|
ББҰА |
Павлодар ауданы білім беру бөлімінің «Заңғар жалпы орта білім беру мектебі»КММ |
|
|
Бөлім |
Қозғалыс
|
|
|
Педагогтың аты-жөні |
Туймебаева А.Т. |
|
|
Күні |
18.02.25 |
|
|
Сынып:8 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы |
Тірек – қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі |
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.6.1 тірек – қимыл жүйесінің қызметтерін сипаттау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Құндылықтар |
Бірлік және ынтымақ: сыныпта жағымды ахуалды сақтай білу Заң және тәртіп: тәртіп пен әділдік Жасампаздық және жаңашылдық: өз шешімдері мен идеяларын ұсына білу |
|
|
3-апта дәйексөзі : |
Тәртіп – тәрбие бастауы |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Басы 2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: - Амандасу; - Оқушыларды түгендеу Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Жылы лебіз» тренингі арқылы оқушылар бір біріне тілектер білдіреді.Жүрекшелерді ұсынып,төстеріне тағады. Шпашкадағы суреттер арқылы топқа бөлу.(3 топқа ) Ми суретіндегілер «Дарындылар» Көз суретіндегілер «Қырандар» Құлақ суретіндегілер «Зейінділер» |
Мұғаліммен амандасады, оқушылар бір – біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тілеп, тілек айтады |
Мақсаты:оқушылар бірін-біріне тілек білдіреді,тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады,сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі;оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады,көңіл- күйін көтереді және бауырмалдылығын оятады. |
презентация |
||||||||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру 5 мин |
Ворд волл қосымшасы арқылы үй тапсырмасын жасау керек |
Үй тапсырмасын тексеру мақсатында берілген сұрақтарға жауап береді Сілтеме арқылы өтіп орындайды |
Бағалаупарағы арқылы бағалау |
интербелсенді тақта |
||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе 5 мин |
(Ұжымдық жұмыс) «Миға шабуыл» әдісі. Құпия мәтін: Бұл жүйе дене құрылымының негізгі іргетасы. Ол бұлшықеттермен және басқа ұлпалармен бірге жұмыс істей отырып, қозғалысқа мүмкіндік береді. Бұл құрылым адамның ішкі органдарын қорғайды және дененің формасын сақтауға көмектеседі. Оның жеке бөліктері дененің әртүрлі қызметтерін атқарады: кейбіреулері жүрек пен өкпені қорғауға қатысады, ал басқалары миды қорғауға арналған. Сонымен қатар, бұл құрылым кальций сияқты маңызды элементтерді сақтайды, бұл адамның жалпы денсаулығы үшін маңызды. Адамның ағзасының мықтылығы мен икемділігін үйлестіре отырып, дененің әртүрлі қимылдарын орындауға мүмкіндік береді. Бұл не? |
Жаңа тақырыппен танысу үшін оқулық пен видео ақпараттар қолданылады |
Бағалаупарағы арқылы бағалау
Сілтеме арқылы өтіп орындайды |
интербелсенді тақта, оқулық Қосымша парақта мәтін Видео ақпарат: https://www.youtube.com/watch?v=eEjHOGft050 |
||||||||||||
|
Ортасы 10 мин 2 мин |
(Топтық жұмыс) Тапсырма 1Мақсаты: Оқушыларды жаңа тақырыппен терең таныстыру және топтық жұмыс арқылы өзара түсіндіру дағдыларын дамыту. Мұғалімнің әрекеті:
Мозайка платформасы арқылы.топтар сүйектерді орнына қояды «Дарындылар» Қол сүйектері «Қырандар»«кеуде сүйектері» «Зейінділер»«Аяқ сүйектері» Сергіту сәті қаңқалар биі
|
Оқушылардың әрекеті:
Сілтеме арқылы өтіп орындайды |
Дескриптор: Тірек-қимыл жүйесінің маңызын сипаттайды 2б Бағалау: «Өзін-өзі бағалау»
Сүйектерді дұрыс анықтайды Әр дұрыс жауап 1 балл |
|
||||||||||||
|
5 мин 7 мин |
жұптық жұмыс Тапсырма 2. Сәйкестік тесті: Берілген сүйектер мен олардың атқаратын рөлдерін сәйкестендіріңіз:
Жауаптар: 1 - D, 2 - B, 3 - A, 4 - C, 5 – E Тапсырма 3. Жеке жұмыс жемістерді кім көп жинау ойыны https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=143269 Қосымша тапсырма егер оқушылар тапсырмаларды жылдам орындап қойса қосымша тапсырма Топтық жұмыс) Тапсырма 4- Тәжірибелік жұмыс (STEAM әдісі)Тапсырма:
5. Шындық/Жалған тесті: Төмендегі сөйлемдердің әрқайсысы дұрыс (Шындық) немесе қате (Жалған) екенін анықтаңыз:
Жауаптар:
|
«Адам қаңқасының
моделі» – негізгі сүйектердің құрылымын
мак
|
Тапсырма аяқталғаннан кейін, жұптар өз жобаларын көршісімен ауысып бірін –бірі тексеріп бағалайды.
