Сабақтың басы:
(5
мин)
|
-Ұйымдастыру. Психологиялық жағдай
жасау.
-«Flippity.net» сайтымен топқа
бөлу
-Үй
тапсырмасын Графикалық
диктант (ЕБҚ)
(Сұрақтарға
"иә", "жоқ" сөздері арқылы жауап беру) 1. Электр
зарядтарының кез-келген реттелген қозғалысы электр тогы деп
аталады. (Иә) 2. Ток күшінің
өлшем бірлігі-Ом (Жоқ) 3. Электр тогын
толық сипаттау үшін өткізгіштің бірлік қимасынан қандай ток
өтетінін сипаттайтын шама- ток тығыздығы деп аталады.
(Иә) 4. Кедергіні
өлшейтін құрал - амперметр. (Жоқ) 5. Өткізгішті
тізбектей қосқанда барлық өткізгіштегі ток күші әртүрлі.
(Жоқ) 6.Өткізгіштің
меншікті кедергісінің формуласы: I= U* R ;
(Жоқ) 7. Амперметр
тізбекке тізбектей жалғанады. (Иа) 8. Түйін деп
екі нүктенің тоғысқан нүктесі. (Жоқ) 9. Өткізгіштегі
ток күшінің кернеуге тәуелділігі вольт-амперлік сипаттамасы деп
аталады. (Иә) 10. Тұрақты ток
мына формуламен анықталады - I=q/t (Иә)
-
«Броуындық қозғалыс» арқылы жаңа тақырыпты ашады. Тірек сөздерді
тақтаға іледі.
|
-Оқушылар
ортаға шығып сайд арқылы бөлінген оқушылармен бірігіп, топқа
бөлінеді. Жалпы екі топқа бөлінеді.
-Графикалық диктантты орындайды
-Тірек
сөздер алып жаңа тақырыпты ашады.
|
Бағалау
критерийі:
Электр
тогы, ток күшін және өткізгіштерді жалғаудың түрлерін
анықтайды
Дискриптор:
-Электр
тогының анықтамасын жазады;
-Ток
күшінің өлшем бірлігі табады;
-Өткізгіштерді тізбектей
шамаларды
анықтайды;
Стикер арқылы өзін-өзі бағалау.
|
-«Flippity.net» сайт
Тірек сөздер:
Кедергі, ток күші, кернеу
|
Сабақтың ортасы:
35
мин
|
Білу.
Түсіну
(Түртіп
алу стратегиясы) (ЕБҚ)
Оқушылар
жаңа тақырыпты топта талқылайды. Формулаларды түртіп
жазады.
1-тапсырма
«Ойлан,
жұптас, бөліс» әдісі арқылы теориялық білімдерін қолдану деңгейіне
құрылымдалған тапсырмалар беріледі.
1.Айман
ток көзінің ішкі кедергісін анықтау үшін келесі тізбекті
құрастырды. (1-сурет)
А)
Тізбектің сызбасында қандай қателіктер бар? (ЕБҚ)
Б) Айман
дұрыс сызбаны пайдалана отырып,
төмендегі
кестеде берілген мәндерді алды.
Кестеде берілген мәндер арқылы график
тұрғызыңдар. (ЕБҚ)
Ток күші (I) А
|
Кернеу (U) В
|
0,5
|
1,2
|
0,9
|
1,0
|
1,5
|
0,8
|
1,9
|
0,6
|
2,5
|
0,4
|
1-кесте
2.Тұрақты ток көзінің ЭҚК-12В және ішкі кедергісі
r=1 Ом, сыртқы кедергісі R=9 Ом. Тізбектегі ток күшін, сыртқы
аймақтағы UR кернеудің төмендеуін және тізбектің ішкі
бөлігіндегі Ur кернеуінің төмендеуін анықтаңыз.
2-тапсырма. Жұптық
жұмыс.
«Көршіңмен бөліс» әдісі
1.Электр
шамы және әрқайсысының кедергісі
20 Ом
болатын параллель қосылған екі резистор ЭҚК 36 В аккумуляторға
қосылған. Тізбектегі ток күші 2 А, ал шамның кедергісі R/2 болады.
