Материалдар / Ашық сабақ Тірі ағзаларды жүйелеу 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Тірі ағзаларды жүйелеу 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жекелей жұптық топтық жұмыстар орындалып, керібайланыстар арқылы тексерілед
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Шілде 2018
1202
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспарының шаблоны
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1. Тірі ағзаларды жүйелеу. .
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыТірі ағзалардың 5 патшалығына сипаттама: Прокариоттар, протисталар, саңырауқұлақтар,өсімдіктер, жануарлар



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.1.1.1. Жүйелеудің маңызын түсіндіру
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар:Жүйелеу туралы анықтаманы біледіБасым бөлігі:Жүйелену алгоритміндегі айырмашылықтарды біледіКейбір оқушылар:Өсімдіктер мен жануарларды толыққанды жүйелеп зерделейді
Бағалау критерийіНегізгі жүйелік топтарды және оларға тән белгілерді анықтайды.Жүйелеудің маңызын түсіндіреді.
Тілдік мақсаттарТүр, тұқымдас, туыс, отряд, класс, тип, патшалық, дүние, бөлім- сипаттама бере алады. Жазылым дағдысы.
Құндылықтарға баулуЗайырлы қоғам және жоғары руханият.Біздің еліміз әлемдік қауымдастықта рухани әлем мен келісімнің оң үлгісі ретінде қабылданады. Джигсо әдісінде қолданам.
Пәнаралық байланысГеография. Тірі ағзалардың Жер бетінің 4 қабығында таралуы
Алдыңғы білім7.3.2.3. Қ.Р. Қызыл кітабы.Жергілікті өңірдің Қ.Р. Қызыл кітабына енген өсімдіктері мен жануарлары туралы біледі.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың басы «Сыныптағы заттар» тренингі 2 мин





7-мин



Білу кезеңі«Артығы қайсы?» әдісі 5-мин
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, назарын сабаққа аудару, топ ережесін құру «Сыныптағы заттар» тренингін ойнату.Мақсаты: оқушылар сыныптан негізгі 4 затты таңдап, бір минут ішінде оны өзіне немесе өзінің көңіліне ұқсастығын ойласытырып, топ ішінде бір-біріне айтып беруі керек.Мысалы: «Мына төбедегі шам маған ұқсас екен: менің де көңілім қазір жарқырап тұр. Топқа біріктіру.1-топ: «Қазақстанның Қызыл кітабының” бірінші басылымы»2-топ: «Қазақстанның Қызыл кітабының” екінші басылымы»3-топ: «Қазақстанның Қызыл кітабының” үшінші басылымы»4-топ: «Қазақстанның Қызыл кітабының” төртінші басылымы»Үй тапсырмасын тексеру. Топтық жұмыс .Нұсқау:Топқа бірнеше сөздер, суреттер, сызбалар беріледі.Әрбір топ өз тобының атына сай дұрыс жауаптарды таңдай отырып, бірізіділікпен құрастыру арқылы қорғап дәлелдейді. Топ мүшелері ынтымақтаса отырып, бір-бірін тыңдайды, дұрыс ақпаратты саралау арқылы өзара бағалайды.
Ресурстар


Критерий:Жергілікті өңірдің ҚР.Қызыл кітабына енгізілген жануарлар мен өсімдіктерді анықтайды.Дескриптор.1. Қазақстанның Қызыл кітабына енген өсімдіктер мен жануарларды анықтап,сурет немесе схема бойынша қорғайды. Оқушыларды уәждік бағалау «жақсы», «керемет», «өте жақсы» сөздерімен смайликтер арқылы бағалау.Смайликтерөте жақсы

керемет

жақсы

Сабақтың ортасы

Миға шабуыл» әдісі20-мин











ДЖИГСО” әдісі















Қолдану кезеңі









«Серпілген сауал» әдісі





«Т кестесі» әдісі

11 мин

Зайырлы қоғам және жоғары руханият.Біздің еліміз әлемдік қауымдастықта рухани әлем мен келісімнің оң үлгісі ретінде қабылданады.Миға шабуыл. Жетекші сұрақтар.1.Табиғат дегеніміз не?2.Тірі табиғат деген не?3.Өлі табиғат деген не?Оқушыларды түстер бойынша 5 топқа біріктіру.1-топ: Прокариоттар2-топ:Протисталар3-топ:Саңырауқұлақтар4-топ:Өсімдіктер5-топ:ЖануарларМақсаты: оқушыларды топтық жұмыс жасауға баулу, өз ойларын ашық жеткізе білуге үйрету.2 минут өткен соң оқушыларды алмастыру.Бірнеше рет алмастыру арқылы сынып толық бір-біріне оқыта отырып оқиды.Критерий:Тірі ағзаларды сипаттамаларына қарай жүйелік топтарға бөлуДескриптор.Білім алушы:-Жүйелік топтарға тән сипаттамаларды анықтайды.

1-топ: Прокариоттар2-топ:Протисталар3-топ:Саңырауқұлақтар4-топ:Өсімдіктер5-топ:ЖануарларКритерий:Дескриптор.Білім алушы:-Жүйелік топтарға тән сипаттамаларды анықтайды.«Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалауА деңгейдегі сұрақ.Тірі ағзалардың жүйелеудің маңызын түсіндіріңізВ деңгейдегі сұрақ.Жануарларды жүйелеуде қолданылатын ең таксондық бірліктен бастап ретімен жазыңыз.С деңгейдегі сұрақ. Жүйелеуде бинарлық номенклатураның маңызын түсіндіріңіз.Төменде саңырауқұлаққа тән белгілер берілген. Саңырауқұлақтың өсімдікке және жануарға тән белгілерін тиісті торкөзге «+» қою арқылы анықтаңыз. Дескриптор Білім алушы - жүйелеудің маңызын түсіндіреді; - таксондық бірліктердің атауын ретімен жазады; - жүйелеуде бинарлық номенклатураның маңызын түсіндіреді; - саңырауқұлақтар және өсімдіктер патшалықтарының ортақ белгілерін анықтайды; - саңырауқұлақтар және жануарлар патшалықтарының ортақ белгілерін анықтайды.«Екі жұлдыз, бір тілек» бағалау.
Оқулық















































ҚБ14-бет



Саралау – Сіз қандай тәсілмен қабілетті көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау
Барлық оқушылар:Джиксо әдісі арқылы , жүйелеу туралы анықтаманы білутапсырмасын орындау барысында оқушылар жүйелеуді анықтады .Басым бөлігі:«Серпілген сауал» әдісі арқылы деңгейлік тапсырмаларда жүйелену алгоритміндегі айырмашылықтарды білді.Кейбір оқушылар:Т кестесі арқылы өсімдіктер мен жануарларды толыққанды жүйелеп зерделеді.Бағалау критерийлері мен дескрипторларға сүйене отырып әр тапсырмадан кейін оқушыларды уәждік бағалау мен смайликтер, екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағаланды.









Топ ережесіне бағынуТехника қауіпсіздік ережесін сақтау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!