Кіріспе
|
Оқушылармен амандасу.
Жүректерге құятыны –
ғажап тіл,
Өмір сырын ұқтырады
сабақ бұл.
Еркін елдің сенім артар
ертеңі –
Сәлеметсіз, ғажап
қыздар, азат ұл!...
Бүгінгі сабағымызда
сіздерден зор талап, биік намыс, терең зерделілікті
күтемін.Барлығыңызға сәттілік
тілеймін.
Үй тапсырмасын
тексеру.
Әдепті сөздер. 5-жаттығу
Кестені толтыр
Оқушы
|
Қандай?
Қайтеді?
|
Сен ойыңдағы оқушыны
қалай жеткізесің?
|
|
Сәлемдесу.Кезекшілік
міндет.
Сөйлемді оқып, кестені
түсіндіреді.
Бірін- бірі критерий арқылы бағалайды. Бас бармақпен
бағалау.
|
Тұсаукесер
|
І.Қызығушылықты ояту.Миға
шабуыл.
Сандықшаны жасыру. Ішінен сөз суырып
алу.
-Бұл не?
- Не үшін қажет деп
ойлайсың?
-Пайдасы қандай?
-Өмірде не үшін қолданады?
-Неден жасалады?
|
Заттың не екенін айтады.
Мағынасын түсіндіреді.
Суырған сөзіне жауап
береді.
|
Негізгі бөлім
|
ІІ. Мағынаны
тану.
1.Ой
шақыру.
Суретке зер салып
қарайық.
-Суреттен кімдерді,
нелерді көріп тұрсыңдар?
- Бұл суреттен
қандай әрекетті байқадыңдар?
- Суреттегі қимылды
бір сөзбен калай атауға
болады?
- Қарым-қатынас
құралдары.
- Ауызекі сөйлеу не
арқылы жүзеге асады?
Тілдің негізгі қызметі
қандай?
2. Ой
қозғау.
1-жаттығу. Көп
нүктенің орнына керекті сөзді қойып жаз. Адамдарға бірін-бірі
түсінуге ... көмектеседі. Сөйлеу арқылы адамдар ... біледі.
Сұрағына ... алады. Алыстағы адамдармен ... жазып
хабарласады.
Керекті сөздер:
жауап, хат, көп, тіл.
2-жаттығу: Аялдама
әдісі. Екі баланың әңгімесін рөлге бөліп
оқыту.
1-топ: Ағасы мен
інісінің арсында қандай әңгіме
болды?
2-топ: Сөйлесу
арқылы інісі қандай мәліметтер
білді?
3-топ: Адамдардың
бір-бірімен қарым-қатынас жасауындағы тілдің, сөйлеудің маңызы
туралы айт.
Шығармашылық
тапсырма.
3-жаттығу. Болжау
әдісі.(тақтамен жұмыс)
Әр суреттегі иттің
«не айтуы» мүмкін екенін адамның тіліне аударып айт. Сурет бойынша
сөйлемдер жаз.
Иттің үргені,
мысықтың мияулағаны сөйлеуге жатпайды.
Неге?
5-жаттығу. Сахналау.
Әңгімені оқы. Сәлім мен
Әлім.
1-топ: үлкендермен
амандасу;
2-топ: құрбыларымен
сәлемдесу;
3-топ:
қоштасу.
|
Сабақтың тақырыбын ашады.
Ақпарат алмасу құралдары туралы
білдіреді.
Суреттерге зер салып
қарайды.
Бір-бірін тыңдап, кезекпен
сөйлейді.
Оқушылар біріге
отырып ережесін айтады.
Тілдің көмегімен
адамдар қоршаған орта туралы көптеген жаңа және қызықты нәрселерді
біледі
.
Сөйлемдерді оқып, танысады. Керекті сөздерді қойып
жазады.
Бір-бірімен қарым-қатынас жасау түрі диалог жүзеге
асады
Ой толғамдарын айтады. Тақтамен жұмыс
жасайды.
Бір-бірінің жауабын толықтырып
отырады.
|
Қорытынды
|
Сиқырлы
сандықша.
1. Сөйлеу не арқылы
жүзеге асады?
2. Бірін-бірі көріп,
естіп тұрған адамдардың қарым-қатынасы қандай тіл? (ауызекі
тіл)
3. Тіл туралы
мақал-мәтел айт.
4.Қазіргі кезде
адамдар бір-біріне қалай хабар
береді?
5. Ежелгі адамдар
бір-біріне қалай хабар
берген?
6.Адамдардың хабарды
жазып беруі қандай тіл? (жазбаша
тіл)
Бағалау.
Үйге тапсырма: 4-жаттығу.
Кері байланыс. Смайлик арқылы
көрсетеді.
|
Сыр сандықтағы сұрақтарға жауап
береді.
Тапсырманы тиянақты
орындайды.
Оқушылар бірін- бірі бағалайды. Сабақтағы көңіл- күйлерін
білдіреді.
|