Геометрия . Сынып: 8 | Қатысқандар саны-16 | қатыспағандар саны- жоқ |
Тақырыбы: Төртбұрыштар тақырыбын қайталау |
Сабаққа негіз-делген оқу мақсаттары | Төртбұрыштар тақырыбын еске түсіріп, төртбұрыштардың ережелерін қолданып, есептерді шығарады. |
Оқу нәтижелері | Барлық оқушыларТөртбұрыштар тақырыбын еске түсіріп, тұжырымдай біледі.Төртбұрыштар тақырыбының ережелерін қолданып, есептерді шығара біледі. |
| Оқушылардың басым бөлігіТөртбұрыштар тақырыбына мысалдар келтіре отырып, түсіндірмесін беріп, қорытынды шығара біледі. |
| Кейбір оқушыларТөртбұрыштар тақырыбын пайдалана отырып, төртбұрыштардың қабырғаларын, бұрыштарын, периметрлерін шешудің алгоритмін ойлап табады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар: Төртбұрыштар тақырыбын жүйелі білім алудағы маңыздылығын бағалайды.Негізгі сөздер мен тіркестер: төртбұрыш, квадрат, ромб, трапеция, параллелограмм, периметр, диогональ.Сыныптағы диалог: жазылым үшін пайдалы тілдік терминдер айтылымын жақсарту, ауызша сөйлеу дағдылары дамиды, сұрақтар қоя алады. Таңбалар ережесін пайдаланып, математикалық символдарды дұрыс жаза алады.Талқылауға арналған сұрақтар:- Төртбұрыш деген не?- Төртбұрыштың түрлері?- Төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы?- Тіктөртбұрыш деген не?- Ромбы мен параллелограммның айырмашылығы?- Трапецияның түрлері? |
Алдыңғы оқу | Төртбұрыштардың түрлері |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар, құралдар | Бағалау |
Басталуы7 мин
| Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастастыру. Сабақтың табыс критерийлерін оқушылармен бірлесе анықтау. «Ой қозғау», «Өрмекші торы» әдістерін қолдана отырып өткен тақырыпты қайталайды. Үй тапсырмасын бір-бірімен салыстыра отырып тексереді. Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы 4 топқа біріктіру. | Оқулық, суреттер
кеспе -қағаздар | Бақылау, қадағалау, ынталандыру
|
Ортасы3 мин
8 мин
10 мин
5 мин
| «Макарена» ойыны арқылы сергіту. Осы биде қандай геометриялық фигуралар қолданылды?
Жаңа тақырып: Оқушылар «Топтастыру» әдісі бойынша берілген геометриялық фигуралардың ішінен тек төртбұрыштарды жинап, постер жасайды. Өмірде төрбұрыштардың қолданысы туралы презентациялар көрсету.
Оқулықпен жұмыс: Оқушыларға №116, 118, 119, 122 есептер беріледі, есептерді жұппен орындап «Жигсо» әдісі бойынша бір-біріне түсіндіреді.
Деңгейлік тапсырмалар: Оқушылардың қабілеттеріне қарай деңгейлік тапсырмалар беремін. | Ноутбук, проектр, слайдтар.Мұғалімнің жұмыс дәптері, А4 форматтағы қағаз , оқулық, дәптер,
кеспе-қағаздар , оқулық
Слайд | Бақылау, қадағалау. Ынталандыру арқылы бағаланады Өзін-өзі, өзара бағалайды. |
Аяқталуы
5 мин
2 мин | «Адасқан әріптер» әдісі арқылы бірнеше әріптерден төртбұрыштардың түрлерін құрастыру. Топтар бірін-бірі бағалайды
«Білемін, білгім келеді, үйрендім» әдісі арқылы кері байланыс береді. Үйге тапсырма: №121 Бағалау парағы бойынша оқушылар өздерін өздері бағалайды. Үй тапсырмасына бағыт-бағдар беру: | Әр түрлі әріптер жазылған парақшалар, оқулық, бағалау парақшалары | Өзін-өзі бағалау.
|
Қосымша ақпарат |
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланыс құндылығы байланысы |
Бақылау арқылы кеңес беру.Ой толғау. Есептерге түсініктеме беру | Сұрақтар қою арқылы, қадағалау, бақылау арқылы білімдері тексеріледі. Ынталандыру, қадағалау, өзара бағалау нәтижелері бойынша оқушыларға баға қою | Казақ тілі, әдебиет, өзін-өзі тану
|
РефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.Төртбұрыштың түрлері мен қасиеттерін, өмірде қолданысын білді .Оқушылардың белсенділігі жоғары, сабаққа қызығушылығы артты.Қолданған әдістер тиімді болды, уақытты тиімді пайдаландым.Әр жоспардан кейін оқушылардың рефлексиясы арқылы жоспарды түрлендіру. |
Қорытынды бағамдау |
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)Оқушылар өз-өздерін шынайы бағалай алуыТоптық жұмыста оқушылар өз міндеттерін білуі.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінен не білдім?1 Сабақ барысында презентациялар қолдану арқылы оқушылардың сабақты тез меңгеретінін білдім. |