Материалдар / Ашық сабақ "Төрт түлік" қазақ тілі 5-сынып

Ашық сабақ "Төрт түлік" қазақ тілі 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақ қазақ тілі пәнінен 5-сынып оқушыларына арналған.Жас мамандарға өте қажетті мәліметтер бар.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Сабақтың тақырыбы:

Төрт түлік

Мұғалімнің аты-жөні: Наранбаева Р.Т

Күні: 24.11.2017ж

СЫНЫП: 5ә


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Көп мағыналы және омоним сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік


Омоним, көп мағыналы сөздер.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Тарих, әдебиет.

Алдыңғы оқу

Төрт түлік.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Сәлемдесу.

Топқа бөлемін : «Төрт түлік» суреттеріне байланысты топқа бөлінеді. Оқушыларды жылқы, түйе, қойды алып бөлініп отырады.


Психологиялық ахуал қалыптастыру: «көңіл толқыны» күй ойнайды.

Сынып реттілігін қадағалау.

Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!

1-топ:

«Құлыншақ»

2-топ:

«Ботақан»

3-топ:

«Қошақан»

.

Жаңа білім

5 минут






Білу және түсіну

Үйге берілген 5-тапсырманы әр топтан 2 оқушы шығып талдайды.

Көп мағыналы

омоним

Қала.


Түс.


Көз.


Илеу.


Қанат.


Құлақ


Жаңа сабақ: Мына сөздер неге байланысты айтылады?

Үйір-үйір- жылқыға.

Келе-келе- түйеге.

Табын-табын- сиырға

Отар-отар- қойға.


Сонда бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не болмақ? Төрт түлік.

Тақырыпты дәптерлеріне жазғызу.

Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев «Рухани жаңғыру-ұлт болашағы»-деген. Елімізді жаңғырту, дамыту үшін не істеуіміз қажет?

Жақсы оқып білімді болуымыз қажет.Сондықтан мына сандықшаның ішінде бізге бірнеше тапсырмалар берілген, соны талдаймыз.


7- тапсырма. Жазылым.Оқылым мәтініндегі омоним сөздерді тауып талда.

Бота-

Мая-

Мал-.

Ат-.

Қой-

Түйе-


8- тапсырма. Айтылым. «Кімнің жады мықты?» Төрт түліктің атауларын топқа бөлініп, жатқа айтыңдар. Қай топ қателеспей толық айтса, сол жеңеді.


Қалыптастырушы бағалау.

Оқу мақсаты. Әр малды өзінше шақырады. Осыларға байланысты атаулар мен сөздерді кестеге салып толтыру. Ауыз әдебиетіндегі кейіпкерлердің жан серігі болған тұлпарларға мінездеме береді

Бағалау критерийі. Білім алушы Нақты ақпараттарды анықтайды

Тұлпарларға мінездеме береді.

Ойлау дағдыларының Қолдану.

Тапсырма


  1. Жазылым. Халық ұғымында әр малдың иесі, пірі бар. Әр малды өзінше шақырады.Осыларға байланысты атаулар мен сөздерді кестеге салып толтыр.

Төрт түліктің түрі

Малдың иесі, пірі

Малды шақыру

Түйе



Жылқы



Сиыр



Қой



Ешкі




Ауыз әдебиетіндегі кейіпкерлердің жан серігі болған тұлпарларға мінездеме бер. «Қобыланды батыр» жырындағы Батырдың тұлпары Тайбурылға мінездеме беру. 2 сөйлем жазу.


Дескриптор Білім алушы Нақты ақпараттарды анықтады

Тұлпарларға мінездеме берді.



Постер әдісі. Төрт түлік туралы не айтаcыңдар?

«Ыстық картоп» ойыны.

Қазақ халқында төрт түлік туралы мақал – мәтелдер.


Үйге қалай кіремін? Ойыны.

12-тапсырма. «Бес саусақ» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап жаз.



Үй жұмысы: 11-тапсырма 62-бет. Жазылым.

Төрт түліктің жасына қатысты атауларды «Қос жазба» күнделігіне жазып шық. «Қазақтың салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары» кітабын пайдалан.








Оқулық,

мәтіндер.

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



21 Желтоқсан 2017
2313
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі