Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    « _» (білім беру ұйымының атауы)
    Қысқа мерзімді (ашық сабақ) жоспары

    Сабақтың тақырыбы: Тозаңдану және ұрықтану

    Бөлімі

    Тозаңдану және ұрықтану

    Педагогтің аты-жөні


    Күні


    Сынып 7« Г »

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Гүл құрылысы. Тозаңдану түрлері. Гүлдеу және тозаңдану. Тозаңдану түрлері (өздігінен, айқас, жасанды). Өсімдіктердегі ұрықтану туралы түсінік және зиготаның түзілуі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.2.1.3 - өздігінен және айқас тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын сипаттау;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Гүл құрылысын сипаттай алады;

    Оқушылардың басым бөлігі: Тозаңдану түрлерін біледі;

    Кейбір оқушылар: Өздігінен және айқас тозаңдануды ажыратып оларға мысал келтіре алады.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі /уакыты

    Педагогтің

    іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ре-сурс- тар

    Сабақтың басы

    2 мин










    Қызығу- шылықтарын ояту

    3 мин

    І .Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен амандасу, түгендеу, Сынып реттілігін қадағалау. Сабаққа назарларын аударту.

    Оқушыларға қызықты болу үшін, сабаққа деген қызығушылықтарын арттырып, топқа бөлу үшін 3 түрлі түсті тарату.


    Оқушылармен шаттық шеңбер құру арқылы жағымды

    ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    «Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері.


    Тақырып пен сабақ мақсатымен және күтілетін нәтижемен таныстыру.


    ІІ. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қорытындылау, еске түсіру, үй тапсырмасын сұрайды.

    «Тест тапсырмалары »

    Интерактивті тақтада QUIZIZZ тест 

    программа негізінде гүлдің вегетативті мүшелеріне байланысты тапсырма беріледі. Дұрыс жауап берген оқушыларға жетондар беріледі.


    Мұғаліммен амандасады.

    Түрлі түсті қағаздар көмегі-мен оқушыларды 3 топқа біріктіру.






    Оқушылар бір-бірінің қолдарынан ұстап, жылы күлкілерін сыйлайды.











    Үй тапсырмасын тексеру негізінде өткен тақырыпқа байланысты тест сұрақтарына жауап береді.














































    Жетондар арқылы бағалау




    Слайд 1






















    https://quizizz.org/watch?0428_75

    Жаңа сабаққа кіріспе


    15 мин
















    5 мин























    5 мин
















    5 мин












    Гүл дегеніміз- көбеюге қажетті жыныс мүшелері бар, бұтақтанбайтын түрі өзгерген, қысқарған өткен.

    Гүл бөлімдері:

    Гүл сағағы, гүл табаны, күлтесі, аталық және аналық.



    «Кинометафора» әдісі арқылы өсімдіктердің генеративті мүшелерін бейнеролик арқылы көрсетіледі.


    Бейнеролик бойынша сұрақтар койылады.


    Жеке жұмыс

    « Кім жылдам » әдісі арқылы берілген сұрақтарға жауап береді.

    Қандай өсімдіктерді гүлді өсімдіктер деп атайды?

    Гүл дегеніміз не?

    Гүлдің негізгі бөліктерін атаңыз?

    Аналықтың құрылысы, аиқаратын қызметі?

    Аналықтың жатынынан не дамиды?

    Аталықтың құрылысы мен атқаратын қызметі?



    Жұптық жұмыс:


    Шындық жалған әдісі арқылы кестені толтыру


    Шындық

    Жал-ған

    Өсімдіктің генеративті мүшесі-гүл

    +


    Тозаңдану- дене жасушалары-ның бөліну үдерісі


    +

    Айқас тозаңдану деп жел арқылы тозаңның жүру үдерісі


    +

    Су арқылы тозаңданатын өсімдіктерге- су лалагүлі , тұңғиықтар жатады.

    +



    Топтық жұмыс:


    «Телефон» әдісі арқылы оқушылар гүл құрылысын, өсімдіктердің өсімді жолмен көбеюі және оның түрлері. Көбею тәсілдерін жұптасып диалог арқылы пысықтайды.

    Оқулықты оқып шығады. Тірек сөздермен ж/е формулалармен танысып, дәптерлеріне жазып алады.




    Барлық зейіндерін бейнероликке назар аударады







    Бір-бірден оқушылар тақырып бойынша сұрақтарға ауызша түрде жауап береді.


















    Оқушылар берілген кестеге дұрыс не бұрысты жазады











    Оқушылар топ бойынша берілген таратпа қағаздарға сызбанұсқаларды сызып, плакаттарын қорғайды.

















    Дескриптор-сұрақтарға толық жауап береді. «Бесбармақ» әдісі арқылы бағалау











    Дескриптор

    -өсімдіктер-дің генеративті мүшелерін ажырата алады.

    -тозаңдану түрлерін біледі.

    Жетондар арқылы бағалау




    Дискриптор

    - гүл құрылысын, өсімді жолмен көбеюі және оның түрлерін сипаттай алады.

