Материалдар / Ашық сабақ "Тозаңдану және ұрықтану" 7 класс

Ашық сабақ "Тозаңдану және ұрықтану" 7 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл қысқа мерзімді жоспар негізінде сізге қажетті әрі пайдалы болатын ақпарат ретінде қолданылады. Жаңа әдіс-тәсілдердің болуы . Қызықты , креативті тапсырмалар арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында және мұғалімдерге көмекші құрал ретінде пайдасын тигізеді..
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2023
469
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

« _» (білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (ашық сабақ) жоспары

Сабақтың тақырыбы: Тозаңдану және ұрықтану

Бөлімі

Тозаңдану және ұрықтану

Педагогтің аты-жөні


Күні


Сынып 7« Г »

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Гүл құрылысы. Тозаңдану түрлері. Гүлдеу және тозаңдану. Тозаңдану түрлері (өздігінен, айқас, жасанды). Өсімдіктердегі ұрықтану туралы түсінік және зиготаның түзілуі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.1.3 - өздігінен және айқас тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын сипаттау;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Гүл құрылысын сипаттай алады;

Оқушылардың басым бөлігі: Тозаңдану түрлерін біледі;

Кейбір оқушылар: Өздігінен және айқас тозаңдануды ажыратып оларға мысал келтіре алады.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі /уакыты

Педагогтің

іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ре-сурс- тар

Сабақтың басы

2 мин










Қызығу- шылықтарын ояту

3 мин

І .Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу, түгендеу, Сынып реттілігін қадағалау. Сабаққа назарларын аударту.

Оқушыларға қызықты болу үшін, сабаққа деген қызығушылықтарын арттырып, топқа бөлу үшін 3 түрлі түсті тарату.


Оқушылармен шаттық шеңбер құру арқылы жағымды

ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

«Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері.


Тақырып пен сабақ мақсатымен және күтілетін нәтижемен таныстыру.


ІІ. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қорытындылау, еске түсіру, үй тапсырмасын сұрайды.

«Тест тапсырмалары »

Интерактивті тақтада QUIZIZZ тест 

программа негізінде гүлдің вегетативті мүшелеріне байланысты тапсырма беріледі. Дұрыс жауап берген оқушыларға жетондар беріледі.


Мұғаліммен амандасады.

Түрлі түсті қағаздар көмегі-мен оқушыларды 3 топқа біріктіру.






Оқушылар бір-бірінің қолдарынан ұстап, жылы күлкілерін сыйлайды.











Үй тапсырмасын тексеру негізінде өткен тақырыпқа байланысты тест сұрақтарына жауап береді.














































Жетондар арқылы бағалау




Слайд 1






















https://quizizz.org/watch?0428_75

Жаңа сабаққа кіріспе


15 мин
















5 мин























5 мин
















5 мин












Гүл дегеніміз- көбеюге қажетті жыныс мүшелері бар, бұтақтанбайтын түрі өзгерген, қысқарған өткен.

Гүл бөлімдері:

Гүл сағағы, гүл табаны, күлтесі, аталық және аналық.



«Кинометафора» әдісі арқылы өсімдіктердің генеративті мүшелерін бейнеролик арқылы көрсетіледі.


Бейнеролик бойынша сұрақтар койылады.


Жеке жұмыс

« Кім жылдам » әдісі арқылы берілген сұрақтарға жауап береді.

Қандай өсімдіктерді гүлді өсімдіктер деп атайды?

Гүл дегеніміз не?

Гүлдің негізгі бөліктерін атаңыз?

Аналықтың құрылысы, аиқаратын қызметі?

Аналықтың жатынынан не дамиды?

Аталықтың құрылысы мен атқаратын қызметі?



Жұптық жұмыс:


Шындық жалған әдісі арқылы кестені толтыру


Шындық

Жал-ған

Өсімдіктің генеративті мүшесі-гүл

+


Тозаңдану- дене жасушалары-ның бөліну үдерісі


+

Айқас тозаңдану деп жел арқылы тозаңның жүру үдерісі


+

Су арқылы тозаңданатын өсімдіктерге- су лалагүлі , тұңғиықтар жатады.

+



Топтық жұмыс:


«Телефон» әдісі арқылы оқушылар гүл құрылысын, өсімдіктердің өсімді жолмен көбеюі және оның түрлері. Көбею тәсілдерін жұптасып диалог арқылы пысықтайды.

Оқулықты оқып шығады. Тірек сөздермен ж/е формулалармен танысып, дәптерлеріне жазып алады.




Барлық зейіндерін бейнероликке назар аударады







Бір-бірден оқушылар тақырып бойынша сұрақтарға ауызша түрде жауап береді.


















Оқушылар берілген кестеге дұрыс не бұрысты жазады











Оқушылар топ бойынша берілген таратпа қағаздарға сызбанұсқаларды сызып, плакаттарын қорғайды.

















Дескриптор-сұрақтарға толық жауап береді. «Бесбармақ» әдісі арқылы бағалау











Дескриптор

-өсімдіктер-дің генеративті мүшелерін ажырата алады.

-тозаңдану түрлерін біледі.

Жетондар арқылы бағалау




Дискриптор

- гүл құрылысын, өсімді жолмен көбеюі және оның түрлерін сипаттай алады.

Шапалақ әдісі арқылы бағалау

Слайд 3



Слайд 4

https://youtu.be/wD2xxi5cMLI



























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