Басы
3 минут
|
Ұйымдастыру сәті
Үй
жұмысын тексеру
1.Математикалық есептер беру
арқылы «Миға шабуыл»
Әр оқушы
қателіктермен жазылған тригонометриялық өрнектері бар карточкалар
таратылады. Топ оқушылары сол қателіктерді табу
керек.
Жұмыс соңында
мұғалім оқушыларға слайдта көрсетілген жауаптармен
тексереді.

|
Психологиялық
ахуалға
Тексеру барысында
қателіктің қалай түзетілгендігі туралы түсініктеме
беріледі.орындайды.
|
Тапсырма жауаптары
экранға шығарылады. Әр оқушы өз жауаптарын өздері
бағалайды.
|
Психологиялық
ахуал.
Презентация
|
Негізгі
бөлім Тақырыпты
ашу
10
минут
|
Мұғалім
презентацияны пайдаланып оқу мақсатын көрсетіп, оқушыларға сабақ
мақсатын қоюды ұсынады
Сабақ
мақсаты
- Негізгі
тригонометриялық тепе-теңдік формулаларын қолданып,есептер
шығару.
|
Сабақ мақсатын қортып
шығарады.
|
ҚБ: бір-бірін
бағалау.
|
Презентация
|
Сабақтың
ортасы.
5
минут
10
минут
10
минут
|
2.Тұтас емес мәтін
есептер.Тақтада негізгі тригонометриялық
тепе-теңдік формулалары беріледі.
3. PISA тапсырмасын орындау.
Жеке жұмыс
АҒАШ ПОЙЫЗ
БӨЛІГІ
Беріктің кішкентай
қарындасы Айгүл өзінің ағаш пойызымен ойнағанды қатты ұнатады.
Берік оған төменде көрсетілгендей иілген бөліктерден жол жасауға
көмектесті.

Ескерту: Суретте
масштаб ескерілмеген
Сұрақ 1: Ағаш пойыз
бөлігі
Шеңбер жол
жасау
үшін
Берік
пен
Айгүлге
жоғарыда
көрсетілгендей қанша
иілген
бөліктер
қажет?
Иілген бөліктердің
саны: ....................
Сұрақ 2: Ағаш
пойыз бөлігі
Осы ағаш ойыншықты
өндіруші бұрышы α градуста иілген бөліктің
екінші түрін шығаруды көздеп отыр. Өндіру үрдісін тежейтін бір ғана
нәрсе α бұрышының градустары бүтін сан
ғана бола алатындығында.
Өндіруші жаңа иілген
бөліктегі α бұрышының қасиеттерін осы жаңа
бөліктерді ғана пайдаланып, толық
шеңбер жол салу мүмкін
болатындай етіп ойластырған.α бұрышының келесі қасиеттері
болуы тиіс пе? Әрбір қасиет үшін «Иә» немесе «Жоқ» дегенді
айналдыра сызыңыз.

-
Қасиеті
|
Иә немесе Жоқ?
|
α
жұп санды
бұрыш болу керек.
|
Иә /
Жоқ
|
α
- 90°-тан
аз болу керек.
|
Иә /
Жоқ
|
4.Тест тапсырмасы.
https://onlinetestpad.com/houph3zcier6a
|
Оқушылар формуланы мәтін түрде
айтып түсіндіреді.
Жұмыс дәптеріне жазылым
тапсырмаларын орындау
Оnline Test Pad веб сайытынан
тест тапсырмаларды
орындайды.
|
Өзін-өзі
бағалау
ҚБ: Өзін-өзі
бағалау.
Дескриптор:
Білім
алушы
-Шеңбер жолдың толық бұрышын
табады.
-Иілген бөліктердің санын
табады.
ҚБ: Өзін-өзі бағалау.балль
бойынша
Дескриптор:
Білім
алушы
-α бұрыш жұп сан немесе тақ
сан екендігіне тұжырым
жасайды.
-α - 90°-тан аз немесе көп
екендігіне тұжырым
жасайды.
Әрбір есептке 1
балдан.3 тапсырмадан 5 тапсырмаға дейін дұрыс орындаса сертификат
алды.
|
Презентация
PISA
тапсырмасы
.Астана2014ж.
https://onlinetestpad.com/houph3zcier6a
|
Соңы
2 минут
|
Рефлексия
1.
Мұғалім оқушыларға «Бір
сөзбен» тапсырмасын орындауды
тапсырады.
Бір
сөзбен аяқтаңыз:
Бүгінгі
сабақ – бұл ...
Бүгінгі
сабақта мен ...
|
Оқушыларға
«Бір
сөзбен» кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері жауап
береді.
|
|
Презентация Кері
байланыс парағы.
|