Сабақтың тақырыбы: Теңдеулер,теңсіздіктер және олардаың жүйелеріне есептер шығару.
Алматы қаласы , М.Ганди атындағы № 92 ММЛ-ң
математика пәні мұғалімі Саменова С. Ж.
9 «А» сынып
Математика ғылымы-ермек емес балалық,
Математика ғылымы-көрегендік даналық.
Сабақтың мақсаты: 1.Тақырып бойынша алған білімдерін тиянақтап,білімін есептер шығару
барысында тексеру,пәнге қызығушылығын ,танымдық іс –әрекеті мен
ақпараттықмәдениетін қалыптастыру.
2.Алған білімдерін дамыту,сана сезіміне сіңіру:білім-білік дағдыларын
дамыту,шығармашылық ізденістерін арттыру.
3. Оқушылардың теориялық білімдерін практиқалық шеберлікпен
ұштастыру,ұйымшылдыққа,жинақылыққа,еңбекқорлыққа баулу.
Сабақтың типі: Аралас
сабақ,Білімді қорытындылап жүйелеу.
Сабақтың әдісі: « Алтын сандақ» ойын элементтері, сұрақ –жауап
,есептер шығару.
Сабақтың түрі: Білімді қорытындылау,қайталау.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта.
Сабақтың барысы: 1.Кіріспе бөлім.Сабақтың барысымен таныстыру.
2.Негізгі бөлім:
а) Тас қақпа: қайталау сұрақтары.
1.Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз не ?
2. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің шешімі дегеніміз не ?
3. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу дегеніміз не ?
4. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесі және оны шешеу тәсілдері .
5.Теңдеулер жүйесін қолданып есептер шығарудың алгоритмі ?
6. Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу алгоритмі?
7. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін қалай шешеміз?
б)Күміс қақпа: ауызша есептер шығару.
1.Теңсіздіктер жүйесін
жазыңдар.(1 сурет) у
1,5
![]()
1
у -6
000
6 х
•2
•2
0
х
1-сурет
2 .а) Шеңбердің теңдеуін жазыңдар.
б) Суреттегі түзудің теңдеуін
у=кх+в сызықтық функциясының жалпы түрін пайдаланып жазыңдар.
у
• х
-3
-2 •
|
|
|
|
• • •
• •
в) Алтын қақпа: есептер шығару.(емтихан есептер жинағынан)
19.1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер.
а)
б) 
38.1 а)
5в42.а) 
5в43.
а)
5с.60.а)
5с.62.а)
у=
г)Алтын сандық: есептер жинағынан №51,71 есептер.
3.Қорытынды бөлім .(мини -тест)
1- нұсқа 2-нұсқа
-
Теңдеулердің қайсысы екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу.
А.3х-у2 =5
; В.х2 +5у-8=0; А. у2 –х3 =6;
В.
+5у=0;
С.
у3
-7=0 ;
Д.
+х=1,7; С. 2х2 -2у=1,7; Д. 19х+ у2 =7
2. Сандар жұбының қайсысы мына теңдеудің шешімі болады ?
0,7х-13у+6=0 0,5х+6у-2=0
А.(1;10) ; В.(10;1); А. (2;0); В.(4;0,);
С. (0;0,5) ; Д.(-10;-1); С. (-4;0); Д. (4;1).
3.Центрі
А(-2;0)
нүктесі,ал радиусы R=4
(R=3) болатын шеңбердің теңдеуін жазыңдар.
А.х2 +(у +2)2 =16 ; В.(х+2)2 +у2=4; А. х2 +(у +3)2 =3; В. (х+3)2 +у2=9;
С.
.(х+2)2 +у2=16; Д.
.(х-2)2 +у2=16; С. х2+(у +3)2 =9;
Д. х2+(у -3)2 =9.
4.Ең үлкен бүтін шешеімін табыңдар:

А.1 ; В.2 ; С.3 ; Д. 0 ; А.6 ; В.5 ; С.4 ; Д. 0 ;
5. Ең кіші бүтін шешеімін табыңдар:

