Қысқа мерзімді жоспар Пәні-химия класы- 9 күні:
Пән мұғалімі: Әбдіғалиева Қ.Н.
|
Тақырыбы: |
Қазақстандағы темір кен орындары.Темір және оның маңызды қосылыстарының биологиялық маңызы |
|
|
|
Мақсаты: |
1.Оқушыларға ежелден қолданылып
келе жатқан 2. Сыни ойлау дағдысын, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру 3.Бірлесіп жұмыс жүргізу арқылы ақпаратты өз бетінше қабылдап ,сараптай білуге дағдыландыру. |
|
|
|
Күтілетін нәтиже: |
1. Осы тарау бойынша алған білімдерін практикалық іс-әрекетте пайдалана білу дағдысын жетілдіреді 2.Бірлесіп жұмыс жүргізу машықтарын жетілдіреді,ақпаратты өз бетінше қабылдап ,сараптай білуге дағдыланады. |
|
|
|
Түйінді идеялар: |
Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді.Тақырыпты өз бетінше түсініп, сараптайды |
|
|
|
Уақыты |
Сабақтағы іс-әрекет |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе бөлімі |
1.Амандасу 2.Сергіту сәті 3.Топқа бөлу. Биологтар», «Тарихшылар», «Геологтар», «Географтар» |
Топтық бағалау |
Акт, |
|
тұсаукесер |
Жаңа тақырып бойынша қысқаша баяндау |
|
|
|
Негізгі бөлім |
Қызығушылықты ояту. Ой қозғау. Оқушыларға Қ. Мырзалиевтің «Менделеев кестесі» өлеңі оқылады, өлеңде неше металл-элементтің аты аталатындығын табу керек.)
Балалықпен байқамаппын, ол
кездерде аңғалмын, . Мағынаны тану. 1-топ. Металдардың адам организміндегі биологиялық рөлі. 2-топ. Металдардың табылу кезеңдері. 3-топ. Металл қоры және оны өндіру. 4-топ. Металдардың географиялық таралуы. Оқушыларға ресурстар үлестіріледі, оқып шығуға уақыт беріледі. Есептер шығару. 1-топқа. Мыс (ІІ) оксидінен 1,28 г мысты тотықсыздандырып алу үшін, одан неше грамм алады және оған неше литр сутек (қ.ж.) жұмсалады? 2-топқа. Магнетит минералының құрамында 72,4 % темір және 27,6 % оттек бар екенін біле отырып, қарапайым формуласын табыңдар. 3-топқа. 100 г екі валентті металл тұз қышқылымен әрекеттескенде 56 л (қ.ж) сутек бөлінді. Қышқылмен әрекеттескен металл. 4-топқа. Массасы 1,28 г мысты оттегінің ағынында қыздырғанда пайда болған затты мыс (ІІ) сульфатына айналдырған. Түзілген мыс (ІІ) сульфатының массасы. «Жеті жұрттың тілін біл». (Химиялық элементтерге байл.сұрақ беріледі, тапқан химиялық элементтің атын қазақша, орысша, латынша атау керек). 1.Адам ағзасында 20% бұлшықетінде кездесетін элемент?мырыш 2.XVIII ғасырда табылған металл? Платина 3. Қаназдық немесе анемия ауруы қай элемент жетіспесе п.б.? темір 4.Қазақстандағы Лениногорск, Зырян, Жезқазған Алтай өңірлері қай металдың қорының көп жері?күміс |
Топтардың бір-бірін бағалауы Бағалау парағы арқылы |
Жетондар, АКТ жетондар |
|
Қорытынды: |
Р
- мен сабақта жақсы жұмыс жасадым, барлығы түсінікті болды
|
|
|
|
Уйге тапсырма |
41-37 оқу Х. Е.Ж. 8-65,8-66 есеп шығару |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Темір кені"9класс
Ашық сабақ "Темір кені"9класс
Қысқа мерзімді жоспар Пәні-химия класы- 9 күні:
Пән мұғалімі: Әбдіғалиева Қ.Н.
|
Тақырыбы: |
Қазақстандағы темір кен орындары.Темір және оның маңызды қосылыстарының биологиялық маңызы |
|
|
|
Мақсаты: |
1.Оқушыларға ежелден қолданылып
келе жатқан 2. Сыни ойлау дағдысын, шығармашылық қабілеттерін жетілдіру 3.Бірлесіп жұмыс жүргізу арқылы ақпаратты өз бетінше қабылдап ,сараптай білуге дағдыландыру. |
|
|
|
Күтілетін нәтиже: |
1. Осы тарау бойынша алған білімдерін практикалық іс-әрекетте пайдалана білу дағдысын жетілдіреді 2.Бірлесіп жұмыс жүргізу машықтарын жетілдіреді,ақпаратты өз бетінше қабылдап ,сараптай білуге дағдыланады. |
|
|
|
Түйінді идеялар: |
Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді.Тақырыпты өз бетінше түсініп, сараптайды |
|
|
|
Уақыты |
Сабақтағы іс-әрекет |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе бөлімі |
1.Амандасу 2.Сергіту сәті 3.Топқа бөлу. Биологтар», «Тарихшылар», «Геологтар», «Географтар» |
Топтық бағалау |
Акт, |
|
тұсаукесер |
Жаңа тақырып бойынша қысқаша баяндау |
|
|
|
Негізгі бөлім |
Қызығушылықты ояту. Ой қозғау. Оқушыларға Қ. Мырзалиевтің «Менделеев кестесі» өлеңі оқылады, өлеңде неше металл-элементтің аты аталатындығын табу керек.)
Балалықпен байқамаппын, ол
кездерде аңғалмын, . Мағынаны тану. 1-топ. Металдардың адам организміндегі биологиялық рөлі. 2-топ. Металдардың табылу кезеңдері. 3-топ. Металл қоры және оны өндіру. 4-топ. Металдардың географиялық таралуы. Оқушыларға ресурстар үлестіріледі, оқып шығуға уақыт беріледі. Есептер шығару. 1-топқа. Мыс (ІІ) оксидінен 1,28 г мысты тотықсыздандырып алу үшін, одан неше грамм алады және оған неше литр сутек (қ.ж.) жұмсалады? 2-топқа. Магнетит минералының құрамында 72,4 % темір және 27,6 % оттек бар екенін біле отырып, қарапайым формуласын табыңдар. 3-топқа. 100 г екі валентті металл тұз қышқылымен әрекеттескенде 56 л (қ.ж) сутек бөлінді. Қышқылмен әрекеттескен металл. 4-топқа. Массасы 1,28 г мысты оттегінің ағынында қыздырғанда пайда болған затты мыс (ІІ) сульфатына айналдырған. Түзілген мыс (ІІ) сульфатының массасы. «Жеті жұрттың тілін біл». (Химиялық элементтерге байл.сұрақ беріледі, тапқан химиялық элементтің атын қазақша, орысша, латынша атау керек). 1.Адам ағзасында 20% бұлшықетінде кездесетін элемент?мырыш 2.XVIII ғасырда табылған металл? Платина 3. Қаназдық немесе анемия ауруы қай элемент жетіспесе п.б.? темір 4.Қазақстандағы Лениногорск, Зырян, Жезқазған Алтай өңірлері қай металдың қорының көп жері?күміс |
Топтардың бір-бірін бағалауы Бағалау парағы арқылы |
Жетондар, АКТ жетондар |
|
Қорытынды: |
Р
- мен сабақта жақсы жұмыс жасадым, барлығы түсінікті болды
|
|
|
|
Уйге тапсырма |
41-37 оқу Х. Е.Ж. 8-65,8-66 есеп шығару |
|
|
шағым қалдыра аласыз













