Материалдар / ашық сабақ Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың ауданы 8 сынып

ашық сабақ Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың ауданы 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
- параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын есеп шығаруда қолданады; - параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын салыстырады; - параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын тұжырымдайды;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2022
444
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Геометрия 8 сынып

Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы №48 орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Джылысбаева Қарлығаш Ануарбекқызы

Сынып: 8

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың ауданы


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.1.3.11 параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

8.1.3.12 үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;


Сабақтың мақсаты

  • параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын есеп шығаруда қолданады;

  • параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын салыстырады;

  • параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын тұжырымдайды;

Сабақ барысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 минут

І. Ұйымдастыру сәті

Сәлемдесу .

Оқушыларды түгелдеу.

Топқа бөлу. Түрлі-түсті геометриялық фигуралар арқылы бөлу. «Параллелограм» , «Ромб», «Үшбұрыш»

Үй тапсырмасын тексеру. №16

Жауабы: 10.

Оқушылар амандасады.


Топтар: «Өзіңе тілегенді өзгеге тіле» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, жақсы көңіл-күй сыйлайды.

Үй тапсырмасын ауызша оқу арқылы өзін-өздері тексереді




Белсенді және талпынып жауап берген оқушыны мадақтау

Оқулық,

геометриялық қима фигуралар.


Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

10 минут



ІІ. МИҒА ШАБУЫЛ
а) (7 сынып геометрия, үшбұрыштар) «Тосын сұрақтар» әдіс тәсілі

  1. Үшбұрыштың түрлері: бұрыштың шамасына, қабырға ұзындығына байланысты.

  2. Тікбұрышты үшбұрыш

  3. Теңбүйірлі үшбұрыш

  4. Теңқабырғалы үшбұрыш


ә) Өткен тақырыптар бойынша қайталау. «Формулалар» сөйлейді.

;

Оқушылар өткен тақырыпты еске түсіреді,топтаса отырып «тосын сұрақтар»әдіс- тәсілі арқылы қойылған сұрақтарға жауап береді.








Оқушылар топ атауына байланысты формулаларды таңдап, тұжырымдайды.


Дескриптор -сұраққа жауап береді.Сонымен қатар ,өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,талқылауға белсене қатысқан оқушыға «жарайсың!»деген мадақтау сөзімен ынталандыру






Формулалар










Топтық жұмыс

23 минут











Практикалық бөлім.

І тапсырма:





Әр топқа қима фигуралар беріледі.

Сол фигуралардың ауданын қажетті өлшемдерді, сызбаларды жүргізе отырып, ауданын табу.

ІІ тапсырма: қабырғасы 25см болатын шаршыға іштей үш төбесі шаршының қабырғаларының ортасында жататын төртінші төбесі шаршы төбесімен сәйкес келетін төртбұрыш ауданын табу.

Сергіту сәті. Геометриялық фигураларды таңдай отырып , адамның мінезін,көңіл күйін сипаттау.Барлық оқушылар мен қонақтарға таратып беру.

ІІІ тапсырма:

Сызбада берілген өлшемдері бойынша бөліктерге бөліп,трапецияның ауданын есептеу. «Бөліктерге бөлу»тәсілі арқылы есептеу.

Ж арайсың

Керемет

Керемет



IV тапсырма: (математикалық сауаттылық тапсырмасы.







Тапсырманы дәптерге орындайды

Дескриптор:

  • Қажетті сызба жүргізеді;

  • Оқушылар қажетті өлшемдерін өлшейді;

  • Фигура ауданын табады;



Дескриптор:

  • Қажетті фигуралардың ауданын табады;

  • Шаршының ауданын табады;

  • Боялған төртбұрыш ауданын табады;

Керемет!

Дескриптор:

  • Берілген трапецияны бөліктерге бөледі;

  • Әр бөліктің ауданын табады;

  • Бөлік аудандарын қосып, трапеция ауданын табады;







Оқушылар белсенділігіне байланысты мадақтау.


Соңы

7 минут

Сабақты бекіту

PISA тапсырмасы:

Мақсаты: функционалды сауаттылығын,креативті ойлау қабілетін дамыту.

Үй тапсырмасы: № 27 есеп ,104 бет

Сабақ қорытындысы. Рефлексия

  • Сабақта өзің үшін жаңа нені білдің?

  • Тақырып бойынша берілген тапсырманы өз бетіңмен орындай алдың ба?

Кері байланыс


Группа 1




Бағалау



Жеке тапсырманы орындап, жұппен тексереді



















Кері байланыс береді.










































. Т.Рысқұлов атындағы №48 орта мектебі





Ашық сабақтың тақырыбы:

Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың ауданы

8 сынып





Пән мұғалімі: Джылысбаева Қ .































































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