Математика пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары 3 сынып
|
Сабақтың тақырыбы |
Теңдеу құру арқылы көбейту мен бөлу амалына арналған есептерді шығару |
|
|
Сабақтың жалпы мақсаты |
Оқушылар көбейту мен бөлу амалынан тұратын есептерді теңдеу құру арқылы шығару әдісін белгісіз көбейткішті табу арқылы меңгереі.Бір-бірімен мәдениетті қарым-қатынас жасауға, нәтижеге жетуге үйренеді. |
|
|
Оқытуда күтілетін нәтижелер |
Көбейту мен бөлу амалынан тұратын есептерді теңдеу құру арқылы шығару әдісін белгісіз көбейткішті табу арқылы біледі. |
|
|
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
ЫАО, топқа бөлу, ауызша есептеу «Санды тап» ойыны, «Математикалық эстафета» ойыны, «Баспалдақ» жаттығуы , «Бинго» әдісі, «Блиц-турнир», «Орындап жаттық» әдісі, бағалау, кері байланыс. |
|
|
Дерек көздер, көрнекіліктер |
Оқулық, кеспе қағаздар, стикер, плакат, ноутбук, слайд, бағалау парағы |
Математика 3 сынып Алматы 2014 ж. Математика оқыту әдістемелік құралы Алматы. |
|
Уақы ты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||
|
5 мин 3 мин 10 мин. 10 мин.
2 мин 5 мин 5 мин 3 мин 2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылардың назарын сабаққа аудару Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Топқа бөлу Жасыл түсті стикер – «Ұлан» тобы Қызыл түсті стикер – «Қыран» тобы Бағалау критерийімен таныстыру Білу «Санды тап» ойыны Кеспе қағаздардағы амалдардың мәнін айтады Түсіну №1 Жасырын санды тап. Амалдардың жасырын компоненттерін ата. №2 Есеп бойынша теңдеу құрастыр. Мен бір сан ойладым, оны 8-ге көбейттім, 56 болды. Қандай сан ойладым? Қолдану №3 Есепті шығар 1-топ А) 2-топ Ә) «Математикалық эстафета» Қай топ дұрыс және бірінші болып аяқтайды, сол топ жеңімпаз болады. «Бинго» ойыны 1-топ Ұзындығы 6см, ені одан 3есе қысқа тіктөртбұрыш сыз. Периметрін тап. 2-топ Ұзындығы 6 см, ені 2 есе кем тіктөртбұрыш сыз. Ауданын тап. Сергіту жаттығуы Талдаy №4 «Орындап жаттық» «Баспалдақ» ойыны Қай топтың топ басшылары бірінші болып баспалдаққа шығады екен Жинақтау «Блиц-турнир» Әр топқа 10 сұрақтан беріледі. Қанша сұраққа жауап берсе, сонша ұпай алады. «Киелі сандар құпиясы» 5, 7 Қай санды таңдайсың?
Бағалау Формативті бағалау Жиынтық бағалау Қорытынды Не үйрендім? Не білдім? Үйге: №6 138-бет |
Оқушылар оқу құралдарын дайындайды
Қане, біздер ойнайық, Ойымызды жинайық. Қандай есеп болса да, Шешпей оны қоймайық. Оқушылар өз есімдері жазылған стикерді алып, жазылған сұраққа жауап береді және стикер түсіне қарай тиісті топқа барып отырады. Бағалау критерийімен танысады Ауызша жұмыс 5x3=15 35:7=5 32:4=8 8х5=40 21:7=3 21:7=3
Жеке жұмысы Тапсырманы орындайды 8х8=64 72:9=8 7х7=49 81:9=9 7х9=63 40:5=8
Жұптық жұмыс Тапсырманы орындайды Ах8=56 А=56:8 А=7 7х8=56 56=56 Топтық жұмыс А) Хх8=40 40:х=5 Х=40:8 х=40:5 Х=5 х=8 5х8=40 40:8=5 40=40 5=5 Топтық жұмыс 1-топ 2-топ 10х5 30 28:4 0 100х5 0 40:4-10 45 0х20 50 0:100 7 8х3+6 500 (25-20)х9 0 Топтық жұмыс Топ болып тапсырманы орындайды және бірінші болған топ «Бинго» деп айтады. Жұмыстарын қорғайды. Өлең шумақтары арқылы сергіту жаттығуын жасайды. Жеке жұмыс А) 40:8=5 Ә) 72:9=8 Топ басшыларының сайысы 2х9-4х0+16:8 4х5:2+6х7 18+25:5х8 10:2х7+678=713 500-9х7+45=482 987-546+135=576 458+297-156 Топтық жұмыс Әр топ 10 сұраққа жауап береді. Сыныптық жұмыс Оқушылар санды таңдайды және сол санның қасиетін айтып, топтастыру жасайды.
Топ басшылары бағалайды
Оқушылар өз ойларын стикерге жазып «Даму» ағашына жапсырады.
