Материалдар / ашық сабақ "Тілдік жүйе және норма" 10 сынып

ашық сабақ "Тілдік жүйе және норма" 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Тілдік жүйе және норма, тілдік норма және дағды туралы түсінік беру, айырмашылығын ұғындыру; Сын тұрғысынан ойлау шеберлігін, сөйлеу мәдениетін дамыту; Оқыту нәтижелері • Өз ойларын еркін жеткізе білуге дағдыланады; • Тілімізді қадірлеп, құрмет тұтады; • Топпен жұмыс істеуде оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері артады. Сабақтың түрі: Жаңа оқу материалын беру сабағы Сабақтың әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, пікіралмасу; Сыныппен жұмыс түрі: даралап және жұппен; Көрнекіліктер: оқулық, слайд, тапсырмалармен жұмыс. Сабақтың барысы І. Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды түгендеу; Сабаққа дайындықтарын бақылау; 1.Топтарға бөлініп, басқарушылар анықталады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
3264
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Қазақ тілі 10 сынып 13.12.2017жСабақтың тақырыбы: Тілдік жүйе және норма Мақсаты: Тілдік жүйе және норма, тілдік норма және дағды туралы түсінік беру, айырмашылығын ұғындыру;Сын тұрғысынан ойлау шеберлігін, сөйлеу мәдениетін дамыту;Оқыту нәтижелері ·         Өз ойларын еркін жеткізе білуге дағдыланады;·         Тілімізді қадірлеп, құрмет тұтады;·         Топпен жұмыс істеуде оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері артады.   Сабақтың түрі:  Жаңа оқу материалын беру сабағыСабақтың әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, пікіралмасу;Сыныппен жұмыс түрі: даралап және жұппен;Көрнекіліктер: оқулық, слайд, тапсырмалармен жұмыс.Сабақтың барысыІ. Ұйымдастыру кезеңіОқушыларды түгендеу;Сабаққа дайындықтарын бақылау; 1.Топтарға бөлініп, басқарушылар анықталады.ІІ.Үй тапсырмасын тексеру: 2.«Мен саған, сен маған» сұраққа жауап береді. Екі топ бір-біріне сұрақ қояды 1. Әдеби тілдің нормаларын қайталау:Лексикалық нормаОрфоэпиялық нормаӘдеби тілдің нормалары:Орфографиялық нормаГрамматикалық норма2.Оқушылардың тіл туралы мақалалары тыңдалады.Сөздерге морфологиялық талдау жасалады.ІІІ Жаңа сабақ: Тілдік жүйе және норма

Осы жылғы еліміздегі елеулі оқиғалардың бірі. Елбасымыздың «Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру» мақаласындағы 6 басым бағыттары бойынша
  • ҚАЗАҚ ТІЛІН БІРТІНДЕП ЛАТЫН ӘЛІПБИІНЕ КӨШІРУ ЖҰМЫСТАРЫН БАСТАУ
Ереже аялдамасы: Тілдік норма дегеніміз- тілдік таңбалардың \сөз, қосымша, сөйлем\, тілдік амал тәсілдерді қолданыстағы бірізділігі мен реттілігі, белгілі бір тілдік ұжымның дұрыс деп таныған жүйесі. Тілдік норма-әдеби тіл туралы ұғымның ең бір өзекті элементі Ережемен танысып болған соң латын әліпбиінде жазу.

  • «ЖАҢА ГУМАНИТАРЛЫҚ БІЛІМ. ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕГІ 100 ЖАҢА ОҚУЛЫҚ» ЖОБАСЫ
Тапсырмалар аялдамасы:1-топ1. Фразеологиялық тіркестердің  синонимін тауып дұрыс орналастыру:
  • Ереуіл атқа ер салды            -жаугершілікте елін қорғауға аттанды;
  • Жібектей есілген                   -мінезі биязы, жақсы қылықты;
  • Жігіт ағасы болды                          -есейді, орта жасқа келді.
  • Аршын төс                                     -сұлулыққа тән балама теңеу;
  • Құралай көз                                   -сүйкімді, әдемі көз;
  • Мырс етті                              -кекете күлді;
  • Сабыр түбі-сары алтын                 -шыдамдылық, арты жақсылық, игілік.
2-топКестені толтыру

Құр.      Зат есімКиіз үй жабдығы
Құр.      Зат есімТаулы, орманды жерде тіршілік ететін жабай құс
Құр.      ҮстеуБекер, бос, текке, жат, әшейін
Құр.      ЕтістікБір нәрсенің негізін салу, орнату
Құр.     ОдағайЖылқыны шақырғанда не тоқтатарда айтылатын ишарат сөз.


  • «ТУҒАН ЖЕР» БАҒДАРЛАМАСЫ
«Туған жерге туың тік» тақырыбында ойтолғау

  • «ҚАЗАҚСТАННЫҢ КИЕЛІ ЖЕРЛЕРІНІҢ ГЕОГРАФИЯСЫ» ЖОБАСЫ
1-топ: «Той» сөзін қатыстырып, мақал-мәтелдер жазу Батыл жігіт қол бастар, Ақын жігіт той бастар; Тойдың болғанынан боладысы қызық; Шақырусыз тойға барғанша, Таяқ ал да қойға бар.2-топ:4. Кесте ішіндегі сөздерді бір-бірімен байланыстырып фразеологиялық тізбек құраңыз.
Қасашыпарқасыпен
ЖұмағаншаҚасарасындақағымда
Қабақтың қаскөзді
көздіңқаққаншақияндаИт


5.«ЖАҺАНДАҒЫ ЗАМАНАУИ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ МӘДЕНИЕТ» ЖОБАСЫСергіту сәті: Оқушыларды ата-аналарымен бірге екі топ болып сапқа тұрғызып ең соңғы оқушы алдындағы баланың арқасына сурет салады не бір сөз жазады соны табу керек.6.«ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ 100 ЖАҢА ЕСІМ» ЖОБАСЫТалдау аялдамасы:1-топ: Морфологиялық талдауҚазақстандағы 100 жаңа есім ақылымен, қолымен, дарынымен заманды Қазастанды жасап жатқан адамдарды қоғамға танытады. 2-топ: Синтаксистік талдау Туған жерге іңкәрлікпен атсалысу- шынайы патриотизмнің маңызды көрінісі. Бекіту аялдамасы: Тестік жұмыс (барлығы 12 сұрақ)1. «Теле» түбірінен жасалған жаңа атауларды тап:А. Тележурналист, телестанция, телескоп, телекомВ. Телефон, телекомпС. Теледидар, телескоп2. Жалпы қолданыста бар түркі тілдеріне тән сөз:А.тәңірВ.дарханС.үстел3.Тиісті әдебиетте көрсетілген  қағида, ережелерді сақтамау қалай аталады?А.жүйеВ.нормадан ауытқуС.стиль4.Сөзді дұрыс қолданудың негізгі арқауы:А.Әдеби тілдің нормасы;В.Ауызша тілдің нормасы;С.Тілдік норма5.Бас сөзіне жақын сөздер қатарын көрсет:А.баспа, басылым, баспагераспахана, басшыВ.басшы, бас изеуас тұтуС.баспагер, бас көз болу6.Аларман сөзінің мағынасын белгіле.А.Алуға ұмтылған;В.Алды;С.Қақтығыс7. «Радио» сөзіне тіркес бола алатын сөздер:А.станция, техника, аппаратВ.кибернетика, нейлон;С.техника, силон8. «Ту» есім сөзіне жақын сөздерА.босану;В.бекіре;С.байрақ.9. «Ақшам жамырады» сөзінің мағынасыА.Қараңғы түсті;В.Таң шапағаты;С.Таң атты10. «Түртті» сөзіне тізбек бола алатын қатар:А.түлен, сайтан, қол, ажал, көз, сор;В.көз, қол, аяқ, бас;С.түлен, сайтан ажал;11.Әдеби тіл нормасына кірмейтін сөздер:А.Варваризм;В.Диалект;С.Кәсіби сөздер12. Оқулықта көрсетіліп, тиісті сөздікте тіркеліп отыратын норма:А.Жазба тіл нормаларыВ.Кітаби тілС.Әдеби тіл нормаларыБағалау нормасы: 10-12  -«5»;                  6-8    –«3»;8-10 –«4»;                   4-6    –«2»Үйге тапсырма: Кестемен жұмыс: оқулықтағы 174 беттегі кестені толтыру (Жазбаша орындау)Бағалау: Топтардағы берілген тапсырмалар бойынша топ мүшелері бір-бірлерін бағалайды, жиынтық бағалау.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