Дескриптор: Сүйектер мен рөлдерін дұрыс сәйкестендіреді 5б
Әр топ өз моделін құрастырады. Құрастыру кезінде әрбір элементтің қызметін талқылайды.
Шындық тұжырымды анықтайды 1б Жалған тұжырымды анықтайды 1б
|
Қосымша парақта,таратпа парақтарда
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
«Оқушылар сұрақ қояды» әдісі. Оқушыларға бүгінгі өтілген сабақ бойынша қорытындылау мақсатында сұрақтар қоюға мүмкіндік жасаңыз. Жазбаша түрдегі сұрақтарға арналған «Сұрақтар қорапшасы» оқушылар үшін қарым-қатынас жасаудың өзгешелеу түрі болып табылады. Қорытындылай келе, оқушыларға кері байланыс беріледі.
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі • Мен бүгін сабақта білдім... • Мен бүгінгі сабақта үйрендім... • Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды... • Мен үшін түсініксіз болды... |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
Тексерілді:_______________________
Жемістерді кім көп жинайды тест https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=143269
1. Сүйектің қандай қызметі туралы айтылған?
A) Қозғалыс
B) Тірек қызметі
C) Қорғаныс қызметі
D) Зат алмасу
Жауап: B) Тірек
қызметі
2. Қандай сүйектер қызыл кемігімен толтырылған?
A) Қысқа сүйектер
B) Түтік тәрізді сүйектер
C) Жалпақ сүйектер
D) Бас сүйек
Жауап: B) Түтік тәрізді
сүйектер
3. Бас сүйегінің қандай сүйектері жұп болып табылады?
A) Шүйде және маңдай
B) Төбе және самай
C) Астыңғы жақ
D) Бет және үстіңгі жақ
Жауап: B) Төбе және
самай
4. Омыртқа жотасы неше омыртқадан тұрады?
A) 32–33 омыртқа
B) 33–34 омыртқа
C) 30 омыртқа
D) 25 омыртқа
Жауап: B) 33–34
омыртқа
5. Қолдың еркін қозғалатын сүйектері неше бөлімнен тұрады?
A) 3
B) 5
C) 6
D) 4
Жауап:
A) 3
6. Қаңқаның қандай қызметі ішкі мүшелерді механикалық зақымданудан қорғау?
A)
Тірек қызметі
B) Қорғаныс қызметі
C) Қозғалыс қызметі
D) Қан айналымы қызметі
Жауап:
B)
Қорғаныс қызметі
7. Қандай сүйектер қан жасушаларын түзетін қызыл кемікпен толтырылған?
A)
Түтік тәрізді сүйектер
B) Қысқа сүйектер
C) Жалпақ сүйектер
D) Бас сүйек
Жауап:
A)
Түтік тәрізді сүйектер
8. Қандай сүйектердің құрамында көп мөлшерде минералды заттар болады?
A)
Қысқа сүйектер
B) Түтік тәрізді сүйектер
C) Бас сүйектер
D) Барлық сүйектер
Жауап:
D)
Барлық сүйектер
9. Жамбас белдеуі қандай сүйектерден тұрады?
