Материалдар / Ашық сабақ "Тірі ағзалардың сан алуан түрлілігі" 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Тірі ағзалардың сан алуан түрлілігі" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып жаратылыстану "Тірі ағзалардың сан алуан түрлілігі" қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2024
75
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Тірі ағзалардың сан алуандығы


Білім беру ұйымының атауы

«№25 жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:

6.4А Экология және тұрақты даму

Педагогтің аты-жөні:

Сопбекова Жулдызай Ермекбаевна

Күні:

28.04.2023 ж

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тірі ағзалардың сан алуан түрлілігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.6.2.2 жергілікті экожүйелердегі тірі ағзалардың алуан түрлілігін зерттеу

Сабақтың мақсаты:

Жергілікті экожүйелердегі тірі организмдердің алуан түрлілігін зерделейді.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3. Оқушыларды топтарға бөлу

Көгершіннің хаты бойынша 3 топқа біріктіру.

I – «Продуцент» тобы

II – «Консумент» тобы

III – «Редуцент» тобы

Топ ережесін еске түсіру

Оқушылар сәлемдеседі. Оқушылар топтарға бөлінеді.





ҚБ

Топқа бөліну үшін арналған суреттер


5 минут

"Сұрақты таңда" әдісі бойынша білімді пысықтау. (wordwall бағдарламамен өткенді қайталау арқылы сұрақтарға жауап береді).

Экология және тұрақты даму бөлімінің негізгі анықтамаларды сұрау:

  1. Экожүйе

  2. Экожүйе құрамы

  3. Экотоп

  4. Биоценоз

  5. Биоценоздың түрлері

  6. Продуценттер

  7. Консументтер

  8. Редуценттер

  9. Экологиялық пирамида

  10. Экология

Сұрақтарға жауап береді.

Қошеметтеу. Өзін-өзі бағалау



Интерактивті тақта wordwall бағдарлама

Ноутбук

Слайд


Жаңа сабаққа кіріспе


2минут

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.


Видео тамашалау. Видеосабақ бойынша пікір алмасады.





ҚБ


Интерактивті тақта Видео «Биоалуантүрлілік»

Слайд


Сабақтың ортасы

15 минут.

1-тапсырма. Топтық тапсырма

«Зерттеу жүргіз»

1. Суреттерде берілген «Орман» «Шөл» және «Суқойма» экожүйелерінің түр құрамын зерттейді.

2. Берілген экожүйелердегі түрлерді анықтайды

3. Продуцент, консумент және редуценттерге жататын түрлерді атайды.

Олардың экологиялық рөлін көрсетеді.

4. Зерттелген экожүйенің қоректік тізбегіне мысал келтіреді.

5. Қорытынды жасайды.


Дескриптор: Жалпы – 5 балл.

-Зерттеу жұмысын орындайды.

-Топпен бірлесіп жұмыс жасайды.

Оқулық,

жұмыс дәптері

ҚБ: Топтар бірін- бірі бағалайды

Сергіту сәті


2 минут


«Бой сергіту жаттығуы»

Егер мектепке қуана – қуана келсеңіздер, оң қолдарыңызды көтеріңіздер!

Егер өз білімдеріңізге сенімді болсаңыздар, сол қолдарыңызды көтеріңіздер!

Егер еліміздің тағдыры маңызды болса, бір қадам алға бас!

Егер өздеріңізді отанымыздың патриоты деп есептесеңіздер, екі қолдарыңызды алға созыңыздар.

Егер еліміздің болашағы сіздердің қолдарыңда екендігіне сенімді болсаңыздар, қол соғыңыздар!

Оқушылар қимылдарын жасайды.

Өзара бағалау, қате жасаса кері байланыс беру.


слайд

8 минут


2-тапсырма. Жұптық тапсырма. "Бірге ойлаймыз. Бірге жоспарлаймыз" әдісі.



2. «Табиғи-климаттық зоналар» картасын пайдаланып, әртүрлі экожүйеге мысал келтіреді. Олардың қайсысы алуан түрлерге бай, қайсысында түрлер аз деп ойлайсың? Жауабың дәлелдейдіShape1

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

- Картамен жұмыс жасайды.

Оқулық,

жұмыс дәптері



5 минут

3-тапсырма. Жеке жұмыс. «Күн шуағы» әдісі


Оқушылар күннің астындағы бұлттардың артында тапсырмалар жазылады. Әр оқушы бұлтты алып, сұрақтарға жауап беру арқылы күнді бұлттан шығарамыз. Сонда күн шуағын шашып, бұлттан шығады.

1 бұлт – Қазақстанның шөл экожүйелерінде тіршілік ететін жануарды ата?(Тасбақа)

2 бұлт – Дала экожүйесінде тіршілік ететін тірі ағзаларды атаңыз? (Кекілік,бетеге)

3 бұлт – Тау экожүйесінде тіршілік ететін жануарды ата?(Барыс)

4 бұлт – Қандай тау өсімдіктерін білесің?(бөріқарақат, эфедра)

5 бұлт – Дала өсімдіктерін ата?(жусан,шеңгел, сәлбен)

6 бұлт – Су айдындарында қандай өсімдіктер өседі? (балдыр,тұңғиық)

7 бұлт – Өсімдіктердің әртүрлілігі қай экожүйеде жоғары болады? (орман)

8 бұлт – Өсімдік үшін далалық жерде жылдың ең қолайлы уақыты қай мезгіл? (көктем)

9 бұлт - Қазақстанның шөл экожүйелерінде өсетін өсімдіктерді ата?(сексеуіл, түйетікенек,жантақ)

10 бұлт – Экология дегеніміз не? (тірі организмдердің өзара бір-бірімен және қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы ғылым)

11 бұлт – Жанды табиғат патшалығы нешеге бөлінеді? (5)

12 бұлт – Өсімдіктер мен жануарларды топқа бөлу жүйесін әзірлеген ғалым кім?(К.Линней)


Дескриптор: Жалпы - 2 балл.

  • Сұрақтарға жауап береді.

Күн шуағы тапсырмасы

Сабақтың соңы

Рефлексия

5 мин.


Рефлексия: «Хайуанаттар бағы»

Сабақтан алған әсерлерін бананға төмендегі сұрақтар арқылы маймылдың суретіне барып жапсырады:

Мен барлығын түсіндім, мысалы....

Менің сұрақтарым бар, мысалы...

Мен түсінбедім, мысалы...

Үйге тапсырма: Тірі ағзалардың сан алуандығы


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

ҚБ

Рефлексия парағы




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!