайда келтіруге болады? ІІІ топ «Журналистер» - жануарлары туралы айтасыздар және сипаттайсыңдар. Жетекші сұрақ: -Балалар, Н.Ә.Назарбаев «Қазақстан-2030» стратегиялық бағдарламасында Қазақстанды ненің символы ретінде алды? («Қазақстан-2030» жылдары Орта Азия барысына айналады,яғни біздің мемлекетіміз ең ірі ,алпауыт мемлекеттермен терезесі теңеледі деген. Барыс өте епті, жылдам, жыртқыш аң. Ол биік тау құздарын мекендейтін аң. Барыстың саны бүгінде күрт азайып кеткендіктен, қазір қорғауға алынды. Барыстың шапшаңдығы мен ептілігі туралы аңыз, әңгімелер өте көп.) - Бүркіт қай рәмізде және неге оны бейнелеген?
І топ.
«Зерттеушілер» Жарнама: Болашақта сендер ер
жетесіңдер. Белгілі бір мамандық иесі боласыңдар.
Мысалыға«журналист» болады делік. Өзіміздің Қапал ауылында
«Туристік аймақ» ашылды дейік. Осы Қапалға туристерді келтіру үшін
қалай жарнамалайсындар?Несімен қызықтырар
едіңдер? Tay дейтін алып жүрек
Ана туған |
Оқулық , хат жазуға арналған парақ. М.Мақатаевтың өлеңі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы |
-Сонымен таулы жерде қандай өсімдік, жануар, құстар мекендейтінін білдік. Енді білімдерінді тексеру мақсатында терме диктанттан мен орман-тоғай, шөл дала, шалғын және таулы жер жануарлары мен өсімдік, құстарын оқимын, сендер тек қана таулы жерге жататын өсімдік, жануар, құстарын теріп жазасыңдар. Терме диктант
Бағалау топ басшысы бағалайды.
|
Кесте, бағалау парақшасы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
Резервтегі тапсырма. Уақыт үнемді пайдаланылып, сабақ соңында уақыт қалған жағдайда қосымша мына тапсырма беріледі. « Әлемде талай қызық бар?» жануарлар туралы қызықты деректер. |
|
Алматы облысы Ақсу ауданы
Есболған Жайсаңбаев атындағы орта мектеп
«коммуналдық мемлекеттік мекемесі»
Ашық сабақ
Пәні: Дүниетану
Тақырыбы: « Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары»
Мұғалім: Орынбекова Қ.И
Сынып: 4 «.....»
Қапал ауылы
2017 жыл
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары"
Ашық сабақ "Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары"
Күні: 11.03.2017ж. Сыныбы:4 «...»Пәні:дүниетану Мұғалімнің аты-жөні: Орынбекова Қарлығаш Ильясовна
Сабақ тақырыбы: Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары
Сабақ мақсаты: /барлық оқушылар/ Таулы жердің өсімдіктері мен жануарлары туралы біледі.
/оқушылардың басым бөлігі/ Таулы жердің ауа райының ерекшелігін біледі.
/кейбір оқушылар/ Қызыл кітапқа енген таулы жер өсімдіктері мен жануарлары, олардың ерекшеліктері мен тіршілігі туралы біледі.
Оқу нәтижелері: Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары жайлы білімдерін толықтырады, жеке және топтық жұмыс тапсырмалар орындау арқылы, шығармашылық деңгейлері артады.
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
-Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары. -Бұл сабақтан сендер: 1. Таулы жердің ерекшелігі туралы. 2. Таулы жерде өсетін өсімдіктер туралы. 3. Таулы жерді мекендейтін аңдар туралы білесіңдер. -11 желтоқсан қандай күн? (Видео көрсетіледі) Кіріпсе сөз: Балалар, таулы жер, ондағы әсем табиғат, өсімдіктер мен жануарлар біздің еліміздің дәулеті, еліміздің көркі. Таулы жердің ерекшелігіне қарай онда өсетін өсімдіктер мен тіршілік ететін жануарлар алуан түрлі болып келеді. Оның ерекшелігін қазір алдын – ала бөлінген үш топ өздерің зерттеп, қорғап баяндайсындар. І топ.
«Зерттеушілер» |
Видео. Слайд. Топтың аты жазылған қағаздар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
І топ «Зерттеушілер» – Тауды зерттейсіңдер (Қазақстан таулары және ерекшеліктері мен ауа райы туралы айтасыз). ІІ топ «Қорғаушылар» - Өсімдіктері және оның пайдасы туралы айтасыздар. Қаржылық сауаттылық: Таулы жер өсімдіктерінен қандай пайда келтіруге болады? ІІІ топ «Журналистер» - жануарлары туралы айтасыздар және сипаттайсыңдар. Жетекші сұрақ: -Балалар, Н.Ә.Назарбаев «Қазақстан-2030» стратегиялық бағдарламасында Қазақстанды ненің символы ретінде алды? («Қазақстан-2030» жылдары Орта Азия барысына айналады,яғни біздің мемлекетіміз ең ірі ,алпауыт мемлекеттермен терезесі теңеледі деген. Барыс өте епті, жылдам, жыртқыш аң. Ол биік тау құздарын мекендейтін аң. Барыстың саны бүгінде күрт азайып кеткендіктен, қазір қорғауға алынды. Барыстың шапшаңдығы мен ептілігі туралы аңыз, әңгімелер өте көп.) - Бүркіт қай рәмізде және неге оны бейнелеген?
І топ.
«Зерттеушілер» Жарнама: Болашақта сендер ер
жетесіңдер. Белгілі бір мамандық иесі боласыңдар.
Мысалыға«журналист» болады делік. Өзіміздің Қапал ауылында
«Туристік аймақ» ашылды дейік. Осы Қапалға туристерді келтіру үшін
қалай жарнамалайсындар?Несімен қызықтырар
едіңдер? Tay дейтін алып жүрек
Ана туған |
Оқулық , хат жазуға арналған парақ. М.Мақатаевтың өлеңі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы |
-Сонымен таулы жерде қандай өсімдік, жануар, құстар мекендейтінін білдік. Енді білімдерінді тексеру мақсатында терме диктанттан мен орман-тоғай, шөл дала, шалғын және таулы жер жануарлары мен өсімдік, құстарын оқимын, сендер тек қана таулы жерге жататын өсімдік, жануар, құстарын теріп жазасыңдар. Терме диктант
Бағалау топ басшысы бағалайды.
|
Кесте, бағалау парақшасы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
Резервтегі тапсырма. Уақыт үнемді пайдаланылып, сабақ соңында уақыт қалған жағдайда қосымша мына тапсырма беріледі. « Әлемде талай қызық бар?» жануарлар туралы қызықты деректер. |
|
Алматы облысы Ақсу ауданы
Есболған Жайсаңбаев атындағы орта мектеп
«коммуналдық мемлекеттік мекемесі»
Ашық сабақ
Пәні: Дүниетану
Тақырыбы: « Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары»
Мұғалім: Орынбекова Қ.И
Сынып: 4 «.....»
Қапал ауылы
2017 жыл
шағым қалдыра аласыз