Аккумулятордың ішкі кедергісін табу керек
(2-сурет)
3-тапсырма. Жеке жұмыс
Функционалдық сауаттылыққа арналған
тапсырма
А).А
нүктесіне ток пен кернеудің қандай мәні сәйкес келеді?
(ЕБҚ)
Б).В
нүктесіне ток пен кернеудің қандай мәні сәйкес келеді?
(ЕБҚ)
В).А
нүктесі мен В нүктесіндегі кедергіні табыңыз? (ЕБҚ)
Г).Графиктен 4 В кернеудегі өткізгіштегі ток
күшін табыңыз және бұл жағдайдағы кедергіні
есептеңіз
Д).
Тапсырманың нәтижесінен қандай қорытынды жасауға
болады?
|
-Тақырыпты
оқи отырып, топта талқылайды, қажетті формулаларды
жазады.
«Ойлан,
жұптас, бөліс» әдісі арқылы берілген құрылымдалған тапсырманы
алдымен жеке, кейін жұпта талдайды, нәтижесін топта
хабарлайды.
-Тізбектен
қателікті анықтайды; (ЕБҚ)
Кестені
пайдалана отырып график тұрғызады; (ЕБҚ)
- Толық тізбек үшін Ом заңынын формуласын
жазады; (ЕБҚ)
Ом заңының
формуласын түрлендіреді;
Есептің
жауабын табады
-параллель жалғанған
өткізгіштер үшін электр кедергісін анықтайды;
(ЕБҚ)
-ішкі кедергіні
анықтаудың жолдарын көрсетеді; (ЕБҚ)
-толық тізбек үшін
Ом заңын анықтайды;
-Ток пен кернеудің
мәнін анықтайды; (ЕБҚ)
-кедергіні анықтап
мәнін табады; (ЕБҚ)
-Тапсырманың
қорытындысын шығарады.
Тапсырма
нәтижесін жұпта талдап, топтар бірін бірі бағалау критерийіне сай
бағалайды (ЕБҚ)
|
Мұғалім ауызша кері
байланыс жасайды. «Мадақтау»
әдісі
Бағалау
критерийі:
Ток күші
мен кернеу арқылы график тұрғызады.
Дискриптор:
-Тізбектен
қателікті анықтайды;
Кестені
пайдалана отырып график тұрғызады;
Бағалау
критерийі:
Толық
тізбек үшін Ом заңынын формуласы арқылы кернеуді
анықтайды
Дискриптор:
- Толық тізбек үшін Ом заңынын формуласын
жазады;
Ом заңының
формуласын түрлендіреді;
Есептің жауабын
табады
Қалыптастырушы
бағалау
Үш шапалақ
Бағалау
критерийі:
Параллель
жалғанған өткізгіш үшін ток күшін, кедергіні және ішкі кедергісін
анықтайды
Дескриптор:
-параллель жалғанған
өткізгіштер үшін электр кедергісін
анықтайды;
-ішкі кедергіні
анықтаудың жолдарын
көрсетеді;
-толық тізбек үшін
Ом заңын анықтайды;
Қалыптастырушы
бағалау:
«От
шашу»
Бағалау
критерийі:
Тізбек
бөлігі үшін Ом заңынын формуласы арқылы кернеуді
анықтайды.
Дескриптор:
-Ток пен кернеудің
мәнін анықтайды;
-кедергіні анықтап
мәнін табады;
-Тапсырманың
қорытындысын шығарады.
Қалыптастырушы бағалау:
«2жұлдыз 1 ұсыныс» әдісі арқылы бағалайды
|
1-сурет
https://kopilkaurokov.ru/fizika/uroki/reshenie_zadach_po_teme_zakon_oma_dlia_uchastka_tsepi
|
Сабақтың соңы:
-
мин)
|
Рефлексия
Оқушылар
«ҚҚҚ» әдісі арқылы сабақты қорытындылайды. Өздері үшін қызықты,
құнды, қиын болған мәліметтерді баяндайды.
Үйге
тапсырма
38
тақырыпты қайталап оқу.
38-жаттығу
№1,№2 есепті шешу.
|
ЕБҚ оқушы өз жұмысын бағалап қызық, құнды, қиын
болған кестелерді толтырады.
|
«ҚҚҚ»
әдісі арқылы оқушылар сабақты қорытындылайды.
|
|