    Шапалақ әдісі арқылы бағалау

    Слайд 3



    Слайд 4

    https://youtu.be/wD2xxi5cMLI



























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Истлеуова Асылай Багдатовна
    02 Ақпан 2023
    615
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Тозаңдану және ұрықтану" 7 класс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Тозаңдану және ұрықтану" 7 класс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл қысқа мерзімді жоспар негізінде сізге қажетті әрі пайдалы болатын ақпарат ретінде қолданылады. Жаңа әдіс-тәсілдердің болуы . Қызықты , креативті тапсырмалар арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында және мұғалімдерге көмекші құрал ретінде пайдасын тигізеді..
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    « _» (білім беру ұйымының атауы)
    Қысқа мерзімді (ашық сабақ) жоспары

    Сабақтың тақырыбы: Тозаңдану және ұрықтану

    Бөлімі

    Тозаңдану және ұрықтану

    Педагогтің аты-жөні


    Күні


    Сынып 7« Г »

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Гүл құрылысы. Тозаңдану түрлері. Гүлдеу және тозаңдану. Тозаңдану түрлері (өздігінен, айқас, жасанды). Өсімдіктердегі ұрықтану туралы түсінік және зиготаның түзілуі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.2.1.3 - өздігінен және айқас тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын сипаттау;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Гүл құрылысын сипаттай алады;

    Оқушылардың басым бөлігі: Тозаңдану түрлерін біледі;

    Кейбір оқушылар: Өздігінен және айқас тозаңдануды ажыратып оларға мысал келтіре алады.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі /уакыты

    Педагогтің

    іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ре-сурс- тар

    Сабақтың басы

    2 мин










    Қызығу- шылықтарын ояту

    3 мин

    І .Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен амандасу, түгендеу, Сынып реттілігін қадағалау. Сабаққа назарларын аударту.

    Оқушыларға қызықты болу үшін, сабаққа деген қызығушылықтарын арттырып, топқа бөлу үшін 3 түрлі түсті тарату.


    Оқушылармен шаттық шеңбер құру арқылы жағымды

    ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    «Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері.


    Тақырып пен сабақ мақсатымен және күтілетін нәтижемен таныстыру.


    ІІ. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қорытындылау, еске түсіру, үй тапсырмасын сұрайды.

    «Тест тапсырмалары »

    Интерактивті тақтада QUIZIZZ тест 

    программа негізінде гүлдің вегетативті мүшелеріне байланысты тапсырма беріледі. Дұрыс жауап берген оқушыларға жетондар беріледі.


    Мұғаліммен амандасады.

    Түрлі түсті қағаздар көмегі-мен оқушыларды 3 топқа біріктіру.






    Оқушылар бір-бірінің қолдарынан ұстап, жылы күлкілерін сыйлайды.











    Үй тапсырмасын тексеру негізінде өткен тақырыпқа байланысты тест сұрақтарына жауап береді.














































    Жетондар арқылы бағалау




    Слайд 1






















    https://quizizz.org/watch?0428_75

    Жаңа сабаққа кіріспе


    15 мин
















    5 мин























    5 мин
















    5 мин












    Гүл дегеніміз- көбеюге қажетті жыныс мүшелері бар, бұтақтанбайтын түрі өзгерген, қысқарған өткен.

    Гүл бөлімдері:

    Гүл сағағы, гүл табаны, күлтесі, аталық және аналық.



    «Кинометафора» әдісі арқылы өсімдіктердің генеративті мүшелерін бейнеролик арқылы көрсетіледі.


    Бейнеролик бойынша сұрақтар койылады.


    Жеке жұмыс

    « Кім жылдам » әдісі арқылы берілген сұрақтарға жауап береді.

    Қандай өсімдіктерді гүлді өсімдіктер деп атайды?

    Гүл дегеніміз не?

    Гүлдің негізгі бөліктерін атаңыз?

    Аналықтың құрылысы, аиқаратын қызметі?

    Аналықтың жатынынан не дамиды?

    Аталықтың құрылысы мен атқаратын қызметі?



    Жұптық жұмыс:


    Шындық жалған әдісі арқылы кестені толтыру


    Шындық

    Жал-ған

    Өсімдіктің генеративті мүшесі-гүл

    +


    Тозаңдану- дене жасушалары-ның бөліну үдерісі


    +

    Айқас тозаңдану деп жел арқылы тозаңның жүру үдерісі


    +

    Су арқылы тозаңданатын өсімдіктерге- су лалагүлі , тұңғиықтар жатады.

    +



    Топтық жұмыс:


    «Телефон» әдісі арқылы оқушылар гүл құрылысын, өсімдіктердің өсімді жолмен көбеюі және оның түрлері. Көбею тәсілдерін жұптасып диалог арқылы пысықтайды.

    Оқулықты оқып шығады. Тірек сөздермен ж/е формулалармен танысып, дәптерлеріне жазып алады.




    Барлық зейіндерін бейнероликке назар аударады







    Бір-бірден оқушылар тақырып бойынша сұрақтарға ауызша түрде жауап береді.


















    Оқушылар берілген кестеге дұрыс не бұрысты жазады











    Оқушылар топ бойынша берілген таратпа қағаздарға сызбанұсқаларды сызып, плакаттарын қорғайды.

















    Дескриптор-сұрақтарға толық жауап береді. «Бесбармақ» әдісі арқылы бағалау











    Дескриптор

    -өсімдіктер-дің генеративті мүшелерін ажырата алады.

    -тозаңдану түрлерін біледі.

    Жетондар арқылы бағалау




    Дискриптор

    - гүл құрылысын, өсімді жолмен көбеюі және оның түрлерін сипаттай алады.

    Шапалақ әдісі арқылы бағалау

    Слайд 3



    Слайд 4

    https://youtu.be/wD2xxi5cMLI



























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Тест 8 сынып
    02.02.2023
    615
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Истлеуова Асылай Багдатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации