Ашық сабақ "Темір кені"9класс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Темір кені"9класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Химия пәні мұғалімдерінеәдістемелік көмек ретінде қажеті болар деп ойлаймын
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді жоспар Пәні-химия класы- 9 күні:

Пән мұғалімі: Әбдіғалиева Қ.Н.

Тақырыбы:

Қазақстандағы темір кен орындары.Темір және оның маңызды қосылыстарының биологиялық маңызы



Мақсаты:

1.Оқушыларға ежелден қолданылып келе жатқан
металдар туралы, олардың қасиеттері, адамға қажеттілігі туралы,қолдану аясының кеңдігі туралы білімдерін толықтыру, оқушыларды
өзіндік жұмысқа дағдыландыру, оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

2. Сыни ойлау дағдысын, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру

3.Бірлесіп жұмыс жүргізу арқылы ақпаратты өз бетінше қабылдап ,сараптай білуге дағдыландыру.






Күтілетін нәтиже:

1. Осы тарау бойынша алған білімдерін практикалық іс-әрекетте пайдалана білу дағдысын жетілдіреді

2.Бірлесіп жұмыс жүргізу машықтарын жетілдіреді,ақпаратты өз бетінше қабылдап ,сараптай білуге дағдыланады.



Түйінді идеялар:

Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді.Тақырыпты өз бетінше түсініп, сараптайды



Уақыты

Сабақтағы іс-әрекет

Бағалау

Ресурстар

Кіріспе

бөлімі



1.Амандасу

2.Сергіту сәті

3.Топқа бөлу. Биологтар», «Тарихшылар», «Геологтар», «Географтар»





Топтық бағалау


Акт,

тұсаукесер

Жаңа тақырып бойынша қысқаша баяндау






Негізгі бөлім




Қызығушылықты ояту. Ой қозғау. Оқушыларға Қ. Мырзалиевтің «Менделеев кестесі» өлеңі оқылады, өлеңде неше металл-элементтің аты аталатындығын табу керек.)

Балалықпен байқамаппын, ол кездерде аңғалмын, 
Менделеев кестесіне қарап тұрып таң қалдым.
Таң қалдым да ойға шомдым, жасырамын несіне,
Химия емес, осы кесте салды өмірді есіме.
Кім ойлаған формулалар қозғайды деп шеріңді,
Ұядағы әр элемент бір тағдыр боп көрінді.
Анау емес, мынау емес – титан болу сырың ба?
О, жасаған! Титан неге жиырма екінші орында?
Темірдей деп мақтаушы едік, Темірдің де кезі өткен
Кезі өтпесе, тұрар ма еді 26 - шы кезекте.
Былқ етпейтін сабырлы да, салмақты да болғасын,
Тоғызыншы қатарға әрең ілігіпті 
қорғасын.
Ал орнын сұрама сен айтуға оны ұялам
Сығалайды ол бейшара ақырғы бір ұядан.элементтер ішінде де қатты сірә, қақтығыс,
Шылапшындық 
мысыңнан да тұр кейіндеу ақ күміс.
Күміс дейміз
Күмістің де өмір емес өмірі –
Екінші емес,
Үшінші емес –
Қырық жетінші нөмірі.
Қалай саған ұнай ма бұл?
Ұнаса егер, ал тыңда:
Жүлделі орын тимей қалған 
платина,
Алтынға!
Жетпіс сегіз,
Жетпіс тоғыз –
Екеуінің кезегі
Екеуі де жаратқаннан бір қиянат сезеді.
Тас - талқанын шығарғысы келгендей бір шетінен,
Платина сұп - сұр болып, қаны шыққан бетінен
Құрметті тор тимесе егер шын асылда бар ма айып?
Өз орынын күте - күте кеткен 
алтын сарғайып.

. Мағынаны тану.

1-топ. Металдардың адам организміндегі биологиялық рөлі.

2-топ. Металдардың табылу кезеңдері.

3-топ. Металл қоры және оны өндіру.

4-топ. Металдардың географиялық таралуы.

Оқушыларға ресурстар үлестіріледі, оқып шығуға уақыт беріледі.

Есептер шығару.

1-топқа. Мыс (ІІ) оксидінен 1,28 г мысты тотықсыздандырып алу үшін, одан неше грамм алады және оған неше литр сутек (қ.ж.) жұмсалады?

2-топқа. Магнетит минералының құрамында 72,4 % темір және 27,6 % оттек бар екенін біле отырып, қарапайым формуласын табыңдар.

3-топқа. 100 г екі валентті металл тұз қышқылымен әрекеттескенде 56 л (қ.ж) сутек бөлінді. Қышқылмен әрекеттескен металл.

4-топқа. Массасы 1,28 г мысты оттегінің ағынында қыздырғанда пайда болған затты мыс (ІІ) сульфатына айналдырған. Түзілген мыс (ІІ) сульфатының массасы.

«Жеті жұрттың тілін біл». (Химиялық элементтерге байл.сұрақ беріледі, тапқан химиялық элементтің атын қазақша, орысша, латынша атау керек).

1.Адам ағзасында 20% бұлшықетінде кездесетін элемент?мырыш

2.XVIII ғасырда табылған металл? Платина

3. Қаназдық немесе анемия ауруы қай элемент жетіспесе п.б.? темір

4.Қазақстандағы Лениногорск, Зырян, Жезқазған Алтай өңірлері қай металдың қорының көп жері?күміс




























































Топтардың бір-бірін бағалауы




















Бағалау парағы

арқылы

Жетондар,


АКТ

жетондар

Қорытынды:


РОвал 6 ефлексия: «Бағдаршам»



- мен сабақта жақсы жұмыс жасадым, барлығы түсінікті болды

Овал 5 - мен тапсырманы басқа оқушының көмегімен орындай аламын

Овал 4 - сабақ мен үшін қиын болды.



Уйге тапсырма


41-37 оқу Х. Е.Ж. 8-65,8-66 есеп шығару









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2017
863
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі