САБАҚ: Төрт түлік | Мектеп: Дөң орта мектебі КММ |
Күні: 28.11.2017ж. | Мұғалімнің есімі: Смагулова Э.С.
|
СЫНЫП: 5 «ә» | Қатысқандар саны: 15 | Қатыспағандар: 0 |
Сабаққа негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 5.Т/А6.коммуникативтік жағдаятқа сай, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогқа даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру; 5.Ж2.жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. |
| Кейбір оқушылар: |
| Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік |
хат, жарнама, хабарландыру |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Алдыңғы тақырып | Тура және ауыспалы мағыналы сөз тіркестерін пайдаланып,сөйлем құрау. |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы 5 минут
| Топқа бөлу 2 минутСебетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын. Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Қызыл гүлім-ай» би | 1-топ «Сары кәмпиттер»2-топ «Көк кәмпиттер»3-топ «Қызыл кәмпиттер»
|
Ортасы 20 минут | Білу және түсіну 10 минутІ. Төрт түлік туралы не айтаcыңдар?1. Қой - төрт түліктің ұсағы. Күзгі терісінен - тон, қысқы терісінен тұлып тігеді. Жүнінен киіз басады. Жіп иіріп, қолғап, шұлық тоқиды. Қойдың сүті қою, жағымды болады.2. Сиыр ірі қараға жатады. Оны көбіне - көп сүті үшін ұстайды. Сиырдың сүтінен қаймақ, май, айран, құрт, сүзбе, ірімшік дайындайды.3. Жылқы - төрт түліктің бірі. Саусаң - қымызы сусын, мінсең - көлік. Суыққа төзімді. Оның майы салқында тоңазымайды. Еті де, қымызы да ем.4. Түйе – түлік басы. Түйе – көштің көлігі. Оған көбінесе жүк артады. Сүтінен шұбат, қымыран дайындайды. Жүнінен жылы киім тоқиды.
Қолдану 8 минут «Интервью» әдісі
Төрт түлік пірлері туралы не білесіңдер? Тыйым сөздер.* Қой қырқатын қырықтықты бос қайтармайды, жүнге орап береді.* Қой қоздап жатқанда біреуге мал сыйламайды, сатпайды.* Мал айдап келе жатқан адамға "айдар көбейсін" дейді, ал малшыға "бағар көбейсін" дейді* Малдың алдынан бос ыдыспен шығуға болмайды.* Мал сүйегін пешке салма.* Қойдың жүнін, мүйізін отқа жақпайды.* Ақты төкпеМалды теппе* Малға теріс мінбе* Малдың басынан ұрмаМақал – мәтел мәйегі:1. Мал өсірсең қой өсірӨнімі оның көл көсір2. Малды баға биі, бабын таба біл |
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. Топта президент қалады. Келген өзге топ мүшелеріне берілген білім мазмұнын түсіндіреді.«Интервью» әдісіОқушылар өз ойларын стикерлерге жазып жабыстырады. Мұғалім әр жауапты оқытып ұқсастықтарын, айырмашылықтарын тапқызып көреді. |
Сергіту сәті 2 минут | «Сиырмен жаттығу!» би билеу | «Сиырмен жаттығу» биі
|
Аяқталуы 13минут | Талдау 10 минут Постер жасау Жұмбақтар жасырайық.1. Кішкене ғана бойы бар,Айналдырып киген тоны бар.2. Мүйізі айдай иіргенМұрнын көкке шүйіргенІрімшік пен құрт майыЖегенде тілді үйірген.3. Қамыс құлақТостаған тұқ.Мінсең - қанат.Сүті - дәрі,Еті - тамақ.4. Кезікті бір жануар,Үстінде екі тауы бар. Рефлексия 3 минутРефлексиялық эссеОқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:Алдымен біз былай деп ойладық.....Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............Проблеманы шешу үшін......жасадық.Бұдан біз..................көрдік.Демек, бұл мынаны білдіреді.................Сонымен біз.................деген шешімге келдік. |
Жұмбақтар жасырайық.
Рефлексиялық эссе жазылған парақшалар таратамын. Оқушылар өз топ мүшелерімен бірлесіп жазады. |
Қосымша ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
| | |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |