Материалдар / Ашық сабақ, "Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару" 6-сынып

Ашық сабақ, "Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару" 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару" 6-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2024
75
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Педагогтің Т. А. Ә.


Күні


Сынып

Қатысқандар саны

Келмегендер саны

Сабақ тақырыбы

Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.5.1.6 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы шығару;

Сабақтың мақсаттары

Оқушылар:

  • Мәтін есепте белгісізді анықтайды;

  • Мәтін есептің математикалыұ моделін құрады;

  • Cызықты теңдеулер құрастыра отырып, мәтін есептерді шығарады;

  • Бір айнымалысы бар теңдеуді шешудің алгоритмін біледі;

  • Бір айнымалысы бар теңдеудің қасиеттерін біледі;

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешеді.


Сабақ барысы

Сабақ кезеңі

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Баға

лау

Ресурс

тары


Сабақ

тың басы

(7 мин.)






І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, сыныптың сабаққа дайындығын қадағалау және оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Жағымды көңіл күй тудыру.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

Үй тапсырмасын тексеру, оқушылар бір-бірінің дәптерлерін тексереді, түсінбеген сұрақтарын тақтада орындайды.

Бағалау: өзін-өзі бағалау

ІShape1 ІІ. Топқа бөлу. Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.
Бірнеше геометриялық фигуралардың ішінен оқушылар ұнағанын таңдап алады. Бірдей фигураларды алған оқушылар топтасады.

Shape2 Shape3




Рефлексия: «Мен қайда тұрмын?» «Блоб ағашы» әдісін қолданып оқушылар сабақ басындағы білім деңгейін белгілейді.



«Жақсы»

«Жарай

сың»

«Өте жақсы»

сөздерін қолдану



Сабақ

тың ортасы

(28 мин.)





Тақырыпқа мысал келтіру.

Моторлы қайықтың меншікті жылдамдығы 16 км/сағ. Оның өзен ағысы бойымен жылдамдығы өзен ағысына қарсы жылдамдығынан 6 км/сағ-ка артық. Өзен ағысының жылдамдығын табыңдар.
Шешуі. Моторлы қайықтың өзен ағысы бойымен жылдамдығы (16 + х) км/сағ ,өзен ағысына қарсы жылдамдығы (16 - х) км/сағ-ка тең.Есептің шарты бойынша (16 + х) - (16 - х) = 6 теңдеуі шығады. Сонда, 16 + х - 16 + х = 6 немесе 2х = 6 немесе х = 3. өзен ағысының жылдамдығы 3 км/сағ.

Дескриптор: Білім алушы

- есептің шартына байланысты математикалық моделін құрады;

- теңдеуді құрастырады;

- өзінің құрған теңдеуінің түбірін табады;

- есептің жауабын негіздейді.

1. Топтық жұмыс. Қара жәшік әдісі. Оқушыларға бөлінген топтары бойынша оқу мақсатын меңгеру мақсатында тапсырмалар беру. Тапсырмаларды “Kahoot.com” бағдарламасы арқылы тексеру. Тапсырманы дұрыс орындаған топ оқушылары «Блоб ағашын» бояйды.


2. Жұптық жұмыс. Оқушыларды жұпқа бөле отырып, оқу мақсатын меңгеру мақсатында тапсырмалар беру. Тапсырмалары бірдей жұптар бірін-бірі дайын жауап арқылы тексереді және бағалайды. Тапсырманы дұрыс орындаған оқушы «Блоб ағашын» бояйды.


3. Сергіту сәті.

Сұрақтар:

1) Ең кіші натурал сан? (1)
2) Бұрышты өлшейтін құрал... (транспортир)
3) Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш? (квадрат)
4) Қатар тұрған уш санның қосындысы да. Көбейтіндісі де 6-ға тең. Олар қандай сандар? (1, 2, 3)
5) Қандай сандар 0 - ден үлкен? (оң сандар)
6) Шеңбер сызатын құрал? (циркуль)


4. Жеке жұмыс. . Барлық топқа жалғыз бір сұрақ, QR code арқылы. Дұрыс шығарылған есепке оқушылар «Блоб ағашын» бояйды.



Топтық жұмыс.

1-топ. Алғышқыда екі кітап сөресіндегі кітаптар саны бірдей болды. 18 кітапты бірінші сөреден алып, екінші сөреге қойғанда, ондағы кітап саны бірінші сөредегі кітап санынан 3 есе артық болды. Алғашқы кітап сөресінің әр қайсысында неше кітап болды?

2-топ. Үшбұрыштың периметрі 17,7 см-ге тең. Оның бірінші қабырғасы екінші қабырғадан 1,3 см-ге қысқа. Ал үшінші қабырғадан 2 есе қысқа. Үшбұрыштың екінші қабырғасын табыңыз.

3-топ. Алғышқыда екі кітап сөресіндегі кітаптар саны бірдей болды. 18 кітапты бірінші сөреден алып, екінші сөреге қойғанда, ондағы кітап саны бірінші сөредегі кітап санынан 3 есе артық болды. Алғашқы кітап сөресінің әр қайсысында неше кітап болды?

4-топ. Үшбұрыштың периметрі 17,7 см-ге тең. Оның бірінші қабырғасы екінші қабырғадан 1,3 см-ге қысқа. Ал үшінші қабырғадан 2 есе қысқа. Үшбұрыштың екінші қабырғасын табыңыз.

Дескриптор: Білім алушы

- есептің шартына байланысты математикалық моделін құрады;

- теңдеуді құрастырады;

- өзінің құрған теңдеуінің түбірін табады;

- есептің жауабын негіздейді.

Жұптық жұмыс

1 жұп

Теңдеу құрып, оны шығарыңдар:

1) 3p – 12 және p + 1 өрнектерінің мәндері тең. p-ны табыңыз;

2) 5a + 14 және 2a + 7 өрнектерінің мәні қарама қарсы сандар. а нешеге тең?


2 жұп

Теңдеу құрып, оны шығарыңдар:

1) p – 20 және 4p + 4 өрнектерінің мәндері тең; p-ны табыңыз;

2) 50a + 10 және 2a - 3 өрнектерінің мәні қарама қарсы сандар; а нешеге тең?



Жеке жұмыс



Баласы әкесіне – әке, маған жұмбақ үйретші дейді. Сонда әкесі: - «Сенің жасыңды үш есе көбейтсе, менің жасым шығады. Ал менің жасымнан сенің жасынды алып тастаса 20 қалады. Мен нешедемін? Өзің нешедесің?


Жауабы: әкесі 30 жаста; баласы 10 жаста

Дескриптор: Білім алушы

- есептің шартына байланысты математикалық моделін құрады;

- теңдеуді құрастырады;

- өзінің құрған теңдеуінің түбірін табады;

- есептің жауабын негіздейді.



























Kaho

ot.com”


Сабақ

тың соңы

5 мин


Кері байланыс. Кері байланыс парағы толтырылады «Ойды жалғастыр».

  • Үйге тапсырма: 890 есеп

  • Маған қызық болғаны ...

  • Менің түсінгенім ...

  • Маған қиын болғаны ...

  • Келесі сабақта білгім келетіні ...








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!