A) Мықын, шонданай, қасаға
B) Жауырын, бұғана
C) Ортан жілік, асықты жілік
D) Білек сүйектері
Жауап: A)
Мықын, шонданай, қасаға
10. Қаңқадағы сүйектердің негізгі түрлерін атаңыз:
A) Түтік тәрізді және жалпақ
B) Түтік тәрізді және жұмсақ
C)
Сүйек және шеміршек
D) Омыртқалы және тік
Жауап:
A)
Түтік тәрізді және жалпақ

1. Сәйкестік тесті:
Берілген сүйектер мен олардың атқаратын рөлдерін сәйкестендіріңіз:
|
Сүйек |
Атқаратын рөлі |
|
1. Бас сүйек |
A. Жүрек пен өкпені қорғау |
|
2. Жотасы (омыртқа) |
B. Дене мен аяқтарды байланыстырады |
|
3. Қабырғалар |
C. Дене қозғалысын қамтамасыз етеді |
|
4. Қолдар мен аяқтар |
D. Ойлау және сезімдерге жауапты |
|
5. Жамбас сүйек |
E. Ішкі мүшелерді қорғау |
1. Сәйкестік тесті:
Берілген сүйектер мен олардың атқаратын рөлдерін сәйкестендіріңіз:
|
Сүйек |
Атқаратын рөлі |
|
1. Бас сүйек |
A. Жүрек пен өкпені қорғау |
|
2. Жотасы (омыртқа) |
B. Дене мен аяқтарды байланыстырады |
|
3. Қабырғалар |
C. Дене қозғалысын қамтамасыз етеді |
|
4. Қолдар мен аяқтар |
D. Ойлау және сезімдерге жауапты |
|
5. Жамбас сүйек |
E. Ішкі мүшелерді қорғау |
1. Сәйкестік тесті:
Берілген сүйектер мен олардың атқаратын рөлдерін сәйкестендіріңіз:
|
Сүйек |
Атқаратын рөлі |
|
1. Бас сүйек |
A. Жүрек пен өкпені қорғау |
|
2. Жотасы (омыртқа) |
B. Дене мен аяқтарды байланыстырады |
|
3. Қабырғалар |
C. Дене қозғалысын қамтамасыз етеді |
|
4. Қолдар мен аяқтар |
D. Ойлау және сезімдерге жауапты |
|
5. Жамбас сүйек |
E. Ішкі мүшелерді қорғау |
1. Сәйкестік тесті: Берілген сүйектер мен олардың атқаратын рөлдерін сәйкестендіріңіз:
|
Сүйек |
Атқаратын рөлі |
|
1. Бас сүйек |
A. Жүрек пен өкпені қорғау |
|
2. Жотасы (омыртқа) |
B. Дене мен аяқтарды байланыстырады |
|
3. Қабырғалар |
C. Дене қозғалысын қамтамасыз етеді |
|
4. Қолдар мен аяқтар |
D. Ойлау және сезімдерге жауапты |
|
5. Жамбас сүйек |
E. Ішкі мүшелерді қорғау |
1. Сәйкестік тесті:
Берілген сүйектер мен олардың атқаратын рөлдерін сәйкестендіріңіз:
|
Сүйек |
Атқаратын рөлі |
|
1. Бас сүйек |
A. Жүрек пен өкпені қорғау |
|
2. Жотасы (омыртқа) |
B. Дене мен аяқтарды байланыстырады |
|
3. Қабырғалар |
C. Дене қозғалысын қамтамасыз етеді |
|
4. Қолдар мен аяқтар |
D. Ойлау және сезімдерге жауапты |
|
5. Жамбас сүйек |
E. Ішкі мүшелерді қорғау |
1. Сәйкестік тесті:
Берілген сүйектер мен олардың атқаратын рөлдерін сәйкестендіріңіз:
|
Сүйек |
Атқаратын рөлі |
|
1. Бас сүйек |
A. Жүрек пен өкпені қорғау |
|
2. Жотасы (омыртқа) |
B. Дене мен аяқтарды байланыстырады |
|
3. Қабырғалар |
C. Дене қозғалысын қамтамасыз етеді |
|
4. Қолдар мен аяқтар |
D. Ойлау және сезімдерге жауапты |
|
5. Жамбас сүйек |
E. Ішкі мүшелерді қорғау |
(Ұжымдық жұмыс) «Миға шабуыл» әдісі. Құпия мәтін:
Бұл жүйе дене құрылымының негізгі іргетасы. Ол бұлшықеттермен және басқа ұлпалармен бірге жұмыс істей отырып, қозғалысқа мүмкіндік береді. Бұл құрылым адамның ішкі органдарын қорғайды және дененің формасын сақтауға көмектеседі.