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Теңдеу құру арқылы есептер шығару" 3 сынып
Ашық сабақ "Теңдеу құру арқылы есептер шығару" 3 сынып
Математика пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары 3 сынып
|
Сабақтың тақырыбы |
Теңдеу құру арқылы көбейту мен бөлу амалына арналған есептерді шығару |
|
|
Сабақтың жалпы мақсаты |
Оқушылар көбейту мен бөлу амалынан тұратын есептерді теңдеу құру арқылы шығару әдісін белгісіз көбейткішті табу арқылы меңгереі.Бір-бірімен мәдениетті қарым-қатынас жасауға, нәтижеге жетуге үйренеді. |
|
|
Оқытуда күтілетін нәтижелер |
Көбейту мен бөлу амалынан тұратын есептерді теңдеу құру арқылы шығару әдісін белгісіз көбейткішті табу арқылы біледі. |
|
|
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
ЫАО, топқа бөлу, ауызша есептеу «Санды тап» ойыны, «Математикалық эстафета» ойыны, «Баспалдақ» жаттығуы , «Бинго» әдісі, «Блиц-турнир», «Орындап жаттық» әдісі, бағалау, кері байланыс. |
|
|
Дерек көздер, көрнекіліктер |
Оқулық, кеспе қағаздар, стикер, плакат, ноутбук, слайд, бағалау парағы |
Математика 3 сынып Алматы 2014 ж. Математика оқыту әдістемелік құралы Алматы. |
|
Уақы ты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||
|
5 мин 3 мин 10 мин. 10 мин.
2 мин 5 мин 5 мин 3 мин 2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылардың назарын сабаққа аудару Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Топқа бөлу Жасыл түсті стикер – «Ұлан» тобы Қызыл түсті стикер – «Қыран» тобы Бағалау критерийімен таныстыру Білу «Санды тап» ойыны Кеспе қағаздардағы амалдардың мәнін айтады Түсіну №1 Жасырын санды тап. Амалдардың жасырын компоненттерін ата. №2 Есеп бойынша теңдеу құрастыр. Мен бір сан ойладым, оны 8-ге көбейттім, 56 болды. Қандай сан ойладым? Қолдану №3 Есепті шығар 1-топ А) 2-топ Ә) «Математикалық эстафета» Қай топ дұрыс және бірінші болып аяқтайды, сол топ жеңімпаз болады. «Бинго» ойыны 1-топ Ұзындығы 6см, ені одан 3есе қысқа тіктөртбұрыш сыз. Периметрін тап. 2-топ Ұзындығы 6 см, ені 2 есе кем тіктөртбұрыш сыз. Ауданын тап. Сергіту жаттығуы Талдаy №4 «Орындап жаттық» «Баспалдақ» ойыны Қай топтың топ басшылары бірінші болып баспалдаққа шығады екен Жинақтау «Блиц-турнир» Әр топқа 10 сұрақтан беріледі. Қанша сұраққа жауап берсе, сонша ұпай алады. «Киелі сандар құпиясы» 5, 7 Қай санды таңдайсың?
Бағалау Формативті бағалау Жиынтық бағалау Қорытынды Не үйрендім? Не білдім? Үйге: №6 138-бет |
Оқушылар оқу құралдарын дайындайды
Қане, біздер ойнайық, Ойымызды жинайық. Қандай есеп болса да, Шешпей оны қоймайық. Оқушылар өз есімдері жазылған стикерді алып, жазылған сұраққа жауап береді және стикер түсіне қарай тиісті топқа барып отырады. Бағалау критерийімен танысады Ауызша жұмыс 5x3=15 35:7=5 32:4=8 8х5=40 21:7=3 21:7=3
Жеке жұмысы Тапсырманы орындайды 8х8=64 72:9=8 7х7=49 81:9=9 7х9=63 40:5=8
Жұптық жұмыс Тапсырманы орындайды Ах8=56 А=56:8 А=7 7х8=56 56=56 Топтық жұмыс А) Хх8=40 40:х=5 Х=40:8 х=40:5 Х=5 х=8 5х8=40 40:8=5 40=40 5=5 Топтық жұмыс 1-топ 2-топ 10х5 30 28:4 0 100х5 0 40:4-10 45 0х20 50 0:100 7 8х3+6 500 (25-20)х9 0 Топтық жұмыс Топ болып тапсырманы орындайды және бірінші болған топ «Бинго» деп айтады. Жұмыстарын қорғайды. Өлең шумақтары арқылы сергіту жаттығуын жасайды. Жеке жұмыс А) 40:8=5 Ә) 72:9=8 Топ басшыларының сайысы 2х9-4х0+16:8 4х5:2+6х7 18+25:5х8 10:2х7+678=713 500-9х7+45=482 987-546+135=576 458+297-156 Топтық жұмыс Әр топ 10 сұраққа жауап береді. Сыныптық жұмыс Оқушылар санды таңдайды және сол санның қасиетін айтып, топтастыру жасайды.
Топ басшылары бағалайды
Оқушылар өз ойларын стикерге жазып «Даму» ағашына жапсырады.
|
шағым қалдыра аласыз














