Пәні: физикаҰзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Денелердің өзара әрекеттесуі | Мектеп: Мәншүк Мәметова атындағы № 26 орта мектеп |
Күні: | Мұғалімнің аты жөні: Жакупова Асель Ораловна |
Сынып: 7 «А» | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақ тақырыбы | Бір түзу бойымен денеге әрекет еткен күштерді қосу |
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме) | 7.2.2.8 – күштерді берілген масштабта графикалық түрде көрсету;7.2.2.9 – денеге әсер ететін және бір түзудің бойымен бағытталған күштердің тең әрекетті күшінің модулі мен бағытын анықтау |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар істей алады: бір түзудің бойымен әрекет ететін күштерді есептей алады.Көптеген оқушылар істей алады: өмірде қолданылатын орнын көрсете алады.Кейбір оқушылар істей алады: теңәрекетті күштерге тәжірибені жасау арқылы, мысалдар келтіре алады, күштің түсірілу бағытын анықтап, есептер шығаруда қолдана алады. |
Бағалау критерийлері | - теңәрекетті күштерді формулалар арқылы есептеп шығара алады; -теңәрекетті күштердің мағынасын түсіне отырып, теңәрекетті күштердің қолданылуына мысалдар келтіре алады;- теңәрекетті күштерді тәжірибе кезінде зерттеу жүргізе отырып, олардың қолданылуына талдау жасай алады. |
Тілдік мақсаттар
| «күш», «динамометр», «теңәрекетті күш» терминдерін қолданып, теңәрекетті күштер құбылысын сипаттай алады. |
Құндылықтарға баулу
| Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы техникалық және кәсіби мамандарды дайындауға бағыттау (4) |
Пәнаралық байланыс | Есептер шығаруда математика пәнімен байланысады (амалдар қолдану); |
Алдыңғы білім
| Бұрын біледі: масса, күш, Гук заңы, динамометр.Енді біледі: теңәрекетті күштер және оған амалдар қолдануды.Қосымша біледі: тұрмыста және өндірісте тәжірибе барысында қолданылуын түсінеді. |
Сабақ барысы |
Жоспарланған сабақ кезеңдері | Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет)
| Ресурстар |
Сабақтың басы2 мин(барлық сынып)
3 мин(барлық сынып)
2 минутТоптық жұмыс
| Ұйымдастыру кезеңі:«Ішкі, сыртқы » шеңбері: Оқушылар ортаға ішкі, сыртқы шеңбер құрып, сағат тілі тәрізді қозғалып, бір-біріне тілектер айтады«Мозаика» әдісі арқылы топқа бөлу: Оқушыларға конвертке салынған суреттерді таратып, ішіндегі қиынды суреттерді жинай отырып, үш топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын тексеру:Жиналған суреттерді 2-3 сөзбен сипаттап, сұрақтарға жауап беріңдер:Бұл аспаптар қалай аталады? Бұл аспаптармен нені өлшеуге болады?Бұл аспаптарды қай жерде қолдануға болады деп ойлайсың? |
суреттерӘр топ «топ басшысын» сайлап, оған бағалау парақшасын белгілеп отыру жүктеледі.
Бағалау кестесіОқушылар динамометр мен таразының, серіппенің қиындыларын жинайды.
«Қол шапалақ» әдісі арқылы бағалау
|
Сабақтың ортасы15 мин(топтық жұмыс) | «Тірек-сызба» әдісі арқылы оқушыларға формулалар мен суреттерді сәйкестендіріп, оларды талдау:
Гиперссылканың көмегімен оқушыларға тақырыпқа сай бейнекөрсетілім қаралып, талқыланады.
|
Оқулықтан алынған таратпа суреттер
талдау Бағалау кестесі
формула
Ертегіден алынған сурет
Бағалау кестесі«Бас бармақ» әдісі бойынша бағалау.
|
8 мин(топтық жұмыс) | Топтық жұмысқа берілетін тапсырмалар:Тәжірибе жасауӘр топқа керекті құралдарды таратып, теңәрекетті күштерді анықтауды өздеріне жасатқызу:Ойлау дағдысы: қолдану;Ортаға үлкен қорапты алып, оған арқанды байлаңдар;Әр бала өзінің ауырлық күшін тауып алу керек; Fа=mgҚорапқа байланған арқанды бір бағытта бірінші барлық бала тарту керек, өздерінің теңәрекетті күшін осылайша тауып алсын;Екінші жағдайда арқанның екі жағын бірнеше бала әр түрлі бағытта тартып, осылайша теңәрекетті күшті табады.Бағалау критерийі:Теңәрекетті күштерді тәжірибе кезінде зерттеу жүргізе отырып, олардың қолданылуына талдау жасай алады.Дескриптор:Әр оқушы өзінің ауырлық күшін ескере отырып, қорапты арқанмен әр түрлі бағытта тартып, өздерінің теңәрекетті күштерін анықтады.
|
Үлкен қораптар, арқан жіптерБағалау кестесі
Смайликтер арқылы бағалау
|
минжеке жұмыс | Оқулықтағы 11 жаттығудың №1,3 есептер тақтаға орындалады. IDEAL әдісі арқылы оқушыларға есептер беріледі.Ойлау дағдысы:қолданужаттығу. №1Денеге бір түзудің бойымен бір бағытта үш күш әрекет етеді: F1=50 Н, F2=100 Н, F3=150 Н. Олардың теңәрекетті күші неге тең? Есептің берілгенін жазыңдар;Есептің шарты бойынша теңәрекетті күштің бір бағытта әрекет еткен күшінің формуласын анықтаңдар;Есептің берілгеніндегі күштің мәндерін формулаға қойып, есептің шешуін есептеңдер.
Бер: Si: Шешуі: F1=50 Н FR=F1+F2+F3 FR=50 Н+100 Н+150 Н=300 Н; F2=100 Н F3=150 Н жауабы: FR= 300 Н; т/к: FR=?Бағалау критерийі:теңәрекетті күштерді формулалар арқылы есептеп шығара алады;Дескриптор:Денеге бір бағытта әрекет еткен үш күштің қосындысы арқылы теңәрекетті күшті есептеді.
| есептерБағалау кестесі |
Сабақ соңыРефлексия3 мин
Үйге тапсырма 2 мин
|
Чемодан Еттартқыш Қоржын әдісімен оқушылар бүгінгі сабақты қорытындылайды.Тақырыпты оқып, есеп шығару. |
слайдсабақ соңында белсенді атсалысқан оқушыларды бағалаймын.
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Қолдау, қолпаштау, мадақтау арқылы қолдау көрсетемін.
Қабілетті оқушыларға тәжірибе жасау кезінде талдау тапсырмаларын, есептеу тапсырмаларын беремін.
Сұрақ-жауап, талдау, тірек-сызба, IDEAL әдістерімен тапсырмалар беремін. | «Қол шапалақ» әдісі
«Бас бармақ» әдісі Смайликтер:Бағалау кестесі
| Физика кабинетінде техника қауіпсіздігін сақтау |
Сабақ бойынша рефлексия
| әдісі |
|