Оның жеке бөліктері дененің әртүрлі қызметтерін атқарады: кейбіреулері жүрек пен өкпені қорғауға қатысады, ал басқалары миды қорғауға арналған. Сонымен қатар, бұл құрылым кальций сияқты маңызды элементтерді сақтайды, бұл адамның жалпы денсаулығы үшін маңызды.
Адамның ағзасының мықтылығы мен икемділігін үйлестіре отырып, дененің әртүрлі қимылдарын орындауға мүмкіндік береді.
Бұл не?
-
Бас сүйек дененің барлық бөліктерін қорғауға жауапты. (Шындық / Жалған)
-
Қабырғалар тек қаңқаны ғана қорғайды, бірақ денені қозғалысқа келтірмейді. (Шындық / Жалған)
-
Жамбас сүйек адамның жүрегін қорғауға қызмет етеді. (Шындық / Жалған)
-
Қолдар мен аяқтар дененің қозғалысына көмектеседі, бірақ оларды біріктіретін жамбас сүйегінсіз жұмыс істей алмайды. (Шындық / Жалған)
-
Омыртқа дененің негізгі тірегі ретінде жұмыс істейді, барлық сүйектерді бір-бірімен байланыстырады. (Шындық / Жалған)
Ми суретіндегілер «Дарындылар»
Көз суретіндегілер «Қырандар»
Құлақ суретіндегілер «Зейінділер»
1.Бас сүйек дененің барлық бөліктерін қорғауға жауапты. (Шындық / Жалған)
2.Қабырғалар тек қаңқаны ғана қорғайды, бірақ денені қозғалысқа келтірмейді. (Шындық / Жалған)
3.Жамбас сүйек адамның жүрегін қорғауға қызмет етеді. (Шындық / Жалған)
4.Қолдар мен аяқтар дененің қозғалысына көмектеседі, бірақ оларды біріктіретін жамбас сүйегінсіз жұмыс істей алмайды. (Шындық / Жалған)
5.Омыртқа дененің негізгі тірегі ретінде жұмыс істейді, барлық сүйектерді бір-бірімен байланыстырады. (Шындық / Жалған)
1.Бас сүйек дененің барлық бөліктерін қорғауға жауапты. (Шындық / Жалған)
2.Қабырғалар тек қаңқаны ғана қорғайды, бірақ денені қозғалысқа келтірмейді. (Шындық / Жалған)
3..Жамбас сүйек адамның жүрегін қорғауға қызмет етеді. (Шындық / Жалған)
4.Қолдар мен аяқтар дененің қозғалысына көмектеседі, бірақ оларды біріктіретін жамбас сүйегінсіз жұмыс істей алмайды. (Шындық / Жалған)
5.Омыртқа дененің негізгі тірегі ретінде жұмыс істейді, барлық сүйектерді бір-бірімен байланыстырады. (Шындық / Жалған)
1.Бас сүйек дененің барлық бөліктерін қорғауға жауапты. (Шындық / Жалған)
2.Қабырғалар тек қаңқаны ғана қорғайды, бірақ денені қозғалысқа келтірмейді. (Шындық / Жалған)
3.Жамбас сүйек адамның жүрегін қорғауға қызмет етеді. (Шындық / Жалған)
4.Қолдар мен аяқтар дененің қозғалысына көмектеседі, бірақ оларды біріктіретін жамбас сүйегінсіз жұмыс істей алмайды. (Шындық / Жалған)
5.Омыртқа дененің негізгі тірегі ретінде жұмыс істейді, барлық сүйектерді бір-бірімен байланыстырады. (Шындық / Жалған)
Бағалау парағы
|
№ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
ескертулер |
|
Топтық жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|
Жұптық жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|
Жеке жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|
Модель |
|
|
|
|
|
|
|
Шындық пен жалған |
|
|
|
|
|
|
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ тірек-қимыл жүйесі 8 сынып
Ашық сабақ тірек-қимыл жүйесі 8 сынып
|
ББҰА |
Павлодар ауданы білім беру бөлімінің «Заңғар жалпы орта білім беру мектебі»КММ |
|
|
Бөлім |
Қозғалыс
|
|
|
Педагогтың аты-жөні |
Туймебаева А.Т. |
|
|
Күні |
18.02.25 |
|
|
Сынып:8 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы |
Тірек – қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі |
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.6.1 тірек – қимыл жүйесінің қызметтерін сипаттау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Құндылықтар |
Бірлік және ынтымақ: сыныпта жағымды ахуалды сақтай білу Заң және тәртіп: тәртіп пен әділдік Жасампаздық және жаңашылдық: өз шешімдері мен идеяларын ұсына білу |