А.-4 ; В.-3 ; С.-5 ; Д. 0 ; А.-10 ; В.-6 ; С.1 ; Д. 6 ;
Бағалау критерийі:
-
-
Есептер
балл
бағалау
1-2
1 балл
1-4б ; баға «3»
3
2 балл
4-9 б; баға «4»
4-5
3балл
10б ; баға «5»
-
4.Білімдерін бағалау.Үйге тапсырма беру.№ 5с.62.б) ; № 65с.60. б) ,№ 5в54(а,б)
Сабақты Жүсіп Баласағұнның сөзімен аяқтадым.
« Біле бер қанша білсең – тағы тіле,
Жетерсің мақсатыңа біле, біле »
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Теңдеулер"теңсіздіктер"
Ашық сабақ "Теңдеулер"теңсіздіктер"
Сабақтың тақырыбы: Теңдеулер,теңсіздіктер және олардаың жүйелеріне есептер шығару.
Алматы қаласы , М.Ганди атындағы № 92 ММЛ-ң
математика пәні мұғалімі Саменова С. Ж.
9 «А» сынып
Математика ғылымы-ермек емес балалық,
Математика ғылымы-көрегендік даналық.
Сабақтың мақсаты: 1.Тақырып бойынша алған білімдерін тиянақтап,білімін есептер шығару
барысында тексеру,пәнге қызығушылығын ,танымдық іс –әрекеті мен
ақпараттықмәдениетін қалыптастыру.
2.Алған білімдерін дамыту,сана сезіміне сіңіру:білім-білік дағдыларын
дамыту,шығармашылық ізденістерін арттыру.
3. Оқушылардың теориялық білімдерін практиқалық шеберлікпен
ұштастыру,ұйымшылдыққа,жинақылыққа,еңбекқорлыққа баулу.
Сабақтың типі: Аралас
сабақ,Білімді қорытындылап жүйелеу.
Сабақтың әдісі: « Алтын сандақ» ойын элементтері, сұрақ –жауап
,есептер шығару.
Сабақтың түрі: Білімді қорытындылау,қайталау.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта.
Сабақтың барысы: 1.Кіріспе бөлім.Сабақтың барысымен таныстыру.
2.Негізгі бөлім:
а) Тас қақпа: қайталау сұрақтары.
1.Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз не ?
2. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің шешімі дегеніміз не ?
3. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу дегеніміз не ?
4. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесі және оны шешеу тәсілдері .
5.Теңдеулер жүйесін қолданып есептер шығарудың алгоритмі ?
6. Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу алгоритмі?
7. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін қалай шешеміз?
б)Күміс қақпа: ауызша есептер шығару.
1.Теңсіздіктер жүйесін
жазыңдар.(1 сурет) у
1,5
![]()
1
у -6
000
6 х
•2
•2
0
х
1-сурет
2 .а) Шеңбердің теңдеуін жазыңдар.
б) Суреттегі түзудің теңдеуін
у=кх+в сызықтық функциясының жалпы түрін пайдаланып жазыңдар.
у
• х
-3
-2 •
|
|
|
|
• • •
• •
в) Алтын қақпа: есептер шығару.(емтихан есептер жинағынан)
19.1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер.
а)
б) 
38.1 а)
5в42.а) 
5в43.
а)
5с.60.а)
5с.62.а)
у=
г)Алтын сандық: есептер жинағынан №51,71 есептер.
3.Қорытынды бөлім .(мини -тест)
1- нұсқа 2-нұсқа
-
Теңдеулердің қайсысы екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу.
А.3х-у2 =5
; В.х2 +5у-8=0; А. у2 –х3 =6;
В.
+5у=0;
С.
у3
-7=0 ;
Д.
+х=1,7; С. 2х2 -2у=1,7; Д. 19х+ у2 =7
2. Сандар жұбының қайсысы мына теңдеудің шешімі болады ?
0,7х-13у+6=0 0,5х+6у-2=0
А.(1;10) ; В.(10;1); А. (2;0); В.(4;0,);
С. (0;0,5) ; Д.(-10;-1); С. (-4;0); Д. (4;1).
3.Центрі
А(-2;0)
нүктесі,ал радиусы R=4
(R=3) болатын шеңбердің теңдеуін жазыңдар.
А.х2 +(у +2)2 =16 ; В.(х+2)2 +у2=4; А. х2 +(у +3)2 =3; В. (х+3)2 +у2=9;
С.
.(х+2)2 +у2=16; Д.
.(х-2)2 +у2=16; С. х2+(у +3)2 =9;
Д. х2+(у -3)2 =9.
4.Ең үлкен бүтін шешеімін табыңдар:

А.1 ; В.2 ; С.3 ; Д. 0 ; А.6 ; В.5 ; С.4 ; Д. 0 ;
5. Ең кіші бүтін шешеімін табыңдар:

А.-4 ; В.-3 ; С.-5 ; Д. 0 ; А.-10 ; В.-6 ; С.1 ; Д. 6 ;
Бағалау критерийі:
-
-
Есептер
балл
бағалау
1-2
1 балл
1-4б ; баға «3»
3
2 балл
4-9 б; баға «4»
4-5
3балл
10б ; баға «5»
-
4.Білімдерін бағалау.Үйге тапсырма беру.№ 5с.62.б) ; № 65с.60. б) ,№ 5в54(а,б)
Сабақты Жүсіп Баласағұнның сөзімен аяқтадым.
« Біле бер қанша білсең – тағы тіле,
Жетерсің мақсатыңа біле, біле »
шағым қалдыра аласыз













