Сабақтың тақырыбы
|
Геометрия 8-сынып 19.10.2017
ж
Трапеция |
Жалпы мақсаты
|
Трапеция, оның элементтері, түрлерімен таныстыру.
Трапецияның қасиеттерін есеп шығаруда қолдана білулеріне ықпал ету
|
Оқыту нәтижесі
|
Трапецияның анықтамасын,элементтері мен түрлерін
білетін болады.Есеп шығаруға машықтанады.
|
Әдіс-
тәсілдер
|
Жигсо әдісі,СТО
|
Топтық жұмыс, жеке жұмыс
|
Сабақта қолданылған материалдар
|
Флипчарт, стикерлер, маркерлер, қалам,оқулық, ақ
қағаздар (А4)
|
Тапсырмалар
|
Ой
қозғау, постер қорғау, есептер шығару, бағалау
|
Тапсырмалар
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
1.Топқа бөлу
|
Қима қағаздар арқылы топқа бөлемін.
|
Қима қағаздарды құрастыру
арқылы
-Тіктөртбұрыш
-Ромб
-Квадрат
-Параллелограмм
деген топтарға бөлінеді, топ басшылары
сайланады.
|
2.Қорғау
|
Әр
топқа А4 ақ қағаздары
беріледі, топ аттарын
қорғау тапсырылады
|
Әр
топ қасиеттерін жазып, аттарын қорғайды.
|
3.Өткен тақырыпты
бекіту.
|
. Семантикалық
карта
+ (иә) және – (жоқ) таңбаларын қою арқылы
кестені толтыру керек.
қасиеттері
|
параллелограмм
|
ромб
|
тіктөртбұрыш
|
квадрат
|
1. Қарама-қарсы қабырғалары тең және
параллель
|
+
|
+
|
+
|
+
|
2.Барлық қабырғалары тең
|
-
|
+
|
-
|
+
|
3.Қарсы жатқан бұрыштары тең, іргелес
бұрыштарының қосындысы 180°
|
+
|
+
|
+
|
+
|
4. Барлық бұрыштары тік
|
-
|
-
|
+
|
+
|
5. Диагоналдары қиылысу нүктесінде қақ
бөлінеді
|
+
|
+
|
+
|
+
|
6. Диагоналдары тең
|
-
|
-
|
+
|
+
|
7. Диагоналдары өзара перпендикуляр және
бұрыштарының биссектрисасы болып табылады
.
|
-
|
+
|
-
|
+
|
8. Барлық бұрыштарының қосындысы
3600
|
+
|
+
|
+
|
+
|
|
Топтың әр мүшесі семантикалық
карта толтырады.
|
4.Жаңа тақырып
|
Трапеция оқушыларға өз беттерінше оқуға
беріледі
|
№1 топ
анықтамасын
№2 топ
элементтерін
№3 топ
түрлерін айтады
№4 топ
пысықтайды.
|
|
Трапеция жайлы слайдтар арқылы
түсіндіреді.
|
|
5.
Есептер
|
Әр топқа параққа берілгені
жазылған есептер беріледі.
Параллелограмм
тобына:
№79
Трапецияның екі бұрышы берілген 1120
және 650
қа тең.Оның қалған бұрыштарын
есептеңдер
Ромб
тобына:
№81 Теңбүйірлі трапецияның бір бұрышы екіншісінен 1,5
есе артық ,
қалған бұрыштарының градустық өлшемдерін
табыңдар
Тіктөртбұрыш
тобына:
№86 Теңбүйірлі трапецияның қарсы бұрыштарының айырымы
56 0
қа
тең. Трапецияның бұрыштарын табыңдар
Квадрат
тобына:
№83 Теңбүйірлі трапецияның диагональдары тең екенін
дәлелдеңдер
|
Әр
топ өз есептерін шығарады, тақтаға шығып өзге топқа
түсіндіреді.
|
6. Тапсырма
|
Паралелограмнан, ромбтан, квадраттан,
үшбұрыштан трапеция қиып
түсір
|
Әр топ берілген фигуралардан
түзу жүргізу арқылы трапеция алады.
|
7.Венн диаграммасы
|
Әр
топқа тақырып және ақ
қағаз беріледі.Венн
диаграммасын толтыру
тапсырылады
|
Тапсырма бойынша Венн диаграммасын
толтырып, қорғайды.
|
8.Бағалау
|
Бағалау критерийі бойынша
бағаланады.
|
Топ
басшылары бағалау парағын толтырады.
|
9. Үйге тапсырма
беру
|
Трапеция. №85,88
есептер,
«Трапецияның адам өміріндегі маңызы»
эссе
|
|
10.
Рефлексия
|
«Бағдаршам»
«жасыл» - осындай жұмыстар көп
болсын, ұнады.
«сары» - ұнады, бірақ қызықты
емес.
«қызыл» -
ұнамады
|
Стикер жапсырады,
Кері
байланыс
|