|
|
3-апта дәйексөзі : |
Тәртіп – тәрбие бастауы |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Басы 2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: - Амандасу; - Оқушыларды түгендеу Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Жылы лебіз» тренингі арқылы оқушылар бір біріне тілектер білдіреді.Жүрекшелерді ұсынып,төстеріне тағады. Шпашкадағы суреттер арқылы топқа бөлу.(3 топқа ) Ми суретіндегілер «Дарындылар» Көз суретіндегілер «Қырандар» Құлақ суретіндегілер «Зейінділер» |
Мұғаліммен амандасады, оқушылар бір – біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тілеп, тілек айтады |
Мақсаты:оқушылар бірін-біріне тілек білдіреді,тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады,сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі;оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады,көңіл- күйін көтереді және бауырмалдылығын оятады. |
презентация |
||||||||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру 5 мин |
Ворд волл қосымшасы арқылы үй тапсырмасын жасау керек |
Үй тапсырмасын тексеру мақсатында берілген сұрақтарға жауап береді Сілтеме арқылы өтіп орындайды |
Бағалаупарағы арқылы бағалау |
интербелсенді тақта |
||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе 5 мин |
(Ұжымдық жұмыс) «Миға шабуыл» әдісі. Құпия мәтін: Бұл жүйе дене құрылымының негізгі іргетасы. Ол бұлшықеттермен және басқа ұлпалармен бірге жұмыс істей отырып, қозғалысқа мүмкіндік береді. Бұл құрылым адамның ішкі органдарын қорғайды және дененің формасын сақтауға көмектеседі. Оның жеке бөліктері дененің әртүрлі қызметтерін атқарады: кейбіреулері жүрек пен өкпені қорғауға қатысады, ал басқалары миды қорғауға арналған. Сонымен қатар, бұл құрылым кальций сияқты маңызды элементтерді сақтайды, бұл адамның жалпы денсаулығы үшін маңызды. Адамның ағзасының мықтылығы мен икемділігін үйлестіре отырып, дененің әртүрлі қимылдарын орындауға мүмкіндік береді. Бұл не? |
Жаңа тақырыппен танысу үшін оқулық пен видео ақпараттар қолданылады |
Бағалаупарағы арқылы бағалау
Сілтеме арқылы өтіп орындайды |
интербелсенді тақта, оқулық Қосымша парақта мәтін Видео ақпарат: https://www.youtube.com/watch?v=eEjHOGft050 |
||||||||||||
|
Ортасы 10 мин 2 мин |
(Топтық жұмыс) Тапсырма 1Мақсаты: Оқушыларды жаңа тақырыппен терең таныстыру және топтық жұмыс арқылы өзара түсіндіру дағдыларын дамыту. Мұғалімнің әрекеті:
Мозайка платформасы арқылы.топтар сүйектерді орнына қояды «Дарындылар» Қол сүйектері «Қырандар»«кеуде сүйектері» «Зейінділер»«Аяқ сүйектері» Сергіту сәті қаңқалар биі
|
Оқушылардың әрекеті:
Сілтеме арқылы өтіп орындайды |
Дескриптор: Тірек-қимыл жүйесінің маңызын сипаттайды 2б Бағалау: «Өзін-өзі бағалау»
Сүйектерді дұрыс анықтайды Әр дұрыс жауап 1 балл |
|
||||||||||||
|
5 мин 7 мин |
жұптық жұмыс Тапсырма 2. Сәйкестік тесті: Берілген сүйектер мен олардың атқаратын рөлдерін сәйкестендіріңіз:
Жауаптар: 1 - D, 2 - B, 3 - A, 4 - C, 5 – E Тапсырма 3. Жеке жұмыс жемістерді кім көп жинау ойыны https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=143269 Қосымша тапсырма егер оқушылар тапсырмаларды жылдам орындап қойса қосымша тапсырма Топтық жұмыс) Тапсырма 4- Тәжірибелік жұмыс (STEAM әдісі)Тапсырма:
5. Шындық/Жалған тесті: Төмендегі сөйлемдердің әрқайсысы дұрыс (Шындық) немесе қате (Жалған) екенін анықтаңыз:
Жауаптар:
|
«Адам қаңқасының
моделі» – негізгі сүйектердің құрылымын
мак
|
Тапсырма аяқталғаннан кейін, жұптар өз жобаларын көршісімен ауысып бірін –бірі тексеріп бағалайды.
Дескриптор: Сүйектер мен рөлдерін дұрыс сәйкестендіреді 5б
Әр топ өз моделін құрастырады. Құрастыру кезінде әрбір элементтің қызметін талқылайды.
Шындық тұжырымды анықтайды 1б Жалған тұжырымды анықтайды 1б
|
Қосымша парақта,таратпа парақтарда
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
«Оқушылар сұрақ қояды» әдісі. Оқушыларға бүгінгі өтілген сабақ бойынша қорытындылау мақсатында сұрақтар қоюға мүмкіндік жасаңыз. Жазбаша түрдегі сұрақтарға арналған «Сұрақтар қорапшасы» оқушылар үшін қарым-қатынас жасаудың өзгешелеу түрі болып табылады. Қорытындылай келе, оқушыларға кері байланыс беріледі.
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі • Мен бүгін сабақта білдім... • Мен бүгінгі сабақта үйрендім... • Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды... • Мен үшін түсініксіз болды... |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
Тексерілді:_______________________
Жемістерді кім көп жинайды тест https://www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU&idGames=143269
1. Сүйектің қандай қызметі туралы айтылған?
A) Қозғалыс
B) Тірек қызметі
C) Қорғаныс қызметі
D) Зат алмасу
Жауап: B) Тірек
қызметі
2. Қандай сүйектер қызыл кемігімен толтырылған?
A) Қысқа сүйектер
B) Түтік тәрізді сүйектер
C) Жалпақ сүйектер
D) Бас сүйек
Жауап: B) Түтік тәрізді
сүйектер
3. Бас сүйегінің қандай сүйектері жұп болып табылады?
A) Шүйде және маңдай
B) Төбе және самай
C) Астыңғы жақ
D) Бет және үстіңгі жақ
Жауап: B) Төбе және
самай
4. Омыртқа жотасы неше омыртқадан тұрады?
A) 32–33 омыртқа
B) 33–34 омыртқа
C) 30 омыртқа
D) 25 омыртқа
Жауап: B) 33–34
омыртқа
5. Қолдың еркін қозғалатын сүйектері неше бөлімнен тұрады?
A) 3
B) 5
C) 6
D) 4
Жауап:
A) 3
6. Қаңқаның қандай қызметі ішкі мүшелерді механикалық зақымданудан қорғау?
A)
Тірек қызметі
B) Қорғаныс қызметі
C) Қозғалыс қызметі
D) Қан айналымы қызметі
Жауап:
B)
Қорғаныс қызметі
7. Қандай сүйектер қан жасушаларын түзетін қызыл кемікпен толтырылған?
A)
Түтік тәрізді сүйектер
B) Қысқа сүйектер
C) Жалпақ сүйектер
D) Бас сүйек
Жауап:
A)
Түтік тәрізді сүйектер
8. Қандай сүйектердің құрамында көп мөлшерде минералды заттар болады?
A)
Қысқа сүйектер
B) Түтік тәрізді сүйектер
C) Бас сүйектер
D) Барлық сүйектер
Жауап:
D)
Барлық сүйектер
9. Жамбас белдеуі қандай сүйектерден тұрады?
A) Мықын, шонданай, қасаға
B) Жауырын, бұғана
C) Ортан жілік, асықты жілік
D) Білек сүйектері
Жауап: A)
Мықын, шонданай, қасаға
10. Қаңқадағы сүйектердің негізгі түрлерін атаңыз:
A) Түтік тәрізді және жалпақ
B) Түтік тәрізді және жұмсақ
C)
Сүйек және шеміршек
D) Омыртқалы және тік
Жауап:
A)
Түтік тәрізді және жалпақ

1. Сәйкестік тесті:
Берілген сүйектер мен олардың атқаратын рөлдерін сәйкестендіріңіз:
|
Сүйек |
Атқаратын рөлі |
|
1. Бас сүйек |
A. Жүрек пен өкпені қорғау |
|
2. Жотасы (омыртқа) |
B. Дене мен аяқтарды байланыстырады |
|
3. Қабырғалар |
C. Дене қозғалысын қамтамасыз етеді |
|
4. Қолдар мен аяқтар |
D. Ойлау және сезімдерге жауапты |
|
5. Жамбас сүйек |
E. Ішкі мүшелерді қорғау |
1. Сәйкестік тесті:
Берілген сүйектер мен олардың атқаратын рөлдерін сәйкестендіріңіз:
|
Сүйек |
Атқаратын рөлі |
|
1. Бас сүйек |
A. Жүрек пен өкпені қорғау |
|
2. Жотасы (омыртқа) |
B. Дене мен аяқтарды байланыстырады |
|
3. Қабырғалар |
C. Дене қозғалысын қамтамасыз етеді |
|
4. Қолдар мен аяқтар |
D. Ойлау және сезімдерге жауапты |
|
5. Жамбас сүйек |
E. Ішкі мүшелерді қорғау |
1. Сәйкестік тесті:
Берілген сүйектер мен олардың атқаратын рөлдерін сәйкестендіріңіз:
|
Сүйек |
Атқаратын рөлі |
|
1. Бас сүйек |
A. Жүрек пен өкпені қорғау |
|
2. Жотасы (омыртқа) |
B. Дене мен аяқтарды байланыстырады |
|
3. Қабырғалар |
C. Дене қозғалысын қамтамасыз етеді |
|
4. Қолдар мен аяқтар |
D. Ойлау және сезімдерге жауапты |
|
5. Жамбас сүйек |
E. Ішкі мүшелерді қорғау |
1. Сәйкестік тесті: Берілген сүйектер мен олардың атқаратын рөлдерін сәйкестендіріңіз:
|
Сүйек |
Атқаратын рөлі |
|
1. Бас сүйек |
A. Жүрек пен өкпені қорғау |
|
2. Жотасы (омыртқа) |
B. Дене мен аяқтарды байланыстырады |
|
3. Қабырғалар |
C. Дене қозғалысын қамтамасыз етеді |
|
4. Қолдар мен аяқтар |
D. Ойлау және сезімдерге жауапты |
|
5. Жамбас сүйек |
E. Ішкі мүшелерді қорғау |
1. Сәйкестік тесті:
Берілген сүйектер мен олардың атқаратын рөлдерін сәйкестендіріңіз:
|
Сүйек |
Атқаратын рөлі |
|
1. Бас сүйек |
A. Жүрек пен өкпені қорғау |
|
2. Жотасы (омыртқа) |
B. Дене мен аяқтарды байланыстырады |
|
3. Қабырғалар |
C. Дене қозғалысын қамтамасыз етеді |
|
4. Қолдар мен аяқтар |
D. Ойлау және сезімдерге жауапты |
|
5. Жамбас сүйек |
E. Ішкі мүшелерді қорғау |
1. Сәйкестік тесті:
Берілген сүйектер мен олардың атқаратын рөлдерін сәйкестендіріңіз:
|
Сүйек |
Атқаратын рөлі |
|
1. Бас сүйек |
A. Жүрек пен өкпені қорғау |
|
2. Жотасы (омыртқа) |
B. Дене мен аяқтарды байланыстырады |
|
3. Қабырғалар |
C. Дене қозғалысын қамтамасыз етеді |
|
4. Қолдар мен аяқтар |
D. Ойлау және сезімдерге жауапты |
|
5. Жамбас сүйек |
E. Ішкі мүшелерді қорғау |
(Ұжымдық жұмыс) «Миға шабуыл» әдісі. Құпия мәтін:
Бұл жүйе дене құрылымының негізгі іргетасы. Ол бұлшықеттермен және басқа ұлпалармен бірге жұмыс істей отырып, қозғалысқа мүмкіндік береді. Бұл құрылым адамның ішкі органдарын қорғайды және дененің формасын сақтауға көмектеседі.
