Ашық сабақ Теңге . Монета және қағаз ақша

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Теңге . Монета және қағаз ақша

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу мақсатында
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пәні: Қазақ тілі

Ортақ тақырып

Бөлім

Бөлімше

Сабақ тақырыбы

Дені саудың-жаны сау.

Тыңдалым және айтылым


Оқылым




Жазылым

1.1.Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну

2.2.Мәтіндегі лексикалық бірліктердің қолданылуын түсіну

3.6.Каллиграфиялық нормаларды сақтау

Омоним дегеніміз не?

Құрастырған

Талканбаева Галима Баякуновна

Сынып 2

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу бағдарламасына

сілтеме)

2.1.1.1. Тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу ,мәтін бойынша қойылатын сұрақтарға жауап беру;

2.2.2.1.Синоним,антоним,омоним(сөздік қолдану)сөздерді ажырату және мағынасын түсіну,сөйлеу барысында қолдану;

2.3.5.1. Жіберілген пунктуациялық,орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: тыңдалған мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп,мәтінде жалпы не туралы айтылғанын түсіну.Сауатты,көркем жазу.

Көптеген оқушылар: диалогке қатысу; Мәтіндегі негізгі ойды анықтау.

Кейбір оқушылар: берілген тапсырма бойынша ереже шығара алады.Омонимді қатыстырып сөйлем құрау.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу және түсіну. Қолдану


Бағалау критерийлер

- тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеп ,мағынасын анықтайды;

- мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

- синоним,антоним,омоним сөздерді ажыратады;

- синоним,антоним,омоним мағынасына қарай қолданады;

- жіберілген пунктуациялық,орфографиялық қателерді түзетеді.


Тілдік мақсат


Оқушылар:

Пәнге тән лексика мен терминология:


Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:


Талқылауға арналған сұрақтар:


Құндылықтарды дарыту

Құрмет, ынтымақтастық, ашықтық,өмір бойы білім алу.

Пәнаралық байланыстар


Әдебиеттік оқу мәтінмен жұмыс

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивтік тақта, компьютер

Бастапқы білім

Сөз және оның мағынасы тақырыбы бойынша игерген білімдеріне негізделіп меңгертіледі.

Жоспар

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы




3 мин








7 мин


Ұйымдастыру кезеңі

«Кездесу,амандасу» ойыны

Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, амандасады.


Үй тапсырмасын тексеру.

Сөз және оның мағынасы тақырыбынан игерген білімдерін «Қаламдарды ортаға!» әдісі арқылы бекіту.


Қызығушылықты ояту

«Ой сергек» ойыны арқылы төрт топқа бөліну.Топқа бөлу/ жіктеу арқылы жасырын саралау /

Топтық жүмыс.

Мозаика арқылы топтасу.Мозаикадағы әрбір сөздің басты буынын қосып,сөз шығаруға арналған сөзжұмбақ беріледі.Жасырынған сөз сол топтың аты болады.

1-топ Анттар,ондық,имбирь------антоним;

2-топ Сирия,нота,нимфа---------------синоним;

3-топ Отан,мода,нимфа--------------омоним;


-балалар, біз қандай топтарға бөліндік?

-бұлардың бәрін қай тарауда өтеміз?

-осы сөздердің ішінде қайсысы сендерге таныс емес?

Олай болса біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай

болмақ ? (оқушы жауабын тыңдау)

-(Омоним дегеніміз не?)

-ендеше осы сабағымыздың мақсатын құрайық.

-балалар, бүгінгі сабақта не туралы біледі екенбіз?

-бүгінгі сабағымызда омоним сөздерді ажыратып, мағынасын түсінеміз, сөйлеу барысында қолдануды үйренеміз;


(ҚБ) -Балалар, сендерге қазір мен бағалау парақшасын таратып беремін. Әр тапсырманы орындаған сайын дискриптордың орындалуына байланысты құстың тұмсығын қойып отырасыздар.















Shape1

антоним



Shape2

синоним кешкасасасас




Shape3

омоним


























Сабақтың ортасы


7 мин








































8 мин











































12 мин


1-тапсырма. Жұптық жұмыс. \Айтылым және тыңдалым\


Саралау тәсілі (диалог және қолдау көрсету)

Белсенді оқу (сұрақ қою және талқылау)


17-жаттығу,мәтінді түсініп оқы.Мәтіннің мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қойып және жауап береді. «Жариялау» әдісімен әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек.Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5минут)басқа қатысушылар алдында сөйлеп,топ ұстанымын жеткізеді.


Ынталандырушы бағалау «От шашу»әдісі

Қалыптастырушы бағалау «Бағалау парағын» толтырады.

Бағалау критерийі:


Дескриптор:


құс тұмсығы белгісі

- тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеп , мағынасын анықтайды;

- мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;


- тыңдаған мәтін бойынша түсінбеген сөздерді түртіп алады;


- сөздің мағынасын анықтайды;


- мазмұн бойынша сұрақтарға жауап береді.




2-тапсырма.

Топтық жұмыс.\Оқылым. Жазылым\ «Ойлан-жұптас- бөліс»әдісі


Саралау тәсілі /қарқын/

Белсенді оқыту /бекіту және қолданысқа енгізу/


18-жаттығу. Жүз сөзінің әр мағынасына сөйлем құрап жаз.

1)Жүз саны

2)Адамның жүзі

3) Етістіктің бұйрық райы

4)Пышақтың жүзі

5)Үш жүз

Бағалау критерийі:



Дескриптор:


құс тұмсығы белгісі

- синоним,антоним,

омоним сөздерді ажыратады. Синоним,антоним,

омоним мағынасына қарай қолдану.

- омоним сөздерін басқа сөздерден ажыратады;



- сөздің мағынасына қарай қолданады;


Дыбысталуы бірдей,білдіретін мағыналары басқа-омоним сөзі екенін біледі.




Ынталандырушы бағалау «От шашу»әдісі

Қалыптастырушы бағалау «Бағалау парағын» толтырады.


3-тапсырма.

Топтық жұмыс. \Жазылым\«Орындап көр» әдісі


Белсенді оқыту(нұсқау беру және айту )

Саралау тәсілі (тапсырма , диалог және қолдау көрсету,)


1-топ ------антоним;19-жаттығу, «345-әдісі»;(үш минутта , берілген төрт омонимнен , бес топ мүшесі сөйлем құрастырады).

2-топ -------синоним;20-жаттығу, «Венн диаграммасы»;(Ер сөзін диаграммаға салу);

3-топ ------омоним;21-жаттығу; «Ойлан,тап!»әдісі;(Өлеңді оқып,жұмбақты шешу).


Ынталандырушы бағалау «От шашу»әдісі

Қалыптастырушы бағалау «Бағалау парағын» толтырады.



Бағалау критерийі:



Дескриптор:


құс тұмсығы белгісі

- жіберілген пунктуациялық,орфографиялық қателерді түзетеді.


-жіберілген пунктуациялық қателерді түзетеді.


-жіберілген орфографиялық қателерді түзетеді.



4-тапсырма

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы.


Саралау тәсілі «тапсырма» арқылы жүзеге асады;

Белсенді оқыту «қорытынды шығару және есте сақтау» арқылы жүзеге асады.

Өлеңнен әр түрлі мағынада қолданылып тұрған сөзді тауып, астын сыз. Мағынасын түсіндір..

Сөзді әр түрлі мағынада қолданып, сөйлем құрастыр.


Жаз келді де құлпырды,

Қырқаларға гүл тұнды.

Жаз көрпені, кісі күт,

Қонақ келсе, үйге құт.

Жаз әріпті, сандарды,

Жазу – өнер сындарлы



Ынталандырушы бағалау «От шашу»әдісі

Қалыптастырушы бағалау «Бағалау парағын» толтырады.



Бағалау критерийі:




Дескриптор:


құс тұмсығы белгісі

-синоним, антоним,

омоним сөздерді ажыратады;

- синоним,антоним,

омоним мағынасына қарай қолдану;

-өлеңнен омоним сөздерді тауып, астын сызады;

- омоним сөздермен сөйлемдер құрастырады;






Үйге тапсырма:

Дәптермен жұмыс: 23, 25-жаттығулар, 8-бет; Ереже жаттау, өткенді қайталау.















































































Сабақтың соңы




3 мин




Кері байланыс : қалыптастырушы бағалаудың

«Кір жаю» әдісі арқылы сабақтағы алған білімдерін қорытындылау.

Жақсы-жаман, заңғар-асқар, ер, әсем-сұлу, қара, бейбітшілік-майдан,алма,т.б.,сөздерді антоним,синоним және омонимге топтастыру.

-Бүгінгі сабақта не туралы білдіңдер?

-Омоним сөздерінің ерекшеліктері қандай?










Рефлексия «Тазалық» әдісі





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.12.2018
932
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі