Сабақ
тың
басы
(7
мин.)
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу,
сыныптың сабаққа дайындығын қадағалау және оқушылардың зейінін
сабаққа аудару. Жағымды көңіл күй тудыру.
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру.
Үй тапсырмасын тексеру,
оқушылар бір-бірінің дәптерлерін тексереді, түсінбеген сұрақтарын
тақтада орындайды.
Бағалау: өзін-өзі
бағалау
І ІІ.
Топқа бөлу. Геометриялық фигуралар
арқылы топқа бөлу. Бірнеше геометриялық фигуралардың ішінен
оқушылар ұнағанын таңдап алады. Бірдей фигураларды алған оқушылар
топтасады.
|
Рефлексия: «Мен қайда
тұрмын?» «Блоб ағашы» әдісін қолданып
оқушылар сабақ басындағы білім деңгейін
белгілейді.
|
«Жақсы»
«Жарай
сың»
«Өте жақсы»
сөздерін
қолдану
|
|
Сабақ
тың
ортасы
(28
мин.)
|
Тақырыпқа мысал
келтіру.
Моторлы қайықтың меншікті
жылдамдығы 16 км/сағ. Оның өзен ағысы бойымен жылдамдығы өзен
ағысына қарсы жылдамдығынан 6 км/сағ-ка артық. Өзен ағысының
жылдамдығын табыңдар. Шешуі.
Моторлы қайықтың өзен ағысы бойымен жылдамдығы (16 + х) км/сағ
,өзен ағысына қарсы жылдамдығы (16 - х) км/сағ-ка тең.Есептің шарты
бойынша (16 + х) - (16 - х) = 6 теңдеуі
шығады. Сонда, 16 + х - 16 + х = 6 немесе 2х = 6
немесе х = 3. өзен ағысының жылдамдығы 3
км/сағ.
Дескриптор: Білім
алушы
- есептің шартына
байланысты математикалық моделін құрады;
- теңдеуді
құрастырады;
- өзінің құрған
теңдеуінің түбірін табады;
- есептің жауабын
негіздейді.
1. Топтық жұмыс. Қара жәшік
әдісі. Оқушыларға бөлінген топтары
бойынша оқу мақсатын меңгеру мақсатында тапсырмалар беру.
Тапсырмаларды “Kahoot.com” бағдарламасы арқылы тексеру. Тапсырманы
дұрыс орындаған топ оқушылары
«Блоб ағашын»
бояйды.
2. Жұптық
жұмыс. Оқушыларды жұпқа бөле отырып,
оқу мақсатын меңгеру мақсатында тапсырмалар беру. Тапсырмалары
бірдей жұптар бірін-бірі дайын жауап арқылы тексереді және
бағалайды. Тапсырманы дұрыс орындаған
оқушы «Блоб ағашын»
бояйды.
3. Сергіту
сәті.
Сұрақтар:
1) Ең кіші натурал сан?
(1)
2) Бұрышты өлшейтін құрал... (транспортир)
3) Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш? (квадрат)
4) Қатар тұрған уш санның қосындысы да. Көбейтіндісі де 6-ға тең.
Олар қандай сандар? (1, 2, 3)
5) Қандай сандар 0 - ден үлкен? (оң сандар)
6) Шеңбер сызатын құрал?
(циркуль)
4. Жеке
жұмыс. .
Барлық топқа жалғыз бір сұрақ,
QR code арқылы. Дұрыс шығарылған есепке
оқушылар «Блоб ағашын»
бояйды.
|
Топтық
жұмыс.
1-топ. Алғышқыда екі кітап
сөресіндегі кітаптар саны бірдей болды. 18 кітапты бірінші сөреден
алып, екінші сөреге қойғанда, ондағы кітап саны бірінші сөредегі
кітап санынан 3 есе артық болды. Алғашқы кітап сөресінің әр
қайсысында неше кітап болды?
2-топ. Үшбұрыштың периметрі 17,7
см-ге тең. Оның бірінші қабырғасы екінші қабырғадан 1,3 см-ге
қысқа. Ал үшінші қабырғадан 2 есе қысқа. Үшбұрыштың екінші
қабырғасын табыңыз.
3-топ. Алғышқыда екі кітап
сөресіндегі кітаптар саны бірдей болды. 18 кітапты бірінші сөреден
алып, екінші сөреге қойғанда, ондағы кітап саны бірінші сөредегі
кітап санынан 3 есе артық болды. Алғашқы кітап сөресінің әр
қайсысында неше кітап болды?
4-топ. Үшбұрыштың периметрі 17,7
см-ге тең. Оның бірінші қабырғасы екінші қабырғадан 1,3 см-ге
қысқа. Ал үшінші қабырғадан 2 есе қысқа. Үшбұрыштың екінші
қабырғасын табыңыз.
Дескриптор: Білім
алушы
- есептің шартына
байланысты математикалық моделін құрады;
- теңдеуді
құрастырады;
- өзінің құрған
теңдеуінің түбірін табады;
- есептің жауабын
негіздейді.
Жұптық жұмыс
1
жұп
Теңдеу
құрып, оны шығарыңдар:
1) 3p – 12
және p + 1 өрнектерінің мәндері тең. p-ны
табыңыз;
2) 5a + 14
және 2a + 7 өрнектерінің мәні қарама қарсы сандар. а нешеге
тең?
2
жұп
Теңдеу
құрып, оны шығарыңдар:
1) p – 20
және 4p + 4 өрнектерінің мәндері тең; p-ны
табыңыз;
2) 50a + 10
және 2a - 3 өрнектерінің мәні қарама қарсы сандар; а нешеге
тең?
Жеке
жұмыс
Баласы әкесіне – әке, маған
жұмбақ үйретші дейді. Сонда әкесі: - «Сенің жасыңды үш есе
көбейтсе, менің жасым шығады. Ал менің жасымнан сенің жасынды алып
тастаса 20 қалады. Мен нешедемін? Өзің
нешедесің?
Жауабы: әкесі 30 жаста; баласы
10 жаста
Дескриптор: Білім
алушы
- есептің шартына
байланысты математикалық моделін құрады;
- теңдеуді
құрастырады;
- өзінің құрған
теңдеуінің түбірін табады;
- есептің жауабын
негіздейді.
|
|
“Kaho
ot.com”
|