Оның жеке бөліктері дененің әртүрлі қызметтерін атқарады: кейбіреулері жүрек пен өкпені қорғауға қатысады, ал басқалары миды қорғауға арналған. Сонымен қатар, бұл құрылым кальций сияқты маңызды элементтерді сақтайды, бұл адамның жалпы денсаулығы үшін маңызды.
Адамның ағзасының мықтылығы мен икемділігін үйлестіре отырып, дененің әртүрлі қимылдарын орындауға мүмкіндік береді.
Бұл не?
-
Бас сүйек дененің барлық бөліктерін қорғауға жауапты. (Шындық / Жалған)
-
Қабырғалар тек қаңқаны ғана қорғайды, бірақ денені қозғалысқа келтірмейді. (Шындық / Жалған)
-
Жамбас сүйек адамның жүрегін қорғауға қызмет етеді. (Шындық / Жалған)
-
Қолдар мен аяқтар дененің қозғалысына көмектеседі, бірақ оларды біріктіретін жамбас сүйегінсіз жұмыс істей алмайды. (Шындық / Жалған)
-
Омыртқа дененің негізгі тірегі ретінде жұмыс істейді, барлық сүйектерді бір-бірімен байланыстырады. (Шындық / Жалған)
Ми суретіндегілер «Дарындылар»
Көз суретіндегілер «Қырандар»
Құлақ суретіндегілер «Зейінділер»
1.Бас сүйек дененің барлық бөліктерін қорғауға жауапты. (Шындық / Жалған)
2.Қабырғалар тек қаңқаны ғана қорғайды, бірақ денені қозғалысқа келтірмейді. (Шындық / Жалған)
3.Жамбас сүйек адамның жүрегін қорғауға қызмет етеді. (Шындық / Жалған)
4.Қолдар мен аяқтар дененің қозғалысына көмектеседі, бірақ оларды біріктіретін жамбас сүйегінсіз жұмыс істей алмайды. (Шындық / Жалған)
5.Омыртқа дененің негізгі тірегі ретінде жұмыс істейді, барлық сүйектерді бір-бірімен байланыстырады. (Шындық / Жалған)
1.Бас сүйек дененің барлық бөліктерін қорғауға жауапты. (Шындық / Жалған)
2.Қабырғалар тек қаңқаны ғана қорғайды, бірақ денені қозғалысқа келтірмейді. (Шындық / Жалған)
3..Жамбас сүйек адамның жүрегін қорғауға қызмет етеді. (Шындық / Жалған)
4.Қолдар мен аяқтар дененің қозғалысына көмектеседі, бірақ оларды біріктіретін жамбас сүйегінсіз жұмыс істей алмайды. (Шындық / Жалған)
5.Омыртқа дененің негізгі тірегі ретінде жұмыс істейді, барлық сүйектерді бір-бірімен байланыстырады. (Шындық / Жалған)
1.Бас сүйек дененің барлық бөліктерін қорғауға жауапты. (Шындық / Жалған)
2.Қабырғалар тек қаңқаны ғана қорғайды, бірақ денені қозғалысқа келтірмейді. (Шындық / Жалған)
3.Жамбас сүйек адамның жүрегін қорғауға қызмет етеді. (Шындық / Жалған)
4.Қолдар мен аяқтар дененің қозғалысына көмектеседі, бірақ оларды біріктіретін жамбас сүйегінсіз жұмыс істей алмайды. (Шындық / Жалған)
5.Омыртқа дененің негізгі тірегі ретінде жұмыс істейді, барлық сүйектерді бір-бірімен байланыстырады. (Шындық / Жалған)
Бағалау парағы
|
№ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
ескертулер |
|
Топтық жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|
Жұптық жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|
Жеке жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|
Модель |
|
|
|
|
|
|
|
Шындық пен жалған |
|
|
|
|
|
|
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі
• Мен бүгін сабақта білдім...
• Мен бүгінгі сабақта үйрендім...
• Бүгінгі сабақта мен үшін жаңалық болды...
• Мен үшін түсініксіз болды...
шағым қалдыра аласыз













