Сабақтың
мақсаты
|
Ғарышқа тұңғыш ұшқан қазақ
Тоқтар Әубәкіровтің ерлігін балаларға түсіндіру. Балаларды
батылдыққа, төзімділікке, еліне адал азамат болуға
тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, түсіндіру,
әңгімелеу.
Оқу іс-әрекетінің
көрнекіліктері: Ғарышкерлер суреті,
зымыран, Байқоңыр суреті.
|
Психологиялық ахуалды
қалыптастыру
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Балалар шаттық шеңберіне
тұрады.
Көкке
ұшамын,
Ұшқыш болар
баламын.
Соңынан
ерем
Ер ғарышкер
ағаның.
Педагог балаларға жұмбақ
жасырады.
«Ұшады
қанатсыз,
Зырлайды аяқсыз».
(Зымыран)
Педагог аспан әлеміне ұшқан
тұңғыш қазақ Тоқтар Әубәкіровпен
таныстырады.
Тыныштық
сәті: Баяу музыка әуені
ойналады. Балалар көздерін жұмып, терең тыныстайды. Денелерін еркін
ұстайды. Көз алдарына аспан әлемін
елестетеді.
- Біз ұшақта отырмыз, жаймен
аспанға көтерілеміз, аспанға
көтерілдік.
- Біз қалықтап ұшып жүрміз,
ұшып жүрміз, жерге жаймен қонамыз, жерге
қондық.
- Көзімізді ашайық. Көңіл
күйлерің қалай болды?
Дәптермен
жұмыс:
Педагог Т. Молдагалиевтің
«Тоқтар батыр» өлеңімен
таныстырады.
Айналады бір
сенен,
Есіміңді білсе
әлем.
Ғарышқа ұшқан
қазақтың
Тұңғышына бір
сәлем!
Қабанбайдың
ұланы,
Бөгенбайдың
қыраны,
Айтылатын
мәңгілік
Қазағымның жыр-әні.
|
Балалар алдағы өтетін сабаққа
дайындық жасайды.
|
Сергіту
сәті
|
«Күн мен
түн».
Мақсаты: сөйлеу тілін дамыту,
қажет ұғымды іздеуде зейінді ұмтылдыра
білу.
Мазмұны: педагог сөз айтады,
балалар оған мағынасы қарама-қармсы сөз айтады: «Күн-түн, тәтті –
ащы және т.б.».
|
Оқушылар ойын
ойнайды
|
Рефлексивті —
түзетушілік
|
Біз
ұшамыз, ұшамыз,
Бар
әлемді құшамыз.
Әрбір ел мен қалаға.
Қуаныш, бақыт сыйлаймыз.
(Қимылмен көрсетеді).
Дидактикалық
ойын: «Ұшақ».
Ойынның шарты: Балалар ұшаққа отырады, ұшақ
оталды, қанатымызды жаямыз, баяу қозғаламыз, аспан әлеміне ұшамыз.
Міне, көкте ұшып жүрміз.
Ойын осылайша жалғасады.
Дәптермен
жұмыс: Ғарыш кемесін
салу.
Қорытынды:
-
Қазақ халқынан алғаш ғарышқа ұшқан ғарышкердің аты
кім?
-
Ғарышқа ұшу үшін қандай болу керек?
-
Өскенде ғарышкер болғың келе ме?
|
Тапсырмаларды
әр
бала өз алдына ерекше
орындады.
|