Материалдар / Ашық сабақ "Теңәрекетті күштер" 7 сынып

Ашық сабақ "Теңәрекетті күштер" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл сабақ мұғалімдерге де оқушыларға да студенттерге керек. Бұл сабақтан күштердің түрлерін , оларға амалдар қолдануды, олардың сызбанұсқасын біле алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1505
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Пәні: физикаҰзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Денелердің өзара әрекеттесуіМектеп: Мәншүк Мәметова атындағы № 26 орта мектеп
Күні: Мұғалімнің аты жөні: Жакупова Асель Ораловна
Сынып: 7 «А»Қатысушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбыБір түзу бойымен денеге әрекет еткен күштерді қосу
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме) 7.2.2.8 күштерді берілген масштабта графикалық түрде көрсету;7.2.2.9 денеге әсер ететін және бір түзудің бойымен бағытталған күштердің тең әрекетті күшінің модулі мен бағытын анықтау
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар істей алады: бір түзудің бойымен әрекет ететін күштерді есептей алады.Көптеген оқушылар істей алады: өмірде қолданылатын орнын көрсете алады.Кейбір оқушылар істей алады: теңәрекетті күштерге тәжірибені жасау арқылы, мысалдар келтіре алады, күштің түсірілу бағытын анықтап, есептер шығаруда қолдана алады.
Бағалау критерийлері - теңәрекетті күштерді формулалар арқылы есептеп шығара алады; -теңәрекетті күштердің мағынасын түсіне отырып, теңәрекетті күштердің қолданылуына мысалдар келтіре алады;- теңәрекетті күштерді тәжірибе кезінде зерттеу жүргізе отырып, олардың қолданылуына талдау жасай алады.
Тілдік мақсаттар

«күш», «динамометр», «теңәрекетті күш» терминдерін қолданып, теңәрекетті күштер құбылысын сипаттай алады.
Құндылықтарға баулу

Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы техникалық және кәсіби мамандарды дайындауға бағыттау (4)
Пәнаралық байланысЕсептер шығаруда математика пәнімен байланысады (амалдар қолдану);
Алдыңғы білім

Бұрын біледі: масса, күш, Гук заңы, динамометр.Енді біледі: теңәрекетті күштер және оған амалдар қолдануды.Қосымша біледі: тұрмыста және өндірісте тәжірибе барысында қолданылуын түсінеді.
































Сабақ барысы
Жоспарланған сабақ кезеңдеріСабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет)

Ресурстар
Сабақтың басы2 мин(барлық сынып)



3 мин(барлық сынып)



2 минутТоптық жұмыс











Ұйымдастыру кезеңі:
  • «Ішкі, сыртқы » шеңбері: Оқушылар ортаға ішкі, сыртқы шеңбер құрып, сағат тілі тәрізді қозғалып, бір-біріне тілектер айтады
  • «Мозаика» әдісі арқылы топқа бөлу:
  • Оқушыларға конвертке салынған суреттерді таратып, ішіндегі қиынды суреттерді жинай отырып, үш топқа бөлінеді.
  • Үй тапсырмасын тексеру:Жиналған суреттерді 2-3 сөзбен сипаттап, сұрақтарға жауап беріңдер:
  • Бұл аспаптар қалай аталады?
  • Бұл аспаптармен нені өлшеуге болады?
  • Бұл аспаптарды қай жерде қолдануға болады деп ойлайсың?






  • суреттерӘр топ «топ басшысын» сайлап, оған бағалау парақшасын белгілеп отыру жүктеледі.

    Бағалау кестесіОқушылар динамометр мен таразының, серіппенің қиындыларын жинайды.

    «Қол шапалақ» әдісі арқылы бағалау







    Сабақтың ортасы15 мин(топтық жұмыс)«Тірек-сызба» әдісі арқылы оқушыларға формулалар мен суреттерді сәйкестендіріп, оларды талдау:













    Гиперссылканың көмегімен оқушыларға тақырыпқа сай бейнекөрсетілім қаралып, талқыланады.







    Оқулықтан алынған таратпа суреттер

    талдау Бағалау кестесі















    формула



    Ертегіден алынған сурет





















    Бағалау кестесі«Бас бармақ» әдісі бойынша бағалау.

    8 мин(топтық жұмыс)Топтық жұмысқа берілетін тапсырмалар:Тәжірибе жасауӘр топқа керекті құралдарды таратып, теңәрекетті күштерді анықтауды өздеріне жасатқызу:Ойлау дағдысы: қолдану;
  • Ортаға үлкен қорапты алып, оған арқанды байлаңдар;
  • Әр бала өзінің ауырлық күшін тауып алу керек; Fа=mg
  • Қорапқа байланған арқанды бір бағытта бірінші барлық бала тарту керек, өздерінің теңәрекетті күшін осылайша тауып алсын;
  • Екінші жағдайда арқанның екі жағын бірнеше бала әр түрлі бағытта тартып, осылайша теңәрекетті күшті табады.
  • Бағалау критерийі:Теңәрекетті күштерді тәжірибе кезінде зерттеу жүргізе отырып, олардың қолданылуына талдау жасай алады.Дескриптор:Әр оқушы өзінің ауырлық күшін ескере отырып, қорапты арқанмен әр түрлі бағытта тартып, өздерінің теңәрекетті күштерін анықтады.





    Үлкен қораптар, арқан жіптерБағалау кестесі













    Смайликтер арқылы бағалау

  • мин
  • жеке жұмыс
    Оқулықтағы 11 жаттығудың №1,3 есептер тақтаға орындалады. IDEAL әдісі арқылы оқушыларға есептер беріледі.Ойлау дағдысы:қолдану
  • жаттығу.
  • №1Денеге бір түзудің бойымен бір бағытта үш күш әрекет етеді: F1=50 Н, F2=100 Н, F3=150 Н. Олардың теңәрекетті күші неге тең?
  • Есептің берілгенін жазыңдар;
  • Есептің шарты бойынша теңәрекетті күштің бір бағытта әрекет еткен күшінің формуласын анықтаңдар;
  • Есептің берілгеніндегі күштің мәндерін формулаға қойып, есептің шешуін есептеңдер.




  • Бер: Si: Шешуі: F1=50 Н FR=F1+F2+F3 FR=50 Н+100 Н+150 Н=300 Н; F2=100 Н F3=150 Н жауабы: FR= 300 Н; т/к: FR=?Бағалау критерийі:теңәрекетті күштерді формулалар арқылы есептеп шығара алады;Дескриптор:Денеге бір бағытта әрекет еткен үш күштің қосындысы арқылы теңәрекетті күшті есептеді.

    есептерБағалау кестесі
    Сабақ соңыРефлексия3 мин









    Үйге тапсырма 2 мин



    Чемодан Еттартқыш Қоржын әдісімен оқушылар бүгінгі сабақты қорытындылайды.Тақырыпты оқып, есеп шығару.


    слайдсабақ соңында белсенді атсалысқан оқушыларды бағалаймын.



    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересізБағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсызДенсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Қолдау, қолпаштау, мадақтау арқылы қолдау көрсетемін.

    Қабілетті оқушыларға тәжірибе жасау кезінде талдау тапсырмаларын, есептеу тапсырмаларын беремін.

    Сұрақ-жауап, талдау, тірек-сызба, IDEAL әдістерімен тапсырмалар беремін.
    «Қол шапалақ» әдісі







    «Бас бармақ» әдісі Смайликтер:Бағалау кестесі

    Физика кабинетінде техника қауіпсіздігін сақтау
    Сабақ бойынша рефлексия

    әдісі



    Бағалау кестесі:
    Аты-жөні:«Мозаика жинау» әдісіТірек-сызбамен түсіндіруБейне-көрсетілімді талдауТәжірибе жасауЕсептер шығаруБаға
    1













    2













    3













    4















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